hostingpalvelu

MIELIPITEITÄ!!!

Ajattelin tilata .com päätteisen domainin ym palveluita hostingpalvelusta. Onko kokemuksia? Miten pääsen siitä eroon, jos ei miellytäkään? Tuleeko muita yllättäviä kustannuksia kuin tilatessa ilmoitetut/maksetut? OLISI MUKAVA KUULLA USEITA MIELIPITEITÄ ASIASTA :o)

13

6559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli_hyvä

      Olen kerran käyttänyt One.com ja minusta se oli hyvä. Minulla oli silloin pieni sivusto.

    • Mikko S

      Kokomuksen mukaan hostingpalvelu.fi on erittäin hyvä palvelu. Olen ollut nyt muutaman kuukauden asiakkaana ja olen hyvin tyytyväinen. Maksoin tilaukseni nordean verkkomaksulla ja domain oli rekisteröity sekä webhotelli avattu 2 minuutissa

      Siirrosta en osaa sanoa, mutta en usko että siinä on ongelmia.

      • Veeti 88

        Huono asiakaspalvelu
        Mulla oli peruspaketti hostingpalvelussa. Sotkujen selvittelytilanteessa asiat meni niin solmuun, että hostingpalvelu.fi uhkasi poliisilla ja lakimiehellä sähköpostissaan. Yksinkertaisissa asioissa, ihmettelen suuresti.
        Erikoisen huono asiakaspalvelu. En suosittele.


      • Vedätystä

        Minulla sujui hostingspalvelun kanssa ensimmäinen vuosi hyvin, nyt sivuni eivät ole enää näkyneet. Resource limit reached . Olen kysellyt mikä mättää, mutta mitää selkeää vastausta ei tule. Taitaa olla siellä tapana, että tällaiset pienasiakkaat eivät saa kunnon palvelua, sääsävät resurssinsa isommille.


    • Jamppa11

      Itse olen pyörittänyt hostingpalvelun webhotellissa magento verkkokauppaani kaksi vuotta. Olen oikein tyytyväinen. Myös muistirajat on riittävät. Esim louhella ei magento edes toiminut.

    • Nemanja

      really really bad customer service. used to be better but not anymore. they are responsive but they never really help with solving anything. AVOID

    • Cactuss

      Olen erittäin tyytyväinen hostingpalvelun toimintaan. Erityisesti Wordpress sivut toimivat nopeasti WP-webhotellissa.

    • Minulla on noin 5 vuoden kokemus Suomen Hostingpalvelusta. Aloituspaketti - hotelli ja kaksi Domain Parking -uudelleenohjausosoitetta ja pelkkää positiivista sanottavaa, ja tuki toimii erinomaisesti, ja palvelimet sijaitsee Suomessa. Olen useasti ottanut tukipyynnön firmaan, ja jopa soittanut pari kertaa sinne, ja aina on apu tullut. Ylläpidän WordPress -pohjaista sivua hotellipaketissa sen lisäksi, että jotain yksittäisiä tiedostoja heiltä vuokratussa pilvessä.

      Tein 1,5 vuotta toiminimenllä responsiivista verkkosuunnittelua Turkulaisille yrityksille, ja yhä teen niitä, tosin laskutan nykyään laskutuspalvelun kautta, mutta kaikki firmani ulkopuoliset verkkosivustot, joissa olen ollut puuhamiehenä, olen suositellut Suomen Hostingpalvelua isännäksi, ja heilläkin on pelkkää positiivista sanottavaa firmasta.

    • Anonyymi

      En suosittele. Pitkiäkin huoltokatkoja ajoitetaan keskellä päivää, mikä aiheuttaa verkkosivun kaatumisia ennalta-arvaamattomina ajankohtina.

    • Anonyymi

      Välttäkää Hosting palvelu akuin ruttoa. 1. Eivät ota mitään vastuuta esim. käyttökatkoksien / häiriötilanteiden aiheuttamista tulonjenmenetyksistä. 2. Sähköpostitse asiakaspalvelun vastauksissa on kestänyt joskus viikon, pahimmillaan KAKSI VIIKKOA. Ja koko tämän ajan sivusto voi olla pois pelistä. 3. Häiriötilanteiden selvittäminen on erittäin haastavaa. Usein HP on sanonut suoraan, että ei vika johdu meistä. Sitten asiaa on selvitty viikosta kolmeen viikkoon ja selviää, että vika on johtunut heidän toiminnastaan = asia on heidän vastuullaan. Esim. päivitysten jälkeiset tarkistukset on tehty puolihuolimattomasti. 4. HP ei ilmoita ennakkoon esim. sivun muistin loppumisesta, eivätkä he automaattisesti päivitä palvelimensa käyttöjärjestelmää, joka vanhentuessaan aiheuttaa teknisiä ongelmia, eikä käyttäjä ei esim. päivittää uutta PHP:ta, eikä siihen liittyviä turvallisuuspäivityksiä.

    • Anonyymi

      Ikäviä kokemuksia kyseisestä palvelusta, hyvin ikäviä.

    • Anonyymi

      Itselläni on ollut domain vuosia Hostingpalvelu'ssa (fi-osoitteita ei voinut rekisteröidä ulkomailla) ja ajattelin nyt siirtää yhden nettikauppani sinne.

      Siirto on käytännössä mennyt näin:
      1. Otin yhteyttä ja minulle luvattiin laittaa ohjeet sähköpostiin.
      2. Mitään ei kuulu 4 päivään.
      3. Otan uudestaan yhteyttä. Asia luvataan korjata ja saan pian ohjeet sähköpostiin.
      4. Torstaina sovitaan, että siirto tehdään maanantaina kello 10:00.
      5. Tiistaina kello 9:30 tulee viestiä, että siirtoa ei tehtykään, koska unohtivat kysyä jonkun tiedon.

      Kokonaisuudessaan sivut olivat siirtoa odottamassa melkein 2 viikkoa, kun viesteihin ei vastattu ja nyt siirtoa ei ole tehty vieläkään. En myöskään ymmärrä, miksei siirron ongelmasta ilmoitettu heti, vaan vasta seuraavana päivänä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      41
      7894
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4646
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      67
      3321
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2176
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1719
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1687
    7. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      17
      1546
    8. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      358
      1518
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1199
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      279
      1108
    Aihe