Härkämies

Huumorintaju

Onko kellään joka tuntee Härkämiehen paremmin kuin minä tietoa tämän ihme horoskoopin huumorintajusta.Minä olin tosi hämmästynyt , kun luulin tuntevani tätä miestä edes hiukan , mutta nyt olen ihan pihalla kun sain kuulla mitä ihmeellisempiä asiota ja minä muka olin niihin syypää. Koko ajan minä olin kiukutellut , hän ei mitään.
Eli ei siis tunnusta harrastaneensa henkistä "kiusaamista". OLisi kiva tietää onko jollakulla muulla samanlaisia kokemuksia tästä niin "ihanasta"Härkämiehestä.

11

3069

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole..

      paljoa kokemusta härkämiehestä,,mutta miten tuo sun viestisi liityy "huumorintajuun".
      jos toinen sua kiusaa törkeillä syytöksillä.
      Tiedän vaan että härkämiehellä ..on pitkäpinna ..mutta rajansa kaikella..joskus liian hyväsydäminen ja uskoinen.

    • mitä haluaa

      mutta sinä et, niin se menee jos on suhteessa härkämieheen.

      • paljon vapaana miksi

        Minä olin 3vuotta härkämiehen pompoteltavana. Se huumori se ivasi kun tajunnu odottaa kotona 2viikkoa tai jopa kuukauden. Heh heh olin huumorilla höystettyna vaikka mikä ja naureskeli.

        Ei vain tienny enää... viimesen vuoden otin selvää mikä se kiirus hänellä, ja miksi mun piti olla ja ymmärtää, ja se hymy ylimielinen ote minuun ja en mitään.

        Silti kun menin pailaamaan ihmettelin minua haki aina ne miehekkäimmät ihmisen näköiset fiksusti puhuvat vapaat miehet. Tästä lähin,, ja päätin en ole sylkykuppi tuolle härkämiehelle vai mikä se oli....

        Hoh hoijaa sieltä se löyty selostus ukko jo yli 40v, ja löyty naisilta sähköpostikirjotuksia kuinka hyvä ihanan juhannus oli jne.HÄN Oli niin moukka ja itserakas oli kopioinu ne kotiinsa.

        Otin ne, ja luin ne kotonani antaumuksella. Hi hii selvis ne kovat kiiruut, ja juhannus ku piti olla äitin ja isin kanssa;-(..Onneksi olin lähtenyt itsekki silloin matkoille.

        Nyt puoli vuotta mennyt ja alkaa kummasti helpottaa ja olen päässy elämään kiinni ja totesin sinkkunaisena hyvä olla.

        .......Jatka vain härkämiehen kanssa sinusta tulee joko itsenäinen sinkkunainen laitat pois härän, jota ei kukaan miehenpuolikas enää määrää,,, tai sit sinusta tulee alistettu härkämiehen jalkavaimo ivattava kohde............


      • onneks pääsi eroon

        tosi egoja ja sikoja! tasavertaista/arvoista suhdetta härkään on mahdotonta rakentaa. "kulkevat pitkin poikin maita ja meriä"-uskottomia.ja siippa/jalkavaimo mikä lie pitää olla lojaali ja odottaa,alistua ja niellä kaikki paska. Mutta annas olla,jos vaikka lähdet tanssimaan toisen miehen kanssa....MUSTIS ja eivät anna anteeksi. Vallankäytön mestareita!!! Heidän ehdoillaan tai ei mitään....


    • kokenut kovia

      kokemusta on 8v.ajalta härkämiehestä ja voin vain sanoa,että karsea naistenkiusaaja.Harjoitti henkistäväkivaltaa:arvioi,vertaili,ihaili,flirttaili muiden naisten kanssa edessä ja takana.Jatkuvaa pientä säätöä ja sutinaa joka suuntaan ja syyhän olikin aina vain minussa ja "heikossa"itsetunnossa,kun minulla ajoittai ns." kilahti".! Näennäisesti hyvä ihminen,kova manipuloimaan ja alistamaan,sekä helvetin hidasälyisiä ja omistavia,epävarmoja tyyppejä itse kaiken sen itseriittoisuuden ja EGOISTIDUUDEN takana pieni heikko minä!!!

    • on-------------------------

      Ihan eri asioita.
      Jos et tanssi Härän-m pillin mukaan,hän kun on
      omasta mielestään erinomainen niin "huumorin"
      tajunsa pettää.

      Itse hän kyllä luulee olevansa huumorintajuinen
      päästäessään loukkauksia suustaan ja ne pitäisi
      sitten sietää.Kaksimielisiä juttuja,vähätteleviä
      ja loukkaavia.

      Kun sitten sivaltaa takaisin niin menee sanattomaksi,ajoiksi.
      Sanoisin että henkisen väkivallan hyvin taitaa.
      Minuakin pitää todennäköisesti kuikuttelijana
      ja vaikeana tyyppinä.

      Sitten taas palaa muina miehinä -Mitä kuuluu
      kukkuluuruu,irtikään ei näköjään halua päästää
      ja miustuttaa olemassaolostaan.

      Vuosi tässä on jahkaillessa mennyt.Flirtti
      kyllä osaa olla ihan parhaasta päästä.
      Minä en häneen rakentanut eroottista suhdetta
      ,koska halusin ensin tuntea ja ihastuinkin.
      Nyt laittoi vain uudenvuodentoivotuksia ja
      nekin "ei mitään".Kyllä keitti.

      Oiskohan "sitä" jäänyt vaivaamaan kun ei
      seksiä saanut.Minulla on sellainen käsitys
      häristä että vilkuilevat koko ajan naisia.
      Eivätkä kiinny yhteen naiseen.

      En ota yhteyttä hautukoon liemessään tai
      kilteissä naisissaan.skorp-n

      • ei kiinny

        vaikka olisi aviossa niin menee vieraiden kanssa sänkyyn, ei arvosta edes omaa vaimoaan.


    • ovat

      Just tuollasia,minä saan tehdä ja sinä odottelet.Minä määrään sinä et.Ja jos ei meekkään ku härkä itse haluaa niin ei olekkaan enää varmaa mikään,jos ees on ollu siihenkää asti.Ota selvää tapauksia,ja ko koittaa kysellä niin etääntyy vaan.Onneksi itse pääsin eroon,eikä harmita yhtään!koskaan en enää sotkeennu,jos sinkkuja etitään niin varmaan härät jää loppupelis yksin ku ovat tuollaisia,toivotavasti ja siinä oppivat.Luulevat itsestää ihan liikaa,vaikka ei ole mitään syytä ja ainakaan tarvitsisi ko ovat ihan naurettavan lapsellisia.

    • onneksi jätti

      En olisi koskaan saanut tietää elämän ihanuuksista,jos tuo häränhäntä ei olisi löytänyt uutta!Aivan pokkana kysyi kevätiltana,että erotaanko nyt vai muutaman kuukauden kuluttua.Siihen asti elämä näennäisen auvoista kunhan härkä sai määrätä tahdin.Ivasi ja nauroi joskus tai haukkui mitättömäksi.Kyllä itketti toisinaan kun ei ollenkaan ymmärtänyt mistä moitittiin.Halusi lapsetkin ja nuorin oli vielä tissillä,kun ilmoitti kylmästi lähtevän(olihan shokki,meinas vauva tissiltä tippua.Elämä kylläkin aukesi hänen lähtönsä jälkeen.Tunsin saaneeni ihmisarvoni takaisin.Seuraavalta kumppanilta sain sellaista seksiä,etten tiennyt olevankaan.Sain kokea elämäni ensimmäisen orkun,ja pelästyin niin perusteellisesti,että aloin itkeä ilosta.Sekin olis jääny kokematta jos härkä ei olis jättäny.Jalkavaimoja oli joka suuntaan ja meno näyttää jatkuvan(erosta jo 20v.)Kiitos härälle jättämisestä t.skorppioninainen

      • härkämiehen kanssa 8v.

        vaikka itselläni oli hänet tavattuaan ns. terve itsetunto ja pidin naiseudestani,niin voin vain näin jälkikäteen todeta,etta kaikilla arvioineillaan,vertailuillaan ja muiden naisten ihailluillan ,hän (vai pitäisikö sanoa SE,kuin koirasta) latisti ja löi melkoisen alas! Jalkavaimoja tosiaan oli ja mikään ei riittänyt. Hänen ehdoillaan piti mennä. Karseaa kiusaamista ja henkistäväkivaltaa. Vieläkin saattaa lähetellä viestejään,mutta on parempi olla vastaamatta. Todellinen kiduttaja oli ainakin ja PETOLLINEN! Ei saa enään pikkurillinsä ympärille minua.


    • härkä tai kouluaikojen.
      joka ei koko kouluun ees kuulunut pituudensa mukaan.
      tuli tos taas nähtyy kaikkii kouluaikojakin hänestä eilen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe