Onko kellään kokemusta sosiaalipolitiikan opinnoista? Olen käynyt jo kerran pääsykokeissa tampereella,eikä tärpännyt. Nyt keväällä haen kuopioon. En ole saanut vieläkään selville että mihin ammattiin tuosta voi valmistua,on tullut mieleen esim. kela,työvoimatoimisto yms..?
sosiaalipolitiikka
3
711
Vastaukset
- tuittutiu
itse opiskelen sospolia helsingissä toista vuotta. pääsin ku luin kirjaa puolisen vuotta varmaankin kuus tuntia päivässä niin et osasin koko opuksen ulkoa tyyliin :>
sospolista pääsee aika moneen, valtiolle virkamiehiksi, kelaan työkkäriin jne. Sitten jos kiinnostaa voi mennä ammattiliittoihin, ministeriöihin, erilaisia lautakuntia johtamaan tai iahn suoraan politiikkaankin mukaan. Sosiaalipolitiikan pääaine on aika hyvä pohja kaikenlaisia yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen liittyviä töitä varten. Jos ala kiinostaa, sitä kannattaa tulla opiskelemaan. Itse en ole ainakaan hetkeäkään katunut :) - lussuu
Ihanaa että joku vastasi! :>
okeii,no mä otin pääsykoekirjan lainaa ekan kerran joulukuussa ja nyt ostin sen omaksi. vähän on ollu takkuista tuo lukeminen välillä, mutta onneksi on vielä aikaa, toukokuun loppuun. oot kyllä lukenu TOSI paljon! itse käyn töissä niin aika ei riitä mitenkään joka päivä tuollaiseen määrään. jospa kuitenkin saisin luettua niin hyvin että asiat jämähtäis päähän pysyvästi.
oliko silloin paljon hakijoita kun hait? katsoin tilastoja niin viime vuonna on kuopioon hakenu 23 ja 15 päässyt sisälle. jos nyt ihan oikein katsoin. ihan hyvät mahikset olis jos noin on, ja olisi vielä valmistautunut hyvin. :>
nyt eikun lukemaan hulluna! - millaaa
Kuopioon näyttäis olevan järkyttävän helppoa päästä sisään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029