Hulahulavanne

kaaru

purskahdin nauruun

olin taas tappanut
liekö unohdin kastella
portaikon vierestä
ison kukan

tänään hoksasin
aution portaan alta
hulahulavanteen

olin sen saanut
ystävältäni
ja olin luvannut löytää
kauan hukassa olleen
vyötäröni

voi Rakas
usko tai älä
tuosta on aikaa
et oo edes nähnyt sitä
ampiaista kuin kuvissa

hiki otsassa yritän
se vanne vaan valahtaa
kerta toisensa
jälkeen lattialle

ja kaikki hiki
vain tohtorin käskystä

Sinä vain hymyilet
senkin ”#/?zx@¤&%#;)

12

554

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elina.

      vetkuta vain eteen ja taakse sellaisella pienellä lantionliikkeellä höystettynä, ei sellaista kokoympyrää takapuolella, niin saat kovan vauhdin. Äkkiä tuon oppii. ;)
      Itsellä ennätys tunti pudottamatta, ois ehkä pidempäänkin jaksanut, mutta "vedonlyöntissä" ei tullut sovittua enempää. :D

      • Elina.

        mitä painavampi vanne, sitä tehokkaampi vaikutus.
        Tosi kiva harrastus vaikka telkkaria katsoessa,
        hyvin ystäväsi valitsi, mikäli runosi oli totuuspohjainen. :)


      • kaaru

        kiitosta vinkistä, miekin nuorena kyllä pyöritin
        vaikka kuinka paljon, mutta kun se ampiainen hävis johonkin...eikä ny pyöri

        mutta en lannistu:)


      • kaaru
        Elina. kirjoitti:

        mitä painavampi vanne, sitä tehokkaampi vaikutus.
        Tosi kiva harrastus vaikka telkkaria katsoessa,
        hyvin ystäväsi valitsi, mikäli runosi oli totuuspohjainen. :)

        olin sen vanteen tuonne unohtanut, kukan taakse. Kun sen sain, kokeilin, poikani kuvasivat kamerakännykällä mun hikisen ekaepäonnistumiseni. Ja tuo tohtorijuttukin on tosi, mulla on niitä "lihoja" väärässä kohtaa:)


    • Into.Lento

      näin joskus
      akropaatin joka pyöritti vannetta
      -kaulassa
      -käsissä
      -lanteilla
      ja
      -toisessa jalassa
      samanaikaisesti

      =:)
      terveisin
      Into kadonneen-kapean-vyötärön-metsästys

      • kaaru

        nauraa...varsinkin näin joulun jälkeen
        alku aina uusi vuodesta toiseen
        akropaattia minusta ei tule
        mutta jos tuota oletettua
        vyötäröä kokeilisin

        tuskin vanhat taidot
        ovat kadonneet
        pikkasen hikeä pintaan
        vasemmalle oikealle
        edes ja taas

        ja taas se pyörii
        kuten ennenkin

        Eiks niin Into?


    • Mysteriet

      Kaikin puolin !

      • kaaru

        vaan myös liike mukaan
        niin eiköhän sitten
        suju jotenkin

        nauraa...


    • See onkii tuttu,
      sitä ampiasvyötäröä,
      melkein keskeltä katkes.

      Vaii vanne noin
      hersyävään nauruun heräs,
      eikös aloiteta uus yritys,
      jos putoo, lanne vain pyörimään.
      Vanne ei ois kalliskaa sijoitus,
      lupaan ostan het kun nään.

      kaaru
      hymyn kera kiitän, piristävää
      lanteitten heräämistä, nään..Liisa

      • kaaru

        välillä tarvitaan
        naurua arkeen
        huiskimaan mustia pilviä
        taivaan rantaan

        ja terveys
        se on tässä tärkein
        eli monimuotoista liikuntaa
        olkoon tämä yksi tapa


    • ...mulla pysyis tuo vanne...
      Muuten osaa pyllyä pyörittää ilman vannetta.
      Huumorilla höystetty runo kiitos=)

      • kaaru

        tuntu muuten hassulta
        lapsena opittu pyöräily
        ei katoa eikä hiihto
        luistelukin meni
        pitkän tauon jälkeen
        mutta tuo ei:)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe