Etsin tositarkoituksella hyvää ruokapaikkaa.Menisin illalla jotain 20.30.Suosituksia please..nou pizzza ym sellanen.
Tahtoisi hyvää ruokaa
64
3873
Vastaukset
- ja....
ripaus mausteita ja karpalo hyytelö.Jälkkäriks luolamies uuniomenalla.
- aika heikoissa
kantimissa nuo ruokapaikat. Ennen oli edes Zeppelin, jonne oli ilo viedä vieraitakin syömään. Melkein suosittelisin Oscaria. Tosin en tiedä ruokapuolen aukioloaikoja.
- kultaako
aika muistot?Miten on.
- että kultaa
kultaako kirjoitti:
aika muistot?Miten on.
Ainakin Helmutin aikaan ruoka oli hyvää ja sen kruunasi palvelu ja miljöö. Ruoka voi olla vaikka samanlaista kahdessa eri paikassa, mutta jos asiakasta kohdellaan ja vastanotetaan samalla tavalla kuin Zeppelinissä, niin silloin se on aina juhlahetki, ainakin tällaiselle maatiaiselle. Eikä hintatasokaan ollut paha. Toisessa paikassa kun lautanen heitetään eteen ja annos saattaa olla jo jäähtynyt, niin ei siitä kovin hyvää mieltä jää.
- pitää yhtyä
että kultaa kirjoitti:
Ainakin Helmutin aikaan ruoka oli hyvää ja sen kruunasi palvelu ja miljöö. Ruoka voi olla vaikka samanlaista kahdessa eri paikassa, mutta jos asiakasta kohdellaan ja vastanotetaan samalla tavalla kuin Zeppelinissä, niin silloin se on aina juhlahetki, ainakin tällaiselle maatiaiselle. Eikä hintatasokaan ollut paha. Toisessa paikassa kun lautanen heitetään eteen ja annos saattaa olla jo jäähtynyt, niin ei siitä kovin hyvää mieltä jää.
Olet oikeassa todella! Palvelu on a ja o! Jos se pelaa, antaa kokillekin anteeksi, jos sattuu vähän huonompi päivä. Olin jouluna Saksassa käymässä ja olin aivan ymmällä, koska aivan tavallisessa Autobahnin ravintolassa palvelu oli aivan uskomattoman ystävällistä. Hymyiltiin ja vaikka tilasin Bratwurstin niin palvelu oli yhtä hyvä, jos olisin tilannut kalleimman pihvin. Ja - kysyttiin oliko hyvää jne. Samoin tavaroiden esille tuonti oli loistavaa. Salaattikulhot olivat jäihin upotettuja sekä kaikki pullojuomat. Ilo silmälle ja sai taatusti kylmää salaattia ja juomia. Zeppeliinin mennäkseni, senkin ruokalista jämähti liian kauaksi aikaa samaksi, eikä loppupuolella ollut enää hinta-laatusuhde kunnossa. Alkuaikoina se oli hyvä paikka ja miellyttävä miljöö. Sieltähän on paljon tavaraa tullut KaksRuusun sisustukseen. Tietääkö joku muu, vielä salaisen vinkin, minne pitäisi mennä ruokailemaan. Vaihtelu virkistää.
- Anonyymi
että kultaa kirjoitti:
Mikäs siinä kaup talon ja uimahallin välissä on. Tyyskä?
- ruokaravintolat
...ovat KaksRuusua (tosi hyvä ruoka ja kaunis miljöö) sekä Hotelli Oscar. Nämä ovat myös iltaisin auki.
- ainakin pettynyt
Kaks'Ruusua ruokaan. Odotin oikein innolla sen avaamista, mutta... Onneksi meitä on niin moneksi ja monenlaisia makuja. Toivotan onnea jokaiselle yrittäjälle, joka uskaltaa yrittää.
- á la carte
ainakin pettynyt kirjoitti:
Kaks'Ruusua ruokaan. Odotin oikein innolla sen avaamista, mutta... Onneksi meitä on niin moneksi ja monenlaisia makuja. Toivotan onnea jokaiselle yrittäjälle, joka uskaltaa yrittää.
Kokeilitko á la Carte vai päivän lounaspöytää? Olet oikeassa, makuasioista ei voi kiistellä. Itse olen erittäin tyytyväinen á la Carte ruokiin. Niihin vain saisi tulla enemmän vaihtelua.Esim. illallakin ns. päivänruoka sesongin mukaan. Melkein kaikki ravintolat jämähtävät siihen samaan valikoimaan ja jos siellä usein käy, niin vaikeeksi menee ja on mentävä muualle syömään. Uudistetussa Hotel Osacrissakin voi nyt hyvin ruokailla. Amanda on päivällä hyvä, se ei vaan ole illalla auki.Missä sinulle maistuu parhaiten?
- olen kokeillut
á la carte kirjoitti:
Kokeilitko á la Carte vai päivän lounaspöytää? Olet oikeassa, makuasioista ei voi kiistellä. Itse olen erittäin tyytyväinen á la Carte ruokiin. Niihin vain saisi tulla enemmän vaihtelua.Esim. illallakin ns. päivänruoka sesongin mukaan. Melkein kaikki ravintolat jämähtävät siihen samaan valikoimaan ja jos siellä usein käy, niin vaikeeksi menee ja on mentävä muualle syömään. Uudistetussa Hotel Osacrissakin voi nyt hyvin ruokailla. Amanda on päivällä hyvä, se ei vaan ole illalla auki.Missä sinulle maistuu parhaiten?
kumpaakin.
Nyt olen käynyt pari kertaa Oscarissa ja ollut tyytyväinen. Se on kyllä totta, että ruokalistaa pitäisi tietyin väliajoin uudistaa, niin asiakkaan mielenkiinto säilyy.
Sääli ettei Amanda ole illalla auki, mutta senkin varmaan määrää kysynnän ja tarjonnan laki. Ei tässä kaupungissa kuitenkaan varmaan niin paljon ole niitä illallasyömässäkävijöitä, että monen ravintolan kannattaisi olla auki. - "eurooppalaistuu"
olen kokeillut kirjoitti:
kumpaakin.
Nyt olen käynyt pari kertaa Oscarissa ja ollut tyytyväinen. Se on kyllä totta, että ruokalistaa pitäisi tietyin väliajoin uudistaa, niin asiakkaan mielenkiinto säilyy.
Sääli ettei Amanda ole illalla auki, mutta senkin varmaan määrää kysynnän ja tarjonnan laki. Ei tässä kaupungissa kuitenkaan varmaan niin paljon ole niitä illallasyömässäkävijöitä, että monen ravintolan kannattaisi olla auki.Juu, täytyy olla tyytyväinen, että edes kaksi hyvää ravintolaa on myös iltaisin auki. Tuntuu jo aivan keski-eurooppalaiselta meiningiltä:) Muutimme yli 10 v sitten Varkauteen ja silloin oli vain kaksi mahdollisuutta. Zeppelin (hieman syrjässä) ja Rosso.
Kaipailin niin kauheasti viinitupaa tai kivaa, muttei liian kallista ruokapaikkaa. Viinitupa ei varmaankaan menestyisi täällä jo viininhinnan vuoksi. Olin silloin alkuun saada sokin, kun tilasin ruokapaikassa lasin viiniä ja se mitattiin tarkalleen lasiin ja maksoi enemmän kuin ruoka:( Samoin ne aitaukset terasseilla a-oikeuden omistavien ravintoloiden edessä, aiheutti hilpeyttä. Huh - mitähän ne turistit meistä ajattelee?
Päivällä etsiskelin hyvää kahvilaa, missä olisi ollut ihania täytekakkuja tms. Muttei ollut tarjontaa. Nykyäänkin leivonnaiset ovat kalliita ja mielikuvituksettomia, ettei houkuttele ostamaan. Ei ollut/ole myöskään sunnuntaisin kahvilaa auki koko kaupungissa. Joten ihmiset ovat tottuneet tekemään mieluummin kotona ruokansa/kakkunsa.
Onhan se myös rahasta kiinni, mutta jos ei tarjota, eivät ihmiset totu koskaan kaipaamaan jotain hyvää. Kyllä ihmiset silloin tälööin kävisivät, kun olisi hyvää tarjolla.
Toivon vaan, että KaksRuusua pitäisi jäisi eloon ja joskus freesais ilta-ruokalistaa.
Kävin jouluna Saksassa ja siellä oli aivan mahtava palvelu ja tarjonta. Osattiin vielä hymyilläkin asiakkaalle, eikä sanottu: "Elikkä?" tai "Entä sinne?" , eikä kiskaistu lautasta mitään sanomatta edestä ruokailun jälkeen, vaan kyseltiin auliisti: "Hat es Ihnen geschmeckt?" = Maistuiko Teille?
KaksRuusun palvelu on toki hyvä:) - Varkkila
"eurooppalaistuu" kirjoitti:
Juu, täytyy olla tyytyväinen, että edes kaksi hyvää ravintolaa on myös iltaisin auki. Tuntuu jo aivan keski-eurooppalaiselta meiningiltä:) Muutimme yli 10 v sitten Varkauteen ja silloin oli vain kaksi mahdollisuutta. Zeppelin (hieman syrjässä) ja Rosso.
Kaipailin niin kauheasti viinitupaa tai kivaa, muttei liian kallista ruokapaikkaa. Viinitupa ei varmaankaan menestyisi täällä jo viininhinnan vuoksi. Olin silloin alkuun saada sokin, kun tilasin ruokapaikassa lasin viiniä ja se mitattiin tarkalleen lasiin ja maksoi enemmän kuin ruoka:( Samoin ne aitaukset terasseilla a-oikeuden omistavien ravintoloiden edessä, aiheutti hilpeyttä. Huh - mitähän ne turistit meistä ajattelee?
Päivällä etsiskelin hyvää kahvilaa, missä olisi ollut ihania täytekakkuja tms. Muttei ollut tarjontaa. Nykyäänkin leivonnaiset ovat kalliita ja mielikuvituksettomia, ettei houkuttele ostamaan. Ei ollut/ole myöskään sunnuntaisin kahvilaa auki koko kaupungissa. Joten ihmiset ovat tottuneet tekemään mieluummin kotona ruokansa/kakkunsa.
Onhan se myös rahasta kiinni, mutta jos ei tarjota, eivät ihmiset totu koskaan kaipaamaan jotain hyvää. Kyllä ihmiset silloin tälööin kävisivät, kun olisi hyvää tarjolla.
Toivon vaan, että KaksRuusua pitäisi jäisi eloon ja joskus freesais ilta-ruokalistaa.
Kävin jouluna Saksassa ja siellä oli aivan mahtava palvelu ja tarjonta. Osattiin vielä hymyilläkin asiakkaalle, eikä sanottu: "Elikkä?" tai "Entä sinne?" , eikä kiskaistu lautasta mitään sanomatta edestä ruokailun jälkeen, vaan kyseltiin auliisti: "Hat es Ihnen geschmeckt?" = Maistuiko Teille?
KaksRuusun palvelu on toki hyvä:)Kirjoitit täyttä asiaa, samoja kokemuksia.
- neuvoksi?
Varkkila kirjoitti:
Kirjoitit täyttä asiaa, samoja kokemuksia.
Harmittaa, sillä monet hyvät Varkauden kehitysideat ovat jääneet jonnekin laatikoiden pohjille lojumaan.
Turistikohteet on jo ajettu alas, joten ruokaravintolatkin kärsivät siitä.Nytkin kaavailevat kysellä firmoilta, mitä matkailupalveluja he toivoisivat??? Eihän se niin mene. Ei tulevan asiakkaan tartte miettiä sitä, vaan heille tarjotaan jotain. Asiakas ottaa tai jättää. - Käväisin Kolilla muutama päivä sitten ja siellä oltiin hieman liian tehokkaasti valmistauduttu venäläisten turistien tuloon. Hotellissa meillekin tarjoili vain venäjää osaava tarjoilija. No - se oli kai liian tehokasta palvelua. Mukava tyttö muuten olikin.
Toivoisin Varkauteen tulevan mm. kreikkalaisen ravintolan, se olisi ihanaa. Kuopiossa on jo ja on hyvää ruokaa sekä tosi mahtavan ystävällinen palvelu. Eletään toivossa...kyllä se siitä myös täällä Varkaudessa:) Mitä sinä kaipaisit vielä tänne? - Zorpas
neuvoksi? kirjoitti:
Harmittaa, sillä monet hyvät Varkauden kehitysideat ovat jääneet jonnekin laatikoiden pohjille lojumaan.
Turistikohteet on jo ajettu alas, joten ruokaravintolatkin kärsivät siitä.Nytkin kaavailevat kysellä firmoilta, mitä matkailupalveluja he toivoisivat??? Eihän se niin mene. Ei tulevan asiakkaan tartte miettiä sitä, vaan heille tarjotaan jotain. Asiakas ottaa tai jättää. - Käväisin Kolilla muutama päivä sitten ja siellä oltiin hieman liian tehokkaasti valmistauduttu venäläisten turistien tuloon. Hotellissa meillekin tarjoili vain venäjää osaava tarjoilija. No - se oli kai liian tehokasta palvelua. Mukava tyttö muuten olikin.
Toivoisin Varkauteen tulevan mm. kreikkalaisen ravintolan, se olisi ihanaa. Kuopiossa on jo ja on hyvää ruokaa sekä tosi mahtavan ystävällinen palvelu. Eletään toivossa...kyllä se siitä myös täällä Varkaudessa:) Mitä sinä kaipaisit vielä tänne?Missä sijaitsee Kuopiossa kreikkalainen ravintola? Alkoi kovasti kiinnostaa, kreikkalainen ruoka on todella maukasta.
- Varkkila
Zorpas kirjoitti:
Missä sijaitsee Kuopiossa kreikkalainen ravintola? Alkoi kovasti kiinnostaa, kreikkalainen ruoka on todella maukasta.
Niin, laadukas ja hyvä kreikkalainen ruoka on maukasta. Monta kertaa huonoakin syöneenä voisin vain näin todeta. Heti, kun joku aloittaa jo vinkumisen, niin totean lisäksi, että olen saanut sitä huonoa kreikkalaista ruokaa Kreikassa ja muualla ja päinvastoin.
Kokki ja raaka-aineet kaiken ydin. Yleensä maailmalla kelpaa sellainen resepti, että menee sinne, missä paikalliset melkeinpä jonottaa syömään. Tällleen mua opastettiin ja on yleensä pitänyt paikkansa. - Varkkila
neuvoksi? kirjoitti:
Toivoisin Varkauteen tulevan mm. kreikkalaisen ravintolan, se olisi ihanaa. Kuopiossa on jo ja on hyvää ruokaa sekä tosi mahtavan ystävällinen palvelu. Eletään toivossa...kyllä se siitä myös täällä Varkaudessa:) Mitä sinä kaipaisit vielä tänne?on ollut aina lyhytjänteisyys. Lisänä sopassa PK-sektorin vastustus ja yleensäkin yritysten toiminnan kaikkinainen vaikeuttaminen.
Poikkeuksena sitten on nämä kehittämisyhtiöiden jutut, joihin pumpataan miljoonia ja loppupeleissä on vain tyhjät toimitilat ja kaupungin maksamat pulpetit tietokoneet. (Vrt. Kiina-projekti)
Varkauteen todellakin olisi kiva saada lisää etno-ruokailua ja kahvilakultturia, mutta ongelmana on asiakkaiden riittäminen... - löytyy täältä
Zorpas kirjoitti:
Missä sijaitsee Kuopiossa kreikkalainen ravintola? Alkoi kovasti kiinnostaa, kreikkalainen ruoka on todella maukasta.
http://www.ravintolakreeta.fi/
Tulisipa se Varkauteenkin. - kokemusta on
Varkkila kirjoitti:
on ollut aina lyhytjänteisyys. Lisänä sopassa PK-sektorin vastustus ja yleensäkin yritysten toiminnan kaikkinainen vaikeuttaminen.
Poikkeuksena sitten on nämä kehittämisyhtiöiden jutut, joihin pumpataan miljoonia ja loppupeleissä on vain tyhjät toimitilat ja kaupungin maksamat pulpetit tietokoneet. (Vrt. Kiina-projekti)
Varkauteen todellakin olisi kiva saada lisää etno-ruokailua ja kahvilakultturia, mutta ongelmana on asiakkaiden riittäminen......meilläkin siitä mistä mainitsit. Yrittäjäperhe kun olemme, tiedämme, että päätöksien teko kestää pk yrittäjälle aivan liian kauan eikä vastauksia saa pyytämälläkään. Yrittäjän on pakko toimia nyt ja heti, kaikilla aloilla. Olen ollut muutamassa hankkeen suunnittelussa mukana ja kokouksia riitti ja paperipinot kasvoivat sekä aikaa paloi (yrittäjällä se tietää rahanmenoa, virkamiehillä palkka juoksee) , eikä hankkeesta sitten tullut mitään.Tehtiin jopa tutustumismatka jonnekin, mikä osoittautui enemmänkin huvimatkaksi, ihmettelimme kovasti. Liian moni on päättämässä asioista, olipa se sitten vaikka mainosten tai Taipaleen kehittäishanke tai joku muu tärkeä projekti. Taipaleeseen olisi jo aikoja sitten pitänyt laittaa joku ravintola pystyyn. Vaikkapa Paul Wahlista olisi pitänyt tehdä kiva ravintola, jos ei korjauksiin rahaa riittänyt kellään. Olisipa ollut kiva käydä siellä ja katsella komeita maisemia.Jospa toi Kuopion kreikkalainen ravintola Kreeta tulisi myös tänne Varkautta piristämään.
- gebardi-tyttö
Zorpas kirjoitti:
Miks ravintoloissakin ruoka on niin arkista varkaudessa.Sekä kahviloiden aina sama tarjonta.Ei koskaan yllätys kakkua tai leivoksia.Sen tähden täällä ei pärjätäkkään yrittäjinä.Asiakkaat kaipaa vaihtelua,pitäisi ymmärtää.En vieläkään ole ulos mennyt syömään,olen itse kokkaillut jotain pientä.En ole voinut mennä enää kahvilaan jossa vuosi sitten asiakkaat laittoi ruuan takaisin kun oli hapanta,yäk.Ei edes kahvi siellä maistu enää,ja ainaiset r--su pullat.
- on uusi
gebardi-tyttö kirjoitti:
Miks ravintoloissakin ruoka on niin arkista varkaudessa.Sekä kahviloiden aina sama tarjonta.Ei koskaan yllätys kakkua tai leivoksia.Sen tähden täällä ei pärjätäkkään yrittäjinä.Asiakkaat kaipaa vaihtelua,pitäisi ymmärtää.En vieläkään ole ulos mennyt syömään,olen itse kokkaillut jotain pientä.En ole voinut mennä enää kahvilaan jossa vuosi sitten asiakkaat laittoi ruuan takaisin kun oli hapanta,yäk.Ei edes kahvi siellä maistu enää,ja ainaiset r--su pullat.
Olen kuullut Taulumäellä olevan uuden Thai-ravintolan.On kuulemma maukasta ja tulista ruokaa. Kokeile sitä, ehkä yllätyt positiivisesti.
Pari tuttavaani on siellä käynyt ja olivat tyytyväisiä. - on aika
Varkkila kirjoitti:
on ollut aina lyhytjänteisyys. Lisänä sopassa PK-sektorin vastustus ja yleensäkin yritysten toiminnan kaikkinainen vaikeuttaminen.
Varkauteen todellakin olisi kiva saada lisää etno-ruokailua ja kahvilakultturia, mutta ongelmana on asiakkaiden riittäminen...vaikeaa olla kovin pitkäjänteinen. Jos asiakkaita ei tule, niin kyllä ei kovin kauaa pysty yrittämään. Toisalta, mistä ne asiakkaat tulisi, kun katsoo iltaisin Varkauden keskustan kaupunkikuvaa. Ei ristisielua missään. Vain tyhjät, autiot kadut. Täältä puuttuu kokonaan sellainen "katukulttuuri", että ihmiset olisivat iltakävelyllä, näyteikkunaostoksilla ja poikkeaisivat sitten syömään, kahville, pikkusuolaiselle jne.
- kake%
on aika kirjoitti:
vaikeaa olla kovin pitkäjänteinen. Jos asiakkaita ei tule, niin kyllä ei kovin kauaa pysty yrittämään. Toisalta, mistä ne asiakkaat tulisi, kun katsoo iltaisin Varkauden keskustan kaupunkikuvaa. Ei ristisielua missään. Vain tyhjät, autiot kadut. Täältä puuttuu kokonaan sellainen "katukulttuuri", että ihmiset olisivat iltakävelyllä, näyteikkunaostoksilla ja poikkeaisivat sitten syömään, kahville, pikkusuolaiselle jne.
pudota hintoja äläkä ryöstä asiakkaita.
- Kauppakadulla
on aika kirjoitti:
vaikeaa olla kovin pitkäjänteinen. Jos asiakkaita ei tule, niin kyllä ei kovin kauaa pysty yrittämään. Toisalta, mistä ne asiakkaat tulisi, kun katsoo iltaisin Varkauden keskustan kaupunkikuvaa. Ei ristisielua missään. Vain tyhjät, autiot kadut. Täältä puuttuu kokonaan sellainen "katukulttuuri", että ihmiset olisivat iltakävelyllä, näyteikkunaostoksilla ja poikkeaisivat sitten syömään, kahville, pikkusuolaiselle jne.
Mutta, nykyään Kauppakadulla on jopa näyteikkunoita joita viitsii lähteä katselemaan. Vielä kymmenisen vuotta sitten ammotti joka toinen näyteikkuna tyhjänä ja likaisena. Oli tosi ankeeta katsottavaa. Ehkä ihmiset eivät ole vieläkään tottuneet siihen, että Kauppakadulle olisi syytä poiketa jopa iltaisin. Olisiko aihetta sinun yrittäjänä pitää enemmän "mekkalaa" itsestäsi, jotta asiakkat löytävät luoksesi. Kuinka olisi erilaisten tempauksien / tarjousten laita, keksi jotain, mitää muut eivät tee. Tarkista myös hinta - laatusuhde ja yritä saada muita samanalan yrittäjiä mukaan, jotta asiakkailla olisi syy tulla Kauppakadulle.
- minä itse
Kauppakadulla kirjoitti:
Mutta, nykyään Kauppakadulla on jopa näyteikkunoita joita viitsii lähteä katselemaan. Vielä kymmenisen vuotta sitten ammotti joka toinen näyteikkuna tyhjänä ja likaisena. Oli tosi ankeeta katsottavaa. Ehkä ihmiset eivät ole vieläkään tottuneet siihen, että Kauppakadulle olisi syytä poiketa jopa iltaisin. Olisiko aihetta sinun yrittäjänä pitää enemmän "mekkalaa" itsestäsi, jotta asiakkat löytävät luoksesi. Kuinka olisi erilaisten tempauksien / tarjousten laita, keksi jotain, mitää muut eivät tee. Tarkista myös hinta - laatusuhde ja yritä saada muita samanalan yrittäjiä mukaan, jotta asiakkailla olisi syy tulla Kauppakadulle.
en ole yrittäjä. Olen vain kuluttaja, josta olisi kiva joskus iltasella mennä johonkin kivaan paikkaan syömään tai kahville. Ainoat kahvipaikat ovat kuitenkin illalla Varkaudessa huoltoasemat tai mäkkäri.
- muuallakin
minä itse kirjoitti:
en ole yrittäjä. Olen vain kuluttaja, josta olisi kiva joskus iltasella mennä johonkin kivaan paikkaan syömään tai kahville. Ainoat kahvipaikat ovat kuitenkin illalla Varkaudessa huoltoasemat tai mäkkäri.
..iltaisin kiinni, paitsi jotkut bistron tyyppiset ovat auki.KaksRuusuussa voi juoda kahvia myös iltaisin ja kakkuakin löytyy, uskoisin myös Hotel Oscarissa olevan kaikenlaista kahvia aina tarjottavana. Huoltoasemia en lue todellakaan kahviloiksi, on melko ikävää katsella miten pullat (valikoima huono) ovat asiakkaiden sormittavana tai ihmiset yksii täysillä kahvileipiä päin. Niin, että - hyvää ruokahalua:( Ihanaa olisi se keski-eurooppalainen kahvilakulttuuri, mutteivät nekään siellä ole iltaisin auki.
- Anonyymi
gebardi-tyttö kirjoitti:
Yllätykset tulee housuun. Tai vatuskille.
- Anonyymi
on aika kirjoitti:
Ennen vanhaan oltiin. Nykyään verkkokauppoja katsotaan ja tilataan.
- tänne,,
mul on lenkki uunissa ja sinappia..saat puolikkaan..jos on nälkä..vieläköhän saa tarjouksessa iltasin kaupan roskiksesta HYVÄÄ..
- hinnat???
on kallis paikka ja ruoka maistuu aina samanlaiselle. Vuosiin ei ole tullut mitään uudistuksia, ainut minkä olen pannut merkille, niin porukka on vähentynyt siellä kovasti.
- ruokapaikka
hinnat??? kirjoitti:
on kallis paikka ja ruoka maistuu aina samanlaiselle. Vuosiin ei ole tullut mitään uudistuksia, ainut minkä olen pannut merkille, niin porukka on vähentynyt siellä kovasti.
kyllä mun mielestä paras ruokapaikka varkaudessa on Eväskontti, sieltä saa kunnon kotiruokaa lounas aikaan, suosittelen. :)
- on paljon
ruokapaikka kirjoitti:
kyllä mun mielestä paras ruokapaikka varkaudessa on Eväskontti, sieltä saa kunnon kotiruokaa lounas aikaan, suosittelen. :)
...Varkaudessa, mutta iltapäivisin ja iltaisin vähemmän joihin kannattaa mennä. Pitääpä pistäytä lounaalla Eväskontissa. Missä se muuten on?
- tai älkää
ruokapaikka kirjoitti:
parhaat pitsat saa Lännentieltä, ja ainakin yhden kokemuksen perusteella Taulumäen Thai-ravintola pesee mennen tullen Varkauden kiinalaisravintolat. Varmaan paras etninen ravintola, kunhan vaan asiakkaita riittäisi!
- gepardi-tyttö
tai älkää kirjoitti:
parhaat pitsat saa Lännentieltä, ja ainakin yhden kokemuksen perusteella Taulumäen Thai-ravintola pesee mennen tullen Varkauden kiinalaisravintolat. Varmaan paras etninen ravintola, kunhan vaan asiakkaita riittäisi!
Kiitos vinkeistä minulle ja muille.Vai Lännentien pizzat maistuu.Pitää hakea kun sattuu tekee mieli.Haluaisin ruokani kypsänä,en välitä syödä raakaa lihaa tai kalaa.Vieläkö foorumilla on kahvila josta saa hyvää kahvileipää?On kiva vaihdella ja saa aina erilaisia herkkuja.Kannatan kahvilakulttuuria,mutta varkaudessa on vähän huono harrastaa kun paikkoja on vähän.Onko millanen myös savontiellä oleva kahvila?
- uudessa
gepardi-tyttö kirjoitti:
Kiitos vinkeistä minulle ja muille.Vai Lännentien pizzat maistuu.Pitää hakea kun sattuu tekee mieli.Haluaisin ruokani kypsänä,en välitä syödä raakaa lihaa tai kalaa.Vieläkö foorumilla on kahvila josta saa hyvää kahvileipää?On kiva vaihdella ja saa aina erilaisia herkkuja.Kannatan kahvilakulttuuria,mutta varkaudessa on vähän huono harrastaa kun paikkoja on vähän.Onko millanen myös savontiellä oleva kahvila?
thai ruokalassa Taulumäen torilla,oli tosi hyvää ruokaa,ja voi valita mitä haluaa,eikä tarvinnut tyhjin mahoin pois lähteä,saivat minusta ainakin uuden asiakkaan.
- ruokaa löytyy
uudessa kirjoitti:
thai ruokalassa Taulumäen torilla,oli tosi hyvää ruokaa,ja voi valita mitä haluaa,eikä tarvinnut tyhjin mahoin pois lähteä,saivat minusta ainakin uuden asiakkaan.
entisestä Domin tiloista Thai tai miten vaan,siellä on sellaiset sapuskat,ettei tartte tyhjin pois mennä.
- samallakertaa
ruokaa löytyy kirjoitti:
entisestä Domin tiloista Thai tai miten vaan,siellä on sellaiset sapuskat,ettei tartte tyhjin pois mennä.
eka ja vika. PASKAA
- heh
samallakertaa kirjoitti:
eka ja vika. PASKAA
Eikö ollukkaan samanlaista RUOKAA ku äiteen tekemä maksalaatikko tai atrian vastaava moska?
- se oli
heh kirjoitti:
Eikö ollukkaan samanlaista RUOKAA ku äiteen tekemä maksalaatikko tai atrian vastaava moska?
vongannu läskisoosia, karjalanpaistia tai lihapullia. Mitään niistä ei sit löytyny listoilta!
- gepardi-tyttö
samallakertaa kirjoitti:
eka ja vika. PASKAA
Varkaudestakin saa jo etanan paisto pannuja.EN söisi,kulkekoot vaan luonnossa.Mistähän ne tultvat tänne varkauteen,en ole purkista missään katsonut kun inhottaa.Vai säilövätkö jotenkin paikallisia.?
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
samallakertaa kirjoitti:
eka ja vika. PASKAA
reppana et ole eläissäsi muuta syönytkään kuin paskaa.
- nyt hyvät ihmiset
gepardi-tyttö kirjoitti:
Varkaudestakin saa jo etanan paisto pannuja.EN söisi,kulkekoot vaan luonnossa.Mistähän ne tultvat tänne varkauteen,en ole purkista missään katsonut kun inhottaa.Vai säilövätkö jotenkin paikallisia.?
totutella johonkin muuhunkin kuin läskisoossiin,ei teidän ole pakko mennä uusiin paikkoihin kokeilemaan,jos ei vatsa kestä,syökää vaan niitä iänikuisia pöperöitänne,mutta älkää tulko tänne haukkumaan,jos joku haluaa tarjota vaihtoehtoja.
- gepardi-t
nyt hyvät ihmiset kirjoitti:
totutella johonkin muuhunkin kuin läskisoossiin,ei teidän ole pakko mennä uusiin paikkoihin kokeilemaan,jos ei vatsa kestä,syökää vaan niitä iänikuisia pöperöitänne,mutta älkää tulko tänne haukkumaan,jos joku haluaa tarjota vaihtoehtoja.
Eksoottista?Apinan aivoja ja pässin kiveksiä?En söisi noista mitään.Pitäkää apinat aivonne ja pässit kiveksenne.Kalasta saisi kaikkea hyvää ja etenkin ulkona valmistettuna.Luonnonmarjoista vielä jälkkäri,johan olisi hyvää.Niin,se luonto on eksoottista jo sinänsä.Mutta pystytäppä koppi taulumäen kusiseen nurkkaan joka on jo limppejä yskäntakia keltasena.Voi yrjö,meni ruokahalu.
- yllättää...
Tumin grilliltä saat mahan täyteen ja hoitaa samalla vaateostoksetkin. Tumille voi mennä jo 19:30, jos se on auki.
- Varkkila
silloin 19.30 aikoihin, mitäs silloin kannattaa tehdä? Jääkö jostain paitsi?
- esim..
sukat makkaralla!
- Anonyymi
Tässä jauhelihapihviohje,halvempaa kuin ravintolassa.https://m.youtube.com/watch?v=FD8Rp9oSbtw
- Anonyymi
Waterheads ja Rock ja Rollaattori bändeiltä puuttuu taustalaulajat. Miss napakymppi ja rouva räybani
- Anonyymi
Paras ruoka tulee itsetehtynä. Ei vaadi edes ammattilaisen taitoja. Helppo ja edullinen on kanaa currykastikkeella ja tietenkin riisin keittää siihen. Monia ruokaohjeita kun alkaa kokeilla internetin ihmeellisestä maailmasta,ei kaipaa enää ravintoloita. Voi syödä vaikka joka päivä omatekoista gourmeeta. Itse kyllä kaipaan välillä jauhelihakeitto,nakkisoppa,makkarakastike ja perunat,jauhelihakastike ja spagetti... Uunilohta teen myös. Kasviksia eri tavoin näiden kylkeen. Hedelmiä myös. Uuniomenoita vaniljakastikkeella. Liekitetyt banaanit. Uunijäätelö.
- Anonyymi
kgb makkaraperunat
hyvää ruoka - Anonyymi
Älkää juoko https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/27fb2b57-bc48-4cf7-ac32-4f49c69ace68
- Anonyymi
Paskat ruuasta kun pääsee oluelle ja sit puristelee terassilla jonkun vosun peffaa. Tarjoo juomat, jahtimakkaroo patjahumpalla ja ruuat päälle.
- Anonyymi
Varmaan ABC Hesburger tai Mc Donalds ainoita mitkä auki, myös Gun Smoke on auki, saa pihvejä ym grilliruokaa, sekä kebabit salaatit ym.
- Anonyymi
haluan karvasta looraa,pelasin rahoja hävisin,niimpä ,nyt nekkarissa oluella,niimpä joku nainen anna,niimpä
- Anonyymi
mistä varkaudessa kiinalainen
- Anonyymi
onko nimi mahdollisesti vehviläinen
- Anonyymi
pimppaloora
- Anonyymi
sellerikeitto
- Anonyymi
mööfi
- Anonyymi
jauhelihakeitto
- Anonyymi
zeppelin
- Anonyymi
zeppelin
- Anonyymi
sukat makkaralla
- Anonyymi
suu kuiva ku kenkälusikka
- Anonyymi
Istun just paskalla. Ei tee mieli ruokaa.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljastaa - Näin Ralph-poika, 8, vaikuttaa Italiassa asumiseen: "Jos jossain..."
Miten käy Italiassa asumisen tulevaisuudessa? Ellen Jokikunnas ja Jari Rask remontoivat unelmiensa kodin Italiaan ja sa342056- 1151363
- 921220
- 103999
- 70953
Nyt katsokaa ihmiset tätä Mattilan showta
Missä näette räkimistä. Katsokaa tarkkaan. Miksi iltapäivälehdet halusivat oikeudelta videon muttei julkaissetkaan sitä.85906Kansalaisaloite etenee
Eduskunta hyväksyi kansalaisaloitteen eheytyshoitojen kieltämiseksi.243731Farmi-tippuja Kasper Strömman tilittää maatilan olosuhteista - Yllättävä vertaus ihmetyttää: "Me..."
Oho! Kasper Strömman on tuttu podcastista ja YouTubesta, sekä nyt Farmi Suomi -ohjelmasta. Lue lisää: https://www.suom4694- 42639
- 36633