112 hätänumeroon pitäisi lisätä automaattinen suodatus. Ruuhka-aikana suodatettaisiin automaattisesti:
- ilman SIM-korttia soitetut puhelut
- prepaid-kortit jos niitä ei ole rekisteröity
- numerot jotka on asetettu mustalle listalle muutaman kuukauden ajaksi
112
3
1580
Vastaukset
- Kaaleppi
Entä sitten jos joku tarvisi oikeasti apua eikä hänellä sattuisi olemaan SIM-korttia tai rekisteröityä prepaid-liittymää. Mustalista-ehdotuksesi on kaikkein huonoin. Suomessa on monta tapausta jossa henkilö on kuollut sen vuoksi ettei häntä ole uskottu tositilanteessa aikaisempien häiriösoittojen vuoksi.
Oikein huono idea. - joopa joo
No onpas loistava idea!! Ja tietty vois suodattaa yli nelikymppiset ja/tai miehet odottamaan jos jossain kohtaa ehditään auttamaan.
Ja tietty keskus voisi päättää ketä tai mikä tarvitsee apua...ohoijaa!!! - Ensihoitaja.
Jotain rajaa sentään, mitähän järkeä/ hyötyä tuosta muka olisi? todella HUONO idea, kaikilla ihmisillä on oikeus saada apua kun sitä tarvitsee, oli hänellä sitten SIM-korttia puhelimessaan tai ei, tai rekisteröityä prepaid korttia, mitä siitä jos ei esimerkiksi ole SIM- korttia puhelimessa, tai ei omista rekisteröityä prepaid korttia? sehän on ihan sama, pää asia kuitenkin on se että jokainen joka apua tarvitsee sitä myös saa, mitäpä jos vaikka joku yksinhuoltaja äiti tarvitsisi lapselleen apua eikä hänellä ole esimerkiksi SIM-korttia puhelimessaan, tai hänellä on rekisteröimätön prepaid kortti, olisiko se sitten parempi jos lapsi vammautuisi tai kuolisi sen takia että hätänumeroon soitettaessa automaattinen suodatus ei päästäisi häntä läpi.
Kysyn vain.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472