Virheitä, leväperäisyyttä, välinpitämättömyyttä

pioyyölkyö

Minun tapaukseni on ihan pieni ja yksinkertainen työtapaturma, mutta senkin kohdalla tämän maan systeemi on joka osassa sössinyt. Näinkin monta virhettä ja miinus-pojoa:

- infrastruktuurin tason ja työmoraalin tason heikkeneminen... muutoin en olisi liukastunut
- ambulanssikuskien tuottamuksellinen hoitovirhe ja välinpitämättömyys
- työnantajaa ei kiinnosta ja sanoo sen jopa suoraan päin naamaa (olen julkisen sektorin töissä)
- eri virkailijat ja sihteerit kadottelevat papereita ja hidastelevat ja teeskentelevät tietämätöntä
- työtapaturmavakuutusyhtiö tekee samoin sekä ilmeisesti tahallaan, jotta vain jotenkin laistaisi lakisääteisestä korvausvastuusta
- julkinen terveydenhoito... no kaikkihan tietää
- yksityinen terveydenhoitokin on epätarkkaa ja toimii hidastellen, lääkärilausunnot hukassa
- paperia, paperia, paperia, paperia... just joo Suomi elää metsästä... ja byrokratiasta
- (suomen)ruotsalaiset hoitavat suomalaisen työntekijän asiat huonosti
- miten tässä olisi selvitty jos ei olisi ollut nettiä

Kyllähän minä hoidon saan ja olen saanutkin, sekä korvaukset tulee, mutta silti ei voi kuin ihmetellä tätä menoa.

Johtopäätöksiä:
- yhteiskunnan ja kansantalouden tuhlausta, leväperäisyyden ja huolimattomuuden ja välinpitämättömyyden takia olisin nyt jo töissä tienaamassa veroeuroja yhteiskunnalle
- byrokratia tuottaa lisää byrokratiaa, virheet lisää virheitä, ylimääräinen paperinpyöritys vie lääkäreiden ja koko terveydenhoitojärjestelmän aikaa ja uskottavuutta
- ei voi luottaa kehenkään
- kaaos, mikään ei lähtökohtaisesti toimi virheettömästi
- ei saa sairastua, loukkaantua, joutua onnettomuuteen
- pitäisi muuttaa ulkomaille, jossa maksusysteemistä riippumatta näyttäisi olevan luotettavampaa ja tehokkaampaa palvelua... ja ilmeisesti edullisempaa (myös yhteiskunnalle)

PASKA MIKÄ PASKA SUOMI EI VOI MUUTA SANOA SAATANA ETTÄ OTTAA HERMOON KUN TIETÄÄ ETTÄ TÄMÄ ON VIELÄ IHAN PIENTÄ VERRATTUNA NIIHIN MAAN HILJAISIIN JOITA TODELLA KYYKYTETÄÄN PYÖRITETÄÄN JA NÖYRYYTETÄÄN TAI ISOIHIN JUTTUIHIN JOISSA FIRMAT EIVÄT KATSO TÄLLAISTA MENOA SEKUNTIAKAAN

7

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku

      Olen vuodesta 2002 lähtien tapellut hoitovirheiden korvauksista,mitkä jouduin myös itse todistamaan.Sairaalahan ei myönnä mitään,eikä potilasvahinkovakuutuskaan.Pari oikeus astetta jo käyty kolmanteen mennään,pikkuisen kerrallaan on aina jotain pientä myönnetty.Yksittäinen ihminen on täysin kusessa tapellessaan isoja organisaatioita vastaan.

      • niinkin.,.,

        Mutta niin kauan kun jokainen tappelee yksinään systeemiä vastaan, on varmaa ettei muutoksia tapahdu ja voittajana pysyy lakia rikkova, valehteleva organisaatio


      • SUOMI ON KORPTOITUNUT!
        niinkin.,., kirjoitti:

        Mutta niin kauan kun jokainen tappelee yksinään systeemiä vastaan, on varmaa ettei muutoksia tapahdu ja voittajana pysyy lakia rikkova, valehteleva organisaatio

        Suomi on korruptoitunut siten että kela ja vakuutusyhtiöt pelaa yhteen ja eduskunnan oikeusasiamies ei puutu millään tavoin saatikka meidän muut päättäjät. Rahastetaan kyllä mutta sitten kun on maksun aika niin on jumaliste pykälää ja paperia. Haistapaskan touhua noi kelan ja vakuutusyhtiöiden korvaukset! SUOMI ON NIIN VITUN HUKASSA ELÄKKEIDEN JA KORVAUSTEN SUHTEEN.
        kYLLÄ MINÄ AINAKIN HAISTATAN PASKAT TÄLLAISELLE SYSTEEMILLE.JOS YRITÄT PUHUA IHMISIÄ MIELTÄOSOITTAMAAN NIIN SYYTETÄÄN KANSAN KIIHOITTAMISESTA VOI HERRANJUMALA MIKÄ VALVONTA YHTEISKUNTA. MEILLÄ ON TOISTAISEKSI VIELÄ SANANVAPAUS JA MIELIPIDEVAPAUS MUTTA NIITÄ EI PASSAA SANOA JA ANTAA JULKI MUUTEN JOUTUU SILMÄTIKUKSI.


      • ja mietitty
        SUOMI ON KORPTOITUNUT! kirjoitti:

        Suomi on korruptoitunut siten että kela ja vakuutusyhtiöt pelaa yhteen ja eduskunnan oikeusasiamies ei puutu millään tavoin saatikka meidän muut päättäjät. Rahastetaan kyllä mutta sitten kun on maksun aika niin on jumaliste pykälää ja paperia. Haistapaskan touhua noi kelan ja vakuutusyhtiöiden korvaukset! SUOMI ON NIIN VITUN HUKASSA ELÄKKEIDEN JA KORVAUSTEN SUHTEEN.
        kYLLÄ MINÄ AINAKIN HAISTATAN PASKAT TÄLLAISELLE SYSTEEMILLE.JOS YRITÄT PUHUA IHMISIÄ MIELTÄOSOITTAMAAN NIIN SYYTETÄÄN KANSAN KIIHOITTAMISESTA VOI HERRANJUMALA MIKÄ VALVONTA YHTEISKUNTA. MEILLÄ ON TOISTAISEKSI VIELÄ SANANVAPAUS JA MIELIPIDEVAPAUS MUTTA NIITÄ EI PASSAA SANOA JA ANTAA JULKI MUUTEN JOUTUU SILMÄTIKUKSI.

        Suomessa on eläkeläiset ja sairaat,aivan heitteillä...vaikka kuin sairas olet ,et eläkettä saa....kohta 6v.sairaslomalla,hylkyjä hylkyjen perään,vaikka monta vaivaa,eläkeyhtiökin myöntää ,että olen psyykkisesti ja fyysisesti kykenemätön töihin,kun haettiin kuntotutkimuksiin(hylky) ensin luvattiin sit hylättiin..toisessa paperissa minulla on työkykyä jäljellä osa-aikaiseen työhön....mutta toisessa taas sanotaan ,että liian sairas.....mutta eläkettä vain ei tule,ihmeellistä pyörittämistä,,,no nyt taas valitus muutoksenhaku-lautakunnassa,,,,turhaa näitten papereiden pyörittely.
        Hoitasivat ensin omanmaan eläkeläiset ja sairaat kuntoon,ennenkuin haalivat pakolaisia aina vaan lisää tänne,ja varmasti kunta maksaa näille kaikki mahdolliset tuet,ja asunnot hommataan,jos ei muuta,niin viedään hotelliin asumaan.
        Me jotka olemme ikämme maksaneet verot tänne,ja työn takia sairastuneet unohdetaan kokonaan,,,,,on tämä p.......ä,kyllä tekis mieli nousta kapinaan,pitäs vaan saada porukkaa mukaan.


      • Hamarapuolella
        ja mietitty kirjoitti:

        Suomessa on eläkeläiset ja sairaat,aivan heitteillä...vaikka kuin sairas olet ,et eläkettä saa....kohta 6v.sairaslomalla,hylkyjä hylkyjen perään,vaikka monta vaivaa,eläkeyhtiökin myöntää ,että olen psyykkisesti ja fyysisesti kykenemätön töihin,kun haettiin kuntotutkimuksiin(hylky) ensin luvattiin sit hylättiin..toisessa paperissa minulla on työkykyä jäljellä osa-aikaiseen työhön....mutta toisessa taas sanotaan ,että liian sairas.....mutta eläkettä vain ei tule,ihmeellistä pyörittämistä,,,no nyt taas valitus muutoksenhaku-lautakunnassa,,,,turhaa näitten papereiden pyörittely.
        Hoitasivat ensin omanmaan eläkeläiset ja sairaat kuntoon,ennenkuin haalivat pakolaisia aina vaan lisää tänne,ja varmasti kunta maksaa näille kaikki mahdolliset tuet,ja asunnot hommataan,jos ei muuta,niin viedään hotelliin asumaan.
        Me jotka olemme ikämme maksaneet verot tänne,ja työn takia sairastuneet unohdetaan kokonaan,,,,,on tämä p.......ä,kyllä tekis mieli nousta kapinaan,pitäs vaan saada porukkaa mukaan.

        Viides vuosi menossa sairaslomalla,useita hylkyjä,paksu pino papereita,kaikki turhaa.Jos porukkaa löytyy olen valmis vaikka suurempaankin kapinaan,voi melkein sanoa että,kaik on mänt,mänköö loputkii,eipähä jäisi pännimään että mitään ei tehty,ooteltii vaa kiltisti ja tehtii lissää paperloi.


      • Valmis minäkin
        Hamarapuolella kirjoitti:

        Viides vuosi menossa sairaslomalla,useita hylkyjä,paksu pino papereita,kaikki turhaa.Jos porukkaa löytyy olen valmis vaikka suurempaankin kapinaan,voi melkein sanoa että,kaik on mänt,mänköö loputkii,eipähä jäisi pännimään että mitään ei tehty,ooteltii vaa kiltisti ja tehtii lissää paperloi.

        Katsottuani juuri tv-ohjelman vakuutusyhtiöiden pompottamasta miehestä,jonka vaimo on taistellut tuulimyllyjä vastaan yli viisi vuotta ja jaksaa vielä onneton uskoa johonkin oikeuteen.Olen valmis taistoon järeimminkin asein näitä itseään jumalina pitäviä vakuutusyhtiöitä ja niiden lääkäreitä vastaan.Ei muuta kun porukka kasaan ja barrikaadeille!


    • Paprusotaan kypsynyt

      Olen sairaistellut jo pidempään.Nyt sitten liukastuin; sairaslomaa kun käsi kipsissä.Myönnettiin mutta samalla todettiin että korvausta ei makseta
      koska viimevuoden tulot ovat liian pienet!!!
      Täh???
      Alkuvuoden olen ollut sairaslomalla, joten miten ne viimevuoden tulot nyt sit pieneni? Yritän tässä tassu kipsissä selvittää 6 eri sairausvakuutuslain lukua ja niitten momentteja.olivat päätöksen perusteena.en vaan keksi mistä ne löytäs.
      sentä kuume ja astma seurana.ja verenpaineet kyllä pomppas ku tätä perkelee paperisotaa millo mistäki B-lausunnosta ym.
      Osaisko joku "paperisotakollega "neuvoa?
      Kiitti jo etukäteen!
      Jaksamista.Kela kyllä ottaa mehut pois sairastelijoilta.
      Jos ei muuta ni vetkuttaavat ni pitkää että jos ei tauti tapa ni nälkä ainaki!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5118
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1026
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      928
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      877
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe