Onko tietoa kuka lääkäri on neuvolassa jos asuu keskustan alueella???En vaan haluaisi mari siitari-mattilaa.
Raskaana
6
3513
Vastaukset
- Seglaren om skärgörd
men salo raikkel se tiätä ainaki jottai ja jos ei tiä ni kysyy.
- on!
Hyvä lääkäri. Neuvolassa on myös anna kawa lääkärinä. Joka hänkin oikein mukava. Ensimmäisestä oli Anna ja nytte toisen aikana olen käynyt Marilla.
- Mannaryyni1
Kyllä se pääosin ja normaalisti on Siitari-Mattila (josta en myöskään tykkää yhtään tippaa).
- V.Karra
Siellä pätevä vastavalmistunut lääkäri Anne-Liese Voima-Joustola ohjaa sinua asiantuntevasti synnytykseen liittyvissä asioissa. Hän on maamme edelläkävijöitä myös ns. vesisynnytyksessä, jota opiskellut Yhdysvalloissa. Kammelaan on rakenteilla erikoismallinen synnytyslaiturikin, merensynnytystä varten. Tosin vaihtoehtona on myös ns. makeanveden-synnytys, joka sekin Kammelan ainutlaatuisen sijainnin vuoksi on mahdollista. Voima-Joustola on tehnyt tohtorin tutkintonsakin juuri tämän aihepiirin tiimoilta.
- Anonyymi
Anna Kawa ei tiddä yhtään mitään,eikä välitä
- Anonyymi
Täysin epäasiallinen ja ammattitaidon lääkäri. Ikäänsä ja kokemuksensa nähden. Töykeä , tuomitseva, ja puhuttelee potilaitaan halveksivaan sävyyn. Ei katsoa potilasta silmiin puhuttaessa , eikä esittele itseään käynnin alussa. Välttäkää tätä lääkäriä mikäli haluatte onnistuneen käynnin ja inhimillistä kohtelua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1475658Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella314042Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan03500No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452510Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv442352Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv312248- 242083
- 431945
- 111914
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h241904