Sinne voit ostaa alennustuotteita kaupasta, vaikkei juuri niinä päivinä niitä tekisi mieli syödäkkään. Vaikka lihatuotteita 50% alennuksella, joista on päiväys menossa. Sianlihakin säilyy kuukausia. Ei muuta kun arkku täyteen kaikkee mahollista safkaa mitä alesta löytyy. Ei tuu nälkä sitten, ja rahaa säästyy kun ei tarvii joka päivä ostaa kalliita ruokia. Lisäksi voit syksyllä kerätää sinne sieniä ja marjoja. Kesällä saadut kalasaaliitkin siellä säilyy upeasti. Varmasti monella on joku tuttu mummo joka aina tyrkyttää eväitä.. Marjoja ym. Ei muuta kuin arkkupakastimeen talteen.
Osta arkkupakastin, ja säästä
2
877
Vastaukset
- juippie
Arkkupakastin kannattaa asentaa viileään tilaan. Esimerkiksi viileään kellariin.
- poikamiesssssssss
Kaalilaatikkoa tuli tehtyä sunnuntaina ja suurimman osan laitoin pakkaseen,tällä viikolla teen hernekeiton,lihamakaronilaatikon ja laitan pakkaseen,jostain täytyy bongata broilerin suikaleita-50% lapulla kun jonkin verran olen ostanut broilerin koipia mutta niistä menee niin hitosti hukkaan.
Sämpylöitä on aina pakkasessa,en vaaleaa leipää enään osta ollenkaan kaupasta.
Ruisleivän leipomista vois koittaa,kun eihän siitä muiden täydy tykätä kun itse.Paljonkohan muuten ruisjauhot maksaa kilo.
Kaupassa myynnissä olevat ruisleivät eivät välttämättä ole leivottu rukiista vaan sekaan on laitettu myös vehnäjauhoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252628Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1162506Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup262184Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.581963Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua301753Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu3221306- 601063
- 2591039
- 54992
- 146933