kivaa

kuitenkin

laitonta touhua tuo motocrossailu ja mönkkäily Markankylän metsäpoluilla. nastapyörät repii aikalailla maastoa ylös ja puuntaimia on poikki. maanomistaja on ehkä hyvinhyvin vihainen

86

4376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kakarat..

      Asiaan pitäisi puuttua.

    • lopid

      Kerran meinasin pelästyä kun punaista näky eessä siel polulla, kas kummaa ei se ollukkaa jarruvalo , vaan vanhan kupen punainen kaali joka hehku rasituksesta kun se fillaroi pitkin polkui , seuraavaksi lasken kyl yli :)))

      • gova....

        teinislangia osaat ainakin kirjottaa xdxdxdxdxdxdxdxdxd ::::::::::::: ((())(()))(())(()


      • dtgryrurui

        Melkein 10 vuotta ja silti valittaa samasta asiasta. Jotkut asiat muuttuvat, kuusaalaiset eivät ikinä.


    • Kotipoliisi Paska

      eikö jumalauta käppänällä ole muuta hommaa kuin valittaa netissä jostain mopopoikien ajeluist?

      Vittu, mee sinne elimäen pelloille itkemään kun kastematoset katkes kun panssarivaunut ajo yli , saatanan tampio!

      Perkeleen pussihousu, sulta pitäs lopettaa sossun tuet välittömästi!

      • diigu diigu

        oox sää ihan oigeas niigu? xxxdddd )))))))):::::


    • fewfewafewafawefwe

      lol kamalaa kun yks mopo ajaa polulla saatana

      • polul niigu!

        sehän sua vituttaa lolled xxxxxxx:::::::: ()()()()()()(()()()(( vidun gäppänä mä ajaa su päälle shaadanaa......lolled xdxdxdxd--!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        siis viddu khyl ny yx mobo saa polul ajaa!


      • kuitenkin

        ei ollu yks mopo, vaan kaks monttukonetta nastoilla,piikeillä varustetuilla renkailla. mönkijä ei päässy jokapaikkaan, vaan pyöritteli huvikseen taimikossa.et silleen,jälki sen mukaista


      • ansoja.
        kuitenkin kirjoitti:

        ei ollu yks mopo, vaan kaks monttukonetta nastoilla,piikeillä varustetuilla renkailla. mönkijä ei päässy jokapaikkaan, vaan pyöritteli huvikseen taimikossa.et silleen,jälki sen mukaista

        mitä ne ostaa niitä härveleitä jos ei tiedä missä niil saa ajaa?? ja sitten se ajelu riistäytyy käsistä, esim.monttukoneilla ajellaan vieläpä muuallakin ihmisten ilmoilla, sallittuako?
        virittäkää ansa noille pärrääjille, ajelisivat edes n ormaaleilla mopedeilla mutta että laittomilla vermeillä. minä ainakin viritän niille ansoja.


      • jolla elämä
        ansoja. kirjoitti:

        mitä ne ostaa niitä härveleitä jos ei tiedä missä niil saa ajaa?? ja sitten se ajelu riistäytyy käsistä, esim.monttukoneilla ajellaan vieläpä muuallakin ihmisten ilmoilla, sallittuako?
        virittäkää ansa noille pärrääjille, ajelisivat edes n ormaaleilla mopedeilla mutta että laittomilla vermeillä. minä ainakin viritän niille ansoja.

        kuule, tästä sun ajatuksen juoksusta sen verran että täytyy ihan 10pistettä ja hattua nostaa, eli sinä olet sitten se joka maksaa koirien jalat ja jos jotain pahempaa sattuu vaikka lapsukaisille.Kyllä minä sen ymmärrän että mettää pitkin ajellaa radoille, mutta esim.hautausmaan vieressä pöristelevien pikkupoikien pärinät vois siirtää(jotka ajelevat siinä vain eestaas)..


      • nuo siellä
        jolla elämä kirjoitti:

        kuule, tästä sun ajatuksen juoksusta sen verran että täytyy ihan 10pistettä ja hattua nostaa, eli sinä olet sitten se joka maksaa koirien jalat ja jos jotain pahempaa sattuu vaikka lapsukaisille.Kyllä minä sen ymmärrän että mettää pitkin ajellaa radoille, mutta esim.hautausmaan vieressä pöristelevien pikkupoikien pärinät vois siirtää(jotka ajelevat siinä vain eestaas)..

        "maakuuntelujoukoissa"häiriinny jos aidanvierustoja joku ajeleekin,eipä taida häiritä siellä olevia yhtään.
        jännä tuo edellinen heitto noista ansoista.....joku mopoilija kun kaulansa katkoo ekaan ansaan niin eikö ole laitonta puuhaa ansapyynnit jumalautsi.jonkun ajelut jos häiritsee et tappojutut on mielessä niin joko hyvä provo tai kusta päässä tai kumpaakin.sääliks käy.


      • yamaha 250
        ansoja. kirjoitti:

        mitä ne ostaa niitä härveleitä jos ei tiedä missä niil saa ajaa?? ja sitten se ajelu riistäytyy käsistä, esim.monttukoneilla ajellaan vieläpä muuallakin ihmisten ilmoilla, sallittuako?
        virittäkää ansa noille pärrääjille, ajelisivat edes n ormaaleilla mopedeilla mutta että laittomilla vermeillä. minä ainakin viritän niille ansoja.

        no mä olen toinen niistä mopopojista,enkä oo mikään kakara 25v.mitähän helvettiä työ täällä murehditte niistä risuista,kun ei oo edes teidän maita.ja todennäköisesti maanomistajakin antais luvan ajaa kun kävis kysymässä.virittäkää perkele ansoja,siitähän mä vasta innostunkin.ja siel ei oo ajettu yhenkään taimen yli,maakin oli jäässä joten siihenkään ei kovin kummoisia jälkiä jää.ja voin luvata että ajan jatkossakin


      • mutalampeen
        yamaha 250 kirjoitti:

        no mä olen toinen niistä mopopojista,enkä oo mikään kakara 25v.mitähän helvettiä työ täällä murehditte niistä risuista,kun ei oo edes teidän maita.ja todennäköisesti maanomistajakin antais luvan ajaa kun kävis kysymässä.virittäkää perkele ansoja,siitähän mä vasta innostunkin.ja siel ei oo ajettu yhenkään taimen yli,maakin oli jäässä joten siihenkään ei kovin kummoisia jälkiä jää.ja voin luvata että ajan jatkossakin

        mää taidan tulla joku päivä kattelemaan jammupoikaa niin päästään juttelemaan vähän siitä missä niillä sun paskoillas kuuluisi saada oikeesti ajaa, vai mitä?
        menet sinne tykkimäen motocross radalle ja lopetat vittuilun täällä, annat ihmisten liikkua rauhassa. pärinäpoikia varten ne paikat katos ei ole tehty.

        jatka vaan vittuilua vähän lisää niin tullaan käymään tällä viikolla.


      • KYYLÄ!!!!!
        ansoja. kirjoitti:

        mitä ne ostaa niitä härveleitä jos ei tiedä missä niil saa ajaa?? ja sitten se ajelu riistäytyy käsistä, esim.monttukoneilla ajellaan vieläpä muuallakin ihmisten ilmoilla, sallittuako?
        virittäkää ansa noille pärrääjille, ajelisivat edes n ormaaleilla mopedeilla mutta että laittomilla vermeillä. minä ainakin viritän niille ansoja.

        ...Sehän se laillista onkin! älä itke kun lasku tipahtaa luukusta kun kintut on poikki ansojesi tähden... sulle saatana karhunloukku joka ikiselle reitille! Käppänät painukaa asumaa muualle itkemästä. Perus markankylän kyylät ovat kaikkien tiedossa! ei voi kun nauraa... ukko mikä ukko! hanki elämä.


      • tuletteko?
        mutalampeen kirjoitti:

        mää taidan tulla joku päivä kattelemaan jammupoikaa niin päästään juttelemaan vähän siitä missä niillä sun paskoillas kuuluisi saada oikeesti ajaa, vai mitä?
        menet sinne tykkimäen motocross radalle ja lopetat vittuilun täällä, annat ihmisten liikkua rauhassa. pärinäpoikia varten ne paikat katos ei ole tehty.

        jatka vaan vittuilua vähän lisää niin tullaan käymään tällä viikolla.

        Tulehan ihan yksikses nii katotaa tää homma mies vastaan mies... älä ole pelle niinkuin tähänasti, katsotaan mihin se johtaa.. tai tee itsestäsi naurettava niinkuin tähänkin asti, tule joukkojesi kanssa niin ei tarvitse sinunkaan päristä kintut täristen..


      • minä olen 40v
        tuletteko? kirjoitti:

        Tulehan ihan yksikses nii katotaa tää homma mies vastaan mies... älä ole pelle niinkuin tähänasti, katsotaan mihin se johtaa.. tai tee itsestäsi naurettava niinkuin tähänkin asti, tule joukkojesi kanssa niin ei tarvitse sinunkaan päristä kintut täristen..

        voinhan mä tulla ja silloin sinä otat turpaas tulet vielä näkemään.. tunnistat mut kaljusta päästä ja metrohousuista. itsepähän tyrkytät. katotaan mihin enduroa ajeleva normaalirakenteinen pikkumulkku kykenee. takaan sulle että saat turpaas niin pahasti ettet kykene juomaan ku pillistä muutaman viikon..

        - T.Koramo

        nähdään!


      • painija!
        minä olen 40v kirjoitti:

        voinhan mä tulla ja silloin sinä otat turpaas tulet vielä näkemään.. tunnistat mut kaljusta päästä ja metrohousuista. itsepähän tyrkytät. katotaan mihin enduroa ajeleva normaalirakenteinen pikkumulkku kykenee. takaan sulle että saat turpaas niin pahasti ettet kykene juomaan ku pillistä muutaman viikon..

        - T.Koramo

        nähdään!

        äläkä urvella yhtään siinä enempiä... mä rikon sen sun paskan jammus ja potkaisen sua munille pari kertaa... tuskin tarvitsee ottaa serkkujätkä mukaan, sillä sekin vääntäis sulta niskat solmuun.

        etsä mikään kovanaama, turhaan vittuilet siinä kun mikäkin saatanan paskakorva. mopomiehet on aina jäljessä nyrkkihommissa jos siihen mennään.

        tulen perkele huomisesta lähtien tarkkailemaan tilannetta ja jos sielä joku vitun jammukuski ajelee niin katotaan pysähtyykö kun meikät näkee!


        - SAMA


      • ajelut loppuu
        painija! kirjoitti:

        äläkä urvella yhtään siinä enempiä... mä rikon sen sun paskan jammus ja potkaisen sua munille pari kertaa... tuskin tarvitsee ottaa serkkujätkä mukaan, sillä sekin vääntäis sulta niskat solmuun.

        etsä mikään kovanaama, turhaan vittuilet siinä kun mikäkin saatanan paskakorva. mopomiehet on aina jäljessä nyrkkihommissa jos siihen mennään.

        tulen perkele huomisesta lähtien tarkkailemaan tilannetta ja jos sielä joku vitun jammukuski ajelee niin katotaan pysähtyykö kun meikät näkee!


        - SAMA

        sehän on sellanen asia että mitkään vitun ENDUROA AJELEVAT EIVÄT UHOA mistään vitun markankylän perinteistä se pitää pakosti tulla selittämään. aiemmin tuli raflan ovilla seistyä ja turpaan tuli ja turpaan annettiin, enkä usko näiden ssaatanan rähmäsilmien mitään m ulle pystyvän, kunhan vaan kaahaavat ja itsetunto on kovilla siinä kaikki.

        takaan että tän jätkän ajelut loppuu ihan kohta.


      • noin...
        ajelut loppuu kirjoitti:

        sehän on sellanen asia että mitkään vitun ENDUROA AJELEVAT EIVÄT UHOA mistään vitun markankylän perinteistä se pitää pakosti tulla selittämään. aiemmin tuli raflan ovilla seistyä ja turpaan tuli ja turpaan annettiin, enkä usko näiden ssaatanan rähmäsilmien mitään m ulle pystyvän, kunhan vaan kaahaavat ja itsetunto on kovilla siinä kaikki.

        takaan että tän jätkän ajelut loppuu ihan kohta.

        koville mopoilijat? ei hyvän tähden... elämässä on suurempiakin huolia!


      • tois
        minä olen 40v kirjoitti:

        voinhan mä tulla ja silloin sinä otat turpaas tulet vielä näkemään.. tunnistat mut kaljusta päästä ja metrohousuista. itsepähän tyrkytät. katotaan mihin enduroa ajeleva normaalirakenteinen pikkumulkku kykenee. takaan sulle että saat turpaas niin pahasti ettet kykene juomaan ku pillistä muutaman viikon..

        - T.Koramo

        nähdään!

        koramo sukunimi?sen nimistä ei ainakaan tunneta piliksessä


      • 34eght
        KYYLÄ!!!!! kirjoitti:

        ...Sehän se laillista onkin! älä itke kun lasku tipahtaa luukusta kun kintut on poikki ansojesi tähden... sulle saatana karhunloukku joka ikiselle reitille! Käppänät painukaa asumaa muualle itkemästä. Perus markankylän kyylät ovat kaikkien tiedossa! ei voi kun nauraa... ukko mikä ukko! hanki elämä.

        HAISTA VITTU


    • oolraididen

      viritä ohut naru polun yli noin metrin korkeutee:) kyllä tekee hyvää, ku mopedil siihen kaahaa:)

      • kuitenkin

        naruhommat hengenvaarallista touhua. ei ole mun maita, kunhan siellä liikuskelen ja välillä pärräpoikia väistelen


      • jolla elämä
        kuitenkin kirjoitti:

        naruhommat hengenvaarallista touhua. ei ole mun maita, kunhan siellä liikuskelen ja välillä pärräpoikia väistelen

        no väistäthän sinä vastaan tulevat lenkkeilijätkin..antaa poikien olla poikia.


      • joku tuhma
        kuitenkin kirjoitti:

        naruhommat hengenvaarallista touhua. ei ole mun maita, kunhan siellä liikuskelen ja välillä pärräpoikia väistelen

        taitaa olla se nainen koiran kanssa joka tänkin koko jupakan pisti alulle.ei siel kenenkään päälle ajettu eikä ollu lähelläkään,kävelyvauhtia ajoin ohi sinusta.ja tosiaan siel on ajettu iät ja ajat,ja se on ihan varmasti sama juttu joka perkeleen paikkakunnalla.vai oisko parempi jos mä alan ajaa yleisillä teillä,voin tehä senkin kun alkaa vituttaa tää touhu.


      • enduro83

        viritä se naru kaulas ympärille


      • äitiäsi
        joku tuhma kirjoitti:

        taitaa olla se nainen koiran kanssa joka tänkin koko jupakan pisti alulle.ei siel kenenkään päälle ajettu eikä ollu lähelläkään,kävelyvauhtia ajoin ohi sinusta.ja tosiaan siel on ajettu iät ja ajat,ja se on ihan varmasti sama juttu joka perkeleen paikkakunnalla.vai oisko parempi jos mä alan ajaa yleisillä teillä,voin tehä senkin kun alkaa vituttaa tää touhu.

        Milläs meinasit ajella yleisillä teillä?
        Taidan kiilata sut autolla sairaalaan, jos näen :D

        vitun pelle


    • jolla elämä

      Eikö teillä ihmisillä ole muuta tekemistä,kun itkeä puuntaimia?Vastahan ne taimet sieltä ajeltiin isolla leikkurilla maantasolle,ettei osu linjoihin.On siellä kuule puuntaimia vaikka kuinka, pururatakin jopa löytyy!Saisi maan omistaja tehdä minun puolestani vaikka maksullisen radan sinne, kyllä täältä kylältä harrastelijoita löytyisi.Ei ne jumankauta siellä pöpelikössä ajele,vaan poluilla ja pysyy samat polut polkuina, ei ne taimet polulla kasva!On siellä ajeltu jo 20 vuotta aikaisemminkin, pidettiin jopa aikoinaan yleisiä kisojakin. Älä rutise tai vaihda mehtää.

      • "elämä"

        haista vittu ja hanki ite. pilaavat maastoa ja sinä puolustelet vitun akka.


      • "elämä"
        "elämä" kirjoitti:

        haista vittu ja hanki ite. pilaavat maastoa ja sinä puolustelet vitun akka.

        kuule sieltä "vitustahan" me kaikki kotoisin ollaan.Mene sinä laskemaan niitä oljenkorsia sinne mehtään ja varo etet tallaa puolukan taimia!


    • viellllllä

      napakoihin niin eiköhän täst viel aika tömäkän jutun saa,eiks teil oo muuta tekemistä?

      • muuten vaan..

        osta pakettiauto ja kuljeta ajokkisi muualle, kannattas vähän miettiä oikeesti missä saat ajaa, oletko esim. kysyny lupia virkamiehiltä, et varmaan.


      • Enduroa ajelen ja pois alta...
        muuten vaan.. kirjoitti:

        osta pakettiauto ja kuljeta ajokkisi muualle, kannattas vähän miettiä oikeesti missä saat ajaa, oletko esim. kysyny lupia virkamiehiltä, et varmaan.

        Perkeleen onnettomat kyttääjät,olen toinen noista ajajista siellä polulla. Ilmottakaa koska olette siellä polulla ihmettelemässä niin otan pyssyn mukaan niin eiköhän lopu toi valitus. PS.lapio olis ja kiva ottaa mukaan.


      • tiedä sitä juu
        Enduroa ajelen ja pois alta... kirjoitti:

        Perkeleen onnettomat kyttääjät,olen toinen noista ajajista siellä polulla. Ilmottakaa koska olette siellä polulla ihmettelemässä niin otan pyssyn mukaan niin eiköhän lopu toi valitus. PS.lapio olis ja kiva ottaa mukaan.

        Juu,toi naru on hyvä keksintö kun lähtee sinne polulle lenkille ni huomaa kaulasta sillo ku kiristää ni ei kannata pitemmälle kävellä. muuten laulaa hoosiannaa. Ja koirat kiinne ettei kuole mopon alle. latailen just lipasta huomisen ajolle.


      • kiva tavata
        tiedä sitä juu kirjoitti:

        Juu,toi naru on hyvä keksintö kun lähtee sinne polulle lenkille ni huomaa kaulasta sillo ku kiristää ni ei kannata pitemmälle kävellä. muuten laulaa hoosiannaa. Ja koirat kiinne ettei kuole mopon alle. latailen just lipasta huomisen ajolle.

        Sinä kuka uhoat jammupojille? Kun haluat tavata niin miksi et ilmota kenelle tulen käymään....? Helppo uhota mut haluaisin nähdä sut kasvotusten.....saadaan loppu tälle...?


      • samaa sulta
        kiva tavata kirjoitti:

        Sinä kuka uhoat jammupojille? Kun haluat tavata niin miksi et ilmota kenelle tulen käymään....? Helppo uhota mut haluaisin nähdä sut kasvotusten.....saadaan loppu tälle...?

        Mikset samantien kerro minne me tullaan käymään? Niin saadaan loppu tälle.


      • vai sillä lailla
        Enduroa ajelen ja pois alta... kirjoitti:

        Perkeleen onnettomat kyttääjät,olen toinen noista ajajista siellä polulla. Ilmottakaa koska olette siellä polulla ihmettelemässä niin otan pyssyn mukaan niin eiköhän lopu toi valitus. PS.lapio olis ja kiva ottaa mukaan.

        Otatko ihan pyssyn mukaan? Niin, ymmärtäähän sen kun ei muuten pärjää :D taidat olla vähän vajaa päästäs.


      • noottia lisää
        vai sillä lailla kirjoitti:

        Otatko ihan pyssyn mukaan? Niin, ymmärtäähän sen kun ei muuten pärjää :D taidat olla vähän vajaa päästäs.

        musta tuntuu että ilmoittelen näistä jammujätkistä huomenna kouvolan poliisille niin saadaan ajelu loppumaan, tiedän missä ajelette.

        Kuusaalla on ihmetyyppejä kun aina uhotaan ja tarjotaan aikaa sinne ja tänne :>D mä en ymmärrä näitä... en yhtään.

        ihan tavan toheloita olette kumpainenkin ja teidätkin voi yllättää jos joku sattuu tietämään mistä pölvästeistä on kysymys. Se että kuljeksitte 250cc jammulla ei tee teistä mitään ihmeellisyyksiä.

        jos satun kävelemään sielläpäin niin muistan kyllä viittoa ja jos on pokkaa teillä pysähtyä, niin nyrkistä turpaan tulee jos on isottelemista.


      • työnnä pää perseeseen
        kiva tavata kirjoitti:

        Sinä kuka uhoat jammupojille? Kun haluat tavata niin miksi et ilmota kenelle tulen käymään....? Helppo uhota mut haluaisin nähdä sut kasvotusten.....saadaan loppu tälle...?

        homojahan te jammupojat olette kaikki :>D
        typerän näköisiä ja yamaha on paska merkki, mikäs vittu sinäkin siinä kuvittelet olevas " tulen käymään ".

        laitas osottees niin tulen ite että elä ruippana esitä siinä yhtään. vittumaista väkeä nämä endurokuskit näkyy olevan, eivät ehkä kaikki? mutta nämä 2 kusipäätä ainakin :D


      • poies
        noottia lisää kirjoitti:

        musta tuntuu että ilmoittelen näistä jammujätkistä huomenna kouvolan poliisille niin saadaan ajelu loppumaan, tiedän missä ajelette.

        Kuusaalla on ihmetyyppejä kun aina uhotaan ja tarjotaan aikaa sinne ja tänne :>D mä en ymmärrä näitä... en yhtään.

        ihan tavan toheloita olette kumpainenkin ja teidätkin voi yllättää jos joku sattuu tietämään mistä pölvästeistä on kysymys. Se että kuljeksitte 250cc jammulla ei tee teistä mitään ihmeellisyyksiä.

        jos satun kävelemään sielläpäin niin muistan kyllä viittoa ja jos on pokkaa teillä pysähtyä, niin nyrkistä turpaan tulee jos on isottelemista.

        ja niitä jammuja on kaksi ja toinen on 450cc,sä vissi ymmärsit et myö ajellaan yhellä mopolla kahestaan....väärin....mut mä taidan nyt poistua tästä perkeleen keskustelusta lopullisesti,koska tää sama paska jatkuu varmaan seuraavat 2 vuotta.jep ei muuta kun jammupoikia(miehiä) turpaan vaan


      • kun ansoja tulee...yms...
        noottia lisää kirjoitti:

        musta tuntuu että ilmoittelen näistä jammujätkistä huomenna kouvolan poliisille niin saadaan ajelu loppumaan, tiedän missä ajelette.

        Kuusaalla on ihmetyyppejä kun aina uhotaan ja tarjotaan aikaa sinne ja tänne :>D mä en ymmärrä näitä... en yhtään.

        ihan tavan toheloita olette kumpainenkin ja teidätkin voi yllättää jos joku sattuu tietämään mistä pölvästeistä on kysymys. Se että kuljeksitte 250cc jammulla ei tee teistä mitään ihmeellisyyksiä.

        jos satun kävelemään sielläpäin niin muistan kyllä viittoa ja jos on pokkaa teillä pysähtyä, niin nyrkistä turpaan tulee jos on isottelemista.

        niin ja hei... ajattelinkin virittää teille jammukusipäille aika vittumaisen ansan, varmasti ei tule ajostanne enää mitään lähiaikoina ha ha ha haaa!

        laitan kaikki esteitä reitin täyteen, se on varma! laitetaan oikein porukalla, naapurit ei tykkää hyvää yhtään teidän päristelystänne.

        olen varma että ajelunne niillä paskoilla loppuu lyhyeen ja ilmoituskin menee virkavallalle.



        HA HA HA!


      • ajohan
        kun ansoja tulee...yms... kirjoitti:

        niin ja hei... ajattelinkin virittää teille jammukusipäille aika vittumaisen ansan, varmasti ei tule ajostanne enää mitään lähiaikoina ha ha ha haaa!

        laitan kaikki esteitä reitin täyteen, se on varma! laitetaan oikein porukalla, naapurit ei tykkää hyvää yhtään teidän päristelystänne.

        olen varma että ajelunne niillä paskoilla loppuu lyhyeen ja ilmoituskin menee virkavallalle.



        HA HA HA!

        on esteitä täynnä,eli sä teet sen vaan vähän vaativammaksi


      • varoittaa..
        ajohan kirjoitti:

        on esteitä täynnä,eli sä teet sen vaan vähän vaativammaksi

        Meinattiin laittaa semmoset esteet että joudutte nostamaan ne pois tieltä. naapurit ovat väsyneet meluun ja maanomistaja ei tykkää.


      • kuusaalainenminäkin
        varoittaa.. kirjoitti:

        Meinattiin laittaa semmoset esteet että joudutte nostamaan ne pois tieltä. naapurit ovat väsyneet meluun ja maanomistaja ei tykkää.

        No jos oikeasti haluatte sen loppuvan, ettekä pelkästään provoa, niin miksette mene sinne odottamaan. Loppuuhan se kun neuvottelee kauniisti.


      • sitä....
        työnnä pää perseeseen kirjoitti:

        homojahan te jammupojat olette kaikki :>D
        typerän näköisiä ja yamaha on paska merkki, mikäs vittu sinäkin siinä kuvittelet olevas " tulen käymään ".

        laitas osottees niin tulen ite että elä ruippana esitä siinä yhtään. vittumaista väkeä nämä endurokuskit näkyy olevan, eivät ehkä kaikki? mutta nämä 2 kusipäätä ainakin :D

        ..merkkiä kattelee kun haluaa vaan pistää paskaks kaikki mikä eioo omaa! ajelee sitä vaikka mini crossasilla, sehän se vasta huippu onkin!!


      • jahass
        kun ansoja tulee...yms... kirjoitti:

        niin ja hei... ajattelinkin virittää teille jammukusipäille aika vittumaisen ansan, varmasti ei tule ajostanne enää mitään lähiaikoina ha ha ha haaa!

        laitan kaikki esteitä reitin täyteen, se on varma! laitetaan oikein porukalla, naapurit ei tykkää hyvää yhtään teidän päristelystänne.

        olen varma että ajelunne niillä paskoilla loppuu lyhyeen ja ilmoituskin menee virkavallalle.



        HA HA HA!

        ja minun koirani jos näistä kärsii niin tulen tasan käymään siellä mutkassa!ja virkavalta onkin sitten ihan kylkiäinen!


    • KYYLÄ!!!

      ... Oi voi voi voi! Painu lenkkeilemään paremmille poluille, jos renkaan jäljet noin lipsuu tohvelin alla. Mahtavaa kun nastat möyhivät polkuja, saapahan maakin ilmareikiä läsän perseen kantavilta lenkkareiltasi. Leikataanko koirilta seuraavaksi kynnet?- nehän saattavat iskeytyä polkujasi vasten maastoon... entäpä metsän elukat? Laitammeko verkkoaitaa polkusi ympärille? Kyllä niin kauan kun markankylä on ollut markankylä, poluilla ja mettäreiteillä on saanut niin lapset kuin aikuisetkin ajella kaksipyöräisillä, eikä IKINÄ ole tullut mitään, siispä hankkiudu eroon koko markankylästä, kyllä markkiksessa kunnioitetaan markankylän perinteitä, eikä ketään kiinnosta jonkun metsäpolkujen epämuodostumat renkaista. Oletko katsonut itseäsi peiliin?-Missähän vika voisi olla? Tunge korvatulpat korviisi ja teippaa silmäsi, niin ei mopoilijat häiritte. Uskomatonta nalkuttamista, onko elämäsi pilalla vai mistä moinen kiinnostuksen kohde? Täytyypä myöntää että tänäpäivänä aikuinen ihminen joka on pienestä pitäen ajellut samoja reittejä ja koko kylän kaikki motskareita omistavat ihmiset ovat monien vuosien ajan käyttänyt samoja polkuja ja reittejä, niin NYT se on käynyt sinua häiritsemään? Vai oletko kentien uusi markankyläläinen? - sinut kyllä tunnistetaan. Markankylän perinteet kunniaan, niin vanhemmille kuin nuorillekkin markankyläläisille!

      Kiitos ja näkemiin!
      Terveisin: Markankylää kunnioittava, nykyään kaupunkilainen.

      • ..............................

        .... oikein sanottu! miksi muuttaa asuinalueelle ennenkuin ottaa selvää asuinpaikastaan? totuttaudu nyt ympäristöösi, tai muuta mummolaan.


      • munille potku
        .............................. kirjoitti:

        .... oikein sanottu! miksi muuttaa asuinalueelle ennenkuin ottaa selvää asuinpaikastaan? totuttaudu nyt ympäristöösi, tai muuta mummolaan.

        otetaan siitä selvää huomisesta lähtien..


      • nettivahti
        munille potku kirjoitti:

        otetaan siitä selvää huomisesta lähtien..

        Pikaisesti tarkistin näitä postaajien ip- osoitteita enkä kyllä yllättynyt yhtään...aika moni viesti tullut samasta osoitteesta! Vaikka annetaan ymmärtää että on eri henkilö...
        Ja mitä tulee uhkailuihin niin on hyvä tietää että myös poliisit saavat nettiosoitteenne selville siinä vaiheessa jos joku itseään satuttaa! Julkinen uhkus on lain mukaan tuomittava teko! Jatkakaa siis sanailuanne ihan vaan kaikessa rauhassa- kyllä se virkavalta sitten ovelle kolkuttaa kun sen aika koittaa.


      • juuri näin.
        nettivahti kirjoitti:

        Pikaisesti tarkistin näitä postaajien ip- osoitteita enkä kyllä yllättynyt yhtään...aika moni viesti tullut samasta osoitteesta! Vaikka annetaan ymmärtää että on eri henkilö...
        Ja mitä tulee uhkailuihin niin on hyvä tietää että myös poliisit saavat nettiosoitteenne selville siinä vaiheessa jos joku itseään satuttaa! Julkinen uhkus on lain mukaan tuomittava teko! Jatkakaa siis sanailuanne ihan vaan kaikessa rauhassa- kyllä se virkavalta sitten ovelle kolkuttaa kun sen aika koittaa.

        Naurettavaa että jossakin netissä keskustelupalstalla käydään läpi ihmisten ongelmia! Ei pystytä keskustelemalla naamakkin sopimaan, vaan aina uhotaan ja todellakin ihmetellään kuka uhoaa ja mitäkin. markankylässä taitaa olla todella monella näitä motskari harrastuksia...


      • puusilmäpalikka
        nettivahti kirjoitti:

        Pikaisesti tarkistin näitä postaajien ip- osoitteita enkä kyllä yllättynyt yhtään...aika moni viesti tullut samasta osoitteesta! Vaikka annetaan ymmärtää että on eri henkilö...
        Ja mitä tulee uhkailuihin niin on hyvä tietää että myös poliisit saavat nettiosoitteenne selville siinä vaiheessa jos joku itseään satuttaa! Julkinen uhkus on lain mukaan tuomittava teko! Jatkakaa siis sanailuanne ihan vaan kaikessa rauhassa- kyllä se virkavalta sitten ovelle kolkuttaa kun sen aika koittaa.

        Ei voi kun ihmetellä, olet niin taitava. Kristallipallostako katsoit?


      • vatkuli,vatkuli,vatkuli...
        nettivahti kirjoitti:

        Pikaisesti tarkistin näitä postaajien ip- osoitteita enkä kyllä yllättynyt yhtään...aika moni viesti tullut samasta osoitteesta! Vaikka annetaan ymmärtää että on eri henkilö...
        Ja mitä tulee uhkailuihin niin on hyvä tietää että myös poliisit saavat nettiosoitteenne selville siinä vaiheessa jos joku itseään satuttaa! Julkinen uhkus on lain mukaan tuomittava teko! Jatkakaa siis sanailuanne ihan vaan kaikessa rauhassa- kyllä se virkavalta sitten ovelle kolkuttaa kun sen aika koittaa.

        Pikaisesti otin pikarunkut. Muuten meni ihan hyvin mutta spermat lensi kaikki näytölle. nuolemalla lähtee hyvin.. slurps slurps, nam nam.


    • ajeta

      enään.ottakaa iisisti

      • sniffi-kakka-setä

        netin ääressä runkkaaminen on kivaa, kiihotun ihan näistä jutuista.


      • mottitien huolestunut isä
        sniffi-kakka-setä kirjoitti:

        netin ääressä runkkaaminen on kivaa, kiihotun ihan näistä jutuista.

        olisitte mielummin huolissanne omista lapsistanne jotka ajelevat polkupyörillä keskellä tietä. meinannu montaa kertaa ajaa päälle! kun jostain saatanan "mopopojist" jotka ajaa taimien päälle! onneks vaa taimia eikä mitää lapsia!!! saatana hermo menee oikein!


      • Petteri vaan
        mottitien huolestunut isä kirjoitti:

        olisitte mielummin huolissanne omista lapsistanne jotka ajelevat polkupyörillä keskellä tietä. meinannu montaa kertaa ajaa päälle! kun jostain saatanan "mopopojist" jotka ajaa taimien päälle! onneks vaa taimia eikä mitää lapsia!!! saatana hermo menee oikein!

        Tänään kuulin asiasta vasta että tämmöiset sivut on keksitty ja että ajostamme ollaan kiinnostuneita. Olen SE oikea toinen Yamaha 450cc kuljettaja ja en arvannut että moni voisi esiintyä sillä nimellä täällä. Olen pahoillani että homma on mennyt tähän suuntaan. Tiedän että poluilla on muitakin kuin minä ja jos tolle suunnalle mennään niin ajot loppuu. Huomenna KärmesKustaalle mennään taas koittaa et miten toimii.... Terveisin: Se oikea 450cc Yamaha kuski. Ja sinä kuka esiinnyt minuna niin Tillolassa on rata auki pyörällesi....


      • jup8888888888
        Petteri vaan kirjoitti:

        Tänään kuulin asiasta vasta että tämmöiset sivut on keksitty ja että ajostamme ollaan kiinnostuneita. Olen SE oikea toinen Yamaha 450cc kuljettaja ja en arvannut että moni voisi esiintyä sillä nimellä täällä. Olen pahoillani että homma on mennyt tähän suuntaan. Tiedän että poluilla on muitakin kuin minä ja jos tolle suunnalle mennään niin ajot loppuu. Huomenna KärmesKustaalle mennään taas koittaa et miten toimii.... Terveisin: Se oikea 450cc Yamaha kuski. Ja sinä kuka esiinnyt minuna niin Tillolassa on rata auki pyörällesi....

        moro salanimi samin pyörä kulki atsku


      • törö8888888888
        jup8888888888 kirjoitti:

        moro salanimi samin pyörä kulki atsku

        jees ja A. värälään huomin


      • vaan
        Petteri vaan kirjoitti:

        Tänään kuulin asiasta vasta että tämmöiset sivut on keksitty ja että ajostamme ollaan kiinnostuneita. Olen SE oikea toinen Yamaha 450cc kuljettaja ja en arvannut että moni voisi esiintyä sillä nimellä täällä. Olen pahoillani että homma on mennyt tähän suuntaan. Tiedän että poluilla on muitakin kuin minä ja jos tolle suunnalle mennään niin ajot loppuu. Huomenna KärmesKustaalle mennään taas koittaa et miten toimii.... Terveisin: Se oikea 450cc Yamaha kuski. Ja sinä kuka esiinnyt minuna niin Tillolassa on rata auki pyörällesi....

        kyllä,mekin tiedetään et sä oot ajellut siellä myös.etkö olekkin se kaveri jolla selkä menny ja nyt taas ajohommissa.kyllähän se on meidän osalta lopetettava siel ajaminen,vähän turhaan vaikeaksi meni.joo tillolassa on ihan hyvä lenkki.eikä myö esiinnytty sinuna,ei kun hyviä talvispooreja


      • on näreet
        mottitien huolestunut isä kirjoitti:

        olisitte mielummin huolissanne omista lapsistanne jotka ajelevat polkupyörillä keskellä tietä. meinannu montaa kertaa ajaa päälle! kun jostain saatanan "mopopojist" jotka ajaa taimien päälle! onneks vaa taimia eikä mitää lapsia!!! saatana hermo menee oikein!

        oikeassa oot


      • Enduro Pete
        on näreet kirjoitti:

        oikeassa oot

        Näin on...jos muilla on näin hankalaa niin en viitti niitä häiritä. Ulkoiluttaa vaan koiriaan ja ajot loppu nyt. Huomenna meen Värälään ja olen muutes sitten nimeltäni Piiroinen Petri et jos jotain kiinnostaa....


      • miehille-.
        Enduro Pete kirjoitti:

        Näin on...jos muilla on näin hankalaa niin en viitti niitä häiritä. Ulkoiluttaa vaan koiriaan ja ajot loppu nyt. Huomenna meen Värälään ja olen muutes sitten nimeltäni Piiroinen Petri et jos jotain kiinnostaa....

        Ei ketään pitäisi häiritä siellä metässä ajelut. Ei näitä kannata ottaa liian vakavasti, ei muuta kun hyvää jatkoa sinne radalle toivottelee yksi koiran ulkoiluttaja!


      • on sentään
        miehille-. kirjoitti:

        Ei ketään pitäisi häiritä siellä metässä ajelut. Ei näitä kannata ottaa liian vakavasti, ei muuta kun hyvää jatkoa sinne radalle toivottelee yksi koiran ulkoiluttaja!

        meidän puolella.hänellä taitaa olla elämä:)


      • kun ottaa
        miehille-. kirjoitti:

        Ei ketään pitäisi häiritä siellä metässä ajelut. Ei näitä kannata ottaa liian vakavasti, ei muuta kun hyvää jatkoa sinne radalle toivottelee yksi koiran ulkoiluttaja!

        huomioon että äijät ei sentään ajele pururadalla tai ladulla,ei ne mulkkuja haluaa olla.kaikilla on harrastuksensa.toiset harrastaa pururadalla ajelua,miettikää sitä


      • metsä on sekava
        kun ottaa kirjoitti:

        huomioon että äijät ei sentään ajele pururadalla tai ladulla,ei ne mulkkuja haluaa olla.kaikilla on harrastuksensa.toiset harrastaa pururadalla ajelua,miettikää sitä

        Ehkä jotkut täällä ymmärsivät väärin sen niiden ajelun.. eihän ne pururadalla ole ajelleet. Ihan eri reitti kyseessä, kyllähän kaikki sen tietää että nauhanreitillä saa ajaa vaan hiihtäjät ja balettitanssijat, sekä hölkkärit.


      • Jude.
        Enduro Pete kirjoitti:

        Näin on...jos muilla on näin hankalaa niin en viitti niitä häiritä. Ulkoiluttaa vaan koiriaan ja ajot loppu nyt. Huomenna meen Värälään ja olen muutes sitten nimeltäni Piiroinen Petri et jos jotain kiinnostaa....

        Nonnih, ken uskaltaa nii mainittakoon nimensä niinkuin "eräs" aikaisemmin keskusteluissa :) turhaa uhoa salanimillä, hyvä pepee! Paskaakos noista uhittelemaan enään, pelkurit salaavat nimensä, jollakin on asennetta kertoa asiat niinkuin ne todellisuudessa on. "Ken pelkää, pysyköön piilossa."

        Terv. PikkuPiiroinen ;D


      • tosi rohkee!
        Jude. kirjoitti:

        Nonnih, ken uskaltaa nii mainittakoon nimensä niinkuin "eräs" aikaisemmin keskusteluissa :) turhaa uhoa salanimillä, hyvä pepee! Paskaakos noista uhittelemaan enään, pelkurit salaavat nimensä, jollakin on asennetta kertoa asiat niinkuin ne todellisuudessa on. "Ken pelkää, pysyköön piilossa."

        Terv. PikkuPiiroinen ;D

        Ja niinkin se menee että TYHMÄT paljastaa nimensä ja pilaavat täten maineensa. "kyl mä oon nyt rohkee" voi vitsi!

        Terveisiä vaan piiroiselle!


      • pekka olet kingi!
        tosi rohkee! kirjoitti:

        Ja niinkin se menee että TYHMÄT paljastaa nimensä ja pilaavat täten maineensa. "kyl mä oon nyt rohkee" voi vitsi!

        Terveisiä vaan piiroiselle!

        miksi kukaan haluaisi kertoa nimeään täällä paitsi ilmeisesti sinä? et taida tajuta että kukaan ei halua nolata itseään jos ei ole järkevämpää asiaa..yleensä anonyymien viestien tarkoitus on joskus vihjata asioista, eikä tarvitse toitottaa sos.tunnuksiaan jne.

        kaikki ei ehkä oikeasti tarkoita mitä sanoo joten mitä helvetin järkeä kertoa kuka kirjoitti mitäkin, koska sillä tavalla vaan nolaa itsensä.

        tosta sun uhostas päätellen olet vain pelkkä kersa joka luulee nyt olevansa kingi kun kertoi ihan nimensä... voi juupeli sentään :D


      • kilpaillaan.. t:puumerkki-e...
        Jude. kirjoitti:

        Nonnih, ken uskaltaa nii mainittakoon nimensä niinkuin "eräs" aikaisemmin keskusteluissa :) turhaa uhoa salanimillä, hyvä pepee! Paskaakos noista uhittelemaan enään, pelkurit salaavat nimensä, jollakin on asennetta kertoa asiat niinkuin ne todellisuudessa on. "Ken pelkää, pysyköön piilossa."

        Terv. PikkuPiiroinen ;D

        eikä tässä ole kysymys mistään kilpailemisesta. tämä on pelkkä keskustelupalsta, ei mitään muuta.


      • dfdsfdsfdsfdsfdsfds
        kilpaillaan.. t:puumerkki-e... kirjoitti:

        eikä tässä ole kysymys mistään kilpailemisesta. tämä on pelkkä keskustelupalsta, ei mitään muuta.

        mä vetäisin tota turpaan koska vaan.


      • ikä kaikki
        dfdsfdsfdsfdsfdsfds kirjoitti:

        mä vetäisin tota turpaan koska vaan.

        miksi vitussa pitäisi kertoa nimeään kenenkään? naurettavaa pelleilyä, onko tämä joku kilpailu? se että kerrot nimesi ei tee sinusta mitään muita parempaa.
        yhtähyvinhän herra piiroinen voisi sitten kertoa osoitteensa ja puhelimensa jne. tuskin varmaan haluaa, tulee järkiraja vastaan, eikö näin olekin?
        jos yleensäkin nimiä jaellaan tai numeroita niin se syntyy pelokkaasta uhosta ja paniikista kun ei enää keksi miten suhtautua kysymykseen... kyllä se fiksumpi jätkä yleensä jättää mainitsematta, ja hoitaa asiansa sitten naamatusten kun tietää ja kuulee kuka ja mitä huutaa. ei näihin pelleihin voi täällä luottaa.

        näitä varten pitäisi olla se mannerheimin lastensuojeluliiton kaitsema nettikasvatusta kouluihin -idea. olisi erittäin sopivaa tännekin kun sitä ei selvästikään tiedetä mitä netissä saa sanoa ja mitä ei, ei monet aikuisetkaan aina tiedä.

        nettikasvatusta kouluihin.


      • ei..
        pekka olet kingi! kirjoitti:

        miksi kukaan haluaisi kertoa nimeään täällä paitsi ilmeisesti sinä? et taida tajuta että kukaan ei halua nolata itseään jos ei ole järkevämpää asiaa..yleensä anonyymien viestien tarkoitus on joskus vihjata asioista, eikä tarvitse toitottaa sos.tunnuksiaan jne.

        kaikki ei ehkä oikeasti tarkoita mitä sanoo joten mitä helvetin järkeä kertoa kuka kirjoitti mitäkin, koska sillä tavalla vaan nolaa itsensä.

        tosta sun uhostas päätellen olet vain pelkkä kersa joka luulee nyt olevansa kingi kun kertoi ihan nimensä... voi juupeli sentään :D

        kiinnosta nolaamiset. Aikuisia ihmisiä ja vittu jos jollakin on asiaa niin tietääpä kenet etsii. Ei luulisi olevan teidän ongelma kuka mainitsee nimensä ja kuka ei. "Noloo hommaa" .... jos sua hävettää nii voi voi, edelleenkään asia ei kuulu sulle, vaan nämä valittajat voivat nyt olla tyytyväisiä. Asiat on selvitetty ja onko jollain nyt vielä ongelmia? TEhkää uusi keskustelu ongelmillenne, vaikkapa "nyt nolottaa"...


      • on luusereita
        ei.. kirjoitti:

        kiinnosta nolaamiset. Aikuisia ihmisiä ja vittu jos jollakin on asiaa niin tietääpä kenet etsii. Ei luulisi olevan teidän ongelma kuka mainitsee nimensä ja kuka ei. "Noloo hommaa" .... jos sua hävettää nii voi voi, edelleenkään asia ei kuulu sulle, vaan nämä valittajat voivat nyt olla tyytyväisiä. Asiat on selvitetty ja onko jollain nyt vielä ongelmia? TEhkää uusi keskustelu ongelmillenne, vaikkapa "nyt nolottaa"...

        Voe kun muutkin seläntakana vittuilevat paskahousut olisivat yhtä rohkeita kuten tämä pekka niin olis se hienoo.

        mut kun ei ole... niin moni vittuilee aina tääl selän takana ja nimittelee mut mitää tietoo ei anna koska itse pelkää.

        luusereita sellaiset.


    • minäitseperkele

      jaaha.. kertokaapas mitä se teitä häiritsee jos mopopoika vetää vakiomopolla metsäpolkua tai valmista crossimonttua/rataa pitkin.. mitäs vittua te sielä käppäilette esim crossimontuilla minne jalkamiehet ei kuulu. oma on vikanne jos mopetipoika teihin törmää radalla. siellähän on hyvä rällätä kun ei ole ihmisiä mailla halmeilla ettei mopetin äänet yms kuulu vali vali ihmisten korviin. hankkikaa nettivalittajat elämä. ja tuo ansojen virittely on jo rikollista toimintaa. mitäs jos mopopoika vakiomopolla vaikka taittaa niskansa. jos saisin tietää kuka niitä ansoja virittelee niin en kyllä nyrkkiä säästelisi. saatanan lapsettomat kusipäät ansoineen.

    • pate.

      Pikkupoju itkee.

      yhyy yhyy pate kiusaa

    • Täysin laillista !

      Nykyään ajella Motocross pyörällä kutiotilavuuteen katsomatta.

      Sillä voi ajaa nykyään missä kukin haluaa.

      Vaikka naapurin pihalla.

      Se että sillä ajellaan liikenteessä ja yleisillä metsä,kuntopolku ym. poluilla on enemänkuin salittua nykyään.Jos ei jopa suositeltavaa.

      Se että kuntopoluilla on vanhoja ihmisiä toikkaroimassa lääketokkurassa on suoranainen rikos,josta pitäisi ja varmaan oikeudessa tuomion saakin.

      Suoja teille tullaan pienessä pölyssä seisoskelemaan ja jätäytymään alle.

    • Johan on paskapuhett

      Älä jauha p*skaa tollo vakavalla asialla. Missään liikenteessä ei saa ajaa laittomalla crossipyörällä, viritetyllä mopolla saati millään. Jos on idiootit vanhemmat jotka ei piittaa millä se idioottipentu ajelee niin ei ole ihme että joku heilauttaa moukarilla otsaan jos tolla järjenkäytöllä sinä pelleilet.

      Vain suljetut alueet on sallittu ja ne tulee myös varmistaa että ne soveltuu ko. harrastukseen. Jos et kykene yhteiskunnassa elämään näiden sääntöjen mukaan mitä liikenteeseen on asetettu niin perusta siirtokunta.

      sinä kun et ole tämän maailman napa.
      Kuri ja järjestys vaan voimaan kaikenlaisille k*sipäille.

      • mies 76

        kaupungin pitäis kunnostaa se vanha motocrossi rata et pojat pääsis sinne ajelemaa. ja toiseks eikö se ole parempi et ne rällää siel mettäs/mettäpoluilla kun liikenteessä yleisillä teillä. te olette itekkin ollu joskus nuoria ja ajellu mopoilla miten sattuu.


      • truestorybro
        mies 76 kirjoitti:

        kaupungin pitäis kunnostaa se vanha motocrossi rata et pojat pääsis sinne ajelemaa. ja toiseks eikö se ole parempi et ne rällää siel mettäs/mettäpoluilla kun liikenteessä yleisillä teillä. te olette itekkin ollu joskus nuoria ja ajellu mopoilla miten sattuu.

        ei näil valittajilla ole nuoruutta ollut lainkaan.. ei ole sen takia myöstkään viisastuneet/oppineet mitään vaan jääneet sinne ala/yläaste tasolle mielenterveydeltään ja valittavat kaikiesta.. jopa hiekanjyvästä nurmikolla.


      • mies-78.
        mies 76 kirjoitti:

        kaupungin pitäis kunnostaa se vanha motocrossi rata et pojat pääsis sinne ajelemaa. ja toiseks eikö se ole parempi et ne rällää siel mettäs/mettäpoluilla kun liikenteessä yleisillä teillä. te olette itekkin ollu joskus nuoria ja ajellu mopoilla miten sattuu.

        Ei ne rällää siellä liikenteessä tai yleisillä teillä koska se on laissa kielletty, eli auta asiaan yhtään koska se on laissa edelleen kielletty. Kyllä siihen aina ojennusta annetaan jos kakara ei tottele. Lisäksi ei ole turvallista ajella vanhalla montulla, koska sitä ei ole tarpeeksi hyvin aidattu. Se on liian avoin ollakseen sellainen alue.

        Nuori ja nuori... miten tämä asiaan nuoruuteen nyt taas liittyy? Pelkkää teeskentelyä ja jästipäistä nalkuttamista kakaralta tai sen isältä... kai mies-76 ymmärtää että lakia on noudatettava eli turvallisuus pääpointtina. Ethän sinä ole aikuinenkaan jos et sitä ymmärrä.
        Jos teini on tyhmä niin älä sinä ole sellainen, teini oppii usein pahimman kautta jos mokailee. Sinun se pitäisi jo tietää koska olet- 76.

        Mopoilla on omat ajelureittinsä ja mopo ei saa olla viritetty.
        Älä tee selvästä asiasta ristiriitaista. Mopolla ei ajella "Missä vaan". Sillä ajetaan siellä missä sillä saa ajaa.

        Olen nyt aikuinen ja voin ajaa mopolla jos minua huvittaa, en kysele siitä sinulta mitään lupia. Noudatan silti lakia, en vaaranna muiden turvallisuutta.

        Tuollaisella teeskentelevällä ja vähätteleväisellä p*skapuheella ei varmasti tarvitsisi mitään lakeja olla, mutta kun ei tämä yhteiskunta niin vaan pelaa.
        On oltava kuri ja järjestys joka nulikalla.


      • Näin menee.
        mies-78. kirjoitti:

        Ei ne rällää siellä liikenteessä tai yleisillä teillä koska se on laissa kielletty, eli auta asiaan yhtään koska se on laissa edelleen kielletty. Kyllä siihen aina ojennusta annetaan jos kakara ei tottele. Lisäksi ei ole turvallista ajella vanhalla montulla, koska sitä ei ole tarpeeksi hyvin aidattu. Se on liian avoin ollakseen sellainen alue.

        Nuori ja nuori... miten tämä asiaan nuoruuteen nyt taas liittyy? Pelkkää teeskentelyä ja jästipäistä nalkuttamista kakaralta tai sen isältä... kai mies-76 ymmärtää että lakia on noudatettava eli turvallisuus pääpointtina. Ethän sinä ole aikuinenkaan jos et sitä ymmärrä.
        Jos teini on tyhmä niin älä sinä ole sellainen, teini oppii usein pahimman kautta jos mokailee. Sinun se pitäisi jo tietää koska olet- 76.

        Mopoilla on omat ajelureittinsä ja mopo ei saa olla viritetty.
        Älä tee selvästä asiasta ristiriitaista. Mopolla ei ajella "Missä vaan". Sillä ajetaan siellä missä sillä saa ajaa.

        Olen nyt aikuinen ja voin ajaa mopolla jos minua huvittaa, en kysele siitä sinulta mitään lupia. Noudatan silti lakia, en vaaranna muiden turvallisuutta.

        Tuollaisella teeskentelevällä ja vähätteleväisellä p*skapuheella ei varmasti tarvitsisi mitään lakeja olla, mutta kun ei tämä yhteiskunta niin vaan pelaa.
        On oltava kuri ja järjestys joka nulikalla.

        "ei näil valittajilla ole nuoruutta ollut lainkaan.. ei ole sen takia myöstkään viisastuneet/oppineet mitään vaan jääneet sinne ala/yläaste tasolle mielenterveydeltään ja valittavat kaikiesta.. jopa hiekanjyvästä nurmikolla. "


        Mitä sinä pikku pelle mitään nuoruuksista tiedät kun olet vasta 15-17 vuotias apina--kilipää voikkaa/kuusankoski. Pidä sinä turpasi kiinni ja kuuntele niitä jotka sulle järkeä puhuu. Muuten voi tulla itku puseroon kun isketään sakkoa käteen tai pahimmassa tapauksessa pilaat jopa elämäsi. Tarpeeksi varoittavia esimerkkejä on maassamme ollut liikenteessä.

        Jauhat pelkkää jonninjoutavaa typerää p*skaa kuten ikäiseltäsi junnulta voi olettaa kuulevankin. Kaikki perustuu vaan siihen mitä sinä ja sinun v*ttupää apina-laumasi haluaa tehdä!
        Millään muulla lainsäätämällä asialla ei ole väliä sinulle. Ei tämä asia ole mikään 2 piippuinen juttu, se on oikein tai se on väärin. Muita valintoja ei pitäisi tehdä.

        Ja vaikka olet 15 vuotias kilipää, niin kyllä minäkin yli aikuinen kilipää pidän hauskaa ja suuremmalla rahasummalla mitä omista taskuistasi löytyy. Syksyllä kun taas menet koulun penkille, niin minä menenkin lomalle.


      • miestenmiesvanhempi
        Näin menee. kirjoitti:

        "ei näil valittajilla ole nuoruutta ollut lainkaan.. ei ole sen takia myöstkään viisastuneet/oppineet mitään vaan jääneet sinne ala/yläaste tasolle mielenterveydeltään ja valittavat kaikiesta.. jopa hiekanjyvästä nurmikolla. "


        Mitä sinä pikku pelle mitään nuoruuksista tiedät kun olet vasta 15-17 vuotias apina--kilipää voikkaa/kuusankoski. Pidä sinä turpasi kiinni ja kuuntele niitä jotka sulle järkeä puhuu. Muuten voi tulla itku puseroon kun isketään sakkoa käteen tai pahimmassa tapauksessa pilaat jopa elämäsi. Tarpeeksi varoittavia esimerkkejä on maassamme ollut liikenteessä.

        Jauhat pelkkää jonninjoutavaa typerää p*skaa kuten ikäiseltäsi junnulta voi olettaa kuulevankin. Kaikki perustuu vaan siihen mitä sinä ja sinun v*ttupää apina-laumasi haluaa tehdä!
        Millään muulla lainsäätämällä asialla ei ole väliä sinulle. Ei tämä asia ole mikään 2 piippuinen juttu, se on oikein tai se on väärin. Muita valintoja ei pitäisi tehdä.

        Ja vaikka olet 15 vuotias kilipää, niin kyllä minäkin yli aikuinen kilipää pidän hauskaa ja suuremmalla rahasummalla mitä omista taskuistasi löytyy. Syksyllä kun taas menet koulun penkille, niin minä menenkin lomalle.

        Hei pipipää. Jatka sitä munanlutkutusta.


    • sainpasnaurut

      tottakai jatkan mitäs luulisit

    • isompimies78

      ainahan teitä pitää "muistaa" pitämällä pari puhuttelua ihan teidän kiusaksi ja aine olette niin ihanaa pikkuneitiä kun korvasta vähän kiristetään...

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3387
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      92
      3120
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2328
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      27
      1814
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1549
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1466
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1431
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1365
    Aihe