112 hätänumeroon pitäisi lisätä automaattinen suodatus. Ruuhka-aikana suodatettaisiin automaattisesti:
- ilman SIM-korttia soitetut puhelut
- prepaid-kortit jos niitä ei ole rekisteröity
- numerot jotka on asetettu mustalle listalle muutaman kuukauden ajaksi
112
3
1532
Vastaukset
- Kaaleppi
Entä sitten jos joku tarvisi oikeasti apua eikä hänellä sattuisi olemaan SIM-korttia tai rekisteröityä prepaid-liittymää. Mustalista-ehdotuksesi on kaikkein huonoin. Suomessa on monta tapausta jossa henkilö on kuollut sen vuoksi ettei häntä ole uskottu tositilanteessa aikaisempien häiriösoittojen vuoksi.
Oikein huono idea. - joopa joo
No onpas loistava idea!! Ja tietty vois suodattaa yli nelikymppiset ja/tai miehet odottamaan jos jossain kohtaa ehditään auttamaan.
Ja tietty keskus voisi päättää ketä tai mikä tarvitsee apua...ohoijaa!!! - Ensihoitaja.
Jotain rajaa sentään, mitähän järkeä/ hyötyä tuosta muka olisi? todella HUONO idea, kaikilla ihmisillä on oikeus saada apua kun sitä tarvitsee, oli hänellä sitten SIM-korttia puhelimessaan tai ei, tai rekisteröityä prepaid korttia, mitä siitä jos ei esimerkiksi ole SIM- korttia puhelimessa, tai ei omista rekisteröityä prepaid korttia? sehän on ihan sama, pää asia kuitenkin on se että jokainen joka apua tarvitsee sitä myös saa, mitäpä jos vaikka joku yksinhuoltaja äiti tarvitsisi lapselleen apua eikä hänellä ole esimerkiksi SIM-korttia puhelimessaan, tai hänellä on rekisteröimätön prepaid kortti, olisiko se sitten parempi jos lapsi vammautuisi tai kuolisi sen takia että hätänumeroon soitettaessa automaattinen suodatus ei päästäisi häntä läpi.
Kysyn vain.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21978Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685