Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

KaksonenN+OinasM

ei tulta ilman ilmaa

Kertokaahan miten teidän mielestänne tuo yhtälö sopii yhteen. Kokemuksia?

Itse seurustelin aikoinaan oinaan kanssa joka osoittautui pettäväksi ja todella mustasukkaiseksi. Hän ei loppuajasta vastannut tunteisiini ja vehtasi (osaksi) tietämättäni opiskelu kavarini kanssa, jonka kautta tutustuin mieheen.

12

1529

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaksonen N Kanssa

      Mulla on oinas mies kaveri,niin se on jo kaverina tommoinen ilkee.Jos itse menisin jonkun oinaan kanssa yhteen niin en usko että tulisi kesää siitä.

      • julia

        oinas on just tollanen kuin sinä sanot...olin sellaisen kanssa 24v naimisissa ja vasta nyt saan hengittää rauhassa...

        omistava, mustis, aina oikeeassa, kiukutteleva, mököttävä, ilkeä, ei osaa pyytää anteeksi, kaikki vika aina muissa....mutta uskollinen,


    • kaksosnainen

      ...olis munkaan juttu,mikään oinasmies

      • Tuli/ilma

        Kaksonen ja oinas riitaantuu herkästi. Kummallista koska oinas ei riitaannu vaa'an ja vesimiehen kanssa vaikka ilman merkkejä nekin. Kaksosessa on kuitenkin jotain joka saa kipinät lentelemään, mutta eihän se aina huono juttu ole. Hyvin toimii sovussa. =) Itse oinas ja kaksosen kanssa yhdessä, yritettiin aiemmin vuosi sitten mutta riideltiin aina. Nykyään ollaan sovittu että ei erota riidoista huolimatta.. ne on saatu kyllä sovittua.

        Tää kaksonen on vielä oikein mukava tyttö. Herttasia noi kaksoset. ;)


      • ei tulta ilman ilmaa
        Tuli/ilma kirjoitti:

        Kaksonen ja oinas riitaantuu herkästi. Kummallista koska oinas ei riitaannu vaa'an ja vesimiehen kanssa vaikka ilman merkkejä nekin. Kaksosessa on kuitenkin jotain joka saa kipinät lentelemään, mutta eihän se aina huono juttu ole. Hyvin toimii sovussa. =) Itse oinas ja kaksosen kanssa yhdessä, yritettiin aiemmin vuosi sitten mutta riideltiin aina. Nykyään ollaan sovittu että ei erota riidoista huolimatta.. ne on saatu kyllä sovittua.

        Tää kaksonen on vielä oikein mukava tyttö. Herttasia noi kaksoset. ;)

        hienoa että joku muukin on huomannut tuon yhtälön toimivuuden :) miellä myös on kausia, jolloin riitoja tuntuu tulen pienestäkin asiasta, mutta nyt ei ole ollut riitoja piiiiiitkiin aikoihin. Me ollaan oltu eronkin partaalla monesti, mutta huomattu sitten, että puhumalla pääsee pitkälle ja etteipienet tyhmöät riidat meitä lannista.

        Olisi mielenkiintoista kuulla, millaisista asioista te olette riidelleet? Oletteko huomanneet toisissanne joitakin erityisiä asioita, jotka ärsyttää toisessa? Tai onko toisella joitakin tiettyjä tapoja joita toivot myös toisen noudattavan?
        (esim wc paperirullan täytyy olla tietyllä tavalla telineessä, tms)

        Itse olen päässyt sisälle oinaan ihmeelliseen maailmaan ja pikkutarkkuuteen joissakin asioissa ja opetellut asioita, jotta niistä ei tarvitsisi kiistellä ja myös siksi, että se on toiselle tärkeää.

        Tsemppiä teillekkin ja pitäkää kiinni toisistanne ja rakastakaa ja luottakaa toisiinne ja uskokaa suhteenne tulevaisuuteen :)


      • tuossa
        ei tulta ilman ilmaa kirjoitti:

        hienoa että joku muukin on huomannut tuon yhtälön toimivuuden :) miellä myös on kausia, jolloin riitoja tuntuu tulen pienestäkin asiasta, mutta nyt ei ole ollut riitoja piiiiiitkiin aikoihin. Me ollaan oltu eronkin partaalla monesti, mutta huomattu sitten, että puhumalla pääsee pitkälle ja etteipienet tyhmöät riidat meitä lannista.

        Olisi mielenkiintoista kuulla, millaisista asioista te olette riidelleet? Oletteko huomanneet toisissanne joitakin erityisiä asioita, jotka ärsyttää toisessa? Tai onko toisella joitakin tiettyjä tapoja joita toivot myös toisen noudattavan?
        (esim wc paperirullan täytyy olla tietyllä tavalla telineessä, tms)

        Itse olen päässyt sisälle oinaan ihmeelliseen maailmaan ja pikkutarkkuuteen joissakin asioissa ja opetellut asioita, jotta niistä ei tarvitsisi kiistellä ja myös siksi, että se on toiselle tärkeää.

        Tsemppiä teillekkin ja pitäkää kiinni toisistanne ja rakastakaa ja luottakaa toisiinne ja uskokaa suhteenne tulevaisuuteen :)

        Ihmettelen miksi vain toisen pitäisi muuttua ,minusta on suurenpiakin asijoita kun wc-paperin asetus ,jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi saada olla oma itsensä ,kun ei tuon isommista asiasta ole kyse ,sori ei millään pahalla jokaiselle kunnioitus..


      • ei tulta ilman ilmaa
        tuossa kirjoitti:

        Ihmettelen miksi vain toisen pitäisi muuttua ,minusta on suurenpiakin asijoita kun wc-paperin asetus ,jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi saada olla oma itsensä ,kun ei tuon isommista asiasta ole kyse ,sori ei millään pahalla jokaiselle kunnioitus..

        Elämme tasa-arvossa suhteessame eli molemmat olemme muuttaneet käyttäytymisessämme jotakin. Ei pelkästään toinen. Tämä juuri siksi, että elo on helpompaa kun ei tarvitse noinkaan pienistä asioista kinastella, jos siinä kumminkin on aihe mistä voi kinaa tulla ainakin toisen puolelta. Ja jos haluaa todella elää ja olla toisen kanssa niin kyllä sen eteen tekee melkeinpä mahdottomiakin asioita. Ei meistä kumpikaan toista pakota muuttumaan, mutta jos hieman vihjaisee mitä toinen voi tehdä toisin, niin kyllä se omasta tahdosta lähtee se muutos. Ja kyllä molemmat voi oman mielipiteensä ilmaista ja olla oma itsensä ilman, että siitä seuraa kolmas maailmansota. Ja jos näyttää siltä, että olisi kinaa tulossa niin istutaan alas ja puhutaan asiasta ja löydetään joku kompromissi ja sellainen päätös joka miellyttää molempia. Sen jälkeen ei tarvitse enää siitä asiasta junkuttaa. Me olemme molemmat hyvin itsepäisiä, mutta aina löytyy jokin keino, jolla kinkkisetkin asiat ja aiheet ratkaistaan. Tietty meitä kaksosia ja oinaita on monenlaisia ja varmaan jokaisella omat tavat ja näkemykset, kuten tuo antamani wc-paperi asia, mutta se vain sattuu olemaan minun oinaani ajatusmaailmaa. Itse en kiinittäisi siihen huomiota, sillä ei minulle suuri merkitys ole, samaa paperia se on kumminpäin tahansa, mutta jos se tekee miehen "iloiseksi" että se on tietyllä tavala jottei aina tarvitse oikoa toisen "mokia", niin sitten voin kyllä tehdä sen. Meillä on ollut paljon suurimmistakin asioista 100x pahempia riitoja ja aina selvitty. Kiitos kärsivälisen luonteen, rakkauden ja puhumisen taidon ja anteeksiannon.


      • pienikin
        ei tulta ilman ilmaa kirjoitti:

        Elämme tasa-arvossa suhteessame eli molemmat olemme muuttaneet käyttäytymisessämme jotakin. Ei pelkästään toinen. Tämä juuri siksi, että elo on helpompaa kun ei tarvitse noinkaan pienistä asioista kinastella, jos siinä kumminkin on aihe mistä voi kinaa tulla ainakin toisen puolelta. Ja jos haluaa todella elää ja olla toisen kanssa niin kyllä sen eteen tekee melkeinpä mahdottomiakin asioita. Ei meistä kumpikaan toista pakota muuttumaan, mutta jos hieman vihjaisee mitä toinen voi tehdä toisin, niin kyllä se omasta tahdosta lähtee se muutos. Ja kyllä molemmat voi oman mielipiteensä ilmaista ja olla oma itsensä ilman, että siitä seuraa kolmas maailmansota. Ja jos näyttää siltä, että olisi kinaa tulossa niin istutaan alas ja puhutaan asiasta ja löydetään joku kompromissi ja sellainen päätös joka miellyttää molempia. Sen jälkeen ei tarvitse enää siitä asiasta junkuttaa. Me olemme molemmat hyvin itsepäisiä, mutta aina löytyy jokin keino, jolla kinkkisetkin asiat ja aiheet ratkaistaan. Tietty meitä kaksosia ja oinaita on monenlaisia ja varmaan jokaisella omat tavat ja näkemykset, kuten tuo antamani wc-paperi asia, mutta se vain sattuu olemaan minun oinaani ajatusmaailmaa. Itse en kiinittäisi siihen huomiota, sillä ei minulle suuri merkitys ole, samaa paperia se on kumminpäin tahansa, mutta jos se tekee miehen "iloiseksi" että se on tietyllä tavala jottei aina tarvitse oikoa toisen "mokia", niin sitten voin kyllä tehdä sen. Meillä on ollut paljon suurimmistakin asioista 100x pahempia riitoja ja aina selvitty. Kiitos kärsivälisen luonteen, rakkauden ja puhumisen taidon ja anteeksiannon.

        Se on peri aate ja siitä ei tingitä naiset joskus ruotuun...


      • we2
        ei tulta ilman ilmaa kirjoitti:

        hienoa että joku muukin on huomannut tuon yhtälön toimivuuden :) miellä myös on kausia, jolloin riitoja tuntuu tulen pienestäkin asiasta, mutta nyt ei ole ollut riitoja piiiiiitkiin aikoihin. Me ollaan oltu eronkin partaalla monesti, mutta huomattu sitten, että puhumalla pääsee pitkälle ja etteipienet tyhmöät riidat meitä lannista.

        Olisi mielenkiintoista kuulla, millaisista asioista te olette riidelleet? Oletteko huomanneet toisissanne joitakin erityisiä asioita, jotka ärsyttää toisessa? Tai onko toisella joitakin tiettyjä tapoja joita toivot myös toisen noudattavan?
        (esim wc paperirullan täytyy olla tietyllä tavalla telineessä, tms)

        Itse olen päässyt sisälle oinaan ihmeelliseen maailmaan ja pikkutarkkuuteen joissakin asioissa ja opetellut asioita, jotta niistä ei tarvitsisi kiistellä ja myös siksi, että se on toiselle tärkeää.

        Tsemppiä teillekkin ja pitäkää kiinni toisistanne ja rakastakaa ja luottakaa toisiinne ja uskokaa suhteenne tulevaisuuteen :)

        Pakko vastata vaikkei toi kumppani ookaa oinas vaan skorppari.
        Ratkaisimme tuon ko. ongelman jo suhteen alkuaikoina. Tiedätkö mikä on paras ratkaisu?
        No tietysti se kun laittaa kaks telinettä allekain, toiseen se rulla oikeinpäin ja toiseen väärinpäin :D

        t. Meiju


    • toimii.,

      tuo yhditelmä kohta 10 vuotta on kaikki mennyt hyvin :)

      • OINASTA

        toimi melkein 20 vuotta :) Paras kaksoselle !


      • julia
        OINASTA kirjoitti:

        toimi melkein 20 vuotta :) Paras kaksoselle !

        niin, jos parasta, oinas ja kaksonen, niin miksi loppui?

        itse olin 24v oinas miehen kanssa, ite kaksostyttö, ei toiminu koskaan, siks ei enää ollakaan...

        kaksoselle parasta on vaaka tai vesimies


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2063
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1490
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1248
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe