Sarasvuon Fight Club

mä lehden luin...

Ja maailma pelastuu, kun Guru kouluttaa meistä oman elämämme taistelijoita.

http://www.iltalehti.fi/viihde/200901078875891_vi.shtml

76

10738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh.....Huh.....

      jo aika "väsynyt" idea ja epäilen suuresti, ketkä tonnekin menee.......no onhan niitä UUSAVUTTOMIA elämänhallitsijoita maailma pulloillaan.

      • Ilmoittauduin

        Aika tylyä tekstiä tälläkin palstalla.

        Eikö elämä olisi helpompaa kun antaisi kaikkien elää omaa elämäänsä. Kukaan ei ole pakotettu millekkään tai kenenkään valmennukseen. Jari antaa teidän jokaisen elää omaa elämäänne, ei kirjoittele näille palstoille ja hauku muitten uravalintoja ja miten kukin rahansa tienaa. Kaikki mikä Jarilla on muiden hänelle vapaaehtoisesti antamaa. Ei hän pyssyllä ole rahaa keneltäkään varastanut ja suurimmat rahat tulevat heidän jo olemassa olevista asiakkaistaan.

        Ilmoittauduin tuonne mukaan. Olen mukana ja maksoin tällä kertaa ihan omalla rahalla. Aiemmi olen valmennuksissa ollut työnantajan maksamana ja hyviä valmennuksia ovat olleet, kun ottaa sieltä sen mikä omalta tuntuu. Täydellistä se ei tietenkään ole, mutta ollut hyvin antoisaa.

        Koko Fight Club idea on vähän raflaava, mutta Jarin ajatus on tässä lopulta hyvin simppeli. Erityisesti ihmiset, jotka tekevät henkisesti vaativaa työtä aamusta iltaan väsyvät, koska eivät pidä itsestään huolta. Jari on oivaltanut tämän asian, joka monille on ihan itsestään selvä. Jos suunnitelmallisesti kuormitat kroppaasi kunnolla viisi kertaa viikossa, on sillä valtavat vaikutukset jaksamiseesi.

        Jokainen joka treenaa tietää, ettei se aina ole niin helppoa repiä itseään ylös. Ellei ole jo oppinut sitä kunnon addiktia mikä tehokkaasta liikkumisesta tulee. Jari vie hommaa pelkän personal trainerin tai kuntosalikortin hankkimista pidemmälle. Hän tekee valmennuksesta myös sosiaalisesti sitouttavaa, sulle tulee treenikaverit ja kaikki ovat sitoutuneet ohjelmaan. Hinta on about 15 euroa kerta. Onhan se rahaa, mutta mielestäni ihan kohtuuhinta hyvin paketisoidusta ja suunnitellusta kokonaisuudesta.

        Saman saa myös täysin ilmaiseksi, mutta itse toivotan tervetulleeksi konseptin, koska muuten lipsun treenaamisesta turhan helposti, jos on vain itsestä kyse. Monilla muilla itsekuri on riittävä treenata viidesti viikossa. Mulla ei.

        Jos tuntuu sinusta että olen yksi höynäytetyistä, niin sallikaa se minulle. Enkä yleisesti ottaen pidä itseäni säälittävänä. Olen ihan itse ja verot maksaen tehnyt miljoonaomaisuuteni tyhjästä. En valmenna työkseni, vaan johdan teknologiafirmaa joka työllistää paljon hyvin tienaavaa tyytyväistä porukkaa. Olen myös koulutukseltani vain ylioppilas ja vielä reippaasti alle nelikymppinen.

        Jotenkin vaan tuntuu, että ne joilla Jarin toiminta saa aikaan valtavia tunteita, niin itse ihmettelen miksi näin. Jos se ärsyttää, niin pysykää visusti erossa, älkääkä pilatko päiväänne. Ei Jari teiltä ole mitään vienyt tai pahaa teille tehnyt.

        Tzemppiä!


      • olla ärsyyntymättä
        Ilmoittauduin kirjoitti:

        Aika tylyä tekstiä tälläkin palstalla.

        Eikö elämä olisi helpompaa kun antaisi kaikkien elää omaa elämäänsä. Kukaan ei ole pakotettu millekkään tai kenenkään valmennukseen. Jari antaa teidän jokaisen elää omaa elämäänne, ei kirjoittele näille palstoille ja hauku muitten uravalintoja ja miten kukin rahansa tienaa. Kaikki mikä Jarilla on muiden hänelle vapaaehtoisesti antamaa. Ei hän pyssyllä ole rahaa keneltäkään varastanut ja suurimmat rahat tulevat heidän jo olemassa olevista asiakkaistaan.

        Ilmoittauduin tuonne mukaan. Olen mukana ja maksoin tällä kertaa ihan omalla rahalla. Aiemmi olen valmennuksissa ollut työnantajan maksamana ja hyviä valmennuksia ovat olleet, kun ottaa sieltä sen mikä omalta tuntuu. Täydellistä se ei tietenkään ole, mutta ollut hyvin antoisaa.

        Koko Fight Club idea on vähän raflaava, mutta Jarin ajatus on tässä lopulta hyvin simppeli. Erityisesti ihmiset, jotka tekevät henkisesti vaativaa työtä aamusta iltaan väsyvät, koska eivät pidä itsestään huolta. Jari on oivaltanut tämän asian, joka monille on ihan itsestään selvä. Jos suunnitelmallisesti kuormitat kroppaasi kunnolla viisi kertaa viikossa, on sillä valtavat vaikutukset jaksamiseesi.

        Jokainen joka treenaa tietää, ettei se aina ole niin helppoa repiä itseään ylös. Ellei ole jo oppinut sitä kunnon addiktia mikä tehokkaasta liikkumisesta tulee. Jari vie hommaa pelkän personal trainerin tai kuntosalikortin hankkimista pidemmälle. Hän tekee valmennuksesta myös sosiaalisesti sitouttavaa, sulle tulee treenikaverit ja kaikki ovat sitoutuneet ohjelmaan. Hinta on about 15 euroa kerta. Onhan se rahaa, mutta mielestäni ihan kohtuuhinta hyvin paketisoidusta ja suunnitellusta kokonaisuudesta.

        Saman saa myös täysin ilmaiseksi, mutta itse toivotan tervetulleeksi konseptin, koska muuten lipsun treenaamisesta turhan helposti, jos on vain itsestä kyse. Monilla muilla itsekuri on riittävä treenata viidesti viikossa. Mulla ei.

        Jos tuntuu sinusta että olen yksi höynäytetyistä, niin sallikaa se minulle. Enkä yleisesti ottaen pidä itseäni säälittävänä. Olen ihan itse ja verot maksaen tehnyt miljoonaomaisuuteni tyhjästä. En valmenna työkseni, vaan johdan teknologiafirmaa joka työllistää paljon hyvin tienaavaa tyytyväistä porukkaa. Olen myös koulutukseltani vain ylioppilas ja vielä reippaasti alle nelikymppinen.

        Jotenkin vaan tuntuu, että ne joilla Jarin toiminta saa aikaan valtavia tunteita, niin itse ihmettelen miksi näin. Jos se ärsyttää, niin pysykää visusti erossa, älkääkä pilatko päiväänne. Ei Jari teiltä ole mitään vienyt tai pahaa teille tehnyt.

        Tzemppiä!

        näiden tylyistä teksteistä. ei jari tarvitse sinun puolustavan häntä, miksi yrität miellyttää jaria. omaa elämääsi varten taistelet, älä yritä olla hyvä hänen silmissään, vaan omissasi.


      • Ilmoittauduin kirjoitti:

        Aika tylyä tekstiä tälläkin palstalla.

        Eikö elämä olisi helpompaa kun antaisi kaikkien elää omaa elämäänsä. Kukaan ei ole pakotettu millekkään tai kenenkään valmennukseen. Jari antaa teidän jokaisen elää omaa elämäänne, ei kirjoittele näille palstoille ja hauku muitten uravalintoja ja miten kukin rahansa tienaa. Kaikki mikä Jarilla on muiden hänelle vapaaehtoisesti antamaa. Ei hän pyssyllä ole rahaa keneltäkään varastanut ja suurimmat rahat tulevat heidän jo olemassa olevista asiakkaistaan.

        Ilmoittauduin tuonne mukaan. Olen mukana ja maksoin tällä kertaa ihan omalla rahalla. Aiemmi olen valmennuksissa ollut työnantajan maksamana ja hyviä valmennuksia ovat olleet, kun ottaa sieltä sen mikä omalta tuntuu. Täydellistä se ei tietenkään ole, mutta ollut hyvin antoisaa.

        Koko Fight Club idea on vähän raflaava, mutta Jarin ajatus on tässä lopulta hyvin simppeli. Erityisesti ihmiset, jotka tekevät henkisesti vaativaa työtä aamusta iltaan väsyvät, koska eivät pidä itsestään huolta. Jari on oivaltanut tämän asian, joka monille on ihan itsestään selvä. Jos suunnitelmallisesti kuormitat kroppaasi kunnolla viisi kertaa viikossa, on sillä valtavat vaikutukset jaksamiseesi.

        Jokainen joka treenaa tietää, ettei se aina ole niin helppoa repiä itseään ylös. Ellei ole jo oppinut sitä kunnon addiktia mikä tehokkaasta liikkumisesta tulee. Jari vie hommaa pelkän personal trainerin tai kuntosalikortin hankkimista pidemmälle. Hän tekee valmennuksesta myös sosiaalisesti sitouttavaa, sulle tulee treenikaverit ja kaikki ovat sitoutuneet ohjelmaan. Hinta on about 15 euroa kerta. Onhan se rahaa, mutta mielestäni ihan kohtuuhinta hyvin paketisoidusta ja suunnitellusta kokonaisuudesta.

        Saman saa myös täysin ilmaiseksi, mutta itse toivotan tervetulleeksi konseptin, koska muuten lipsun treenaamisesta turhan helposti, jos on vain itsestä kyse. Monilla muilla itsekuri on riittävä treenata viidesti viikossa. Mulla ei.

        Jos tuntuu sinusta että olen yksi höynäytetyistä, niin sallikaa se minulle. Enkä yleisesti ottaen pidä itseäni säälittävänä. Olen ihan itse ja verot maksaen tehnyt miljoonaomaisuuteni tyhjästä. En valmenna työkseni, vaan johdan teknologiafirmaa joka työllistää paljon hyvin tienaavaa tyytyväistä porukkaa. Olen myös koulutukseltani vain ylioppilas ja vielä reippaasti alle nelikymppinen.

        Jotenkin vaan tuntuu, että ne joilla Jarin toiminta saa aikaan valtavia tunteita, niin itse ihmettelen miksi näin. Jos se ärsyttää, niin pysykää visusti erossa, älkääkä pilatko päiväänne. Ei Jari teiltä ole mitään vienyt tai pahaa teille tehnyt.

        Tzemppiä!

        mutta julkisuus on kirous, jos et vielä sitä tiedä. Ihminen antautuu vapaaehtoisesti julkisuuteen eri foorumeilla ja, mikä oleellisinta, käyttää julkisuutta hyväkseen. Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Jotkut kestää, kaikki ei. Mutta mitäpä sitä ei ihminen olisi valmis tekemään, ja uhraamaan, rahan takia. Vai mitä, Heinonen?


      • tiedän mitä ajattelet
        Ilmoittauduin kirjoitti:

        Aika tylyä tekstiä tälläkin palstalla.

        Eikö elämä olisi helpompaa kun antaisi kaikkien elää omaa elämäänsä. Kukaan ei ole pakotettu millekkään tai kenenkään valmennukseen. Jari antaa teidän jokaisen elää omaa elämäänne, ei kirjoittele näille palstoille ja hauku muitten uravalintoja ja miten kukin rahansa tienaa. Kaikki mikä Jarilla on muiden hänelle vapaaehtoisesti antamaa. Ei hän pyssyllä ole rahaa keneltäkään varastanut ja suurimmat rahat tulevat heidän jo olemassa olevista asiakkaistaan.

        Ilmoittauduin tuonne mukaan. Olen mukana ja maksoin tällä kertaa ihan omalla rahalla. Aiemmi olen valmennuksissa ollut työnantajan maksamana ja hyviä valmennuksia ovat olleet, kun ottaa sieltä sen mikä omalta tuntuu. Täydellistä se ei tietenkään ole, mutta ollut hyvin antoisaa.

        Koko Fight Club idea on vähän raflaava, mutta Jarin ajatus on tässä lopulta hyvin simppeli. Erityisesti ihmiset, jotka tekevät henkisesti vaativaa työtä aamusta iltaan väsyvät, koska eivät pidä itsestään huolta. Jari on oivaltanut tämän asian, joka monille on ihan itsestään selvä. Jos suunnitelmallisesti kuormitat kroppaasi kunnolla viisi kertaa viikossa, on sillä valtavat vaikutukset jaksamiseesi.

        Jokainen joka treenaa tietää, ettei se aina ole niin helppoa repiä itseään ylös. Ellei ole jo oppinut sitä kunnon addiktia mikä tehokkaasta liikkumisesta tulee. Jari vie hommaa pelkän personal trainerin tai kuntosalikortin hankkimista pidemmälle. Hän tekee valmennuksesta myös sosiaalisesti sitouttavaa, sulle tulee treenikaverit ja kaikki ovat sitoutuneet ohjelmaan. Hinta on about 15 euroa kerta. Onhan se rahaa, mutta mielestäni ihan kohtuuhinta hyvin paketisoidusta ja suunnitellusta kokonaisuudesta.

        Saman saa myös täysin ilmaiseksi, mutta itse toivotan tervetulleeksi konseptin, koska muuten lipsun treenaamisesta turhan helposti, jos on vain itsestä kyse. Monilla muilla itsekuri on riittävä treenata viidesti viikossa. Mulla ei.

        Jos tuntuu sinusta että olen yksi höynäytetyistä, niin sallikaa se minulle. Enkä yleisesti ottaen pidä itseäni säälittävänä. Olen ihan itse ja verot maksaen tehnyt miljoonaomaisuuteni tyhjästä. En valmenna työkseni, vaan johdan teknologiafirmaa joka työllistää paljon hyvin tienaavaa tyytyväistä porukkaa. Olen myös koulutukseltani vain ylioppilas ja vielä reippaasti alle nelikymppinen.

        Jotenkin vaan tuntuu, että ne joilla Jarin toiminta saa aikaan valtavia tunteita, niin itse ihmettelen miksi näin. Jos se ärsyttää, niin pysykää visusti erossa, älkääkä pilatko päiväänne. Ei Jari teiltä ole mitään vienyt tai pahaa teille tehnyt.

        Tzemppiä!

        Jep tulihan se sieltä, en ole säälittävä, minulla on miljoonaomaisuus tyhjästä. Eli säälittävä ei voi olla, kun on loihtinut suuren omaisuutensa itse. Säälittävä voi olla jos onkin vähän vähemmän tienaava.

        Okei hieno juttu että olet loihtinut omaisuutesi, mutta silti kun sen tuo esille tässä yhteydessä, kertoo se kuitenkin jostain.

        Mitä tulee fight clubiin, niin se on ihan ok juttu, ei siinä mitään. Mutta kun se tuodaan esille siten, että jaksat paremmin, olet parempi kuin muut, valittaminen on heikkoutta, raha on menestyksen mittari, raha on mittari sille, miten hyvä olet ihmisenä, niin mieleen tulee kilpailuyhteiskunta ehdottoman kovine arvoineen, jossa heikommat tulevat helisemään. Eli jonkin asteista "sosiaali"darwinismia.

        Tottakai hyvät asiat ruokkivat hyviä asioita, ja kun liikut jaksat paremmin, kun tulee rahaa, on sitä helpompi kerryttää jatkossakin jne. Mutta kun suoriutumisesta tulee liian korostunutta ja mitä laajemmalle se yhteiskuntaan laajenee, voi tämä kääntyä liialliseksi mennessään itseä vastaan ja kääntääkin suorittamisen ilon masennukseksi, pahanolon tunteeksi ankarassa suorituskeskeisessä yhteisössä, jossa vain voittajat hymyilevät. Entäs ne muut, jotka eivät jaksakaan niin paljon kuin muut? Mitä niille käy, jos yhteiskunnan arvot ovat koventuneet liian koviksi, eikä lohdutusta tule (vain sinä itse olet täysin vastuussa itsestäsi, älä itke saatana, ole mies!, tsemppaa vielä lisää!)

        Toisin sanoen kaikkea kohtuudella, ääri-ilmiöistä jokaisella on kokemusta. Mielestäni sarasvuo on yksi esimerkki juuri ääri-ilmiöstä, ja toivon että hänen laaja medianäkyvyys ei tuo liikaa suorituskeskeisiä arvoja yhteiskuntaan, vaan niitä voitaisi ottaa suodatettuna ja maltillisemmin, koska kohtuudella ne ovat kuitenkin hyviä vinkkejä ja neuvoja.


    • vaikka osallistua

      Jos pääsis 1890 euron osallistumismaksulla muutaman kerran leipomaan tuota gurua pärstään ...

      • on kyllä

        Suomen tunnettuin huijari. Puhuu vaan jotain roskaa mitä se on lukennut tai kuullut muilta(mm jenkeissä näitä on paljon) ja Suomalaiset maksavat mitä tahansa että pääsevät kuuntelemaan.


      • olla vaan
        on kyllä kirjoitti:

        Suomen tunnettuin huijari. Puhuu vaan jotain roskaa mitä se on lukennut tai kuullut muilta(mm jenkeissä näitä on paljon) ja Suomalaiset maksavat mitä tahansa että pääsevät kuuntelemaan.

        kateellinen. Bisnesidea on hyvä. Tuskin kovin moni omilla rahoillaan JS-koulutukseesn menee, mut jos firma maksaa. Ja nykyajan henkeen kuuluu et firman pitää järjestää kaikenlaista häppeninkiä, kuitenkin sellaista mihin ei mitään todellista mielenkiintoa ole - mihinkään strippiklubiin privaateista puhumattakaan ei jengiä ruveta kustantaan. No tähän saumaan iskee JS ja muut vastaavat. Loistavaa. löysät rahat pois firmoilta.


      • hmmm.....
        olla vaan kirjoitti:

        kateellinen. Bisnesidea on hyvä. Tuskin kovin moni omilla rahoillaan JS-koulutukseesn menee, mut jos firma maksaa. Ja nykyajan henkeen kuuluu et firman pitää järjestää kaikenlaista häppeninkiä, kuitenkin sellaista mihin ei mitään todellista mielenkiintoa ole - mihinkään strippiklubiin privaateista puhumattakaan ei jengiä ruveta kustantaan. No tähän saumaan iskee JS ja muut vastaavat. Loistavaa. löysät rahat pois firmoilta.

        löysää rahaa heittää haaskuuseen?


      • pipukka
        on kyllä kirjoitti:

        Suomen tunnettuin huijari. Puhuu vaan jotain roskaa mitä se on lukennut tai kuullut muilta(mm jenkeissä näitä on paljon) ja Suomalaiset maksavat mitä tahansa että pääsevät kuuntelemaan.

        tolla tyypillä, olen aina sen tiennyt mikä friikki toi jätkä on. Kusee silmään tyhmiä ihmisiä, sääliks käy porukkaa. Uskonnon varjolla on ihmisiä huijattu kaikkina aikoina, Sarasvuon vahvuus on röyhkeys, täys huijari koko jätkä.


      • aasah
        pipukka kirjoitti:

        tolla tyypillä, olen aina sen tiennyt mikä friikki toi jätkä on. Kusee silmään tyhmiä ihmisiä, sääliks käy porukkaa. Uskonnon varjolla on ihmisiä huijattu kaikkina aikoina, Sarasvuon vahvuus on röyhkeys, täys huijari koko jätkä.

        " Sarasvuon vahvuus on röyhkeys, täys huijari koko jätkä.    "

        No onpa ainakin HYVÄ asiassaan, eikä ruikuta katellisena läskipersiinä kuten eräät muut...


      • wpwpwppwpwpwpwp
        on kyllä kirjoitti:

        Suomen tunnettuin huijari. Puhuu vaan jotain roskaa mitä se on lukennut tai kuullut muilta(mm jenkeissä näitä on paljon) ja Suomalaiset maksavat mitä tahansa että pääsevät kuuntelemaan.

        se ammentaa oppinsa kaikenlaisilta amerikkalaisilta huuhaa-miehiltä. Amerikkalaiset osaavat hyvin myydä kaikenlaista vakuuttavasti.
        Ihmetyttää, miksi yritykset viitsivät palkata tuollaisia profeettoja valmentamaan henkilökuntaansa. Taitaa olla lähinnä viihdejuttua.


      • Teija*
        wpwpwppwpwpwpwp kirjoitti:

        se ammentaa oppinsa kaikenlaisilta amerikkalaisilta huuhaa-miehiltä. Amerikkalaiset osaavat hyvin myydä kaikenlaista vakuuttavasti.
        Ihmetyttää, miksi yritykset viitsivät palkata tuollaisia profeettoja valmentamaan henkilökuntaansa. Taitaa olla lähinnä viihdejuttua.

        Hei!
        Oletko koskaan osallistunut Sarasvuon tai muiden Trainers' Housen valmennuskonsulttien pitämiin valmennuksiin? Meinaan vaan että mihin kritiikkisi perustuu?


    • lauderi

      Rahastuksen maku.

      • kuntoilijaksi

        Fight club on halpa jos vertaa esim. puolen vuoden salikorttiin personal trainer kahdesti viikossa puoli vuotta. Höpö juttu toi että olis kallis... laskekaa hyvät ihmiset


    • Virya

      Mitä se rikkaus sitten kullekin onkaan... Se, mihin kukin käyttää valttejaan, paljastaa aika paljon ihmisestä. Rahasta ei kuitenkaan pääse koskaan eroon, niin kuin ei paskastakaan.

      Olen huomannut, että taistelutahto on synnynnäinen ominaisuus. Joko sitä on, tai ei ole. Ei perässä vedettävään lahnaan saa koskaan jämäkkyyttä.

      Summa summarum
      Taas pojat pyörittää paskaa paskassa...

      • ja helposti

        Ei siinä velliperseellä kauan mene, kun on isokin perintö sileenä.


      • week-end
        ja helposti kirjoitti:

        Ei siinä velliperseellä kauan mene, kun on isokin perintö sileenä.

        Haukkukaa mitä haukutte mutta Sarasvuo vaikuttaa varsin fiksulta kaverilta.


      • Virya
        ja helposti kirjoitti:

        Ei siinä velliperseellä kauan mene, kun on isokin perintö sileenä.

        Ei raha minnekään katoa, vaikka se sulta katoaisikin.

        Rahaa on kuin roskaa, roska on kuin paskaa, ja paska ei lopu koskaan!

        Onko Jarilla mennyt siisteyskasvatus pieleen?


      • 303jiss

        Mitä jos se lahna vetääkin sinua perässään(ts. työntää sinua)


      • Virya
        303jiss kirjoitti:

        Mitä jos se lahna vetääkin sinua perässään(ts. työntää sinua)

        Miten mä nyt tähän liityn? Ei mua tartte vetää eikä työntää, mä pääsen liikkeelle ihan itse. Lahnoja en perässäni roudaa, eivätkä lahnatkaan kyllä todellakaan vedä tai työnnä ketään.


      • Kumpi pärjää elämässä?
        week-end kirjoitti:

        Haukkukaa mitä haukutte mutta Sarasvuo vaikuttaa varsin fiksulta kaverilta.

        Jo silloin kun herrat olivat saman ohjelman juontajapari, huomattiin Sarasvuon olevan älykkö, Rantalainen enempi lihasvoimin eteenpäin pyrkivä.

        Silloin saattoi kysyä saman kuin nytkin, kumpi pärjää elämässä paremmin?

        Älkäät kadehtiko toisen menestystä, vaan treenatkaa omia lahjojanne ja kykyjänne tullaksenne joku päivä joksikin, ihan itse.


      • Kumpi pärjää elämässä? kirjoitti:

        Jo silloin kun herrat olivat saman ohjelman juontajapari, huomattiin Sarasvuon olevan älykkö, Rantalainen enempi lihasvoimin eteenpäin pyrkivä.

        Silloin saattoi kysyä saman kuin nytkin, kumpi pärjää elämässä paremmin?

        Älkäät kadehtiko toisen menestystä, vaan treenatkaa omia lahjojanne ja kykyjänne tullaksenne joku päivä joksikin, ihan itse.

        Sairasvuo oli hyvässä koulussa Rantalaisen kyydissä. Imi Rantalaisen kuiviin...


    • Jari on koulutukseltaan ylioppilas ja hänen vaimonsa on parturi-kampaaja. Joten... Tsemppa på dig!

      • Heko--

        "Jari on koulutukseltaan ylioppilas ja hänen vaimonsa on parturi-kampaaja. Joten... Tsemppa på dig!"

        Miten toi liittyy yhtään mihinkään...? Mitä yrität sanoa?

        Sarasvuo on saanut aikaan paljon, kovalla työllä. Miljonääri ja TH:n toimitusjohtaja. Mitä siitä että on "vain" yo?


      • Heko-- kirjoitti:

        "Jari on koulutukseltaan ylioppilas ja hänen vaimonsa on parturi-kampaaja. Joten... Tsemppa på dig!"

        Miten toi liittyy yhtään mihinkään...? Mitä yrität sanoa?

        Sarasvuo on saanut aikaan paljon, kovalla työllä. Miljonääri ja TH:n toimitusjohtaja. Mitä siitä että on "vain" yo?

        Toesin vain, että Jari on koulutukseltaan ylioppilas. Mihin kolahti?

        Nyt totean, että Jari on jäänyt ns. anaali-eroottiselle tasolle kehityksessään, eli on ns. anaalinen luonne. Lähde: Erich Fromm; Olla vai omistaa


      • Heko--
        J-P.Sartre kirjoitti:

        Toesin vain, että Jari on koulutukseltaan ylioppilas. Mihin kolahti?

        Nyt totean, että Jari on jäänyt ns. anaali-eroottiselle tasolle kehityksessään, eli on ns. anaalinen luonne. Lähde: Erich Fromm; Olla vai omistaa

        Kolahti se, että ihmistä arvioidaan/arvostellaan koulutuksensa tai oppiarvon perusteella. Se on minusta typerää, sori nyt vaan.

        mutta uutta ei ole se, että herra Sarasvuota lytätään. Fiksu ja liian menestyvä, suomalaiset ei kestä sitä.


      • Heko-- kirjoitti:

        Kolahti se, että ihmistä arvioidaan/arvostellaan koulutuksensa tai oppiarvon perusteella. Se on minusta typerää, sori nyt vaan.

        mutta uutta ei ole se, että herra Sarasvuota lytätään. Fiksu ja liian menestyvä, suomalaiset ei kestä sitä.

        on siis mielestäsi ulkopuolella kaiken kritiikin, ja psykologisen "luokittelun" oleva ihminen, joka syö ja paskantaa käsittääkseni ihan samalla tavalla kuin lajitoverinsa. Ja nyt en tarkoita apinaa... Muuten, apina on niin ruma vain siksi, että se muistuttaa niin kovasti ihmistä.


      • Heko--
        J-P.Sartre kirjoitti:

        on siis mielestäsi ulkopuolella kaiken kritiikin, ja psykologisen "luokittelun" oleva ihminen, joka syö ja paskantaa käsittääkseni ihan samalla tavalla kuin lajitoverinsa. Ja nyt en tarkoita apinaa... Muuten, apina on niin ruma vain siksi, että se muistuttaa niin kovasti ihmistä.

        Heh, "on siis mielestäsi ulkopuolella kaiken kritiikin.." jne. Noinko kirjoitin? Lue viestini uudestaan. ;)

        Kritiikki on aina jees. Silloin kuin se on HYVIN perusteltua. Sun "kritiikiltäsi" puuttui täysin pohja.


      • Heko-- kirjoitti:

        Heh, "on siis mielestäsi ulkopuolella kaiken kritiikin.." jne. Noinko kirjoitin? Lue viestini uudestaan. ;)

        Kritiikki on aina jees. Silloin kuin se on HYVIN perusteltua. Sun "kritiikiltäsi" puuttui täysin pohja.

        osta mopo. Sinäkin alat vahvasti kuulostaa anaaliselta luonteelta, eli ihmiseltä joka on jäänyt kehityksessään toiselle merkittävälle tasolle lapsuudessa. Tämä taso on nimeltään anaalis-eroottinen taso. Just like Juha Vuorinen Tuusulasta.


      • Heko--
        J-P.Sartre kirjoitti:

        osta mopo. Sinäkin alat vahvasti kuulostaa anaaliselta luonteelta, eli ihmiseltä joka on jäänyt kehityksessään toiselle merkittävälle tasolle lapsuudessa. Tämä taso on nimeltään anaalis-eroottinen taso. Just like Juha Vuorinen Tuusulasta.

        :D Vai niin. :D
        OK, ymmärrän nyt jättää viestisi tästedes omaan arvoonsa (tai pikemminkin arvottomuuteensa). Take care.


      • Heko-- kirjoitti:

        :D Vai niin. :D
        OK, ymmärrän nyt jättää viestisi tästedes omaan arvoonsa (tai pikemminkin arvottomuuteensa). Take care.

        itse Mr. Anal Juha Vuorinen Tuusulasta. Take care (of you anus). Tarvitset sitä vielä aamulypsyllä: Kaverille kanssa. Osanottoni.


    • Sarasvuo on ehdottomasti yksi älykkäimmistä ihmisitä joita tiedän. Täytyy kyllä äijää kunnioittaa saavutustensa tähden. Harva edes unelmissaan pystyy vetämään sanallisesti turpaan ja yhtä lujaa kuin Sarasvuo unenpöpperössä puhumattakaan sen jälkeen kun on vetänyt kupillisen aamukahvia! Hienoa, että ihmisellä on bisnes verissä. Se on kunnioitettavaa!

      • salainen voimanlähde

        Mentolisukat.


      • salainen voimanlähde kirjoitti:

        Mentolisukat.

        käytetään vodkasukkia: My name is Boris. Boris Jeltsin..! Ja balalaikka soi.


    • kadehtikaa

      lytätkää jari, sil menee liian hyvin,,,

    • moiseen roskaan

      Nousen jo muutenkin aamuisin 5.30 ja siitä se päivä lähtee, kuten monilla muillakin arjen sankareilla.
      Voihan olla, että tuollaiset huuhaa kouluttajat treenavat toisiaan ja heillä on sitten niin kivaa keskenänsä ja olkoon sitten niin.

    • ....

      Minusta arjen sankareita on jokainen. Unelmiaan kohti menossa, ainakin toivottavasti. En innosuisi moiseen koulutukseen itse. :)

      • kenenkään elämässä

        Mutta menestyjä kyllä osaa itsekin tehdä mitä pitää, ei hänen tarvitse mennä minnekään hännystelijöille tarkoitetuille kursseille.


      • äläpäs villiinny:)
        kenenkään elämässä kirjoitti:

        Mutta menestyjä kyllä osaa itsekin tehdä mitä pitää, ei hänen tarvitse mennä minnekään hännystelijöille tarkoitetuille kursseille.

        Mikä innoittaa aina haukkumaan ihmisiä laiskoiksi. Anna olla! Joillakin ei ole ollut vaan ehkä positiivista kannustajaa elämässä tai itsetunto ongelmia voi olla, ehkä sairauskin.. Ei aina tarvitse tuomita muita ensimmäiseksi. Olet itsekin joskus mukavuudenhaluinen, miksei sitten joku muukin.

        Elämä on senverran "kovaa" joskus että kyllä jokainen on omalla sarallaan sankari tavallaan.

        Heh mutta toki menestyjä osaa, mutta menestyjien takana onkin tukija yleensä ;) Näin on.


      • Kantsii muistaa
        äläpäs villiinny:) kirjoitti:

        Mikä innoittaa aina haukkumaan ihmisiä laiskoiksi. Anna olla! Joillakin ei ole ollut vaan ehkä positiivista kannustajaa elämässä tai itsetunto ongelmia voi olla, ehkä sairauskin.. Ei aina tarvitse tuomita muita ensimmäiseksi. Olet itsekin joskus mukavuudenhaluinen, miksei sitten joku muukin.

        Elämä on senverran "kovaa" joskus että kyllä jokainen on omalla sarallaan sankari tavallaan.

        Heh mutta toki menestyjä osaa, mutta menestyjien takana onkin tukija yleensä ;) Näin on.

        Huippu-urheilijathan ovat taustaltaan sellaisia, että ei heitä ole kenenkään tarvinnut patistaa treenaamaan, vaan he ovat karanneet itse treenaamaan, jos se on heiltä jotenkin estetty.


    • Dental Mental

      Hampaat erillään kuin Heinosen akan poijjaalla!

    • pelle-poika

      Kuka täysjärkinen tollaseenkin mukaan lähtee, luulis löytävän parempaa käyttöä rahalleen kun sarasvuon huuhaa-kurssit

      • Aadeleppa vidusti dädä

        Kuinka kukaan voi olla niin pöhkö, että laittaa vaikka 1900 euroa kapakoissa luuhaamiseen. Kuinka kukaan voi olla niin pöhkö, että uudenvuoden raketeihin uhraa edes satastakaan, nehän menevät savuna ilmaan.

        Kuinka kukaan voi olla niin pöhkö, että alkaa uskovaiseksi, vaikka uskominen ei maksa lanttiakaan.

        Oikeastaan: Aika mukavaa mennä mukaan johonkin tapahtumaan, jolla on sosiaalinen merkityksensä ja muutkin seuraamukset ovat hyviä. Aika pähköä tietysti on, ensin pitää hankkiä läskiäkuorma, vain jotta siitä sitten voisi rimpuilla eroon.

        Sarasvuon persoona ehkä teitä monia ärsyttää, mutta se ei poista sitä seikkaa että Sarasvuo osaa tehdä rahaa ja oikeastaan ihan hyvistä asioista se puhuu, kunhan viitsii asiaa kuunnella kadehtimatta.


      • aamuseiskalta
        Aadeleppa vidusti dädä kirjoitti:

        Kuinka kukaan voi olla niin pöhkö, että laittaa vaikka 1900 euroa kapakoissa luuhaamiseen. Kuinka kukaan voi olla niin pöhkö, että uudenvuoden raketeihin uhraa edes satastakaan, nehän menevät savuna ilmaan.

        Kuinka kukaan voi olla niin pöhkö, että alkaa uskovaiseksi, vaikka uskominen ei maksa lanttiakaan.

        Oikeastaan: Aika mukavaa mennä mukaan johonkin tapahtumaan, jolla on sosiaalinen merkityksensä ja muutkin seuraamukset ovat hyviä. Aika pähköä tietysti on, ensin pitää hankkiä läskiäkuorma, vain jotta siitä sitten voisi rimpuilla eroon.

        Sarasvuon persoona ehkä teitä monia ärsyttää, mutta se ei poista sitä seikkaa että Sarasvuo osaa tehdä rahaa ja oikeastaan ihan hyvistä asioista se puhuu, kunhan viitsii asiaa kuunnella kadehtimatta.

        Ei kapakka oo Heinosen akan pojan klubin vaihtoehto!


    • Järki pelaa

      Yritykset satsaavat kunnonkohotukseen koska se VÄHENTÄÄ sairaslomia ja hyvinvointi ja viihtyvyys paranee. Eli yritys säästää rahaa verrattuna siihen, että juottaisi ja syöttäisi henkilöstöä jossain mökissä.

      Sarasvuo on älykäs. Niin matemaattisesti kuin muutenkin. Voin hyvin ymmärtää, miksi älykäs ihminen ei kaipaa tutkintoja. Nehän ovat vain epävarmojen ihmisten keino päteä, kun ei muuta ole millä päteä.

    • olen

      Parhaillaan olen itsekkin eräänlaisella sparrauskurssilla, todella luja usko siihen että
      selviää tämän pula-ajan voittajana.
      Teidän ainaisten valittajien yrittää kannattaa kanavoida se energia minkä suuntaatte oman ja ympäristön pahoinvoinnin lisäämiseen ehkä paremmin...

      Minusta mikään teko asioiden parantamiseksi ei ole pahasta, miksi sille Sarasvuolle pitää aina olla kateellinen?

      Eihän tuotakaan kukaan muu keksinyt

      Kuinka monta uutta juttua Sarasvuo on tuonut jo tähän yhteiskuntaan? parantaen välillisesti näiden itkijöidenkin oloja ; )

      • ajattelin....

        ihan samaa.
        Mietin että täällä olisi varmaan värikkäitä keskusteluita aiheesta ja hyviä pointteja,
        mutta täältä löytyykin vain oman elämänsä uhreja.

        Jotenkin surullista lukea noita, kun se kertoo äkkiä näiden ihmisten taustan, nykyhetken ja tulevaisuuden.

        Taidat olla ainoa, kuka on vähän kärryillä missä mennään.
        Moni ei valitettavasti ymmärrä.


      • Olen
        ajattelin.... kirjoitti:

        ihan samaa.
        Mietin että täällä olisi varmaan värikkäitä keskusteluita aiheesta ja hyviä pointteja,
        mutta täältä löytyykin vain oman elämänsä uhreja.

        Jotenkin surullista lukea noita, kun se kertoo äkkiä näiden ihmisten taustan, nykyhetken ja tulevaisuuden.

        Taidat olla ainoa, kuka on vähän kärryillä missä mennään.
        Moni ei valitettavasti ymmärrä.

        Tuo oli hyvä, "oman elämänsä uhreja" juurikin näin, hienosti kolmeen sanaan tiivistettynä.

        Näitä kitisijöitä kuitenkin tarvitaan...

        Me nykyiset ja tulevat voittajat tarvitsemme tätä valittaja-ainesta työntekijöinämme, jatkaaksemme sitä menestymistämme.
        Näihin tyyppeihin voimme valaa sitä hyvää henkeä ja vaaleanpunaista mieltä juuri sen verran kuin he tarvitsevat, pysyäkseen perus bulkki työssään, mitä oikein kukaan ei huoli.
        Valittaminen näyttää olevan tämän suomalaisen depressio tuulipukukansan huvi, millä yksilö pääsee kokemaan edes jonkinlaista hyvää oloa...?

        Mietin että tämäkin hyvä olo tulee ehkä lopulta onnistumisen tunteesta, on onnistuttu valittamaan hyvin.

        Tämä foorumi on valitettavasti väärä tarkoittamallesi värikkäälle keskustelulle...
        esim. tuolla on muutama hyvä ketju missä haetaan ja jaetaan yhdessä keinoja laman yli pääsemiseksi.

        http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/forum.jspa?forumID=13&start=0

        Suomalainen kateus ja markkinoiden pieni koko pitää lujasti huolen siitä että se ensimmäinen miljoona on pirun työläs tehdä, huom! ei vaikea, vaan nimenomaan työläs, toinen ja kolmas miljoona kyllä sitten tulevat aikanaan tarvittaessa vaikka tekemättä fyysisesti yhtään mitään.
        En ala nyt puhumaan yksilön onnellisuudesta ja kehittymisestä, nyt alkaa se valitus että raha ei tuo onnea.
        Mistä se köyhä nyt tuonkin voi tietää? ; )
        Ei ehkä pelkkä raha, mutta satun tietämään että on paljon helpompi olla onnellinen kun on sitä rahaa.
        Minulle onnen tuo mm. istuskelu jonkin 5-star resortin privaatti rannalla 28 leppoisessa lämmössä, katsellen auringon laskua.
        Yhteistä "oman elämänsä uhreille" on enään se ettei kummallakaan ole kiire minnekkään..

        Ai mitenkö voi saada kolme miljoonaa muutamassa vuodessa tekemättä mitään?

        Yksinkertaisimmillaan hanki miljoona jolla ostat kesäkuun lopussa 2010 vaikkapa pelkkää omx:ää laita silmät kiinni kolmeksi vuodeksi tarkista tilanne, jos ei riitä niin kaksi vuotta lisää ja Tadaa!! käy nostamassa kolmemiljoonaasi.
        Se miten hankit tuohon kesäkuuhun mennessä sen ensimmäisen on oma asiasi.


      • Olen kirjoitti:

        Tuo oli hyvä, "oman elämänsä uhreja" juurikin näin, hienosti kolmeen sanaan tiivistettynä.

        Näitä kitisijöitä kuitenkin tarvitaan...

        Me nykyiset ja tulevat voittajat tarvitsemme tätä valittaja-ainesta työntekijöinämme, jatkaaksemme sitä menestymistämme.
        Näihin tyyppeihin voimme valaa sitä hyvää henkeä ja vaaleanpunaista mieltä juuri sen verran kuin he tarvitsevat, pysyäkseen perus bulkki työssään, mitä oikein kukaan ei huoli.
        Valittaminen näyttää olevan tämän suomalaisen depressio tuulipukukansan huvi, millä yksilö pääsee kokemaan edes jonkinlaista hyvää oloa...?

        Mietin että tämäkin hyvä olo tulee ehkä lopulta onnistumisen tunteesta, on onnistuttu valittamaan hyvin.

        Tämä foorumi on valitettavasti väärä tarkoittamallesi värikkäälle keskustelulle...
        esim. tuolla on muutama hyvä ketju missä haetaan ja jaetaan yhdessä keinoja laman yli pääsemiseksi.

        http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/forum.jspa?forumID=13&start=0

        Suomalainen kateus ja markkinoiden pieni koko pitää lujasti huolen siitä että se ensimmäinen miljoona on pirun työläs tehdä, huom! ei vaikea, vaan nimenomaan työläs, toinen ja kolmas miljoona kyllä sitten tulevat aikanaan tarvittaessa vaikka tekemättä fyysisesti yhtään mitään.
        En ala nyt puhumaan yksilön onnellisuudesta ja kehittymisestä, nyt alkaa se valitus että raha ei tuo onnea.
        Mistä se köyhä nyt tuonkin voi tietää? ; )
        Ei ehkä pelkkä raha, mutta satun tietämään että on paljon helpompi olla onnellinen kun on sitä rahaa.
        Minulle onnen tuo mm. istuskelu jonkin 5-star resortin privaatti rannalla 28 leppoisessa lämmössä, katsellen auringon laskua.
        Yhteistä "oman elämänsä uhreille" on enään se ettei kummallakaan ole kiire minnekkään..

        Ai mitenkö voi saada kolme miljoonaa muutamassa vuodessa tekemättä mitään?

        Yksinkertaisimmillaan hanki miljoona jolla ostat kesäkuun lopussa 2010 vaikkapa pelkkää omx:ää laita silmät kiinni kolmeksi vuodeksi tarkista tilanne, jos ei riitä niin kaksi vuotta lisää ja Tadaa!! käy nostamassa kolmemiljoonaasi.
        Se miten hankit tuohon kesäkuuhun mennessä sen ensimmäisen on oma asiasi.

        Kuka viitsii tehdä sen ensimmäisen miljoonan, jos se on niin pirun työläs? Täytyy olla hullu, vrt. Hullu työ(läs)tä tekee... Ja kumpi ottaa enemmän voimille, miljoonan tekeminen vai sen menettäminen? Mikä työläästi tulee, se itkien menee..!?!


      • ei tarvitse
        Olen kirjoitti:

        Tuo oli hyvä, "oman elämänsä uhreja" juurikin näin, hienosti kolmeen sanaan tiivistettynä.

        Näitä kitisijöitä kuitenkin tarvitaan...

        Me nykyiset ja tulevat voittajat tarvitsemme tätä valittaja-ainesta työntekijöinämme, jatkaaksemme sitä menestymistämme.
        Näihin tyyppeihin voimme valaa sitä hyvää henkeä ja vaaleanpunaista mieltä juuri sen verran kuin he tarvitsevat, pysyäkseen perus bulkki työssään, mitä oikein kukaan ei huoli.
        Valittaminen näyttää olevan tämän suomalaisen depressio tuulipukukansan huvi, millä yksilö pääsee kokemaan edes jonkinlaista hyvää oloa...?

        Mietin että tämäkin hyvä olo tulee ehkä lopulta onnistumisen tunteesta, on onnistuttu valittamaan hyvin.

        Tämä foorumi on valitettavasti väärä tarkoittamallesi värikkäälle keskustelulle...
        esim. tuolla on muutama hyvä ketju missä haetaan ja jaetaan yhdessä keinoja laman yli pääsemiseksi.

        http://keskustelu.kauppalehti.fi/5/i/keskustelu/forum.jspa?forumID=13&start=0

        Suomalainen kateus ja markkinoiden pieni koko pitää lujasti huolen siitä että se ensimmäinen miljoona on pirun työläs tehdä, huom! ei vaikea, vaan nimenomaan työläs, toinen ja kolmas miljoona kyllä sitten tulevat aikanaan tarvittaessa vaikka tekemättä fyysisesti yhtään mitään.
        En ala nyt puhumaan yksilön onnellisuudesta ja kehittymisestä, nyt alkaa se valitus että raha ei tuo onnea.
        Mistä se köyhä nyt tuonkin voi tietää? ; )
        Ei ehkä pelkkä raha, mutta satun tietämään että on paljon helpompi olla onnellinen kun on sitä rahaa.
        Minulle onnen tuo mm. istuskelu jonkin 5-star resortin privaatti rannalla 28 leppoisessa lämmössä, katsellen auringon laskua.
        Yhteistä "oman elämänsä uhreille" on enään se ettei kummallakaan ole kiire minnekkään..

        Ai mitenkö voi saada kolme miljoonaa muutamassa vuodessa tekemättä mitään?

        Yksinkertaisimmillaan hanki miljoona jolla ostat kesäkuun lopussa 2010 vaikkapa pelkkää omx:ää laita silmät kiinni kolmeksi vuodeksi tarkista tilanne, jos ei riitä niin kaksi vuotta lisää ja Tadaa!! käy nostamassa kolmemiljoonaasi.
        Se miten hankit tuohon kesäkuuhun mennessä sen ensimmäisen on oma asiasi.

        miljoonaa ollakseen onnellisia. Eivät juuri mitään. Huvittuneena katselen, että mitähän tuosta seuraa. Voisin ihan hyvin mennä kurssille itsekin, mutta uskon, että jokainen voi tulla toimeliaammaksi, jos itse niin haluaa. Ei siihen tarvita ketään kertomaan. Sarasvuo on oikeassa, että valittaminen on turhaa. Tekeminen on paljon mielekkäämpää.


      • ei tarvitse kirjoitti:

        miljoonaa ollakseen onnellisia. Eivät juuri mitään. Huvittuneena katselen, että mitähän tuosta seuraa. Voisin ihan hyvin mennä kurssille itsekin, mutta uskon, että jokainen voi tulla toimeliaammaksi, jos itse niin haluaa. Ei siihen tarvita ketään kertomaan. Sarasvuo on oikeassa, että valittaminen on turhaa. Tekeminen on paljon mielekkäämpää.

        valita? Siis perin tyytyväinen mies. Nykyään!? Mutta miten oli Hyvien Pahojen ja Rumien aikaan..? Ajeli pa-ka vaimonsa kanssa vanhalla pikku-Mazdalla, ja kävi Mankkkaan Alepassa ostamassa tarjoustuotteita. Siis perin tyytyväinen elämäänsä...


    • jesssss

      Sarasvuo kirjoittaa blogissaan, että Fight Club on jo täynnä, enää ei mahdu mukaan. 72 tunnissa oli paikat täyttyneet. :)

      Ja kysyntää on niin että ryhmiä perustetaan lisää.

      • huru guru

        Sarasvuo on oikealla asialla, mutta vikaa on vain jossakakin: Ihmisten hädällä ei pitäisi rahastaa. Jos jollain on oikeasti vaikeuksia ottaa itseään niskasta kiinni, häntä tulee tukea asiassa, mutta ei sentään rahastaa henkisen tuen annosta. Tai, kaikki eivät rahasta, jotkut rahastavat, tekevät bisnestä ja bisnesmies Sarasvuo onkin: Ottakaa oppia hänestä!


      • huru guru kirjoitti:

        Sarasvuo on oikealla asialla, mutta vikaa on vain jossakakin: Ihmisten hädällä ei pitäisi rahastaa. Jos jollain on oikeasti vaikeuksia ottaa itseään niskasta kiinni, häntä tulee tukea asiassa, mutta ei sentään rahastaa henkisen tuen annosta. Tai, kaikki eivät rahasta, jotkut rahastavat, tekevät bisnestä ja bisnesmies Sarasvuo onkin: Ottakaa oppia hänestä!

        on aikanaan ilmoittanut, että häntä ei kiinnosta muu, kuin rahan teko. Ja nimenomaan ison rahan. Eli lähtökohtaisesti hän pyrkii lypsämään asiakkaitaan... Lehmä ei juurikaan pysty lypsämiseensä vaikuttamaan, mutta entä ihminen? Aattelepa ite.


      • J-P.Sartre kirjoitti:

        on aikanaan ilmoittanut, että häntä ei kiinnosta muu, kuin rahan teko. Ja nimenomaan ison rahan. Eli lähtökohtaisesti hän pyrkii lypsämään asiakkaitaan... Lehmä ei juurikaan pysty lypsämiseensä vaikuttamaan, mutta entä ihminen? Aattelepa ite.

        vaikuttimenaan tälle omaisuuden kokoamiselle hänellä on ISÄHÄPEÄ. Eli hän jäi aikanaan ns. anaaliseroottiselle tasolle kehityksessään. Vai mitä, Heinonen?


      • Slate
        J-P.Sartre kirjoitti:

        vaikuttimenaan tälle omaisuuden kokoamiselle hänellä on ISÄHÄPEÄ. Eli hän jäi aikanaan ns. anaaliseroottiselle tasolle kehityksessään. Vai mitä, Heinonen?

        Höh. Tämäkin keskustelu osoittaa että S-vuo osaa markkinoinnin. Ei tarvi paljon ilmoituksia lehtiin revitellä, kun jengi levittää itse sanomaa korvasta korvaan. Pelkkiä mielipiteitä tosin, mutta voiko tuosta asiasta mitään muuta olla kuin mielipiteitä. Totuus on jokaisen omien korvien välissä tässäkin asiassa. Sarasvuo nauraa partaansa viisaana miehenä, sillä keskusteluhan velloo ihan diipa daapa -jutuissa siitä kuka rahastaa ketäkin. Eihän tuolla Sarasvuon kurssin hinnalla saa kuin Volkkariin 90 tonnin huollon, ehkä kaksi sellaista. Että silleen. Pitää aina laskea vaihtoehtokustannus kullekin rahalle. Laittashan tolla hinnalla kyllä kodinkoneet aika mukavasti uusiksi, saisi uudet kaiuttimet (700 - 1000 e, puhun siis kaiuttimista en mistään 100 e:n rimpuloista) ja ehkä kylmäkeskuksen vielä (1000 - 1500 e). Aika raffilla haarukalla siis. Kestäisköhän se vanha kylmäkeskus vielä pari vuotta, jos...


      • Slate kirjoitti:

        Höh. Tämäkin keskustelu osoittaa että S-vuo osaa markkinoinnin. Ei tarvi paljon ilmoituksia lehtiin revitellä, kun jengi levittää itse sanomaa korvasta korvaan. Pelkkiä mielipiteitä tosin, mutta voiko tuosta asiasta mitään muuta olla kuin mielipiteitä. Totuus on jokaisen omien korvien välissä tässäkin asiassa. Sarasvuo nauraa partaansa viisaana miehenä, sillä keskusteluhan velloo ihan diipa daapa -jutuissa siitä kuka rahastaa ketäkin. Eihän tuolla Sarasvuon kurssin hinnalla saa kuin Volkkariin 90 tonnin huollon, ehkä kaksi sellaista. Että silleen. Pitää aina laskea vaihtoehtokustannus kullekin rahalle. Laittashan tolla hinnalla kyllä kodinkoneet aika mukavasti uusiksi, saisi uudet kaiuttimet (700 - 1000 e, puhun siis kaiuttimista en mistään 100 e:n rimpuloista) ja ehkä kylmäkeskuksen vielä (1000 - 1500 e). Aika raffilla haarukalla siis. Kestäisköhän se vanha kylmäkeskus vielä pari vuotta, jos...

        Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ja jos joku saa jotain Sairasvuon koulutuksista, niin se on hänen ongelmansa. Onnitteluni - ja osanottoni. Tyhjän saa ilmaiseksikin...


      • Aeria-1
        J-P.Sartre kirjoitti:

        Tyhmä ei ole se joka pyytää, vaan se joka maksaa. Ja jos joku saa jotain Sairasvuon koulutuksista, niin se on hänen ongelmansa. Onnitteluni - ja osanottoni. Tyhjän saa ilmaiseksikin...

        Fight Clubilaiset tulevat saamaan paljon: energiaa kevääseen, kunnonkohotusta, hyvän treeniporukan ja personal trainingia. Suhteellisen edukkaaseen hintaan vieläpä, verrattuna monien kuntokeskuksien hintoihin! Riistoa tuo ei ole, eikä humpuukia.


      • Aeria-1 kirjoitti:

        Fight Clubilaiset tulevat saamaan paljon: energiaa kevääseen, kunnonkohotusta, hyvän treeniporukan ja personal trainingia. Suhteellisen edukkaaseen hintaan vieläpä, verrattuna monien kuntokeskuksien hintoihin! Riistoa tuo ei ole, eikä humpuukia.

        Ihminen on koira; elää laumassa laumasta laumalle. Paitsi Husky, joka ei laumaa tarvitse selviytyäkseen mummon hangessa eteenpäin. Mutta mummot tarvitsee Husky-valjakon selvitäkseen hangessa eteenpäin.


      • Aeria-1
        J-P.Sartre kirjoitti:

        Ihminen on koira; elää laumassa laumasta laumalle. Paitsi Husky, joka ei laumaa tarvitse selviytyäkseen mummon hangessa eteenpäin. Mutta mummot tarvitsee Husky-valjakon selvitäkseen hangessa eteenpäin.

        Ihan totta tuo, että kaikki me ihmiset olemme laumasieluja. Kukaan meistä ei pärjäisi yksinään, ilman muita ihmisiä, vaan kuolisimme pois...

        Sellaista on elämä.


      • Aeria-1 kirjoitti:

        Ihan totta tuo, että kaikki me ihmiset olemme laumasieluja. Kukaan meistä ei pärjäisi yksinään, ilman muita ihmisiä, vaan kuolisimme pois...

        Sellaista on elämä.

        askelista, elämä on kuolemista... Ei elämästä selviä hengissä, eikä ainakaan missään jengissä.


      • Aeria-1
        J-P.Sartre kirjoitti:

        askelista, elämä on kuolemista... Ei elämästä selviä hengissä, eikä ainakaan missään jengissä.

        Odotettu elinikä pitenee, kun ei joudu elämään tässä maailmassa yksin.

        Me ollaan laumasieluja. Sinä ja minä. Ja kaikki muut.


      • Aeria-1 kirjoitti:

        Odotettu elinikä pitenee, kun ei joudu elämään tässä maailmassa yksin.

        Me ollaan laumasieluja. Sinä ja minä. Ja kaikki muut.

        älä yleistä. Jos sinä et selviä ilman laumaa, se on sinun ongelmasi. Eikä todennäköisesti pienin niistä.


      • Aerial-1
        J-P.Sartre kirjoitti:

        älä yleistä. Jos sinä et selviä ilman laumaa, se on sinun ongelmasi. Eikä todennäköisesti pienin niistä.

        Se ei ole yleistämistä, vaan fakta. Me kaikki ollaan laumaeläimiä, aivan kaikki - sinäkin. Koita nyt vaan elää sen asian kanssa. :)

        Miten pärjäisimme yksin, ilman muita ihmisiä? Jossain metsässä erakkona asuen, ilman mitään kontaktia muihin, itse ruokansa metsästäen..? Emme mitenkään. Olemme riippuvaisia muista ihmisistä.

        Olethan sen jo itse omalta osoittasi todistanut tässä keskustelussa. Laumaeläin mikä laumaeläin. Kuten minäkin.


      • Aerial-1 kirjoitti:

        Se ei ole yleistämistä, vaan fakta. Me kaikki ollaan laumaeläimiä, aivan kaikki - sinäkin. Koita nyt vaan elää sen asian kanssa. :)

        Miten pärjäisimme yksin, ilman muita ihmisiä? Jossain metsässä erakkona asuen, ilman mitään kontaktia muihin, itse ruokansa metsästäen..? Emme mitenkään. Olemme riippuvaisia muista ihmisistä.

        Olethan sen jo itse omalta osoittasi todistanut tässä keskustelussa. Laumaeläin mikä laumaeläin. Kuten minäkin.

        että sinä et ole metsästäjä/erä-miehiä. Samoinkuin masturbointi on sinulle vieras käsite, selibaatista puhumattakaan. Olet nykyaikainen pullamössö-tknörtti, joka EI TODELLAKAAN tule toimeen ilman äitiä ja äidin lihapullia ja perunamuussia. Mikä on bravuurisi ruoanvalmistuksessa?


      • Aerial-1
        Yhteiskuntakriitikko kirjoitti:

        että sinä et ole metsästäjä/erä-miehiä. Samoinkuin masturbointi on sinulle vieras käsite, selibaatista puhumattakaan. Olet nykyaikainen pullamössö-tknörtti, joka EI TODELLAKAAN tule toimeen ilman äitiä ja äidin lihapullia ja perunamuussia. Mikä on bravuurisi ruoanvalmistuksessa?

        Heh! :)
        Aika pitkälle meneviä päätelmiä teet parin viestin perusteella. Voin kertoa: olet väärässä!

        Sanoin vain että ihminen on laumaeläin. Ja faktahan se on. Ei siitä tarvitse tollai provosoitua.

        Mekin kaikki, täällä keskustelupalstoilla ja ylipäänsä internetissä, kommunikoimme muiden ihmisten kanssa, vastaamme toistemme viesteihin, otamme kantaa asioihin ja kerromme julkisesti mielipiteitämme.

        Tarvitsemme toisiamme.


      • ylimääräistä...
        Aeria-1 kirjoitti:

        Fight Clubilaiset tulevat saamaan paljon: energiaa kevääseen, kunnonkohotusta, hyvän treeniporukan ja personal trainingia. Suhteellisen edukkaaseen hintaan vieläpä, verrattuna monien kuntokeskuksien hintoihin! Riistoa tuo ei ole, eikä humpuukia.

        Jos elää toimeentulotukirajalla, eli 20 prosenttia Euroopan Yhteisön köyhyysrajan alapuolella, jää tämä ilmeisen edukas tarjous hyödyntämättä. Turha sitä on esim. Oulun kaupungin sosiaalihuollosta mennä kyselemään, että saisisko harkinnanvaraista toimeentulotukea. Sillä ei saa.

        Nyt kyllä tulee tippa linssiin ja suru puseroon...


    • Nikita76

      No, ei kait tuonne mene kuin ne jotka ovat jo Sarasvuon opetuslapsia.
      Ajatuksen, tahdon voimalla saa paljon aikaan ja ihan ilman kalliita Jarin kurssituksia.

      • sim

        Oon ollut monissa Jarin firman koulutuksissa.
        Parhaiten olen onnistunut myönteisellä päättäväisyydellä sekä hyvällä työmoraalilla.
        Trainers Housen koulutukset ovat olleet työyhteisöissäni aika turhia yrityksiä. Kokemusta on eri yritysten kanssa.
        Vanhat viisaudet ovat olleet ilmaisia ja toimivia kohdallani..
        Kukin tienaa tavallaan, Jarin bisnekselle nostan hattua!!


      • Laske laske!

        Ei Fight Club ole kallis. Laskekaa nyt hyvät ihmiset. Verrattuna kuntoklubeihin hinta on edullinen.

        Uskon että tuonne menee muitakin kuin Jarin "opetuslapsia".


      • Nimimerkki:)
        sim kirjoitti:

        Oon ollut monissa Jarin firman koulutuksissa.
        Parhaiten olen onnistunut myönteisellä päättäväisyydellä sekä hyvällä työmoraalilla.
        Trainers Housen koulutukset ovat olleet työyhteisöissäni aika turhia yrityksiä. Kokemusta on eri yritysten kanssa.
        Vanhat viisaudet ovat olleet ilmaisia ja toimivia kohdallani..
        Kukin tienaa tavallaan, Jarin bisnekselle nostan hattua!!

        "Kukin tienaa tavallaan, Jarin bisnekselle nostan hattua!!"

        Samoin! Pakko nostaa hattua, ei oo mikään turha jätkä tuo Jari. Kuka tahansa ei tuohon pystyisi.

        Erilaisuus kunniaan. Jarin persoona ja menestyminen elämässä ei ole meiltä pois!

        Hyvää kevättä kaikille!! :)


    • Sarasvuon Blogikirjoitus
      • ei kiinnosta. Luen mieluimmin vaikka Erich Fromm'in Olla vai omistaa -teosta. Se kertoo juuri Sairasvuon kaltaisista ihmisistä. Tieto lisää tuskaa..!?!


      • ei kenties oo?

        Sarasvuon blog-teksti on kyllä aika lailla korkealentoista, mutta on siellä yksi hyväkin kappale:

        "Aina kun yrittää nostaa tasoaan, se herättää osattomuutta ihmisissä, joiden oma päätös onkin päinvastainen. Osattomuus ilmentyy pahantahoisuutena ja matalamielisyytenä niitä kohtaan, jotka pyrkivät eteenpäin elämässään."

        Mutta huh, huh, teksti on korkealentoista.

        Jari Sarasvuo haukkuu nyt suomalaisia. Niinpä niin.

        http://www.iltalehti.fi/talous/200903019168417_ta.shtml

        " - Suomalainen on iloton ihminen. Ainoa ilo on vahingonilo ja sitä onkin riittänyt. Tottakai on myös kannustamista ja myötätuntoa, mutta kyllä vahingonilo on ollut suurimmillaan. Jos se on jotakuta helpottanut, niin olemme onnellisia siitä, että olemme tuottaneet hyvää mieltä, Trainers' Housen pääomistaja Jari Sarasvuo totesi sunnuntaina Arto Nybergin suorassa lähetyksessä.

        Sarasvuo joutui viime viikolla rikkomaan yhden tärkeimmistä lupauksistaan, kun yhtiö ilmoitti aloittavansa yt-neuvottelut. Ne voivat johtaa jopa 120 henkilön irtisanomiseen.

        Sunnuntaina Sarasvuo paljasti saaneensa paljon vahingoniloista ja ilkeääkin palautetta epäonnistumisestaan."

        Jos muotoilisin Jari Sarasvuon loganin "Joskus on mentävä kyykkyyn, että voi ponnistaa korkeammalle" uudelleen: "Joskus köyhiä on kyykytettävä (irtisanomisiooa), jotta (jäljelle jätetyt) ponnistelisivat korkeammalle.

        By the way, luulen niin, että työttömillä ei ole varaa tähän Fight Clubiin.


    • Anonyymi

      miten on menny niillä jokka oli mukana yli 10 vuotta sitten? Nythän se pari vuotta sitten teki paluun netissä, vähän lempeämpänä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe