Farmari facelift 156 2.4JTD. Loistava peli. Vaalea nahkasisusta ym ym. Mutta, olen useasti lukenut täältä että jos et ole Alfisti, älä osta sitä... Mutta jostainhan sitä on aloitettava vai? Olen omistanut jos jonkin moista ajopeliä. Ranskalaisen GTI:n ja Thema Turbo I.E:n. Jälkimmäinen jätti vankkumattoman fiilikset säämiskänahkaverhoiluineen ja tyhjän lompakon.
Uskaltaisin ilman muuta ostaa siisti kuntoisen bensa 156:n. Mutta mites tuo tehokas diesel?? En tarinoita tai huoltojen hintoja. Auto on HELVETIN HIENO! Hintaakin on vielä jäljellä, mutta haluan sen jollain perverssillä(?) tapaa...
2.4JTD
9
1724
Vastaukset
- jokumuu
Aja sillä, sen jälkeen tiedät.
Olen omistanut vanhemman mallisen 156 2.4 JTD:n, sellaisen kymmenventtiilisen. Paras auto joka minulla on ollut tähän asti, yllättäen se oli myös lähes viaton laite vaikka käytetty olikin. Termari, kampiakselin hihnapyörä ja vetonivelten kumit olivat vaihdon tarpeessa, ei sitten muuta. Jakohihna oli ahtaassa paikassa mutta vaihdettavissa.
Kylmäkäynnistyksen jälkeen tyhjäkäynnillä ainakin 10v kuulostaa valitettavasti dieseliltä, maantiellä ei sitten kiinnitä huomiota kuin korkeintaan turbon sihinään. Loppujen lopuksi siivokäyntinen laite hiukkaskiihdyttimeksi. Käytännön voimaa joka tilanteessa riittävästi ja Sportpackin hiukka matalammalla alustalla nautinnollinen peli rampeissa ja mutkateillä.
Sen verran olen päässyt 20v:lläkin ajamaan että jos nyt olisivat finanssit kohillaan niin tuollaisen hankkisin. Mieluusti nimenomaan vaaleilla nahoilla.- teen kaupat
En tiedä monikoventtiilinen se on, mutta 175hv.
Auto on 2004 ja hintana tasaraha 10000eur ja päälle verot. Joo, ehkä kallis mutta se on tutun työkaverin auto ja kuvista ja huhuista päätellen tiptop ja kilometrejä 110tkm. Kaikki mahdolliset varusteet siinä taitaa olla. - jokumuu
teen kaupat kirjoitti:
En tiedä monikoventtiilinen se on, mutta 175hv.
Auto on 2004 ja hintana tasaraha 10000eur ja päälle verot. Joo, ehkä kallis mutta se on tutun työkaverin auto ja kuvista ja huhuista päätellen tiptop ja kilometrejä 110tkm. Kaikki mahdolliset varusteet siinä taitaa olla.Nuo facelift-JTD:t ovat tietääkseni kaikki 20-venttiilisiä.
Eihän se nyt erityisen kalliilta kuulosta, ei Saksan eikä varsinkaan Suomen pyyntöihin nähden. Voisit vielä varmuudeksi käydä koeajamassa jotain kotimaista yksilöä ja kokeilla osutko auton kanssa samalle aaltopituudelle, kaikille tuo ei varmastikaan kolahda. Mutta jos natsaa niin osta pois vaan! - Diileriman
teen kaupat kirjoitti:
En tiedä monikoventtiilinen se on, mutta 175hv.
Auto on 2004 ja hintana tasaraha 10000eur ja päälle verot. Joo, ehkä kallis mutta se on tutun työkaverin auto ja kuvista ja huhuista päätellen tiptop ja kilometrejä 110tkm. Kaikki mahdolliset varusteet siinä taitaa olla.Olet kymppitonnin valmis pulittamaan käytetystä italiaano turpokiisselistä? Kannattaa tarkastaa mitä tuolla rahalla saa, esim C-mersun saman ikäisen tai uudemman!
- Ei manne
Diileriman kirjoitti:
Olet kymppitonnin valmis pulittamaan käytetystä italiaano turpokiisselistä? Kannattaa tarkastaa mitä tuolla rahalla saa, esim C-mersun saman ikäisen tai uudemman!
ny mannemersulla haluaa ajaa
- ruostuu
Diileriman kirjoitti:
Olet kymppitonnin valmis pulittamaan käytetystä italiaano turpokiisselistä? Kannattaa tarkastaa mitä tuolla rahalla saa, esim C-mersun saman ikäisen tai uudemman!
Eikös ne meset mätäne käsiin nykyään???
Näin kehu vaan yks katsastusinssi. - Diileriman
Ei manne kirjoitti:
ny mannemersulla haluaa ajaa
"Saman ikäisen(2004) tai uudemman"
- jokumuu
Diileriman kirjoitti:
"Saman ikäisen(2004) tai uudemman"
Laita nyt vaikka mobile.de:hen hakuun 2004 C-Mersut dieselillä. Montako reilut 100 tonnia ajettua irtoaa kymppitonnilla?
Ne kriteereihin mahtuneet pari vehjettäkään eivät ehkä livenä ole ihan priimaa jos otetaan huomioon että 2004 C-nakuja löytyy tällä hetkellä 1521 myytävää yksilöä. Tai ehkä ne halvimmat ovatkin juuri parhaita?
Sitten vielä sellainen pikku yksityiskohta, että kaikki eivät välttämättä halua ajaa karvalakkimallin pikkumersulla. - ...ei halua...
ruostuu kirjoitti:
Eikös ne meset mätäne käsiin nykyään???
Näin kehu vaan yks katsastusinssi....ajella taksina, vanhoillisen toimitusjohtajan käyttöautona ja vanhemmiten ravikärryveturin maineella varustetulla autolla, vaan siniverisellä........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818