Rahaa ei ole boxiin sijoittaa hurjia summia ja käyttöä ei boxille ole niin paljoa että kannattaisi se huippuyksilö ostaa. Ehkä max 1 kerran vuodessa sitä tarvitaan.
Bauhaus myy Cargo 3 -suksiboxia hintaan 99 euroa. Onkohan tuo boxi millainen? Voiko harkita ostoa vai kannattaako unohtaa heti? Jos kannattaa unohtaa heti niin miksi?
Mielipiteitä kaipailisin!
Bauhausin suksiboxi, onko millainen?
6
11258
Vastaukset
- Muovia ne kaikki on!
Osta ihmeessä!http://www.digipaper.fi/bauhaus/22725/
- boxiton
Vuokraa boxi, ei ne vuokrat paljoa maksa. Minäkin vuokraan aina Thulen boxin kun on tarvetta ja minulla kun ei ole tilaa säilytellä boxia.
- mmutta mistä
Vuokraisin kyllä mutta mistä? en ole Tampereelta löytänyt montaa paikkaa jotka vuokraisivat kaikki googletettu on.
- vuokrausta
mmutta mistä kirjoitti:
Vuokraisin kyllä mutta mistä? en ole Tampereelta löytänyt montaa paikkaa jotka vuokraisivat kaikki googletettu on.
Ai Tampereella, se onkin pahempi paikka, pk-seudulla on vaikka kuinka monta vuokraajaa. Entäs Rentcenter, yleensä autovuokraamot, osaset -liike.
- Nimetön
Ostin viime talvena saman mallin.
Toimii ainakin minulla riittävän hyvin.
Tuntuu tosi löysältä irtonaisena, mutta katolle kiinnitettynä on ihan jämäkkä.
Neljä paria murtsikkasuksia sauvoineen ja monot mahtuvat kyytiin.
Jopa tiiviste piti vettä 200km matkan kun ilmat silloin lauhtuivat. Sanoisin kannattavaksi ostokseksi jos et mielettömän pitkiä matkoja ajele, koska ilmanvastus varmaankin on noissa merkkibokseissa pienempi. - Anonyymi
Bauhaus suksiboksi 2023
Tuo 100 € olisi sopiva hinta vielä 2023, mutta muovihärpäke maksaa nyt 169€!
Ei kai sitä boksia voi enää heppoisemmin valmistaa;
Ohut muovirakenne todella huteraa pohjaa ja kantta myöten!
Pohja ohut tasainen , ei vahvistusprofiilia tukevointia varten.
Vanhat "merkkiboksit" omaa luokkaa tukevuudessa.
Lyhyelle matkalle sopii ja korvaa suksipussin, mutta 1000-2000 km jo mietityttää:)
Halvalla ei voi parempaa rakennetta odottaakkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257