Mistähän johtuu että aina jossain vaiheessa kuukautisten aikana laittaessani tamponia tulee niinkuin "seinä vastaan" eli tamponi ei tahdo mennä sisään, ei sitten millään. Tuhraantuu useimmiten kaksi,kolmekin tamponia ennen kuin löytyy paikka josta sen saa tungettua lähes perille asti. Onko kukaan muu kokenut samaa?...
tamponi ei meinaa mennä...
4
1212
Vastaukset
- Tantta
Kun 2 runsasvuotoisinta päivää ovat menneet, ei välillä tahdo saada tamponia rööriin, kun tuntuu olevan paikat niin kuivat. Kaupasta saatavaa liukuvoidetta voi kuulema kyllä käyttää tamponinkin kanssa... Varmaankin jos laittaa pikkuruisen siihen päähän. Jos koko tamponin sotkee siihen voiteeseen, niin sitten siitä ei saa kunnon otetta. :(
Voisi tietysti kokeilla vaikka pienikokoisempaa laatua niukkavuotoisempina päivinä...? (Itse en viitsi ostaa kuin regularia, tylsää jos pitää olla useampia eri paketteja.)- ...
Mullakin menee tampoonit vaan parina eka päivänä. Heti kun alkaa vuoto vähetä niin tulee hankaluuksia tampoonin kanssa. Kannattaa tosiaan kokeilla pienempää kokoa. Itse olen huomannut, että tampax compact on paras, koska siinä on se muovinen asetin joka liukuu tosi hyvin sisään ja sillä saan parhaiten tampoonin paikoilleen vähempivuotoisenakin päivänä. Olen kyllä itsekin joskus käyttänyt liukastusvoidetta esim. ob:n kanssa.
- rumpu
Itselläni on ongelmana se että että tampooni tulee ulos itsestään. Ei pelkästään tunnu siltä vaan usein tampooni on jo "huulilla".Näin on parin ensimmäisen päivän runsaan vuodon aikana,mutta tilanne muuttuu sen jälkeen.Aivan kuin kuivuisi kokonaan.Pois otto tuntuu siltä kuin sisuskalut tulisi mukana.Sattuu tosi paljon. Ei auta vaikka vaihtaisi pienempään kokoon. Olenkin ratkaissut ongelman sillä että pidän tampoonia vain kun lähden ovesta ulos,muutoin käytän sidettä.Mutta kotiin palattua odottaa tuskallinen toimenpide.
- Jenna
Jos mulla on ollut tamponi sisällä ja otan sen pois, niin en saa millään laitettua uutta tilalle... Todella ärsyttävää! Ilmeisesti paikat on sen verran "kuivina" edellisen tamponin jälkeen, että seuraava ei luista sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302255
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261968Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121509Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121347Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701231- 951066
- 17987
- 88913
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon17800Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks115752