Kuinka monella on ongelmia Elisan laskutuksen ja epämääräisten laskujen kanssa?
Maksat laskus ja huomaat seuraavassa laskussa, että et olekaan maksnut aikasempaa laskua.saatat Maksat tuplana. Sit jonkin ajan kuluttua Perimiskirjeet ja kulut vaikka olet laskujas maksellut. Vituttaa tää noidankehä. Ihan turhasta ylimääräisiä perimiskuluja vaikka laskut on ajallaan maksettu... prkl..Kohta kiusaamista on jatkunut vuoden... ei tiedä mitä tekis... eroon ei pääse ,24kk soppari. Paskiaiset...
Laskutus
noidankehä
1
532
Vastaukset
- opit...
et ei koskaan enää mitään sopimuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711549
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html185871- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77558