Terapeutti järvenpäästä?

pettynyt

Hei!

Onko kellään antaa vinkkejä järvenpäässä työskentelevistä terapeuteista? Kokemuksia? Aina kun eivät taida osata asiaansa..

29

11791

    Vastaukset

    • Jake_evkb8

      Joo-o. Vai että Järvenpäässä osattaisiin hoitaa biboläärihäiriöistä ihmista, jolla sen lisäksi on a-ongelma. Nauran niin v* ,että tällä hetkellä olen taas maniassa.

      Huomenna ehkä taas on asiat taas toisen. Taas viikon tai kuukauden päästä. Siellä ei kukaan lääkäri ota asiaa vakavasti.

      Järvenpää on tarkoitettu vain ns. terveille ja hyvätuloisille ihmisille.

      9 vuoden kokemus on ko. kaupungista. Siinä ei sinänäsä ole mitään vikaa, mutta ehkä meissä "sairaissa" on....?

      Kyllä on kymmeniä tuhansia silti veroja maksettu siihenkin kaupunkiin, jotta nuoret ja keski-ikäiset eivät saisi asuntoja, vaan rikkaat eläkeläiset.

      Sibelius varmaan kääntyy haudassaan, jos tämän lukee. Mutta minä tein sen mitä tein...

    • km

      Tarkista TERAPEUTIN taustat ennen kuin menet terapiaan järvenpäässä!

      • jokpuoleltakusetettu

        No se kannattaa tehdä ensimmäisenä, eikä se auta vaikka oisit maksava asiakas päin v##### ne asiat kumminkin hoidetaan.


    • km

      Kannattaa tarkistaa terapeutin taustat jos sellaiselle järvenpäässä eksyy!

    • mitä mitä

      Jaa ja minua hoisi yleisellä puolella joku ulkomaalainen Jäkiksessä. Ihan normi lääkäri oli.

    • Hippishei

      Minä olin jo täysin työuupunut, sairaslomalla mm. narsupomon syntipukkikohun vuoksi. Luulin että minussa oli kaikki vika kun kaksisuuntaista sairastan. Etsin jo terapeuttia, mutta rahapulassa en sinne voinut mennä, sillä kelan omavastuu oli liian iso sairaslomalaisen budjettiin. Sitten mun eläkevakuutusyhtiö ohjasi mut katjanoposelle ammatilliseen kuntoutukseen ja siellä uravalmentajan kanssa kaiken muun ohessa yhdessä järkkäiltiin mulle oppisopimuskoulutus uuteen työhön. Mä koin, että se oli mulle parempi ratkaisu kuin yksikään psykoterapeutti missä oon käyny, vaikka se ei siis ollu mitään terapiaa. Toki paljon juteltiin asioista ja tää valmentaja tuki mua ja sain purkaa siellä pahaa oloani ja pelkojani työelämää ja esimiestäni kohtaan. Luotin tähän jotenkin enemmän kuin terapeuttiin tai ystäviin. Oon tosi tyytyväinen siihen, että sain ihan oikeaa apua, minulle se toimi terapiaa paremmin ja bonuksena tuli uusi duunipaikka, sillä yksin en olisi varmaan uutta työtä löytänyt tai edes jaksanut sitä etsiä. Nyt tajuan, että on olemassa mukavia työpaikkoja ja minä olen oikeasti ihan hyvä työntekijä. Kaikki narsut eivät ole syrjäyttäneet tavallisia kuolevaisia, kannattaa poistua narsistisesta työyhteisöstä ennen kuin on liian myöhäistä!

    • Kiitos!!

      Hippishei, kiitos tiedosta. Voisin kokeilla tuota, sillä rahat on aika loppu kun olen ollut kohta vuoden sairaslomalla.

    • asiakas x

      Kysykää terapeutiltanne onko hän pätevä ohan näitä huuhaa lekureitaki nähty...

      • potilas saarinen

        En koskaan menisi terapeutille Järvenpäässä, ainakaan naiselle..


    • asiakas x

      Tarkoitatko psykoterapeuttia?

    • asiakas xo

      Oliko kyseessä psykoterapeutti vai psykiatri

    • nimismerkkis..

      Kävin kerran, ei synkannut joten lopetin. Uutta etsitään, tuo uravalmennuskin kiinnostaa mistä hippishei kirjoitti

    • Laura&Sara

      Asiallista keskustelua täällä, emme löytäneet mitään epäasiallista vaikka kuinka etsimme.

    • Massenuksesta kärsin

      Tämä viesti voi tulla myöhässä.
      Mutta minulla kokemusta Psykiari Meelis Papp käynnistä. Kävin kun piti äkkiä päästä psykiarialle masennuksen vuoksi, kun kunnallisen puolelle kesti päätä.
      Pidin kovasti. Olin hyvin empaattinen ja helposti lähestyvät. Eikä kylmä, niin kuin jotkut lääkärit voivat olla. Oli hyvä suomen kielitaito. Suositelen!

    • kerranriittisitä

      Itse olin Meelis Pappiin myös hyvin tyytymätön, mutta tuohon ylempänä kerrottuun uravalmentajaan Noposella erittäin tyytyväinen. Sain siltä paljon enemmän apua kuin Meelikseltä. Järvenpää oli mun valmennuspaikka, eli sieltä ainakin mulla hyvä kokemus noposelta. Meelikselle en menis enää.

    • Lehtinenn

      Mä oon ollu Noposella Espoossa, tykkäsin myös ja pääsin opiskelemaan, mutta mulla piti kyllä olla terapia siinä rinnalla, kun tilanne niin paha, eli ei korvannu terapiaa, mutta ajoi kyllä hyvin asiansa ammatillisena kuntoutuksena. Mun uravalmentaja oli tosi mukava ja löysi hyvin mun ajatukset siitä mitä haluan elämässäni vielä tehdä.

    • Lehtinenn
      • asiaanperehtynytäsken

        Mulle selvisi että jos ei tiedä mikä on eläkeyhtiö niin tuon voi pistää kelaan ja ne laittaa eteenpäin sen oikeaan paikkaan.


    • Anonyymi

      Kokemuksia Järvenpään Kirkon tarjoamasta terapiasta?

    • Anonyymi

      Heikko lääkäri.

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2810
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2030
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      42
      1543
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      989
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe