Ootteko huomanneet, että ma-fy valmennuksen sivuilta voi ladata ilmaseks harjoituksia matikan kirjoituksia varten?
Onks kellään kokemuksia ma-fy valmennuksesta? Hinnat ainakin tuntuu olevan halvempia kuin muilla...
Imaisia harjoitustehtäviä matikkaan
4
864
Vastaukset
- Jare_T
Huomasin ton ku googlettamalla ajauduin saitille ja ihmettelin ekaks että mikä juttu tämä on.
Kun tutustuin juttuun niin ihan modernilta idealta kuulostaa. Päämaikkana on tuttu mies Etu-Töölön lukiosta. Olin parilla sen kurssilla toissa vuonna.
Pätevän oloinen skaiffa.
Jee jee jatketaan.. - Minnikka
Mäkin katoin, noita tehtäviä huomasin, että noiden toinen opettaja, se DI Antti on nyt Etiksessä opettajana. Se on kyl ihan huippu!
Mä menen kyl varmasti noiden matskan abikurssille sitten kun oon joskus ite kirjoittamassa... =)- Mäkin mainostan täällä
Joo, ja noiden sivuilla jaetaan ilmaiseksi ensi viikon voittavia lottonumeroita!! Aivan loistava firma!!! Mä haluan tehdä lapsia niiden kanssa, sit kun saan kuukautiset!!!
- trigonometriaa
ovat näköjään lisänneet seuraavaksi trigonometriaa pitkän matskun tehtäviin...
minkähän takia se on seuraavana, kun sehän on vasta kurssissa 9?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089