Olen menossa pattayalle ja haluaisin tietää mitä maksaa Bankokista Taxi tai Bussi Patayalle?Jos jokin ystävällinen henkilö kertoisi minulle, tohon asiaan vastauksen.
mitä maksaa taxi pattayalle?
4
2046
Vastaukset
- kymppiä
Taksilla euroissa.
Jos kehtaa pyytä yli, niin tingi tai vaihda suharia.
Sovi hinta etukäteen.
Hyvää matkaa! - kentälle
Ulkomaan terminaalissa on nykyään tiski, jossa
maksetaan etukäteen taxi ja kuitti annetaan kuskille. Tiski löytyy seuraamalla taxi-kylttejä. Hinnat ovat fixattuja ja muutama kk sitten hinta oli 1300 bahtia. Jono voi olla tiskille pitkä, mutta taxeja tulee jatkuvalla syötöllä, joten aikaa ei paljoa kulu. - Matkaaja masa
Mene kentän sisäisellä bussilla transport centeriin ja ota sieltä tavallinen bussi pattayalle. hinta noin 110-120b.
bussi ajaa joko bussiasemalle tai sitten jäät kyydistä pois sukhumvit roadilla jonkun ison poikkikadun risteyksessä. Vaihtoehtoja on kolme.
pattaya nua, pattaya klang ja pattaya tai.- bussilla
tämä bussikuljetus toimi erittäin hyvin,mene lentoaseman tuloaulasta pari kerrosta alemmas sieltä lähtee bussit pattayalle suoraan noin 1,5 tunnin välein,varo taksikuskeja/taksikyydin kauppaajia,yrittävät vielä bussiin lipun ostettuasi repiä sinua taxiin.bussissa tarjoillaan vesipullo ja munkki.hyvää matkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup323036Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1232705Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua392334Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652137Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4241687- 601143
- 551073
- 2591049
- 151966
- 45958