Nopea on alfan
10
1636
Vastaukset
- ongelma baby,
ketä kiinnostaa..
- suurinta
osaa suomalaisista jotka ostaa Toyotan ... vähiten arvoaan menettävän automerkin Suomessa.
- ,jolla
suurinta kirjoitti:
osaa suomalaisista jotka ostaa Toyotan ... vähiten arvoaan menettävän automerkin Suomessa.
..on varaa parempaan.
- saa tehdä
,jolla kirjoitti:
..on varaa parempaan.
Rahoillaan mitä tahtoo, ainakin melkein. Vaikka heittää ikkunasta pihalle..
- ne ovat tänne
pohjolan oloihin.
- einarijaakko
sulla on ollu vähissä lapsena vai onko nekin vähät ollu patterin välissä??
- kuin pa. ihmisiä
ja jos pa. uskaltaa ostaa vähän käytetyn, niin sillä ei ole varaa pitää sitä. Ja sitten "kalliit huollot" muuttuvat paskoiksi vioksi. Pa:n mieli on ihmeellinen.
Ainakin minä pidän Alfan ominaisuuksista ajettavuus, erikoisuus ja yllätys kyllä on ollut toimivakin.- <<<
60-70. 70-80. 80-90 L ALFAT OVAT TYYLIKKÄITÄ < JA VUOSIEN 1985-1994 ALFAT MYÖSKIN. JOS ITSE OMISTAISIN ALFAN JOSKUS NIIN 75 TWINSPARK 1987 JA 164 QV 1988 JA 75 TWINSPARK 1988 < KORTIN KERA
- uusalfisti
Jokin siinä Alfassa on, kun kaikesta huolimatta niillä jotkut ajaa.
Päätin ottaa asiasta selvää ja tilasin pikkualfan. - Pim olet
mutta ei niin nopeaa kuin VW passatin, C-sarjan mersun ja S60 Volvon, 9-3 Saabin, ja monen muun.
http://www.iltasanomat.fi/autot/uutinen.asp?id=1713401
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631433Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on531237Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä241219Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2141120- 1261068
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223994Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk315991- 42939
- 72905
- 73899