Farmari facelift 156 2.4JTD. Loistava peli. Vaalea nahkasisusta ym ym. Mutta, olen useasti lukenut täältä että jos et ole Alfisti, älä osta sitä... Mutta jostainhan sitä on aloitettava vai? Olen omistanut jos jonkin moista ajopeliä. Ranskalaisen GTI:n ja Thema Turbo I.E:n. Jälkimmäinen jätti vankkumattoman fiilikset säämiskänahkaverhoiluineen ja tyhjän lompakon.
Uskaltaisin ilman muuta ostaa siisti kuntoisen bensa 156:n. Mutta mites tuo tehokas diesel?? En tarinoita tai huoltojen hintoja. Auto on HELVETIN HIENO! Hintaakin on vielä jäljellä, mutta haluan sen jollain perverssillä(?) tapaa...
2.4JTD
9
1737
Vastaukset
- jokumuu
Aja sillä, sen jälkeen tiedät.
Olen omistanut vanhemman mallisen 156 2.4 JTD:n, sellaisen kymmenventtiilisen. Paras auto joka minulla on ollut tähän asti, yllättäen se oli myös lähes viaton laite vaikka käytetty olikin. Termari, kampiakselin hihnapyörä ja vetonivelten kumit olivat vaihdon tarpeessa, ei sitten muuta. Jakohihna oli ahtaassa paikassa mutta vaihdettavissa.
Kylmäkäynnistyksen jälkeen tyhjäkäynnillä ainakin 10v kuulostaa valitettavasti dieseliltä, maantiellä ei sitten kiinnitä huomiota kuin korkeintaan turbon sihinään. Loppujen lopuksi siivokäyntinen laite hiukkaskiihdyttimeksi. Käytännön voimaa joka tilanteessa riittävästi ja Sportpackin hiukka matalammalla alustalla nautinnollinen peli rampeissa ja mutkateillä.
Sen verran olen päässyt 20v:lläkin ajamaan että jos nyt olisivat finanssit kohillaan niin tuollaisen hankkisin. Mieluusti nimenomaan vaaleilla nahoilla.- teen kaupat
En tiedä monikoventtiilinen se on, mutta 175hv.
Auto on 2004 ja hintana tasaraha 10000eur ja päälle verot. Joo, ehkä kallis mutta se on tutun työkaverin auto ja kuvista ja huhuista päätellen tiptop ja kilometrejä 110tkm. Kaikki mahdolliset varusteet siinä taitaa olla. - jokumuu
teen kaupat kirjoitti:
En tiedä monikoventtiilinen se on, mutta 175hv.
Auto on 2004 ja hintana tasaraha 10000eur ja päälle verot. Joo, ehkä kallis mutta se on tutun työkaverin auto ja kuvista ja huhuista päätellen tiptop ja kilometrejä 110tkm. Kaikki mahdolliset varusteet siinä taitaa olla.Nuo facelift-JTD:t ovat tietääkseni kaikki 20-venttiilisiä.
Eihän se nyt erityisen kalliilta kuulosta, ei Saksan eikä varsinkaan Suomen pyyntöihin nähden. Voisit vielä varmuudeksi käydä koeajamassa jotain kotimaista yksilöä ja kokeilla osutko auton kanssa samalle aaltopituudelle, kaikille tuo ei varmastikaan kolahda. Mutta jos natsaa niin osta pois vaan! - Diileriman
teen kaupat kirjoitti:
En tiedä monikoventtiilinen se on, mutta 175hv.
Auto on 2004 ja hintana tasaraha 10000eur ja päälle verot. Joo, ehkä kallis mutta se on tutun työkaverin auto ja kuvista ja huhuista päätellen tiptop ja kilometrejä 110tkm. Kaikki mahdolliset varusteet siinä taitaa olla.Olet kymppitonnin valmis pulittamaan käytetystä italiaano turpokiisselistä? Kannattaa tarkastaa mitä tuolla rahalla saa, esim C-mersun saman ikäisen tai uudemman!
- Ei manne
Diileriman kirjoitti:
Olet kymppitonnin valmis pulittamaan käytetystä italiaano turpokiisselistä? Kannattaa tarkastaa mitä tuolla rahalla saa, esim C-mersun saman ikäisen tai uudemman!
ny mannemersulla haluaa ajaa
- ruostuu
Diileriman kirjoitti:
Olet kymppitonnin valmis pulittamaan käytetystä italiaano turpokiisselistä? Kannattaa tarkastaa mitä tuolla rahalla saa, esim C-mersun saman ikäisen tai uudemman!
Eikös ne meset mätäne käsiin nykyään???
Näin kehu vaan yks katsastusinssi. - Diileriman
Ei manne kirjoitti:
ny mannemersulla haluaa ajaa
"Saman ikäisen(2004) tai uudemman"
- jokumuu
Diileriman kirjoitti:
"Saman ikäisen(2004) tai uudemman"
Laita nyt vaikka mobile.de:hen hakuun 2004 C-Mersut dieselillä. Montako reilut 100 tonnia ajettua irtoaa kymppitonnilla?
Ne kriteereihin mahtuneet pari vehjettäkään eivät ehkä livenä ole ihan priimaa jos otetaan huomioon että 2004 C-nakuja löytyy tällä hetkellä 1521 myytävää yksilöä. Tai ehkä ne halvimmat ovatkin juuri parhaita?
Sitten vielä sellainen pikku yksityiskohta, että kaikki eivät välttämättä halua ajaa karvalakkimallin pikkumersulla. - ...ei halua...
ruostuu kirjoitti:
Eikös ne meset mätäne käsiin nykyään???
Näin kehu vaan yks katsastusinssi....ajella taksina, vanhoillisen toimitusjohtajan käyttöautona ja vanhemmiten ravikärryveturin maineella varustetulla autolla, vaan siniverisellä........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne202277Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv332132Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k641673Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941657Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel801602Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.521472- 1131460
- 831149
Martina haluaa tasoisensa miehen
Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol2401017Voi ei! Katja Ståhl joutui sairaalaan - Syynä tämä vitsaus - Koskettava päivitys sairaalasängystä
Pikaista paranemista, Katja! Katja Ståhl on kertonut somessa joutuneensa sisään sairaalaan. Lue lisää: https://www.suom21895