Evonia

jessissi

Onko kenelläkään kokemuksi evonia- nimisen tuotteen käytöstä?
Aloitin kuurin kokeilumielessä ja haluaisin kuulla muiden käyttäjien kommentteja.
Onko hiustenlähtö hidastunut? Kasvattaako uutta?
Biotiinin olen havainnut hyväksi ja sen käyttöä jatkan edelleen

106

35707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lintsusu

      Ei vielä ole kokemusta, oikeastaan kaipailisin myös muiden kokemuksia. Kampaajalta sain suosituksen alkaa kyseistä valmistetta syömään ja ajattelin nyt sitten tilata kokeilumielessä myöskin yhden paketin. En tiedä oletko huomannut mutta hintahaitarit ovat aika suuret, kampaaja olisi myynyt paketin 38e, marketissa se oli n. 30e ja netissä 23,5e!! Ei tarvinnut kauan miettiä mistä hankin;)

      • Näin minulla

        Minulle tuli kamalia finnejä naamaan kun aloin syömään noita kapseleita.
        Muutenkin on rasvainen iho, kymmenen päivän jälkeen lopetin ko.tuotteen käytön.
        Pitänee kokeilla vielä myöhemmin lopuilla pillereilla tekeekö saman.
        Ja ikää on 51v että ei pitäisi olla ainakaan murrosikää enää ;(


      • jessissi

        Pakkaus riittä 2kuukaudeksi, suositeltavaa olisi syödä ainakin 3kk että tulos olisi näkyvä. Kuukauden olen jo syönyt, selvästi vähemmän hiuksia tippuu...saa nähdä alkaako näkyvää hiusta oikein kunnolla kasvamaan.
        Mutta ainakin ovat terveellinen lisäravinne jos ei muuta. Kaupasta löytyi 24€:lla joten ostin sieltä, säästin postikuluissa niin heti edullisempi. Ihan totta tuo kuinka hinnat vaihtelevat, pieni vertailu kannattaa aina:) mutta toivotaan että hiukset tällä kasvaisi


      • mullakin
        jessissi kirjoitti:

        Pakkaus riittä 2kuukaudeksi, suositeltavaa olisi syödä ainakin 3kk että tulos olisi näkyvä. Kuukauden olen jo syönyt, selvästi vähemmän hiuksia tippuu...saa nähdä alkaako näkyvää hiusta oikein kunnolla kasvamaan.
        Mutta ainakin ovat terveellinen lisäravinne jos ei muuta. Kaupasta löytyi 24€:lla joten ostin sieltä, säästin postikuluissa niin heti edullisempi. Ihan totta tuo kuinka hinnat vaihtelevat, pieni vertailu kannattaa aina:) mutta toivotaan että hiukset tällä kasvaisi

        Kohta oon 2 kk syönyt samoja kapseleita minäkin ja aion ostaa lisääkin. Luontaistuotekaupassa muistaakseni jonkun verran päälle 20 euroa. Minusta näyttää, kuin hiukseni olisivat terveemmän näköiset ja oloiset, jotenkin vahvistuneet. Lisäkasvua en ole huomannut tulleen, mutta eihän sitä tiedä, jos ajan oloon tuleekin...Finnejä ei ilmaantunut. Uskon, että tällä ravintolisällä on suotuisa vaikutus hiuksilleni, koska olen niin onneton ruokailutavoissanikin, että en taatusti saa niistä hiuksille asti tarpeeksi ravintoaineita.
        Hiljaa hyvää tulee, uskon näin.


      • Pirtsakka
        mullakin kirjoitti:

        Kohta oon 2 kk syönyt samoja kapseleita minäkin ja aion ostaa lisääkin. Luontaistuotekaupassa muistaakseni jonkun verran päälle 20 euroa. Minusta näyttää, kuin hiukseni olisivat terveemmän näköiset ja oloiset, jotenkin vahvistuneet. Lisäkasvua en ole huomannut tulleen, mutta eihän sitä tiedä, jos ajan oloon tuleekin...Finnejä ei ilmaantunut. Uskon, että tällä ravintolisällä on suotuisa vaikutus hiuksilleni, koska olen niin onneton ruokailutavoissanikin, että en taatusti saa niistä hiuksille asti tarpeeksi ravintoaineita.
        Hiljaa hyvää tulee, uskon näin.

        Heips, joko teillä näkyy tulokset?? Minä tänään aloitin evonian ja toivon että on hyvä tuote..Lähinnä itsekkin aloitin huonojen ruokailutottumuksien ja vähäisen ravinnon saannin takia ( ikuisella laihiksella) ja ekana sen huomaan hiuksistani. Ne ovat elottomat ja ohentuneet. Toivon siis tuotteelta parannuksia hiuksilleni :) jos kesäksi saisin siitä ihanan ja hulmuavan.


      • aikuinen nainen
        Näin minulla kirjoitti:

        Minulle tuli kamalia finnejä naamaan kun aloin syömään noita kapseleita.
        Muutenkin on rasvainen iho, kymmenen päivän jälkeen lopetin ko.tuotteen käytön.
        Pitänee kokeilla vielä myöhemmin lopuilla pillereilla tekeekö saman.
        Ja ikää on 51v että ei pitäisi olla ainakaan murrosikää enää ;(

        Olen syönyt kaksi kuukautta evoniaa.Hiustenlähtö selvästi vähentynyt, kasvusta en oikein osaa sanoa kun tulee napsittua latvoja aika usein. Sit alkuun tuli finnejä mutta tilanne rauhoittui. Vaikutaa hyvältä tuotteelta joten uskallan suositella.


    • realstubid

      pitääkö evonia kapseleita imeskellä vai purra? vai pitääkö se sisus vain " syödä"? sori tyhmä kysymys.....................

      • kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk1

        harvemmin muovikuorta kannattaa imeskellä. ei muuta kun kokonaisena alas vain.. joskus olen ottanut vielä toisen illalla muuten vain.


      • *Sunni*
        kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk1 kirjoitti:

        harvemmin muovikuorta kannattaa imeskellä. ei muuta kun kokonaisena alas vain.. joskus olen ottanut vielä toisen illalla muuten vain.

        Mua ohjeistettiin jättämään Evonia kesän ajaksi tauolle, kun siinä on lisättyä D:tä jota suomessa saadaan auringonpaisteesta riittämiin. Syksymmällä voi jälleen aloittaa (jos haluaa). Söin keväällä vain yhden paketin, enkä huomannut mitään eroa aiempaan (=runsas hiusten irtoaminen jo 1½ vuoden ajan).


      • maijak
        *Sunni* kirjoitti:

        Mua ohjeistettiin jättämään Evonia kesän ajaksi tauolle, kun siinä on lisättyä D:tä jota suomessa saadaan auringonpaisteesta riittämiin. Syksymmällä voi jälleen aloittaa (jos haluaa). Söin keväällä vain yhden paketin, enkä huomannut mitään eroa aiempaan (=runsas hiusten irtoaminen jo 1½ vuoden ajan).

        Moi
        Itse olen syönyt Evonia paketin ja kynnet on kasvanu ja kyllä kai hiuksetkin .Yleensä mulla kun kasvaa kynnet ne lohkeaa saman tien , mulle on ollut apua ja ostan toisen paketin.


      • deevitskufani
        *Sunni* kirjoitti:

        Mua ohjeistettiin jättämään Evonia kesän ajaksi tauolle, kun siinä on lisättyä D:tä jota suomessa saadaan auringonpaisteesta riittämiin. Syksymmällä voi jälleen aloittaa (jos haluaa). Söin keväällä vain yhden paketin, enkä huomannut mitään eroa aiempaan (=runsas hiusten irtoaminen jo 1½ vuoden ajan).

        toi on täyttä potaskaa. Suomessa ei saa edes kesällä tarpeeksi D-vitamiinia, vaikka loikoilisi auringossa joka päivä tuntikausia! Muutenkin Suomen D-vitamiini politiikka hämmästyttää. Ennen suositus oli 60mikrogrammaa ja jostain syystä se vaihdettiin 10mikrogrammaan jokunen aika sitten. Esimerkiksi Kanadassa kyseinen suositus on edelleen 60mikrogrammaa. Itse käytän ympäri vuoden extra vahvaa 50mikrogramman D-vitamiini ravinnetta joka päivä! Haittoja ei ole näkynyt ja terveenä olen pysynyt nyt pidempään kuin koskaan!


      • Anonyymi

        Nielaset kokonaisena tietenkin


    • onko kellään tullut evoniasta päänähkan kuivuutta ja kutinaa.

      • ei ehkä sovi minulle

        Minä söin Evoniaa varmaan vuoden kanssa ja olen tässä ihmetellyt kun päänahka kuivuu ja kuivuu koko ajan, ja kutina on myös lisääntynyt koko ajan, pillerit loppui en osta enää, sillä nyt vasta alan yhdistää kuin luin kirjoituksesi mistä kaikki johtuu, eipä kyllä hiuksiakaan lisinyt mitenkään ja lähtee edelleen.


    • sdfasdfs

      Söin yli vuoden Evonia-kapseleita, eikä huomannut minkäänlaista vaikutusta muutakuin että lompakkoni keveni. En voi suositella niitä. En tosin usko että käytöstä on mitään haittaakaan.

    • apua kaipaava

      hmmm. kuinka paljon teille on tullut finnejä ton evonian takia ? haluaisin kokeille kyseistä tuotetta, mutta olen juuri saanut finnit pois, enkä haluaisi että niitä tulisi taas kamala määrä...

    • qweqasd

      mistä tätä kannattaisi tilata eli missä halvin hinta?

    • S

      Ostin tokmannilta, maksoi 19,90 (:

    • 5456

      Minäkin olen mietiskellyt ostavani Evoniapakkauksen, mutta pelkään, että se on kaikki vaan yhtä kusetusta. Olen huomannut kampaajien suosittelevan vaikka mitä tököttejä vaikka en saattaisikaan tarvita sellaisia. Olen pakkomielteinen hiusteni kasvusta ja laadusta, johon kampaajat tarttuvat rahankiilto silmissään. "Osta tätä, oletko kokeillut tuota? Kokeile vaikka näitä kaikkia! Olen itsekin käyttänyt tätä ja se toimii, tee sinäkin niin."
      Tuskin mistään voi löytää "lääkettä" saadakseen itselleen upeat hiukset. Sekin on varmasti vaan geeneissä ja siinä kuinka paljon hiuksiaan rääkkää.
      Plus suomalaisilla on (painotan sanaa) yleensäkin ohuehkot hiukset. Tasan ei käy onnenlahjat, hyvät naiset.

    • Tieto ja kokemus

      Älä missään tapauksessa osta. Katso tästä alta mitä yksi kapseli sisältää. Osta vahva B-vitamiinivalmiste ja pellavansiemenöljy marketin luontaistuotteista tai öljyt -hyllystä. L-metioniini on keratiinin, josta hius rakentuu, rakennusaineena tunnettu aminohappo. Senkin voit ostaa erillisenä Solgarin L-metioniinina. Silloin sinulla on hyvät hiuksien elinvoimaisuutta lisäävät aineet.

      Niillä sinulla on 8kk -12 kk päästä kiltävät vahvat hiukset. Jos et kuvaa hiuksiasi lähtötilanteessa, sanot vuoden päästä ettei ollut mitään apua, kun et muista lähtötilannetta. Sellainen on ihmisen muisti.

      Noilla camelinan ja sarviapilan siemenöljyillä ei ole tuon taivaallista merkitystä. Niillä on vain tarkoitus differoida tuote muihin valmistajiin verrattuna.

      Vuorokausiannos 1 kapseli sisältää:

      * Camelinan siemenöljyä 300 mg
      * Pellavansiemenöljyä 150 mg
      * Sarviapilan siemenöljyä 100 mg
      * L-metioniinia 100 mg
      * Para-aminobentsoehappoa 20 mg
      * Niasiinia 18 mg
      * Sinkkiä 7,5 mg
      * Pantoteenihappoa 4 mg
      * B6-vitamiinia 2,2 mg
      * B2-vitamiinia 1,6 mg
      * B1-vitamiinia 1,4 mg
      * Biotiinia 60 µg
      * D3-vitamiinia 10 µg
      * B12-vitamiinia 3 µg

    • vankku

      Hei olen käyttänyt evonia 2 viikoa ja olen huomannut, että hiusteni kasvuu on lisääntynyt ja hiusten lähtö on vähentynyt.
      OLen todella Tyytyväinen !! Suosittelen

    • Älä Vankku viitti

      kahdessa viikossa et huomaa yhtään mitään paitsi placebovaikutuksen! Syö puolivuotta ja tule sitten raportoimaan. Ihan hölmöläisen hommaa..

      • pöllölö

        On siinä taas yhenluokan urpo.. -.- Se etttä toisella tuo evonia toimii ja saa hiukset jo paris viikossa kasvaa, ei tietääkseni ole sinulta pois, jos hän on tyytyväinen ja raportoi siitä, niin sinä epäonnistunut hiustenkasvattaja voi mennä etsimään itsellesi uutta tuotetta kun kerta noin koville otti....


      • Synkeään metsään
        pöllölö kirjoitti:

        On siinä taas yhenluokan urpo.. -.- Se etttä toisella tuo evonia toimii ja saa hiukset jo paris viikossa kasvaa, ei tietääkseni ole sinulta pois, jos hän on tyytyväinen ja raportoi siitä, niin sinä epäonnistunut hiustenkasvattaja voi mennä etsimään itsellesi uutta tuotetta kun kerta noin koville otti....

        Mene sinä markkinamies syvälle metsään ja hautaa pimeän tultua evoniasi sinne, ettei se enää koskaan nouse esille tällä palstalla, humpuukituote.


      • Synkeä metsä
        pöllölö kirjoitti:

        On siinä taas yhenluokan urpo.. -.- Se etttä toisella tuo evonia toimii ja saa hiukset jo paris viikossa kasvaa, ei tietääkseni ole sinulta pois, jos hän on tyytyväinen ja raportoi siitä, niin sinä epäonnistunut hiustenkasvattaja voi mennä etsimään itsellesi uutta tuotetta kun kerta noin koville otti....

        Mene sinä markkinamies syvälle metsään ja hautaa pimeän tultua evoniasi sinne, ettei se enää koskaan nouse esille tällä palstalla, humpuukituote.


      • Sinttu1969

        Mites toi betasitosteroli... naisille vaikuttaa libidoon?


    • Se siitä

      Itse söin 3kk kuurin Evoniaa eikä siitä ollut mitään apua. Ainoastaan naama alkoi kukkimaan mitä kauniimmin. Tuskin tulee toista kuuria hankittua.

    • kukkaro keveni

      Ostin kerralla puolen vuoden Evoniat ja käyti ne. Ei mitään muutosta, kuin
      kukkaron kevennys.

    • toimiise

      Ostin Anttilasta Evonia paketin, maksoi jotain 23 e. Oon syöny sitä kohta kuukauden, ja ero näkyy jo nyt! Hiukset ovat paksummat ja juurikasvua on tullut yli sentti (joka on siis paljon 3 viikossa) , kun ennen juurikasvua tuli tuskin senttiäkään kuukaudessa. Kyllä se auttaa, pitää vain olla kärsivällinen tälläisten hiustuotteiden kanssa! ;) Itselleni ei ainakaan mitään finnejä tullut :O. Yksi paketti on kahdelle kuukaudelle.

    • Kaisa

      Siitäkös ne finnit olikin peräisin.. :DD Eipä ole niitä näkynyt vuosiin vaan nyt näkyy. En huomaa mitään kovin merkittävää tulosta kolmen liuskan jälkeen, tuotetta on tullut kokeiltua myös aiemmin. Olen kuullut kasvisruokavalion radikaalista vaikutuksesta hiusten kasvuun ja taidan alkaa kallistua enemmän niihin kasviksiin päin. Saa sivutuotteena myös hyvän olon.

    • devilangel666

      Onko muita pillereitä jotka auttais hiukia kasvamaan niitäkin jotka ovat lähteneet? Tai keinoja elvyttää hiuksia...Saako näitä raskauden aikana käyttää?

      • Kokeile Priorinia

        Minä sain avun Priorinista. Ongelmani alkoi siitä, että herkistyin vuosia käyttämälleni hoitoaineelle. Päänahka alkoi kutista ja hilseillä todella kamalasti ja lopulta päänahkani oli ihan rikki. Menin lääkärille, joka määräsi vahvaa hydrocortisoniliuosta. Se auttoikin kutinaan. Sitten hiukset alkoivat lähteä ja katkeilla. Jokaisella kamman vedolla hartioilla oli kasapäin hiuksia ja toinen mokoma kammassa. Silloin kampaajani kertoi, miten useampi hänen asiakkaistaan oli saanut apua Priorinista, joten ostin sitä, vaikka se olikin aika kallista. Söin yli puolivuotta ensin 3 kapselia päivässä ja sitten 2 kapselia päivässä. Neljännellä kuulla hiustenlähtö alkoi selvästi vähentyä ja nyt (7 kk jälkeen) hiukset eivät lähde juuri lainkaan. Ne ovat kiiltävät ja hyvinvoivan näköiset ja jopa kasvavat nopeammin kuin ennen. Aika hyvin yli 60 vuotiaalta! Päänahkani sain lopulta kuntoon kärsivällisyydellä ja System4 -sarjan shamppoolla ja hoitoaineella, jolla kampaajani pitää päänahkansa psoriasiksen kurissa.


    • Pillerit pois

      Raskauden neljän ensimmäisen kuukauden aikana ei kannata käyttää mitään vitamiineja. Ei ainakaan a-vitamiinia.

      Ei ehdottomasti saa käyttää.

    • prinsessailmankruunu

      Itse olen syönyt evoniaa, mutta kyseiset kapselit eivät tehonneet millään tavalla. Ei ollut mitään hyötyä pälikaljua sairastavalle. Mummini söi kuitenkin samoja tabletteja, ja hänellä lähti hiukset kasvamaan.

    • testeri6

      Miun mielestä nää tämmöset tabletit riippuu ihan siitä ettei kaikille ne käy ja joillekkin käy! Olen itse ajatellut kokeilla tuota samaa tuotetta, mutta finnit kuulostaa pelottavalta..tosin näyttää siltä että kaikki jotka ovat kokeilleet tätä tuotetta ja jotka ovat kommentoineet että finnejä tulee niin olisikohan johtunut siitä että on jo valmiiksi rasvaisempi iho..onhan tuossa tabletissa aika paljon eri öljyjä..mutta eihän sitä varmaksi voi koskaan tietää..riippuu varmaan ihan ihmisestä..

    • MTH.

      OLEN EKA KERTAA TÄSSÄ KIRJOITTAMASSA. MINUN MIELESTÄNI HIUSTENLÄHDÖN SYY PITÄÄ ENSIN SELVITTÄÄ. JOS PALJON LÄHTEE HIUKSIA ON SIIHEN JOKIN SYY. LÄÄKÄRIN KANSSA KANNATTAA PUHUA ASIASTA. MM. JOS ON KILPIRAUHASEN TOIMINNAN HÄIRIÖITÄ SE LÄHDETTÄÄ HIUKSIA, SITTEN SYÖPÄ HOIDOT LÄHDETTÄÄ, NO SE KYLLÄ PITÄISI OLLA IHMISELLÄ TIEDOSSA JOS ON SIINÄ KUNNOSSA, ETTÄ KYKENEE TIETOA VASTAANOTTAMAAN.
      MUTTA AINA KANNATTAA LÄHTEÄ SELVITTÄMÄÄN SYY, MISTÄ MIKÄKIN JOHTUU, YLEENSÄ SYY KYLLÄ SELVIÄÄ.
      T. MTH.

    • vaalennettu tukka

      Olen syönyt kyseistä valmistetta jo yli puoli vuotta ja on tehonnut todella hyvin. Olen kokeillut myös muita (viviscal ja priorin), mutta eivät ole vaikuttaneet mitenkään. Täytyy vaan tehdä pidempi kuuri, ei tulokset tietenkään ihan heti näy. Käyn kerran kuussa aina kampaajalla ja hän on huomannut muutoksen selvästi, hiukset kasvaa nopeasti ja ovat paljon paremmassa kunnossa.

    • wowo

      Itse aloitin Evonian syömisen noin kolme viikkoa sitten, ja huomaan eroa nyt jo! Hiukseni ovat kasvaneet todella paljon pituutta, huomaan sen juurikasvusta hyvin. Yleensä hiukseni eivät kasva nopeasti mutta tämä tosiaan on nopeuttanut kasvua.

    • beeeeeeeeeeee

      B-vitamiini aiheuttaa monille finnejä kasvoihin.

    • njaa

      evoniassa on soijaöljyä. soijaöljy sisältää suuria määriä estrogeeniä joten finnien tulo johtuu todennäköisesti siitä. vähän niinkuin toinen murrosikä. itsellä soija aiheuttaa finnejä...

    • Tyhjää täynnä

      Pitäsi tajuta, että evonia ei sisällä juuri mitään hiusten kasvuun ja laatuun vaikuttavaa.

      Älkää hukatko rahojanne tyhjäämn.

    • Turvoksissa

      Itse en osaa vielä hiuksista sanoa että onko niihin vaikuttanut, vasta kymmenen päivää kun olen evoniaa käyttänyt. Naama ei kuki mutta tabletit käyvät vatsan päälle. Ruokavalion olen pitänyt samana kuin ennen evoniaa, mutta nyt turvottaa aivan hirveästi ja muutenkin ovat saaneet sekoitettua vatsan ihan täydellisesti. Pitänee lopettaa niiden syöminen..

    • Täyttä humpuukia

      Pahinta, että olet pannut rahasi täyteen tyhjyyteen, jolla ei ole minkäänlaista vaikutusta hiuksiisi.

    • Karvat(on)

      Enpä ole biolania kokeillut enkä mitään muutakaan. Kalju mikä kalju. Muutenkin viimeinen neljännes menossa, siinä jokin karvojen määrä tai pituus on toisarvoisia asioita. Varmaan se ylenmääräinen tumputus tiputti hiukset karva kerrallaan.

    • ellie

      Itsekkin alotin evonia kuurin. Pieni vinkki niille joilla on kuivat hiukset tai päänahka, ostakaa kylmäpuristettua neitsytkookosöljyä (saa esim. luontaistuote kaupoista tai netistä) ja laittakaa sitä päänahkaanne&hiuksiin vaikuttamaan niin tulee todella pehmeä ja silkkinen tukka. Myös siinä purkissa lukee että suositellaan myös kuivien hiuksien ja päänahan hoitoon. Suosittelen! Tälläkin hetkellä mulla on päässä vaikuttamassa kookosöljy :)

    • Luontaismoskaa

      Jos teillä on Evoniaa, niin menkää syvälle metsään ja kaivakaa moinen moska niin syvälle maahan, että se ei sieltä koskaan nouse kummittelemaan.

    • nainen20

      Olen syönyt Evoniaa jo vuoden, ja hiukseni ovat selvästi terveemmän ja paksumman näköiset. Kasvunopeudessa en huomaa erityistä eroa, mutta juurikasvua pukkaa jatkuvasti.

      Naurettavaa tulla valittamaan tänne, ettei Evonia muka toimi, että tuhlaatte vain rahanne ja koko tuote täyttä moskaa. Jos teillä on ollut niin huono tuuri ettei se toimi teidän kohdallanne, ehkä jollain muulla se saattaa oikeasti tehota ;)

    • Pimeään metsään

      Menkää syvälle pimeään metsään ja kaivakaa todella syvä hauta, jonka pohjaa ei näy ja pudottakaa Evonia sinne, ettei se rotan paska tule enää koskaan kummittelemaan hiusten lähdöstä käesivien ihmisten maailmaan pelkkää selluloosaa sisältävine nappeineen.

      Tuo nimikin esille nousseena haisee...............

      • Onhan tuossa

        ainakin jotain hyödyllisiä aineita, eikä järjettömän kallis, kuten moni muu.

        Ainesosat vuorokausiannoksessa:
        Camelinan siemenöljyä 300 mg
        Pellavansiemenöljyä 150 mg
        Sarviapilansiemenöljyä 100 mg
        L-metioniinia 100 mg
        Sinkkiä 7,5 mg (50 % *)
        Para-aminobentsoehappoa 20 mg
        Niasiinia 18 mg
        E-vitamiinia 10 mg
        Rautafumaraattia
        Pantonteenihappoa 4 mg (67 %*)
        B6-vitamiinia 2,2 mg (110 % *)
        B12-vitamiinia 3 µg (300 % *)
        D3-vitamiinia 10 µg (200 % *)
        Biotiinia 60 µg (40 % *)

        Onko kukaan kokeillut tuota harmaantumista estävää? En usko tehoon, mutta onneksi ei hirveästi haittaakaan.

        http://www.hankintatukku.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=984:evonia-anti-grey-hair&catid=48:iho-hiukset-ja-kynnet&Itemid=54&directory=54


    • Pimeään metsään

      Aivan mitättömät määrät vitamiineja ug on mikrogramma.
      Ainoastaan B6-vitamiini estää hiusten harmaantumista ja tuossa ei ole sitä yhtään,
      Kehitetty Hiusakatemian kanssa yhteistyössä. Naurakaa.

      Menkää syvälle pimeään metsään ja kaivakaa todella syvä hauta, jonka pohjaa ei näy ja pudottakaa Evonia sinne, ettei se rotan ***** tule enää koskaan kummittelemaan hiusten lähdöstä käesivien ihmisten maailmaan pelkkää selluloosaa sisältävine nappeineen.

      Tuo nimikin esille nousseena haisee...............

    • Paskaa paketissa.

      Lukukertoja on 10.000 eli on sitä myyty paljon patskaa paketissa.

    • ????

      Pitäisköhän sun hankkia sinne pimeään metsään silmälasit, nimittäin ainakin minä näen ihan selvästi että tuossa on B6-vitamiinia.

      • Ei tuossa

        harmaantumiseen tarkoitetussa. En ole nähnyt uskottavia tuloksia missään, mutta en ole hirveästi etsinytkään.

        Evonia® Anti Grey hair

        Kalsiumkarbonaattia, jossa Kalsiumia 200 mg (25 %*)
        Paakkuuntumisenestoainetta E 460
        Inositolia 50 mg
        Sinkkisitraattia, jossa Sinkkiä 10 mg (67 %*)
        Koliinia 10 mg
        Para-aminobentsoehappoa (PABA) 20 mg
        Mangaanisitraattia, jossa Mangaania 2 mg (100 %*)
        Pintakäsittelyainetta E 470b
        Kalsium-D-pantotenaattia, jossa
        Pantoteenihappoa (B5-vitamiinia) 6 mg (100 %*)
        Kuparisitraattia, jossa Kuparia 1 mg (100 %*)
        Syanokobalamiinia, jossa B12-vitamiinia 3 µg (100 %*)
        Pteroyylimonoglutamiinihappoa, jossa
        Foolihappoa 200 µg (100 %*)
        D-biotiinia, jossa Biotiinia 60 µg (100 %*)


    • Paskaa paketissa

      Harmaantuminen on geeneissä. Ei siihen juuri vitamiineilla eikä muillakaan voi vaikuttaa.

      Oikaisuna voin sanoa että se harmaantumisen estämisessä puhuttu vitamiini on B5-vitamiini eli pantoteenihappo (googleta) ja sitä tuossa näkyy olevan 6 mg

      Valmiste on tavanomainen ja mitään sanomaton.

      Vertaa pitoisuuksia esim. tähän lääketehtaan tuotteeseen jossa b5-vitamiinia on 35 mg.

      http://www.leiras.fi/tuotteet/Itsehoito/vitamiinit-ja-kalsiumvalmisteet/berex/berex-pro/

      Eli molemmat Evoniat mukana synkeään pimeään metsään ja.........

    • Ei apua moisesta

      Tunkekaa se Evonia nyt jonnekin kaivoon ja laittakaa sata kiloa sementtiä päälle, ettei pääse tälle palstalle kummittelemaan.

    • yyyy

      Mä en ymmärrä että miksi tällaisia hiusravinteita voi olla myynnissä (ja ihmiset niitä paljon ostaa) jos niillä ei ole minkäänlaista tehoa? Miksi ne tuotteiden kehittäjät ei laita niihin niin paljon niitä vitamiineja ja muita kun se kerran on niin yksinkertaista tietää miten paljon mitäkin vitamiinia tarbitaan? Tääkin palsta on "asiantuntijoita" täynnä. Jos kerta riittää että ottaa beroxia purkista, niin miksi ihmeessä näihin valmisteisiin ei laiteta sitä b-vitamiinia niin paljon että kaikki niitä ostaisi?

    • Pimeään metsään

      Vastaus:

      Voiton maksimoimiseksi.

      Menkää syvälle pimeään metsään ja kaivakaa todella syvä hauta, jonka pohjaa ei näy ja pudottakaa Evonia sinne, ettei se rotan ***** tule enää koskaan kummittelemaan hiusten lähdöstä käesivien ihmisten maailmaan pelkkää selluloosaa sisältävine nappeineen.

      Tuo nimikin esille nousseena haisee...............

    • Apua hiusten lähtöön

      Olen myös aloittanut tällä Evonialla. Ja kokeillut sitä nyt muutaman päivän. Hirveästi on ollut hiusten lähtöä jo pidemmän aikaan, ja toivoisin, että tästä löytyisi apua siihen. Sanovat, että pelkkä sinkki voisi ajaa saman asian, mutta eipä ollut niin hirveän hintainen tuote, joten ajattelin kokeilla ainakin tuon pari kuukautta. Minulla on ollut aina paksut ja tuuheat hiukset ja nyt ne ovat alkaneet ohentua. Luulisin, että lääkityksen vuoksi. Ihan kuulla, että tämä on auttanut osaa ihmisistä! Tämä kuitenkin paljon edullisempi tuotte, kuin esim. Priorin. Joten siksi aloitin kokeiluni tällä. Toivottavasti tällä saan apua!

      JK. Taas meni maku tähänkin palstaan noiden ihme irvailujen takia. En kyllä ymmärrä miksi ihmiset jaksavat pilata hyvän ketjun...? Kai se on tämä suomalainen perusluonne, että aina kaikki on huonoa eikä missään mitään hyvää. Ja että ihmiset vaan itse voivat niin huonosti, että haluavat pilata myös muiden päivää....

    • Syvälle metsään

      Älköön enää koskaan nousko vuodesta toiseen ja kuukaudesta toiseen nimi Evonia täällä olevien ihmisten silmien eteen vain ja ainoastaan pelkässä mainostarkoituksessa. Otsikko on harkittu.

      Ottakaa Evonia mukaan ja menkää syvälle synkeään metsään ja kaivakaa niin syvä monttu ja heittäkää Evoniat sinne, ettei ne koskaan enää nouse kunnon ihmisten petokseksi.

      Pelkkää paskaa paketissa.

    • mamman-kans

      Mulla evonia on auttanut selvästi, olen noin puoli vuotta käyttänyt sitä.

      Olen tyytyväinen evonian käyttäjä:)

    • Syvälle metsään

      Älköön enää koskaan nousko vuodesta toiseen ja kuukaudesta toiseen nimi Evonia täällä olevien ihmisten silmien eteen vain ja ainoastaan pelkässä mainostarkoituksessa. Otsikko on harkittu.

      Ottakaa Evonia mukaan ja menkää syvälle synkeään metsään ja kaivakaa niin syvä monttu ja heittäkää Evoniat sinne, ettei ne koskaan enää nouse kunnon ihmisten petokseksi.

      Pelkkää ****** paketissa.

    • :)

      Ei kai se miestyyppiseen kaljuuntumiseen autakaan, vaan tilspäiseen hiustenlähtöön ja auttaa kasvattamaan vahvemmat hiukset :) Minäkin olen tyytyväinen käyttäjä :)

      Mene sinä syvälle metsään sen kaljusi kanssa ja hyppää syvään kuoppaan, niin ei tarvii tulla tänne enää huutelemaan!! Hah!

    • Syvälle metsään

      Ottakaa Evonia mukaan ja menkää syvälle synkeään metsään ja kaivakaa niin syvä monttu ja heittäkää Evoniat sinne, ettei ne koskaan enää nouse kunnon ihmisten petokseksi.

      Pelkkää ****** paketissa.

    • --

      Evonia!

      • -----

        -----------on pelkkäpaskaa paketissa.


      • äitikkä-en-sun
        ----- kirjoitti:

        -----------on pelkkäpaskaa paketissa.

        Palstalla on häirikkö, kuittaa negalla jokaisen hyväksi koetun evonian... :D

        Onkohan sulla joku uhmaikä vai mikä trauma, kun et siedä sitä, että joku on Evoniasta hyötyä saanut..??

        Mutta kuules, teet Evonialla ja tälle viestiketjulle sen parhaan positiivisen mainostyön Evoniaan kohtaa.. Tajusitko..? Pidät tämän pinnalla.. :D :D

        Ehkä taas sun seuraavaan metsään menoon.. tulee joku tyytyväinen käyttäjävastaus..:D :D

        Vai oletko kenties niin kateellinen, kun joku on tästä Evoniasta saanut apua.. etkö kestä toisen onnistumista..?


      • Inne87

        Katkera, ohuthiuksinen, joka nyt ei vaan saanut apua Evoniasta.


    • Petosta ja paskaa.

      Minä toivoisin että ihmiset olisivst saanet siitä apua.

      Evonia on kuitenkin petosta ja paskaa.

      Käskekää luontaistuotekauppoja kärräämään ovilla tarjouksessa olevat myymättömät Evoniakasat kaatopaikalle.

      Minä en ole häirikkö vaan kuluttajan asialla ja valvon että täällä ei markkinoida Evonia paskaa.

    • Evonia-auttaa:)

      Ja milla valtuudella täällä valvot :D :D ja kuka sun valvomista tarvitsee..?

      Jos täällä on kirjoittajia, ketkä ovat saaneet Evoniasta apua, miten ihmeessä voit sanoa, ettei se auta..

      Häirikkö olet ja pysy pois.. johan toi sun p.. levittely kertoo sun äo

    • Vie metsään

      Sinä, Evonian kauppaedustaja, olet pitänyt yllä tätä ketjua vuoden 2009 tammikuusta lähtien ja kirjoittanut lähes kaikki kannanotot saman nuotin omaavilla lauseilla. Olet taitavasti nimennyt ketjun nimeksi tuotteen nimen jonka sylkäiset esiin vähän päästä tässä ketjussa.

      Kuluttajat tarvitsevat valvomista, etteivät osta tuollaista, joka ei kelpaa koiran ruuaksikaan.

      Kylläpäs se nyt itkettää. Kukaan terve ei ala kirjoittelemaan tuollaista, jos ei ole oma etu kyseessä.

      • riitta-äiti

        Hei, mikä tämä Vie metsään oikein on..? Luen tätä ketjua eka kertaa.. Onko hän Priorin edustaja vai joku katkera kaljupää?


    • riitta-äiti

      Mulla alkoi hiuksia lähtemään, kun lopetin e-pillerit, samalla päänahka alkoi rasvoittumaan entistäkin nopeammin ja se kutisi..

      Ostin evonian ihan kokeilumielessä, se kutina loppui viikossa, hiusten lähtö loppui ja hiukset ovat nykyisin tosi kiiltävät, hoitoainetta en tarvitse.. rasvoittuu kyllä entiseen tahtii. Käytin jonkun kuukauden, pidin taukoa ja taas alkoi oireet.. aloitin uudestaan ja oireet hävisi..

      Joten mulla on auttanut.. mutta tuskinpa sellaiseen muusta syytä johtuvaan kaljuuntumiseen ei varmasti auta..

      Eli auttoi mulla:)

    • Paavo-setä

      Luuletko sinä että me uskotaan sinua.

      Ei varmasti.

    • Paavo-setä
    • moimoimoi7

      mist niit saa?? eiks anttilast saaa?:D

    • Syvälle metsään

      Ottakaa Evonia mukaan ja menkää syvälle synkeään metsään ja kaivakaa niin syvä monttu ja heittäkää Evoniat sinne, ettei ne koskaan enää nouse kunnon ihmisten petokseksi.

      Pelkkää ****** paketissa.

    • ei auta

      4kk söin päivittäin evoniaa, eikä mitään muuta tapahtunut kuin että rahaa meni turhuuteen. Nyt vaihdoin Biotiin strongiin ja katson tapahtuuko mitään muutosta. Edes kynnet eivät vahvistuneet!

    • Syvälle metsään

      Ottakaa Evonia mukaan ja menkää syvälle synkeään metsään ja kaivakaa niin syvä monttu ja heittäkää Evoniat sinne, ettei ne koskaan enää nouse kunnon ihmisten petokseksi.

      Pelkkää ****** paketissa.

    • Evonia fani

      Evonia tabeltteja on monia erilaisia, hiustentutkijat erityisesti suosittelevat Evonia keratiini tabletteja joten kannattaa niitäkin kokeilla, itsellä auttanut aivan hirveästi, kiilto palautunut hiuksiin ja vahvistuneet huomattavasti, kun taas ne pinkit Evoniat ei mulla tehonnu niin hyvin :)

    • Näin tehdään

      Ottakaa Evonia mukaan ja menkää syvälle synkeään metsään ja kaivakaa niin syvä monttu ja heittäkää Evoniat sinne, ettei ne koskaan enää nouse kunnon ihmisten ilmoille !!

    • 20vee

      Itse kohta syönyt näitä 2kk verran enkä oikeastaan huomaa mitään vielä. Ehkä nyt huomasin että hiuksista on tullut paljon kestävimmät, mutta hiusten kasvuun ei varsinaisesti vielä ole auttanut. Pitänee jatkaa kyseistä tuotteen käyttöä, haittaahan siitä ei ole. Mutta kannattaa jättää multivitat väliin jos tätä käyttää ettei ylitä vitamiinien päivittäistä käyttöä ettei maksa kärsi.

    • Ei tehoa...

      Söin evoniaa pari paketillista. Hiukset ei kasvanu, mutta kaikki muut karvat kyllä esim. naamaan tuli todella paljon näkyvää vaaleaa "haituvaa"... :(

    • kuulkaas nyt

      Ei se evonia pilleri nyt ihan hetkessä ala kaikilla vaikuttamaan :D kyllä niitä kannattaa ottaa tarpeeksi että tuloksia näkyy, tai sitten jotkut on hieman kärsimättömiä? itsellä ollu aina paksu tukka ja nyt käyttäny evonia hiusravintoa siksi kun oon tuhonnu tukkaani väreillä, ja on kyllä kasvattanu mun hiuksia hirveesti näin alle puolen vuoden aikana. SUOSITTELEN KOKEILEE!:) PS. menkääs itte sinne metsäänne tai jotain....

    • niiin JA

      Se tosiaan EDISTÄÄ huom. hiusten kasvua ei itsestään auta niitä kasvamaan.

    • smoothie.

      Ainesosat vuorokausiannoksessa:
      Camelinan siemenöljyä 300 mg, Pellavansiemenöljyä 150 mg, Sarviapilansiemenöljyä 100 mg
      L-metioniinia 100 mg
      Sinkkiä 7,5 mg (50 % *)
      Para-aminobentsoehappoa 20 mg
      Niasiinia (B3) 18 mg
      E-vitamiinia 10 mg
      Rautafumaraattia
      Pantonteenihappoa (B5) 4 mg (67 %*)
      B6-vitamiinia 2,2 mg (110 % *)
      B12-vitamiinia 3 µg (300 % *)
      D3-vitamiinia 10 µg (200 % *)
      Biotiinia 60 µg (40 % *)

      Hyvien rasvojen tarve on n. 80 grammaa päivässä. Evonia sisältää rasvaa 0,550 grammaa ja sen B-vitamiinit ovat synteettisiä, joista voi maksa-arvot nousta sekä saattavat aiheuttaa finnejä.
      http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm

      L-metioniinia käytetään mm. rasva-aineenvaihdunnan tehostamiseksi, hitaan maksan toimintaan, kuona-aineiden poistoon, ruoka-aineallergioiden ja ympäristöperäisten allergioiden helpottamiseksi, kivuliaisiin kuukautisiin, masennukseen ja skitsofreniaan (yhteydessä korkeaan histamiinitasoon).

      Sinkki: http://www.sinkki.com/

      PABA (para-aminobentsoehappo) katsotaan myös kuuluvaksi B-ryhmän vitamiineihin. PABA:n avulla suoliston bakteerit pystyvät valmistamaan foolihappoa, joka puolestaan avustaa pantoteenihapon muodostuksessa. Koentsyyminä PABA:a tarvitaan proteiinien hajotuksessa ja hyväksikäytössä sekä punasolujen muodostuksessa.

      Niasiini (B3): Kliininen niasiinin puutostauti on pellagra, jossa oireina esiintyy ihottumaa, ripulia ja henkistä tylsistymistä. Muita oireita ovat krooninen väsymys, ärtyneisyys ja ruoansulatushäiriöt.

      E-vitamiini: Ravinnosta johtuvia puutosoireita ei tunneta.

      Rautafumaraatti: väri

      Pantoteenihappo (B5): Ihmisillä ei ole tavattu pantoteenihapon puutosoireita tai -sairauksia. Kokeellisesti aiheutetuissa tiloissa puutosoireet näkyvät käsien ja jalkojen puutumisena, väsymyksenä, pahoinvointina, lihaskouristuksina, unihäiriöinä jne.

      B6-vitamiini: Puutosoireita ovat väsymys sekä iho- hermosto- ja verenkuvamuutokset. Iho-oireita tavataan hilseilevänä ihotulehduksena erityisesti suun ja nenän ympärillä. Hermosto-oireet ilmenevät ärtyneisyytenä, kouristeluna, masentuneisuutena, mielialan muutoksina ja pahoinvointina. Lievä puutos liittyy useimmiten huonoon ravitsemukseen ja samanaikaiseen muiden vitamiinien puutteeseen. Ääritapauksissa B6-vitamiinin puute voi aiheuttaa pienisoluisen (hypokromisen mikrosyyttisen) anemian. Puutos voi olla myös seurausta liiallisesta alkoholin käytöstä.

      B12-vitamiini: B12-vitamiinin puutoksen syy voi olla imeytymishäiriö, jossa ohutsuolen loppuosa ei kykene ottamaan talteen ravinnossa olevaa B12-vitamiinia. B12-vitamiini varastoituu maksaan yksilöstä riippuen 2-6 vuodeksi, joten sen päivittäinen saanti ei ole välttämätöntä. Puutostilan oireita ovat anemia, johon voi liittyä hermoston oireita ja limakalvomuutoksia.

      Biotiini: Puutostilojen oireita ovat hiusten kiillottomuus ja kynsien hauraus. Myös talin eritys voi lisääntyä. Suoliston oma bakteeristo tuottaa osan elimistön tarvitsemasta biotiinista.

      Biotiinia myydään erikseen apteekissa, joka on lemmikeille tarkoitettua, mutta soveltuu myös ihmiselle. Annos on suuri, joten purkki kestää vuoden.

      D-vitamiini: Vitamiinin tarve on 50-125µg/vrk. http://personal.inet.fi/koti/remeli/D3.htm

      Eli: ÄLÄ HAASKAA RAHOJASI EVONIA TUOTTEESEEN


      Lisää päivittäiseen ruokavalioon esim. 1:n kanamunan, niin saa kaikki ylläolevat ravinteet. Kananmunien syönti ei lisää sydän- ja verisuonisairauksia. Yhdysvaltalaisen meta-analyysin mukaan kananmunien syönti ei lisää sepelvaltimotautia eikä aivoverenkierron häiriöitä. Meta-analyysiin oli sisällytetty kahdeksan artikkelia ja yhteensä yli 250 000 osallistujaa. (Rong Y ym. BMJ 2013:346:e8539 doi: 10.1136/bmj.e8539)
      http://www.terve.fi/ravinto/kananmunien-terveysvaikutuksista-uutta-tietoa

      Luonnollinen (imeytyy normaalisti) B-vitamiinivalmiste, joka maksaa 6€ Citymarketissa.
      http://www.valioravinto.fi/tri-mullerin-oluthiivatabletti

    • Akseli

      Hei! Kiinnitin huomioni ystäväni hiuksiin, olivat muuttuneet positiiviseen suuntaan. Hänen kokemuksen perusteella hankin itselleni Evonia kapseleita, toinen pakkaus menossa. Kampaajani ihmetteli hiusteni "kasvua", olin toki itsekin huomioinut saman asian. Huom. olen 78v. Hiuksissani tapahtui jo eka "pakkauksen" aikana lisääntymistä. Uskomattoman tuntuista, mutta totta.

      • humpuukia.

        Huijaat.

        Eihän pillerissä ole mitään vaikuttavaa ainetta.


    • huh voi voi

      Älä viitsi.

      Hemmetin kauppaedustaja.

      Älä tuommoisia.

      Vie metsään. Huh mitä mönjää.

    • toimiipa vain

      nyt ne turvat kiinni jotka moititte tuotetta! XD ette ole salettiin edes kokeilleet te jotka heti tuomitsette.KYLLÄ VAN TUOTE EI TOIMI KAIKILLA, SE ON YKSILÖLLISTÄ.mutta tutkimusten mukaan kyseinen tuote sisältää todellakin hiustenkasvulle erittäin tärkeitä ainesosia.

      Minun tarinani: anoreksia sai minun hiukset ohenee pahasti.oon vasta 27 vuotta.olen viel toipilas anoreksian kanssa.mulla on päässä KALJUJA KOHTIA repikää ilonne siitä ! ostin evoniaa! kuukaudessa on tullut hiuksiin vahvuutta ja kaljut ei kiillä! ja mulla on AINA OLLUT HIUSTEN KASVU KAKSI KERTAA HITAAMPAA KUIN NYT KUN ALOITIN NUO PILLERIT!

      en ole tuotteen myyjä koska kehujia luullaan semmoisiksi!!! olen kotirouva!
      tyytyväinen että hiukset lähtikin kasvaa uudelleen hyvin.tiiän et se vaikuttaa myös et aloin syömään mutta että hiukset kasvaa kaksi kertaa nopeemmin kuin ennen ei voi olla sattumaa.ja tutkitusti nuo aineet jotkat noi sisältää ovat tärkeitä hiuksille ja sillä sipuli sopuli!! :) olen puhunut ystävni kanssa asiasta joka on hiusalan ammattilainen.en puhunut pillereistä, kysyin mitkä ainesosat on hiusten kasvulle tärkeitä ruokavaliossa.luettelossa oli lähes kaikki nuo.

      hei pikkulisävinkki! hierokaa päänahkaa kookosöljyllä 10 minuuttia, antakaa vaikuttaa puolituntia, sitten pesette pois, antakaa kuivua luonnollisesti ja sen jälkeen luonnonharjas harjalla hiusten harjailut :) tekee hyvää (mutta siis vain pari kertaa viikkoon) enkä suosittele tunkemaan shampoota kuin juurin paitsi kookoskäsittelyn jälkeen :) hoitoainetta pituuksiin aina.

    • Heidi851

      Mä olen syönyt aika kauan niitä apteekin, Priorin nimistä valmistetta, joka on ainakin minulle auttanut todella paljon hiusten hyvinvointiin. Useita vuosia ole niitä siis syönyt ja välillä pitänyt taukoja. En saanut millään hiuksia kasvamaan yli olkapäiden, niillä lähti kasvamaan hyvin. Ostin nyt Evonia valmistetta, koska apteekissa on toooosi kovat hinnat näille pillereille. Luulisin että tää Evonia on suht vastaavaa mutta saa nähdä.
      Tahtoisin muistuttaa myös että jos on huonokuntoiset hiukset, niitä täytyy hoitaa myös muuten. Itse en käytä ollenkaan kaupan shamppoita tai hoitoaineita, vain kampaamosta ostettuja. Kerran viikossa vähintään tehonaamio päähän puoleksi tunniksi kun tv:tä katselen samalla. Jos on kuiva päänahka kannattaa kysyä kampaajalta tuotteita jotka sopii sellaiselle päänahalle. Annan aina hiusten kuivua itsekeen, ei föönaamista. Värjääämiseen olen sortunut, mikä ei kyllä tee hyvää hiuksille, mutta sekin on parempi jättää ammattilaisten tehtäväksi. Onpa yhdellä tutulla palanut hiukset itse värjätessä niin pahasti, että ei hiukset kasva enään ikinä takaisin.

    • vainpa toimii

      Mulla on ainakin toiminu nää Evonian pillerit. Harmaantuminen on vähentyny ja hiukset saanu lisää tummuutta. On kestäny aikansa, että vaikutukset alkaa näkyä, taitaa olla kolmas tai neljäs paketti menossa.

    • pillerivoimaa

      mulla ainakin tehonnut..........että f.u.mutta kannattaa myös syödä rasvoja auttaa hiusten kasvussa ja vahvistumisessa.

    • aika kasvattaa

      Hiusten kasvua EI voi lisätä millään ihmepillerillä.

      Jos näin olisi, niin meillä olisi kaikilla paksut hiukset napaan asti vai?

      Älä laita rahojasi humpuukiin. Lisää päivittäiseen ruokavalioon esim. 1-2 kananmunaa, niin takaan, että sulla on kunnon hiukset 6kk päästä ja muutenkin koko kroppasi kiittää.

    • SyöjätHuihaityyppejä

      Noilla täysin turhilla pillereillä ei hiuksissa tapahdu yhtään mitään.

      Ovat tyhjää täynnä, jos vertaa esim apteekin BerexPro pillereihin ja jumalattomasti kalliimpia.

    • oijoivoi
    • Huuhaata

      Tämä se on sitä kauppaedustajan takapään karvojensa juurista keräämää mönjää.

      Täällä se hyppää vähän väliä esiin vaikka on pelkkää ongelmajätettä.

    • Lakimiesm46

      Aloitin juuri Evonian käytön kun hiuksia on alkanut lähtemään.
      Uskon, että hyötyä on.

    • EiEvoniaa

      Tämä ketju on Evonian markkinoijan alulle panema seitsemän vuotta sitten . Evonia on täysin turha tuote. Se sisältää vain muutamaa B-vitamiinia ja aineita joilla ei ole mitään vaikutusta. B-vitamiinit ovat keskeisessä asemassa hiusten hyvinvoinnin kannalta.

      Hiusten lähtöön ei vitamiineiolla ole mitään vaikutusta. Ainoat jotka auttavat hiusten lähtemiseen ovat Finasteridi ja Dudasteridi ja nekin vain miehiä.

      Hiusten hyvinvoinnin kannalta paras valmiste on Brex Pro:

      http://www.takeda.fi/tuotteet/hae-tuotenimella/berex-pro/

    • Ansmedlu

      Olen todella tyytyväinen evoniaan. En ole juuri huomannut että hiuksista tulisi paksummat mutta kasvaa nopeammin. Kyllä.😊

    • hiuksetkuntoon

      Olen käyttänyt evoniaa parisen kuukautta, ei hiusten kasvu ole ainakaan huonontunut.
      Tilasin sinun apteekista kaksi pakettia ja muistelen niiden olleen noin 17 € yksi paketti hintaa.
      Postimaksu vaan päälle. Nopeasti tuli.

    • Anonyymi

      Minkä ikäisille tämä Evonia sopii?

    • Anonyymi

      Oon syönyt Evonian hiusten tehoravinnetta ny puolisen vuotta, ei lähde enää suihkussakaan ku pari hiusta pesun aikana ja uusien hiusten määrä on valtava, joten KYLLÄ, auttaa!! Lämmin suositus.

    • Anonyymi

      Mulla kasvaa tosi nopeasti uutta hiusta niskaan ja korvien yläpuolelle. Mikä ihmeellisintä: ripset kasvaneet niin, että näyttää tekoripsiltä. Olen käyttänyt jo ainakin 3 pkt. Haittavaikutuksia ei ole ollut

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe