Jos käyttää kestovaippoja niin pitääkö se huomioida vaatteiden koossa? Eli jos kertakäyttövaipan kanssa menee tietyt potkuhousut, niin menevätkö ne sitten varmasti myös kestovaippojen kanssa vai vievätkö kestot enempi tilaa?
kestovaippojen koko
3
515
Vastaukset
- meillä näin
Kestovaipat vie enemmän tilaa. Vaatteiden koossa tämä meillä tarkoittaa sitä, että bodyt jotka muuten vielä sopisivat, eivät mene enää kiinni. 58cm tytölle 60cm bodyt kyllä menevät hyvin kestovaipankin kanssa. Potkareissa voi tietty tulla myös pituus vastaan.
- ++++++
Riippuu paljon siitä, kuinka paksuja vaippoja käyttää. Ohuimpien kestovaippojen kanssa riittää varmasti samat vaatteet kuin kertiksienkin kanssa. Kannattaa hommata bodyn jatkopaloja, jos bodyt uhkaavat jäädä lyhyiksi silloin kun hihat ja leveys vielä riittävät hyvin
Toisaalta kestovaipoille ei tarvitse jättää "turpoamisvaraa", eli jos vaatteet mahtuvat kuivan vaipan päälle, ei ne ala kiristämään vaipan kastuessa. Kertakäyttövaippojen kanssa pitää paljon pissaavalla ottaa yöpuvussa huomioon se, että vaippa mahtuu turpoamaan, koska muuten vaippa falskaa aamuyöstä ihan vain siksi, ettei vaippa mahdu enempää turpoamaan.- valois*
suosittelen hankkimaan bodyn pidentäjän, tai askartelemaan niitä itse. Meillä ainakin ongelma, että bodyt muuten sopivia, mutta ovat ahtaita vaipan takia. Isompi koko taas on väljä tai liian pitkähihainen. Pidentäjä auttaa asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512