Löysin tälläisen tuolta ei siis oma juttu mutta kiinnostava

Nimetön

Siispä.... Kaksonen kun olen olen nopea ihastumaan ja kyllästymään.
Mutta Näin ei ole ennen käynyt. Elikkäs tapasin aivan ihanan rapu miehen rakastuin päätä pahkaan, Miehelläkin oli kiinnostus.
Nyt kummiskin rapu mies ei pidä yhteyttä (näin kävi siis yks äkkiä ihan puskan takaa,ei riitoja ei mitään kaikki oli hyvin) ja mun luonne ei anna periks et alkaisin viestillä piinaamaan ei. Mutta ennen olin eläväinen ja menossa joka paikkaan ikinä en ole jäänyt ketään miestä kaipaamaan en itkemään perään.. mutta tämä rapu, ihastuin todella nopeasti ja pahasti ja nyt olen yllättänyt itseni vähän väliä ajattelemasta tuota miestä kaipaus on kova... elikkäs siis onkos muita kaksois naisia joiden elämän into siis olisi mennyt miehen takia näin alas... olen aivan maassa ja siis tämä ei ole normaali tilanne mulle, ja mietin että onko se edes kaksois naisille normaalia...

5

1199

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22222222onen

Turhaan unelmoit rapu herran perään,ota uusi tai pidä varanumerona.Oon aikoinani kans tykästynyt yhteen leijonaan .neljä vuotta kesti sitä raastavaa aikaa,onneksi on jo hellittänyt vaikk välil muistelen lämmöllä.

• minä kaksonen.

Sama ongelma, paitti itte olen kaverini karkottanu.

• Vanhempi kaksonen

on kaikki keinot sallittuja:).. Itse haikailen jo neljättä vuotta erään oinasmiehen perään eikä tunteet meinaa loppua, vaikka kaksosnaisen tapaan olen yrittänyt unohtaa hankkimalla uuden. En vaan pystynyt unohtamaan, ja piti erota siitä laastarista, ketään ei saa käyttää hyväkseen. Kyllä kaksonenkin rakastuu ihan kunnolla, kun sattuu se oikea kohdalle.

• samoin

En tuntenut itseäni, se oli ihan mieletöntä. Nyt jälkeenpäin kun olen taas oma itseni en voi käsittää kuinka minulle pystyi käymään noin. Syytän kyllä sen hetkistä elämäntilannettani, en ollut henkisesti tasapainossa suurten muutosten muokatessa elämääni. Nyt kun ajattelen tätä miestä ja koko juttua on vaikea käsittää omaa käytöstäni. En todellakaan voi ymmärtää!

• kaksostytölle

Rapu on hidas ja varovainen. Jos kuitenkin tahdot seuraansa, niin tee itse aloite. Tosin luulen, ett Rapu tulisi vain rajoittamaan sinua. Rapu tahtoo ehdotonta uskollisuutta ja kaipaa turvallista ja rauhallista kotielämää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      101
      8827
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      47
      4349
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1946
    4. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      39
      1554
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1480
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      34
      1209
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1190
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      887
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      872
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      837
    Aihe