Uskallanko ottaa Virolaiset muurarit töihin.
Pitäis väliseinät muurauttaa, ja laatoitukset.
Onko kellää kokemuksia?
muurari Virosta
20
2899
Vastaukset
- mä sitten huomenna
niin saa taas suomi-muurari korjata niiden
virheet, ja poliisit hakee sun omaisuuden
takaisin. - hfijodwe
Virossa tarjolla paljon ammattitaitoisia rakentajia joista useimmat ymmärtävät suomea. Ovat ahkeria ja luotettavia poikia tekemään töitä eivätkä niin janoisia kuin suomalaiset porot. Meillä olleet useammalla työmaalla lattioita tekemässä eikä moitteen sanaa sanottavana heistä.
- juoppoja ja rosvoja kaikki ...
Ei ikinä enää suomalaista ammattimiestä.
Juoppoja ja rosvoja kaikki L,V ja I-miehet. - AMMATTILAISIA.!!!
EHE.! EHE.! HOH HOIAA.!
- pelle2
juoppoja ja rosvoja kaikki ... kirjoitti:
Ei ikinä enää suomalaista ammattimiestä.
Juoppoja ja rosvoja kaikki L,V ja I-miehet.et ole koskaan rakentannut muut akuin hiekkakakuja,niin mitä siinä itket.
Sinulla on samat maksuehdot kuin smaleilla ja mustalaisilla eli 2,viikkoa etukäteen,ja vielä mielummin pimeenä.
- henry
Jos saat , Jaana-Kaisa, hyviä kokemuksia virolaisista, voisitko ohjata distanssit näinollen meille sitten , näinollen olisin kiinnostunut.
- pitäisi
ottaa Virosta??eikö Suomessa ole.??Ai niin,pitää saada halvalla eli melkein ilmaiseksi.Mitä sit täällä kyselet ,ota ja kärsi jos ei työ mielytä.
- hyvä mies
Jos suomalainen mies ei osaa edes kirjoittaa, voiko odottaa että, se pystyy myös vaativampiin tehtäviin?
- parempaan...
hyvä mies kirjoitti:
Jos suomalainen mies ei osaa edes kirjoittaa, voiko odottaa että, se pystyy myös vaativampiin tehtäviin?
pysty kuin kirjoitus taidon moittimiseen.Sehän se on tärkein taito rakennus hommissa.
- meinaat
hyvä mies kirjoitti:
takertua jokaiseen kirjoitus tai kielioppi virheeseen ni tämä on sinulle väärä palsta.
- jnms,öäsaöäf
parempaan... kirjoitti:
pysty kuin kirjoitus taidon moittimiseen.Sehän se on tärkein taito rakennus hommissa.
kirjoitustaito, rakennushomma jne.
- .,.,.,.,.,
hyvä mies kirjoitti:
pysykää pois äijien palstalta. eiköhän se riitä
että asiat ymmärtää kirjoituksessa. pilkunviilaajat
kuolkoon sukupuuttoon. - jdfdkdlsöäs
.,.,.,.,., kirjoitti:
pysykää pois äijien palstalta. eiköhän se riitä
että asiat ymmärtää kirjoituksessa. pilkunviilaajat
kuolkoon sukupuuttoon.Mee sotkee sitä savivelliäsi ja pysy pois sellaisista paikoista joissa pitää kirjoitaa.
- Viilataan sitten!
jdfdkdlsöäs kirjoitti:
Mee sotkee sitä savivelliäsi ja pysy pois sellaisista paikoista joissa pitää kirjoitaa.
Moniko virolainen täällä palstalla kirjoittelee?
Et pääsisit arvostelemaan heidän taitojaan, tässä lajissa.
- niin taas
Näin tietenkin toimitaan taantuman aikaan.
Olikos se www.äläruokilamaa.fi - Kuules nyt
Säästät siinä ehkä muutaman euron, MUTTA EI TAKUUTA TYÖLLE. Jos tämä työn myyminen ulkomaille jatkuu niin kohta me myymme myös toimistotyöt yms.... SÄÄSTÄKÄÄ jossain muussa!!!
- Missähän
Virolaiset on ammattinsa oppineet.?Kolhoosissakohan.? Totuus on.!VIROLAISEN AMMATTIMIEHEN EI TARVI TULLA SUOMEEN TÖIHIN.NIILLE RIITTÄÄ KYSYNTÄÄ VIROSSA.Onnen onkijat pyörivät Suomessa. Ota töihin vaan.Saat sitä mitä tilaat.!JA halvalla.!
- (()
Minä sain ammattimuurarin, mutta niin oli ammattimies, että jätti työnsä kesken kun olis pitänyt maksaa palkka pimeenä. En tietenkään suostuntu siihen ja niin sitten nyt muuraan itse
- timo ins
- Kerro kaverille
www.majoret.fi
Pääkaupunkiseudullakin on hyviä muurareita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569