Sunrunner cv 195 pötköttää kallellaan kuskin puolelle aika rankasti (ilman kuskiakin tietysti). Miksiköhän? Minkähänlainen runkorakenne siinä on, jos vaikka olisi vettä väärässä paikassa? Ideoita asian tarkastamiseen/korjaukseen?
Tyhmä Kysymys 2
8
1563
Vastaukset
Pieni vene ja syvä v-pohja kallistuu herkästi, ja ohjauspulpetti ynnä muut hallintalaitteet aiheuttavat enemmän painoa juuri kuskin puolelle.
Mikäli akku sijaitsee kallistuksen puolella, niin se kannattaa siirtää vastakkaiselle puolelle.
Sun Runnerin laadukkain osa on muuten se Volvon moottori. Em. veneitä myytiin aikoinaan postimyyntinä Kilopultti nimisen yrityksen toimesta..- siinä
volvon moottoreiden sanotaan olevan hyviä katiskanpainoja
- mies,
siinä kirjoitti:
volvon moottoreiden sanotaan olevan hyviä katiskanpainoja
jolla ei ole kokemusta edes katiskapyynnistä,saati veneilystä.
Minkähän vuoksi katiska tarvitsisi painoja? - on ilmeisesti
mies, kirjoitti:
jolla ei ole kokemusta edes katiskapyynnistä,saati veneilystä.
Minkähän vuoksi katiska tarvitsisi painoja?TOSI kalamiehen perus väline!! 250kg katiskan kylkeen ja naapuri jättää sen katsomatta :)
Tämä ei ole mikään vi"#&lu viesti vaan ihan vitsi vaan...
Viime kesänä tuota katiska kalastusta harrastin, niin oli se ihme juttu, että aina kun sen aamupäivällä muisti käydä katsomassa niin oli aina jotain, mutta iltapäivällä ei mitään... Siis jos ei aamulla käynyt... - No noinhan sitä "asian...
helposti kuvittelevat.
- siihen
trimmitasot niin molemmat ongelmat häviää.
Kerro mistä noita tasoja saa..
Ainut apu on huolehtia tasaisesta painon jakautumisesta.
Vaikka kyseessä olevan venemerkin laadusta voikin olla montaa mieltä, niin en usko että tällainen ongelma johtuisi rakenteista.
P.S. Olen itse käyttänyt satoja tunteja epätoivoisiin takuukorjauksiin (alihankintatyönä) kyseiseen venemerkkiin. Tosin suurimmat ongelmat olivat aloittajan venettä suuremmissa malleissa.- han,,
Välittäjä_LKV kirjoitti:
Kerro mistä noita tasoja saa..
Ainut apu on huolehtia tasaisesta painon jakautumisesta.
Vaikka kyseessä olevan venemerkin laadusta voikin olla montaa mieltä, niin en usko että tällainen ongelma johtuisi rakenteista.
P.S. Olen itse käyttänyt satoja tunteja epätoivoisiin takuukorjauksiin (alihankintatyönä) kyseiseen venemerkkiin. Tosin suurimmat ongelmat olivat aloittajan venettä suuremmissa malleissa.myy kaikki venetarvikeliikkeet jopa biltema, ja ne tosiaan korjaa noi ongelmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662159
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142122- 1091592
- 1261523
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4691321- 811091
- 54941
- 49901
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä234824Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa359815