Vaikka myytin aiheuttaja olisi korjannut tapansa tai kuollut sukupuuttoon.
Yksi ärsyttävä myytti on feministien ylläpitämä kuva, että mies makaa sohvalla, juo kaljaa ja katsoo urheiluohjelmia illasta toiseen. En minä tunne yhtään sellaista, tai korkeintaan yhden.
On muitakin myyttejä, jotka elävät omaa elämäänsä, ilman todellisuuspohjaa, vai onko.
Mikä myytti saa ihosi kananlihalle ja verenpaineesi nousemaan.
Myytit on sitkeähenkisiä
42
1299
Vastaukset
- HTZA
on minusta kummallinen, eli aina ollut.
100 prosenttia yrittää, 98 prosenttia menettää.- päästä
menneisyyden painolastista, ja etsiä avoimin mielin uusi rakkaus, niin sitä ei hyvällä tuurilla ehdi menettää elämän aikana, mikä siitä on jäljellä.
- Heikunkeikku
..että sinulle ei ole suotu Sitä Oikeaa, koska kirjoitit noin. Kahden ihmisen rakkaus ei ole kummallista, se on ihanaa.
Vuosien karttuessa rakkaus vaan lisääntyy, kun yhteistä historiaa kertyy. Oppii tuntemaan mistä toinen tykkää ja ei tykkää ja on aina vain tavallaan helpompi olla toisen kanssa.
Ja tietysti yhteiset "hetket", ne kahdenkeskiset, nekin kehittyvät lähes taiteeksi.
Ehdit vielä löytää sen oikean rakkauden, toivottavasti. - HTZA
Heikunkeikku kirjoitti:
..että sinulle ei ole suotu Sitä Oikeaa, koska kirjoitit noin. Kahden ihmisen rakkaus ei ole kummallista, se on ihanaa.
Vuosien karttuessa rakkaus vaan lisääntyy, kun yhteistä historiaa kertyy. Oppii tuntemaan mistä toinen tykkää ja ei tykkää ja on aina vain tavallaan helpompi olla toisen kanssa.
Ja tietysti yhteiset "hetket", ne kahdenkeskiset, nekin kehittyvät lähes taiteeksi.
Ehdit vielä löytää sen oikean rakkauden, toivottavasti.vaikeaa ymmärtää tuo 98 prosenttia?
Ja se, että en puhunut henkilökohtaisesti, elämästä vaan, yleensä. - Ei löydy
Heikunkeikku kirjoitti:
Ehdit vielä löytää sen oikean rakkauden, toivottavasti.Mun kohdalle on mielestäni ja takuulla "sattunut" mies, johon ihastuin ja sitten rakastuin sydänpohjia myöten. Kuvittelin tämän miehen rakastavan minua - kuinkas muutenkaan. Hän hylkäsi mut kuin lattiarätin - noin vain! Mun koko maailma romahti. Selvisihän minulle sitten, että kaiken aikaa hänellä oli toisiakin naisia! Tosi härskiä mielestäni, aikuinen mies. Eli häntäheikki sais jo mennä unholaan mielestäni (sanoo järkiminä) tunneminä vaan kaipaa ja itkee... Ja minä, siis aikuinen ihminen. Näin on, en häntä enää huolisi ristikseni! Vaikka meillä oli melkein täydellistä yhdessä.
Eli näinkin voi käydä! Toinen toiselle niin rakas ja toinen toiselle lurjus, pettäjä ja ala-arvoinen otus. - HTZA
Ei löydy kirjoitti:
Mun kohdalle on mielestäni ja takuulla "sattunut" mies, johon ihastuin ja sitten rakastuin sydänpohjia myöten. Kuvittelin tämän miehen rakastavan minua - kuinkas muutenkaan. Hän hylkäsi mut kuin lattiarätin - noin vain! Mun koko maailma romahti. Selvisihän minulle sitten, että kaiken aikaa hänellä oli toisiakin naisia! Tosi härskiä mielestäni, aikuinen mies. Eli häntäheikki sais jo mennä unholaan mielestäni (sanoo järkiminä) tunneminä vaan kaipaa ja itkee... Ja minä, siis aikuinen ihminen. Näin on, en häntä enää huolisi ristikseni! Vaikka meillä oli melkein täydellistä yhdessä.
Eli näinkin voi käydä! Toinen toiselle niin rakas ja toinen toiselle lurjus, pettäjä ja ala-arvoinen otus.siinä 98 prosentissa, jotka menettivät.
Et ole, lähellekään, poikkeus.
Olen pahoillani. Miehesi ei pitänyt sinusta. - Kun miljoonien
Ei löydy kirjoitti:
Mun kohdalle on mielestäni ja takuulla "sattunut" mies, johon ihastuin ja sitten rakastuin sydänpohjia myöten. Kuvittelin tämän miehen rakastavan minua - kuinkas muutenkaan. Hän hylkäsi mut kuin lattiarätin - noin vain! Mun koko maailma romahti. Selvisihän minulle sitten, että kaiken aikaa hänellä oli toisiakin naisia! Tosi härskiä mielestäni, aikuinen mies. Eli häntäheikki sais jo mennä unholaan mielestäni (sanoo järkiminä) tunneminä vaan kaipaa ja itkee... Ja minä, siis aikuinen ihminen. Näin on, en häntä enää huolisi ristikseni! Vaikka meillä oli melkein täydellistä yhdessä.
Eli näinkin voi käydä! Toinen toiselle niin rakas ja toinen toiselle lurjus, pettäjä ja ala-arvoinen otus.ihmisten joukosta luulee löytäneensä sen oikean, niin mistä sen tietää tunteeko toinen samoin, leikkii, mitä leikkii.
Tuo rakkaus on yksi myytti, kumpaa lie enempi tehnyt, hyvää vai pahaa, luulen, että pahaa. - Heikunkeikku
Ei löydy kirjoitti:
Eli näinkin voi käydä! Toinen toiselle niin rakas ja toinen toiselle lurjus, pettäjä ja ala-arvoinen otus....miehiä väärään aikaan, vääristää ajatuksia.
Ole vaan onnellinen, että hän lähti lätkimään. Ajattelepa, jos olisitte jatkaneet yhdessä, peräti pistäneet hynttyyt yhteen.
Ehkä tämä mies huomasi, että olet liian hieno nainen nenästä vedettäväksi ja ymmärsi lähteä.
Rakastuit mielikuvaihmiseen, kuoreen. Todellisuudessa hän on toisenlainen. Et haluaisi olla pettäjän kanssa, vai?
Siksi, ole onnellinen. Älä sure sellaista, mitä ei ole koskaan ollut olemassakaan. - Ei löydy
Heikunkeikku kirjoitti:
...miehiä väärään aikaan, vääristää ajatuksia.
Ole vaan onnellinen, että hän lähti lätkimään. Ajattelepa, jos olisitte jatkaneet yhdessä, peräti pistäneet hynttyyt yhteen.
Ehkä tämä mies huomasi, että olet liian hieno nainen nenästä vedettäväksi ja ymmärsi lähteä.
Rakastuit mielikuvaihmiseen, kuoreen. Todellisuudessa hän on toisenlainen. Et haluaisi olla pettäjän kanssa, vai?
Siksi, ole onnellinen. Älä sure sellaista, mitä ei ole koskaan ollut olemassakaan.Joo, noin mäkin ajattelen aika pitkälle! Jos suhde ei ala rehelliseltä pohjalta, ei siitä mitään hyvää seuraa. Niin hänhän yhteen muuttamisesta puhuikin... olen varovaisempi ja kuitenkin mutu-pohjalta. Vaikka kuin olisi ja on tarjolla kivoja tyyppejä, mutku MuTumutu... Kukaan muu ei tunnu omalta! Eli yxin onnellisempi!
Hyvää jatkoa Sinulle Heikunkeikku!
- Mies olisi aina valmis
Kaameen näköinen perunan nostokone ja ei kun selkään.
Ei se kauhusta kankistu,vaikka vartalo kankistuisikin.- että miestä
ei voi raiskata, jos ei se kangistu, ei se naiselta ainakaan onnistu, se raiskaaminen.
- kalju kuli keisari
jotka letävät tai asuvat puistossa vihreäasuisina tolkuton ihailu. Poika joka ei saavutta aikuisen miehen älyä ja ajatteluntasoa on tuon myytin mukaan jotenkin tavoiteltava.
- äidin vaistot
eikä niitä silloin pidättele mikään.
Toinen myytti, että mitä suurempi ja karvaisempi mies, sen parempi ja halutumpi.
Eihän me, jotka tältä väliltä olemme, Siis tuon karvaisen uroksen ja sukkahousupoikien, ei me olla kun harmaata massaa, jonka joku voi paremman puutteessa säälistä ottaa, ja on loppuelämänsä onneton.
- viivatiina
ihmettelemistä kerrakseen monelle kun mun mieheni ei katso televisiosta koskaan urheilua kyllä se vaan jonkun verran pitää paikkansa onko asialla sit feministit mutta se että lauantaina pitää lämmittää sauna kun on aina lämmitetty kautta vuosikymmenten tai että täytyy syödä tiettyyn aikaan vuodesta toiseen on sit sillon nälkä tai ei ja kyllä ne piintyneet tavat yleensä miespuolisilta tulee naiset on paljon joustavampia.
- HTZA
antavat vaimolle tilaisuuden suunnitella siivous.
Leipominen ja autonpesu.
Ja miehelle tilaisuuden kadota, siksi aikaa. - viivatiina
HTZA kirjoitti:
antavat vaimolle tilaisuuden suunnitella siivous.
Leipominen ja autonpesu.
Ja miehelle tilaisuuden kadota, siksi aikaa.mies laittaa aina sitä ruokaa kello kahdeksitoista niin ei vaimo voi koskaan suunnitella mitään vapaapäivän varalle kun on miehen äitikin aina laittanu ruoan siihen aikaan niin se on laitettava silloin.
- HTZA
viivatiina kirjoitti:
mies laittaa aina sitä ruokaa kello kahdeksitoista niin ei vaimo voi koskaan suunnitella mitään vapaapäivän varalle kun on miehen äitikin aina laittanu ruoan siihen aikaan niin se on laitettava silloin.
suunnittele, syö vain onnellisena.
Tietäen että hänestä pidetään huolta.
Sinulla on viisas mies, onnittelen.
Pitää huolen sinun vapaapäivistäsikin.
Ja tiukasti. - viivatiina
HTZA kirjoitti:
suunnittele, syö vain onnellisena.
Tietäen että hänestä pidetään huolta.
Sinulla on viisas mies, onnittelen.
Pitää huolen sinun vapaapäivistäsikin.
Ja tiukasti.mulla ei mies määrää vapaapäivän ohjelmaa lupas kyllä ruveta kattoon ja aikatauluttaan.
- HTZA
viivatiina kirjoitti:
mulla ei mies määrää vapaapäivän ohjelmaa lupas kyllä ruveta kattoon ja aikatauluttaan.
vapaat kädet.
Vahvakätinen mies on aina naisen onni.
Usko pois. - viivatiina
HTZA kirjoitti:
vapaat kädet.
Vahvakätinen mies on aina naisen onni.
Usko pois.kun sää sillei sanot.
- Heikunkeikku
...tosiaan. En minäkään tunne ketään miestä, joka soffan pohjalla makoilis päivät pitkät.
Entistä miestäni ei olis saanut soffalle makaamaan pitkällä kepilläkään. Touhusi aina kaikenlaista.
Onneksi mun päässä ei tommonen myytti asustele.
Semmonen mua ärsyttää, kun ihan vitsiäkin väännellen sanotaan, että naiset on kotona aina Nalkuttamassa miehelle. Nalkuttava vaimo, KÄÄK, en usko. Mä en ainaskaan oo nalkutellut.- HTZA
asioita, nalkutus on yksi niistä, miehet kyllä sen ymmärtävät, naiset eivät tarkoita nalkutuksella nalkutusta, vaan ohjausta kaikkeen hyvään.
Mies vain odottaa aikaansa.
Aina sitä ei tule vaan tulee ero. - Heikunkeikku
HTZA kirjoitti:
asioita, nalkutus on yksi niistä, miehet kyllä sen ymmärtävät, naiset eivät tarkoita nalkutuksella nalkutusta, vaan ohjausta kaikkeen hyvään.
Mies vain odottaa aikaansa.
Aina sitä ei tule vaan tulee ero....nyt asiantuntijan jalolla kurkkuäänellä?
Aloittajalle täs vielä yks juttu, joka unohtui. Tuli jostain syystä mieleen.
Mun niskakarvat nousee pystyyn, kun joillakin ihmisillä on tarve Yleistää asiat. He ilmoittavat vaan, että naiSET, mieHET, ihmiSET tekevät/ajattelevat/toimivat niin ja niin. - että äidit
on takoneet tyttäriensä päähän ajatuksen, että niiden on pidettävä kaikesta huolta, vaikka maailma kaatuis ympärillä.
Ei se mies osaa niin täydellinen olla, ettei siinä jotain huomautettavaa ole, ei talo ole niin hyvässä kunnossa, ettei mitään korjattavaa ole, puhumattakaan, kun mennään pihan puolelle.
Mies yleensä ajattelee, että kerkeää tuon huomennakin, niin se jatkuu. - HTZA
Heikunkeikku kirjoitti:
...nyt asiantuntijan jalolla kurkkuäänellä?
Aloittajalle täs vielä yks juttu, joka unohtui. Tuli jostain syystä mieleen.
Mun niskakarvat nousee pystyyn, kun joillakin ihmisillä on tarve Yleistää asiat. He ilmoittavat vaan, että naiSET, mieHET, ihmiSET tekevät/ajattelevat/toimivat niin ja niin.kehuttu.
Monet ovat eronneet, neuvostanikin.
Älä nosta, harvoja karvojasi, meillä kun on tuo nainen ja teillä tuo mies.
Niiden kesken ei ihmisestä voi puhua.
Eläimiä kun ovat.
Nauti vain. - HTZA
että äidit kirjoitti:
on takoneet tyttäriensä päähän ajatuksen, että niiden on pidettävä kaikesta huolta, vaikka maailma kaatuis ympärillä.
Ei se mies osaa niin täydellinen olla, ettei siinä jotain huomautettavaa ole, ei talo ole niin hyvässä kunnossa, ettei mitään korjattavaa ole, puhumattakaan, kun mennään pihan puolelle.
Mies yleensä ajattelee, että kerkeää tuon huomennakin, niin se jatkuu.tämä on meidän miesten myytti.
Minä en ole samaa mieltä, tämä on poikien juttu. - Halonenkin
HTZA kirjoitti:
tämä on meidän miesten myytti.
Minä en ole samaa mieltä, tämä on poikien juttu.oikomaan Bushin solmiota,ja vielä kameroiden edessä, en kuullut nalkuttiko.
- maailmahan on
mielikuvamaailma, jollaista ei edes ole koskaan ollut olemassa. Se maailma tuntuu niin turvalliselta, koska me kaikki tiedämme sen. On ihan turha sanoa, ettei sellaista ole edes olemassa, koska se on meille paras. Se on ikäänkuin ONNENMAA.
- itsetunto
siinä kohoaa, ei siinä mitään, jos sen tekee itsekseen, mutta jos tekeejulkisesti ja yleistäen, niinkuin ylempänä on mainittu,( miehet, naiset), tyyliin, niin verenpaine siinä kohderyhmälle nousee.
- mimmimus*
oivallus. Erittäin vaikea perustella mitä tästä ajattelin. Tästä tietenkin voi kehitellä uuden myytin.
Nainen ei osaa perustella toisten oivalluksia puolen yön jälkeen.;)
asusteihin liittyvä myytti?
Miksi housut, vaikkapa alushousut on monikossa ja aluspaita tai alusasu yksikössä?- HTZA
Housuille on kaksi jalkaa.
Paidalle yksi kroppa.
Alusasulle yksi ruumis.
Minä ihmettelen mitä tarkoittaa "tilaa miehelle"?
"Rintapumppu", miksi ei rintapumput?
"Stringit", Kaksi vakoa?
On tämä naurettavaa! - arvaus, joka ei
pidä varmaan paikkaamsa.
Ennen ollut pitkälahkeisia alushousuja, kangasta mennyt lahkeisiin enemmän, ja suojaavatkin enemmän kun kaulus-osa, ja niitä on kaksi.
Paidan hihoissa kangasta on paljon vähemmän kun paita-osassa.
Selitys tämäkin - tuo monikollisuus
siitä että housut on alun perin koostettu kahdesta lahkeesta ja jostakin siinä välissä ja vasta aikojen saatossa viilautuneet sellaisiksi kuin ne nyt ovat.
HTZA kirjoitti:
Housuille on kaksi jalkaa.
Paidalle yksi kroppa.
Alusasulle yksi ruumis.
Minä ihmettelen mitä tarkoittaa "tilaa miehelle"?
"Rintapumppu", miksi ei rintapumput?
"Stringit", Kaksi vakoa?
On tämä naurettavaa!alushousulla noin 'pääsääntöisesti verhoat'?:)
- HTZA
emw34 kirjoitti:
alushousulla noin 'pääsääntöisesti verhoat'?:)
sivistynyt olen, en kykene rinnallesi.
HTZA kirjoitti:
sivistynyt olen, en kykene rinnallesi.
vaan tänne alas, täällä on kaikki hauska.:)
jk. Voiskos olla niin, että jo siellä Edenissä Adam-herra laittoi lehdykät sekä, että?:)
- siilitukka
Miehet on ikuisia poikia.
Tosimies ei puhu eikä pussaa. (yhtaikainen tekeminen ei kuitenkaan suotavaa)
Naisten päätä särkee./ Miehet haluuaa aina.
Naiset haluaa isoa.- naisten, aikuisten,
urheilujoukkueen jäsenistä aina puhutaan tyttöinä?
- itkujuttu
Miesten itkemättömyydestä on tehty niin suuri myytti, että ne on suuria sankareita, jotka avoimesti kollottavat, sen suurempia, mitä suuremman yleisön edessä. Kohta varmaan eduskuntaankin mennään itkemällä.
- Joskus on joskus ei
itkujuttu kirjoitti:
Miesten itkemättömyydestä on tehty niin suuri myytti, että ne on suuria sankareita, jotka avoimesti kollottavat, sen suurempia, mitä suuremman yleisön edessä. Kohta varmaan eduskuntaankin mennään itkemällä.
Sanotaan että, kaljut miehet ovat sexikkäitä. Olen testannut ja totean: joskus on - joskus ei.
- puutetta ole
Joskus on joskus ei kirjoitti:
Sanotaan että, kaljut miehet ovat sexikkäitä. Olen testannut ja totean: joskus on - joskus ei.
nimittäin kaljuista miehistä. Olisi minä kyllä sen lunnonkiharan tukkani pitänyt, mutta kun sukua katsoo, niin turha toive.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2057084
- 594662
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434434- 733302
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161965Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗261717- 171680
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401583- 341469
- 1431247