Iskän firmassa

Susa

Mun isällä on oma firma mikä on aika iso ja menestyy hyvin. Jo yläaste aikaan ihastuin yhteen päällikköön kuka on tosi komea mies, eikä hirmu vanhakaan. Yritin keimailla ja iskeä sitä teini-iän mutta se suostui vasta kun olin täyttänyt 16 vuotta. Nyt olen 18 ja käyn silloin tällöin firmassa harrastamassa seksiä sen kanssa. Se on tosi ihanaa ja jännittävää! Joskus keskellä päivää ja joskus se jää "ylitöihin" ja minä menen sen toimistolle. Ollaan me lämmitetty firman saunakin joskus.

Olen oppinut tosi paljon siltä mieheltä seksistä, eikä enää oman ikäiset kiinnosta edes kun ei ne osaa oikein mitään. Vaikka kai nekin osais jos joku vanhempi nainen opettais :)

Minäkin voin joskus yrittää kirjoittaa tänne jonkun jutun mitä me ollaan tehty. En vain tiedä oikein mistä aloittaisin kun tulee heti montakin juttua mieleen.

5

14627

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hahah

saatanan teinihoro sä mitään mistään tiedä.. Leijut kun seitsemännessä taivaassa kun joku vanha äijä vetää sua perseeseen. Luuletko että kukaan muu sinultä mitään muuta haluakaan? Mene ja nai sitä mutta pidä turpas kiinni kun ketään ei kiinnosta sun huorailusi!

• =))

Olisiko eri ääni kellossa jos itse olisit tuo mies...?? Piru kun sulla käy vihaksi =))

• -ws-

sinä nim. "hahah" mitä sä oikee valitat?
      Taidat vaan olla kateellinen? :)

• no just joo

hei camoon!
      varmaan toi on totta,ei tollasta tapahdu ko kauniissa ja rohkeissa!
      kyl teen isä ainakin kerran on saanu kiinni itte teossa ja miksei se muka yhtään ihmettele et kui sää ramppaat siellä koko ajan?!

et voi olla tyhmä!

• Susa

Ei mun iskä samassa toimistossa töitä tee, tyhmä. Etkö tiedä että on myös suurempia kuin 2 henkilön firmoja ja että firmalla voi olla usealla paikkakunnalla toimintaa? Kun kasvat isoksi ja opiskelet niin opit tietämään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3487
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      134
      1899
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      300
      1629
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      80
      1472
    5. 78
      1461
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1176
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1150
    8. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      71
      1051
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1031
    10. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1007
    Aihe