Purkkari esitteessä SHALLOW DRAFT ?
Mitä tarkoittaa ?
5
1222
Vastaukset
- tarkoittavan
matalaa syväystä, köli matala ?
- Neiti Purjehtija
Pinnallinen olut?
- tarkoittaa, että
koulusivistyksesi on jäänyt aika suppeaksi etkä omista englanti-suomi-sanakirjaakaan. Shallow on matala ja draft tarkoittaa veneiden yhteydessä syväystä. Ehkä siinä purkkariesitteessä oli veneen mittojen kohdalla lyhenteitä, esim. LOA (=Length Over All=kokonaispituus), B (=Beam=leveys), D (=Draft=syväys). Draft beer ei tarkoita syväysolutta, vaan tynnyriolutta.
- voi saada apua
Jos panet googleen hakusanaksi draft ja katsot wikipedian sanakirjasta:
"Draft or draught may mean:
• Draught beer, beer served from a keg or tap
Watercraft dimensions:
• Draft (hull), distance from waterline to keel
......"
http://en.wikipedia.org/wiki/Draft
Löytyy netistä näköjään myös englanti-suomi yms. sanakirjoja Jos kaveri kysyy, -vastaa asiallisesti!
On ihan mahdollista että ystävämme puhuu englantia paremmin kuin Sinä. Kysyä ei ole tyhmyyttä, mollaaminen on.
Voisin täällä tietysti moittia Sinun puutteelliset pedagoogian perustaidot, mutta en...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683031
- 922845
- 492067
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201535- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51308Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131243Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241212- 181210