elikkäs hakusessa olisi oma kasvattini 30.8.2007 syntynyt pyrrineiti Blanche Mer`s Baronita "Lilli".Sen verran minulla on tietoa,että koira olisi Suomussalmella "kuulemma vanhemmalla pariskunnalla",mutta muuta tietoa minulle ei ole annettu.Joten jos joku tietää koirasta edes jotain niin ottaisitteko yhteyttä sähköpostiini.Kaikki tiedot ovat enemmän kuin tervetulleita=)
Etsintäkuulutus Pyreneittenkoirasta
25
2751
Vastaukset
- IITA 07
hei minulla on kasvattisi iita. olen yrittänyt tavoittaa sinua mutta en ole siinä onnistunut. olisitko ystävällinen ja ottaisit minuun yhteyttä. terveisin heli
- marjuska83
Hei minulla on ollut Iita silloin kun se oli pieni tyttö vielä ja halusi yöksi komuta mamman sänkyyn, voi sitä sulo-kultaa. Onko sinulla vielä se se?
- sannahe1
Moikka Heli !! Googleta mun nimi ...saat sitä kautta puhelinnron =) Ihanaa kuulla siittäkin neitistä jtn
- just tätä!!!
mitä V?##ua, Miten voi olla, että kasvattaja on noin pihalla omista kasvateistaan?
ja vaihtaako sun kasvatit montakin kertaa elämänsä aikana kotia....(kelle sä niitä oikeen annat?) - pyrret on hyviä
heli on pätevä kasvattaja ja vastuuntuntoinen.on hakenut huonoilta ostajilta kotiinsa ja onnistunut löytämään hyviä koteja.t turren tuttu
- utopistista
jos tää on sama kasvattaja keneks luulen ni taitaa hakea koiria ihan miellivaltaisesti pois vaikka ei kodissa vikaa olisikaan.
- Mikään ei ole hyväks
On se kumma, jos hakee kasvattinsa pois huonosta paikasta, se ei oo hyvä. Sitten jos ei hae sekään ei kelpaa.
Ja jos ihan lain mukaan mennään, kasvattaja ei ihan helposti saa kokonaan maksettu koiraa pois haettua. Jos niin on käynyt, täytyy syyn olla oikeasti pätevä. - judgedredd1
Tämä Blanche Mer näyttää luovuttavan noita pystiffejään kaikennäköisille omistajille....tälläkin kylällä yksi joka takapihalla liekassa aamusta iltaan parkuu ikäväänsä, ei liikuntaa, ei koulutusta, ei seuraa ei mitään. Ruuan saa ja sen verran seuraa kun jaksetaan käydä röökillä parvekkeella. Lieköhän minkäännäköistä seulaa minne annetaan....sääliksi käy koiraa. Pitäs lailla kieltää koiranomistus tällaisilta.
- Turpa kiinni paska!
Mahat sinä niitä sun koirii jaella minne sattuu!! Kuule... tämä Blanche Mers ei jakele koirii minne sattuu... Ja tiedoksi kaikille idiooteille, että voivat pitää turpansa ummessa jos ei oo mitään muuta, ku haukuttavaa kasvattajasta! Hankkikaa jo vittu oma elämä ja elkää puuttuko toisten elämään!!!
- Sootoff
Judgedredd1:Kerrotko missä päin on?
- Onpahan touhua
On tämä käsittämätöntä. Jos kasvattaja myy koiransa, hänellä ei ole mitään, niin mitään velvollisuutta, lain mukaan ei maksettua koiraakaan, oikeutta hakea pois. Ja perään soitteleminkin vain jos se molemmille sopii.Kasvattajan viheliäinen tehtävä on ennen pentujen luovutusta mahdollisimman hyvin tutustua tuleviin pennun omistajiin, mutta mitään kotitarkastuksia kasvattaja ei voi tehdä. Kasvattaja on melkoisen paljon sen tiedon varassa jota hänelle annetaan, ja oman ihmistuntemuksensa varassa. Se ei ole helppo asetelma.Huomattavasti helpompaa on huudella nimettömänä täällä ja esittää teitäväistä. Olisitpa silloinkin paikalla kun ollaan pentua luovuttamassa. Sinunlaisillasi olisi paljon käyttöä nykypäivänä.
Ja se koiramaailman suurin ominaisuus, kateus ja pahanpuhuminen oikein maistuu näillä palstoilla. - judgedredd1
Vastuullisuus: sitä joko on tai ei ole
- Pyrret
.Jätti entisen lemmikkikaninsa tyhjään asuntoon muuttaessaan, koirat vaihtuu/kiertää ei ole mikään kunnon kasvattaja eikä kovin arvostettu...
- pystiffi
Pyrret kirjoitti:
.Jätti entisen lemmikkikaninsa tyhjään asuntoon muuttaessaan, koirat vaihtuu/kiertää ei ole mikään kunnon kasvattaja eikä kovin arvostettu...
Anteeksi mitä?
Ainakin minä olen tältä kasvattajalta saanut apua jokaikinen kerta! KOSKAAN ei ole sanonut, että "ei kiinnosta". Kasvattaja ei voi sille mitään, että jotkut eivät kykene sittenkään pitämään ostamaansa koiraa. Ja tätä sattuu ihan jokaiselle kasvattajalle, senkin tampio!
Mikään ei ole sen idioottimaisempaa, kuin suosia jotain tiettyä kasvattajaa. Jotkut tuijottavat niin sitä koiran sukupuuta, kuin raamattua. Vannotaan tiettyjen sukujuurien omaavien koirien nimeen...hohhoijaa. Sitten karsastetaan uusia tulokkaita ja veistetään niistä mitä milloinkin skeidaa. Jos oma kenneli on hyvä, niin miksi alentua paskanjauhantaan? Ehkä siksi, kun kilpailu on kovaa ja tilanteet muuttuu hetkessä. Se on ns. pelko persiissä kokoajan. On oikeastaan ihan hyvä, että saadaan uusia tuulia joka rotuun. Ei jaksa aina niitä samoja naamoja katsella kehän laidalla. "Ollaan ku euroopan omistajia" ja puukotetaan selkään minkä ehditään. Oikeastaan tämä koko koiramaailma on suuri hiekkalaatikko. Aikuiset ihmiset käyttäytyvät aika lapsellisesti.
Suosittelen sullekin ihan sitä, että ottaisit ensiksi asioista selvää ja vasta sitten tulet tänne niitä laukomaan. Aika moni rotujärjestö harjoittaa nykyään rescue-toimintaa. Ei varmaan ihan syyttä suotta... - diudii
Pyrret kirjoitti:
Hyi vittu mitä paskaa täällä jauhetaan!! Olen ollut kuule hänelle monessa muutossa mukana ja KOSKAAN EI ole jäänyt saatana yhtään eläintä asuntoon!! Niin ja jos se asunto on ollut tyhjä niin miten siellä on kaneja ollut?? Urpot! Ettekö enää keksi muuta? Jättäkää Sanna rauhaan.Minulla on koira Sannalta ja AINA olen voinut soittaa yöllä sekä päivällä jos on ollut asiaa! Parempaa kasvattajaa saa hakea!! Menkää itseenne paskanjauhajat! -Tarja-
- :kilpi:
pystiffi kirjoitti:
Anteeksi mitä?
Ainakin minä olen tältä kasvattajalta saanut apua jokaikinen kerta! KOSKAAN ei ole sanonut, että "ei kiinnosta". Kasvattaja ei voi sille mitään, että jotkut eivät kykene sittenkään pitämään ostamaansa koiraa. Ja tätä sattuu ihan jokaiselle kasvattajalle, senkin tampio!
Mikään ei ole sen idioottimaisempaa, kuin suosia jotain tiettyä kasvattajaa. Jotkut tuijottavat niin sitä koiran sukupuuta, kuin raamattua. Vannotaan tiettyjen sukujuurien omaavien koirien nimeen...hohhoijaa. Sitten karsastetaan uusia tulokkaita ja veistetään niistä mitä milloinkin skeidaa. Jos oma kenneli on hyvä, niin miksi alentua paskanjauhantaan? Ehkä siksi, kun kilpailu on kovaa ja tilanteet muuttuu hetkessä. Se on ns. pelko persiissä kokoajan. On oikeastaan ihan hyvä, että saadaan uusia tuulia joka rotuun. Ei jaksa aina niitä samoja naamoja katsella kehän laidalla. "Ollaan ku euroopan omistajia" ja puukotetaan selkään minkä ehditään. Oikeastaan tämä koko koiramaailma on suuri hiekkalaatikko. Aikuiset ihmiset käyttäytyvät aika lapsellisesti.
Suosittelen sullekin ihan sitä, että ottaisit ensiksi asioista selvää ja vasta sitten tulet tänne niitä laukomaan. Aika moni rotujärjestö harjoittaa nykyään rescue-toimintaa. Ei varmaan ihan syyttä suotta...^Aamen!
- Pyrre my ass
Hieno rotu muuten, naapurusto kiittää kun ainoa luontoääni asunto-alueella on sama jatkuva louskutus aamusta iltaan. Pikkusenko rasittavaa.
- judgedredd1
Noniin, nythän nuo joutui sitten luopumaan koko koirasta. Yllätys, ensin hankitaan koira, ei kouluteta eikä hoideta sitä, ja sitten luovutaan. Näin siinä käy kun kaiken maailman tyhjäpäille koiria luovutetaan
- kuka vaan
no ei kuulemani mukaan kyseiselle kasvattajalle kauheasti koiransa merkkaa... Mun tutulla on sen kasvatti, oli laittanut viestiä että koira on hänellä, kertonut kodista ja koiran voinnista, eikä saanu vastausta, mutta kasvattaja sitten eräällä fb koirapalstalla tuttavani julkaisuun aivan toisesta asiasta kommentoi että "oletko sinä se jolla xxx on, onko se vielä hengissä" :D Aivan tasan tarkkaan tiesi että koira on hengissä ja hyvässä paikassa koska hänelle oli siitä jo koiran ensimmäinenkin omistaja ilmoittanut, että muuttaa uuteen kotiin, mutta ei vaivautunut kuulumisiin vastaamaan...
Saattaisi olla parempi ettei enää koiria teettäisi.- santtu72
Nyt on pakko palauttaa tota kuka vaan kirjoittelijaa maan pinnalle..ensinnäkin..etkö tohdi nimelläsi täällä kirjoitella? Ja mitä tuohon ko. Koiraan tulee...se meni ensimmäiseen paikkaan minulta sijoitukseen..jossa koira alkoi ontumaan etupäätänsä..minä maksoin eläinlääkärikulut koirasta, koska kyseisellä ihmisellä ei ollut rahaa viedä sitä eläinlääkäriin, seuraava vaihe, kipeä koira tieltä pois ja uutta tilalle...koira jatkoi ontumista...sitten se meni paikkaan x , jossa alkoi uudestaan ontumaan...sielläkään ei viitsitty paneutua koiran ontumiseen vaan laitettiin monttuun minulle ilmoittamatta yhtään mitään
. Senkin kuulin ihan muualta. Ja tuo viesti mistä niin hanakasti huutelet ei näkynyt minulla fb; ssä...nimimerkin näetkin;-)
- Menkää itseenne
Joo tosiaan HYVÄÄN kotiin...On nimittäin hengetön nyt! Tosi hyvä kaveri sulla KUKA VAAN.....IDIOOTTI!!
- Irina71
Rotu vaihtunut ilmeisesti, eipä koiranetissä hirveän mairittelevaa kuvaa saa...ja jos tässä muka itse kommentoi niin onpa asiallinen tyyppi..
- padapimpadapum
mun mummokin kasvatti aikanaan,ja arvatkaas,astutti uroksia uroskella ja kaikkee ihan daijuu??!!!minuu ihan hävettää kun ne on sitte sikissy ja näkeehän sen. sil oli aika sekalainen kenneli,kanaa ja koiraa, jänist ja koiraa, mäyrää ja koiraa, mut pahin oli paimen ja koira coctail.huhhuuhh. älkää vaan kertoko kellee et se oli mun..mummmmo!
- Anonyymi
Ei ole kehumista tuon kennelin toiminnassa. Vastuuntunnotonta touhua.
- Anonyymi
Ei ole kehumista tämän kennelin toiminnassa.Vastuuntunnotonta toimintaa. En hankkisi koiraa tuolta kasvattajalta enkä kyllä myisikään koiraa tuolle kasvattajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389