Kesä on sinun vuodenaikasi
aroin askelin käyn sisälle
ei minulla ole täällä mitään omaa
myös lahjoittamasi sanat ovat loppumassa
Onko kaikki vihdoin selvää?
Tehtyä ei saa tekemättömäksi
mutta en voi kantaa tätä pidemmälle
lasken sen tähän
tässä se ei ole kenenkään tiellä
Nyt en halua enää mitään
en edes lämpöä
sillä kesä on sinun vuodenaikasi
hetken saan olla täällä vieraanasi
kunnes kauniinmuotoiset pilvet kiinnittävät huomiosi
Kesä on sinun vuodenaikasi
7
377
Vastaukset
Itse kun kesästä tuun,
pitäähän minun
runossanooma ottaa huomioon.
Heräs nauruntieki
kiitos runos nöyrää kaunista.
Miekko
Pakkasaamussa ,,kesässä...Liisa- Miekko
jos kesästä tulet vaikka muut elävät talvea ;)Liisa on muutenkin jotenkin kesäinen nimi. Nauru ja aurinko ne vasta parasta lääkettä ovatkin. Siis iloiten kesää kohden!
- Keltainen-toukokuu
.. kesän huoneeseen. Osasitpa jälleen. :)
Tuulettoman päivän saat vastineeksi.
Täydellisenä päivänä
ympärilläni hiljaisuus
seurassa, sovussa
itseni, ajatusteni
ja ympäröivän maailman
kanssa, vedenrajassa
istuin ihmetellemässä
ei luovimista
kummempaa ollut- Miekko
Kiitos. Tuossapa vastine, joka kalahti ihan kohtaansa! Olisin tuon voinut itse omista tunnoistani kirjoittaa, jos olisin osannut. Ei luovimista kummempaa... Mainiota! Joko pystyit katsomaan lävitseni tai olet kokenut itse samaa.
ulottuvuuksia tässä runossasi.
...ja rivien välissä kirjoittamatonta
surumielisyyttä...
...tykkäsin...- Miekko
Kiitos jääneidolle mielen kiinnittymisestä runooni.
- vuodenaika :D
on talvi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1539089Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492749Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja312537- 572511
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971895- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä471308Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091207- 271156