onko kellään tietoa onko Korsossa thaihieronta paikkaa tai lähi tienoolla.
sain phuketisa hyvän öljy hieronnan ja halapaan hintaan kotia tullesa aattelin kysyä olisko kellään tietoa ja kokemusta suomen thaihierojista.
eläkeläinen Korsosta.
ONKO THAIHIEROJAA KORSOSSA
10
6060
Vastaukset
- chong puyng
täällä thaimaalainen hieroja. mistä päin korsoa haluat? hieronta 45e = tunti. öljy hieronta 55e = tunti. extrahieronta 120e = tunti. 152cm 44kg 21vuotias. auto käytössä.
- lipoo
onko vastaanottoa missään ,ja millainen tuo extrahieronta on
- wiehguantziiiii
lipoo kirjoitti:
onko vastaanottoa missään ,ja millainen tuo extrahieronta on
Purkki tummelin utaresalvaa ja puutarha näppylähanshkat!
its;s thte DEAL okay.. - aika kuluu
wiehguantziiiii kirjoitti:
Purkki tummelin utaresalvaa ja puutarha näppylähanshkat!
its;s thte DEAL okay..taisi olla tämä kirjoittelu jonkun törpön äijän käsialaa,kun ei muuta hoksannu.
odotan puh, paikka tietoja terv, Korsosta ?
- Noamg xun huang
Minkkipolu 2 asuto 2, on thai-heirontaa. Tervetulo klo 9-22. meilä hielotaan kaiki paika ja ei maksa paljo 20 puoli tunti, 30 tunti. ja jos sina haluaa muuta sina voi kysya. Soita 0400-348 4588
- kyllä
viittaavat vietnamilaiseen alkuperään ja suomalaisen törpön pilailutekstiin. Ei ole thaimaalaisuuden kanssa mitään tekemistä, mutta niinhän se on, sitä maankuulua "thai-hierontaa" antavatkin muut kuten venäläiset ja valtaosin vietnamilaiset.
- Hierontaa kaipaava!
Aika vanhoja nuo viestit tuosta thai-hieronnasta korsossa! Onko vielä tarjolla(Vuosi 2012)?? Vastaukset s-postiini:[email protected]
- risu12
tikkurilassa on
- hierontaa minullekin
Mites nykyisin, löytyykö hyvää hieroojaa Korson läheisyydestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569