Mikä tähtimerkki sopii Kauriin kanssa.
Kaksi Jousimiestä ollut eivät sovi.
Liian määraileviä ja agressiivisiä.
Vaaka on kai pehmo tähtimerkki.
Vesimies rauhallinen.
Kaksonen siinä kaksi persoonaa.
Neitsyt vahva ja määräävä.
Skorppiooni viluinen ja salakavala.
Rapu menee taaksepäin on pessimisti.
Härkä päättäväinen vahva.
Kauris
5
837
Vastaukset
- kauris nainen
ois kyl kalat,jos vaan löydät just sen oikean sellasen :) mut kyl mun mielestä neitsyt ja skorppari ok,jos kans muute jutut ok..
tv:kauris ps .heh,joskus tuntuu et hk.merkit
loppuu kesken :)) - VUosimallia72
Moikka ..
Itse olen kokeillut pitempiaikaisessa suhteessa vaaka,kalat ja skorpioni miestä. Nyt olis kierroksessa rapu mies.. Ja täytyy kyllä ehdottomasti sanoa että tää rapu on numero uno.
Tokihan ihmissuhteisiin vaikuttaa paljon muu kun horoskooppi.. mutta valitettavan monesti luonnekuvaukset pitävät paikkansa..
Rapu antaa kauriille sen liikkumatilan.. Minkä kauris tarvitsee. Tuen perhe-elämään.. Ja ah niin ihanaa hellyyttä/seksiä..
Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.. Jos vain mahdollisuus osuu kohdalle..- kehittyy
Miten voit sanoa ravun olevan numero uno? Etkö ota huomioon omaa kasvuasi ja aina uudistuvaa ikääsi. Menee muutama vuosi ja taas tulee uusi "uno". Voit käydä läpi koko eläinradan. Eikös juu?
- 5.1.-kauris
kehittyy kirjoitti:
Miten voit sanoa ravun olevan numero uno? Etkö ota huomioon omaa kasvuasi ja aina uudistuvaa ikääsi. Menee muutama vuosi ja taas tulee uusi "uno". Voit käydä läpi koko eläinradan. Eikös juu?
kommentissasi huomioon, että kauris saattaa oman kasvunsa tiedostamisen ohella huomioida ja rekisteröidä myös "unon" eteenpäin suuntaavan kehityksen? :)
Määrä ei muuten useinkaan takaa laatua.
- on ehdottomasti
Kalat :) Näin kauris-naisena voin ainakin kokemuksesta kertoa, että fisujen kanssa on kemiat mennyt yksiin paremmin kuin hyvin ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_252480Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.531783Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup111164Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu2981054- 259992
- 146903
- 56874
Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua9777Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.110769- 46755