hostingpalvelu

MIELIPITEITÄ!!!

Ajattelin tilata .com päätteisen domainin ym palveluita hostingpalvelusta. Onko kokemuksia? Miten pääsen siitä eroon, jos ei miellytäkään? Tuleeko muita yllättäviä kustannuksia kuin tilatessa ilmoitetut/maksetut? OLISI MUKAVA KUULLA USEITA MIELIPITEITÄ ASIASTA :o)

13

6672

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oli_hyvä

Olen kerran käyttänyt One.com ja minusta se oli hyvä. Minulla oli silloin pieni sivusto.

• Mikko S

Kokomuksen mukaan hostingpalvelu.fi on erittäin hyvä palvelu. Olen ollut nyt muutaman kuukauden asiakkaana ja olen hyvin tyytyväinen. Maksoin tilaukseni nordean verkkomaksulla ja domain oli rekisteröity sekä webhotelli avattu 2 minuutissa

Siirrosta en osaa sanoa, mutta en usko että siinä on ongelmia.

• Veeti 88

Huono asiakaspalvelu
        Mulla oli peruspaketti hostingpalvelussa. Sotkujen selvittelytilanteessa asiat meni niin solmuun, että hostingpalvelu.fi uhkasi poliisilla ja lakimiehellä sähköpostissaan. Yksinkertaisissa asioissa, ihmettelen suuresti.
        Erikoisen huono asiakaspalvelu. En suosittele.

• Vedätystä

Minulla sujui hostingspalvelun kanssa ensimmäinen vuosi hyvin, nyt sivuni eivät ole enää näkyneet. Resource limit reached . Olen kysellyt mikä mättää, mutta mitää selkeää vastausta ei tule. Taitaa olla siellä tapana, että tällaiset pienasiakkaat eivät saa kunnon palvelua, sääsävät resurssinsa isommille.

• Jamppa11

Itse olen pyörittänyt hostingpalvelun webhotellissa magento verkkokauppaani kaksi vuotta. Olen oikein tyytyväinen. Myös muistirajat on riittävät. Esim louhella ei magento edes toiminut.

• Nemanja

really really bad customer service. used to be better but not anymore. they are responsive but they never really help with solving anything. AVOID

• Cactuss

Olen erittäin tyytyväinen hostingpalvelun toimintaan. Erityisesti Wordpress sivut toimivat nopeasti WP-webhotellissa.

• Minulla on noin 5 vuoden kokemus Suomen Hostingpalvelusta. Aloituspaketti - hotelli ja kaksi Domain Parking -uudelleenohjausosoitetta ja pelkkää positiivista sanottavaa, ja tuki toimii erinomaisesti, ja palvelimet sijaitsee Suomessa. Olen useasti ottanut tukipyynnön firmaan, ja jopa soittanut pari kertaa sinne, ja aina on apu tullut. Ylläpidän WordPress -pohjaista sivua hotellipaketissa sen lisäksi, että jotain yksittäisiä tiedostoja heiltä vuokratussa pilvessä.

Tein 1,5 vuotta toiminimenllä responsiivista verkkosuunnittelua Turkulaisille yrityksille, ja yhä teen niitä, tosin laskutan nykyään laskutuspalvelun kautta, mutta kaikki firmani ulkopuoliset verkkosivustot, joissa olen ollut puuhamiehenä, olen suositellut Suomen Hostingpalvelua isännäksi, ja heilläkin on pelkkää positiivista sanottavaa firmasta.

• Anonyymi

En suosittele. Pitkiäkin huoltokatkoja ajoitetaan keskellä päivää, mikä aiheuttaa verkkosivun kaatumisia ennalta-arvaamattomina ajankohtina.

• Anonyymi

Välttäkää Hosting palvelu akuin ruttoa. 1. Eivät ota mitään vastuuta esim. käyttökatkoksien / häiriötilanteiden aiheuttamista tulonjenmenetyksistä. 2. Sähköpostitse asiakaspalvelun vastauksissa on kestänyt joskus viikon, pahimmillaan KAKSI VIIKKOA. Ja koko tämän ajan sivusto voi olla pois pelistä. 3. Häiriötilanteiden selvittäminen on erittäin haastavaa. Usein HP on sanonut suoraan, että ei vika johdu meistä. Sitten asiaa on selvitty viikosta kolmeen viikkoon ja selviää, että vika on johtunut heidän toiminnastaan = asia on heidän vastuullaan. Esim. päivitysten jälkeiset tarkistukset on tehty puolihuolimattomasti. 4. HP ei ilmoita ennakkoon esim. sivun muistin loppumisesta, eivätkä he automaattisesti päivitä palvelimensa käyttöjärjestelmää, joka vanhentuessaan aiheuttaa teknisiä ongelmia, eikä käyttäjä ei esim. päivittää uutta PHP:ta, eikä siihen liittyviä turvallisuuspäivityksiä.

• Anonyymi

Ikäviä kokemuksia kyseisestä palvelusta, hyvin ikäviä.

• Anonyymi

Itselläni on ollut domain vuosia Hostingpalvelu'ssa (fi-osoitteita ei voinut rekisteröidä ulkomailla) ja ajattelin nyt siirtää yhden nettikauppani sinne.

Siirto on käytännössä mennyt näin:
      1. Otin yhteyttä ja minulle luvattiin laittaa ohjeet sähköpostiin.
      2. Mitään ei kuulu 4 päivään.
      3. Otan uudestaan yhteyttä. Asia luvataan korjata ja saan pian ohjeet sähköpostiin.
      4. Torstaina sovitaan, että siirto tehdään maanantaina kello 10:00.
      5. Tiistaina kello 9:30 tulee viestiä, että siirtoa ei tehtykään, koska unohtivat kysyä jonkun tiedon.

Kokonaisuudessaan sivut olivat siirtoa odottamassa melkein 2 viikkoa, kun viesteihin ei vastattu ja nyt siirtoa ei ole tehty vieläkään. En myöskään ymmärrä, miksei siirron ongelmasta ilmoitettu heti, vaan vasta seuraavana päivänä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2586
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2222
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2129
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1722
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1613
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1546
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1379
    Aihe