Miksi

ajatusten rinki
pään täyttävä ahdistus
sydän rintakehän vankilassa
takoo kylkiluiden kaltereita

kukaan ei voi tietää
ei saa edes aavistaa
tämän tuskan määrää
kysymysten tulvaa
sen yhden ainoan

miksi menetin sinut

18

590

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ... niin ja kuka keksi
      rakkauden miehen kuin naisen
      sen pahimman mahdollisen,
      josta juuri nasevasti
      runoilit.

      Ja kuitenkin aina sama
      rakkauden lenkki kuljettava,
      jos lähtijän
      roolia kantaa mukanaan.

      • Tequila sunset

        Ja kiitos kommentista. Välillä tuskaakin maailmaan.


      • Tequila sunset kirjoitti:

        Ja kiitos kommentista. Välillä tuskaakin maailmaan.

        Toivon etten vie yöuntasi
        kun iltasatua tähän...
        ... tuskalla on Sinun
        synnyttävä,
        tuskalla elettävä
        kavalassa maailmassa

        ja tuskalla täältä
        lähdettävä...minkä

        muiston jälkeesi
        jätät.

        Pidän usein Sinun
        runoistasi.

        Sorry kommenttini
        laadusta,sillä
        tälläinen tuli
        tällä kertaa.


      • dolan kirjoitti:

        Toivon etten vie yöuntasi
        kun iltasatua tähän...
        ... tuskalla on Sinun
        synnyttävä,
        tuskalla elettävä
        kavalassa maailmassa

        ja tuskalla täältä
        lähdettävä...minkä

        muiston jälkeesi
        jätät.

        Pidän usein Sinun
        runoistasi.

        Sorry kommenttini
        laadusta,sillä
        tälläinen tuli
        tällä kertaa.

        Komentin laadussa ei moittimista.
        Elämä on tuskaa. Parasta on että 100 vuoden päästä ei kukaan enää muista millään tavalla. Ei edes tarinoita jää jälkeen...


      • Tequila_sunset kirjoitti:

        Komentin laadussa ei moittimista.
        Elämä on tuskaa. Parasta on että 100 vuoden päästä ei kukaan enää muista millään tavalla. Ei edes tarinoita jää jälkeen...

        Näinhän siinä varmaan käy,mutta
        yritetään kuitenkin,ettei
        jälkipolvi heitä meitä
        sittenkään ihan manojen
        maille.

        Hyviä kirjoitus vimmoja
        Sinulle jatkossakin.


    • Laudi

      * * * * *

      Ei aina mene suunnitelmiemme mukaan,
      ja vastoinkäymiset kuuluvat elämään..

      Miksi tämä sattuu minulle?
      Siinäpä kysymys.

      *ehkä sen kaiken kuitenkin Piti tapahtua*..

      Ystäväni~ pää pystyyn..
      näet ehkä jo huomenna auringon :)..

      • Tequila sunset

        Kiitos vaan rohkaisusta. Joskus voi tuntua ettei sitä aurinkoa haluakaan nähdä.


      • Laudi
        Tequila sunset kirjoitti:

        Kiitos vaan rohkaisusta. Joskus voi tuntua ettei sitä aurinkoa haluakaan nähdä.

        Ystäväni ihana..


    • Odelii

      Riipaisevan aitoa
      jälkeä,
      murheiden
      aallokoista

      Otan osaa,
      monella tapaa,

      kiitos

      • Tequila sunset

        Kiitos osanotosta :o). Ja likemisesta ja kommentista yleensäkin.


    • Lada muutes hyrähtää pakkas...

      Niin verisiä jälkiä vedät tällä tekstillä
      lumeen, että toivon lempeän lumen satavan nopeasti aineiston päälle.

      Runo josta pidin ja tarina jonka kanssa suren:)(

      • Tequila sunset

        Ei kannata surista. Lumet sataa ja sulaa ja kevään sulavedet huuhtelee. Kiitos.


    • lindalinda1

      onpas tässä runossasi tulvimalla tuskaa ja kysy-
      mystä, johon ei taida vastausta edes löytyä.
      Koskettavan kaunista runoutta, eikä voi muuta
      sanoa kuin toivoa parempaa huomista Sinulle.

      Fantastista tekstiä.

      • Tequila sunset

        Kiitos vaan Linda toivotuksista. Jospa se aurinko vielä joskus jaksaa kiivetä metsänreunan ylle!


    • Minanoita

      Hän aavistaa

      koska samaa tuskaa
      sisällään kantaa

      sydän epävarma
      istuu rikki taottujen
      kaltereiden raunioilla

      hokien

      please palaa takaisin.....


      Tällaista vastarunoa herätteli
      runosi minussa ja mukavaa kun tulit, pidän
      runoistasi =)

      Noita

      • Tequila sunset

        En tiedä arvaako ketään takaisin pyytää kalterien taakse. Jos on kerran vankilasta paennut niin hyvä syy siihen on varmasti ollut. Kiitos runostasi Noitsu!


    • Mysteriet

      There's no time for love... :/

      Runosi kosketti syvältä sydämestä!

      • Tequila sunset

        running over the same old ground
        what have we found, the same old fears
        wish you were here


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe