Kauris

l.e.a.

Mikä tähtimerkki sopii Kauriin kanssa.
Kaksi Jousimiestä ollut eivät sovi.
Liian määraileviä ja agressiivisiä.
Vaaka on kai pehmo tähtimerkki.
Vesimies rauhallinen.
Kaksonen siinä kaksi persoonaa.
Neitsyt vahva ja määräävä.
Skorppiooni viluinen ja salakavala.
Rapu menee taaksepäin on pessimisti.
Härkä päättäväinen vahva.

5

872

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauris nainen

ois kyl kalat,jos vaan löydät just sen oikean sellasen :) mut kyl mun mielestä neitsyt ja skorppari ok,jos kans muute jutut ok..
      tv:kauris ps .heh,joskus tuntuu et hk.merkit
      loppuu kesken :))

• VUosimallia72

Moikka ..
      Itse olen kokeillut pitempiaikaisessa suhteessa vaaka,kalat ja skorpioni miestä. Nyt olis kierroksessa rapu mies.. Ja täytyy kyllä ehdottomasti sanoa että tää rapu on numero uno.
      Tokihan ihmissuhteisiin vaikuttaa paljon muu kun horoskooppi.. mutta valitettavan monesti luonnekuvaukset pitävät paikkansa..

Rapu antaa kauriille sen liikkumatilan.. Minkä kauris tarvitsee. Tuen perhe-elämään.. Ja ah niin ihanaa hellyyttä/seksiä..
      Suosittelen lämpimästi kokeilemaan.. Jos vain mahdollisuus osuu kohdalle..

• kehittyy

Miten voit sanoa ravun olevan numero uno? Etkö ota huomioon omaa kasvuasi ja aina uudistuvaa ikääsi. Menee muutama vuosi ja taas tulee uusi "uno". Voit käydä läpi koko eläinradan. Eikös juu?

• 5.1.-kauris
        kehittyy kirjoitti:

Miten voit sanoa ravun olevan numero uno? Etkö ota huomioon omaa kasvuasi ja aina uudistuvaa ikääsi. Menee muutama vuosi ja taas tulee uusi "uno". Voit käydä läpi koko eläinradan. Eikös juu?

kommentissasi huomioon, että kauris saattaa oman kasvunsa tiedostamisen ohella huomioida ja rekisteröidä myös "unon" eteenpäin suuntaavan kehityksen? :)

Määrä ei muuten useinkaan takaa laatua.

• on ehdottomasti

Kalat :) Näin kauris-naisena voin ainakin kokemuksesta kertoa, että fisujen kanssa on kemiat mennyt yksiin paremmin kuin hyvin ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      323
      7075
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4258
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3155
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2937
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1781
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      165
      1560
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe