Miten poistan "vanhan" mesen uudelleenlatausta varten?

spellcaster

Latasin tuon windows liven uusimman meseversion mutta se ei toimi ja haluan entisen takaisin. Latausohjelma tietenkin ilmoittaa että "käytössäsi on uusin versio, poista se ennen kuin lataat vanhan uudelleen...", ja perässä ohjeet "mene ohjauspaneelin Lataa /poista sovellus kohtaan ja sieltä Windows Live Messenger.
Ongelmani on se, että en ainakaan suoraan tuolla nimellä löydä sitä sieltä kyseisestä listasta, voiko siis olla jollain toisella nimellä?

Eli, miten edelleen saan tuon uuden poistettua jotta voin ladata edellisen versioni takaisin?

11

1735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisti

      Vaikka koklata Program Files, jos sulla on Vista. XP:tä en sitten tiedä

      • spellcaster

        Mulla on XP enkä kyllä löytänyt sitä program filesistakaan :P
        Ja olevinaan on muka sovellus asennettuna mutta ei sitä vaan näy missään...


      • Onn
        spellcaster kirjoitti:

        Mulla on XP enkä kyllä löytänyt sitä program filesistakaan :P
        Ja olevinaan on muka sovellus asennettuna mutta ei sitä vaan näy missään...

        Siellä lisää tai poista sovellusjutussa muulla nimellä mutta en nyt ihan muista millä..
        Joku Windows Live asennus tai vastaavaa:9


      • on ehkä
        Onn kirjoitti:

        Siellä lisää tai poista sovellusjutussa muulla nimellä mutta en nyt ihan muista millä..
        Joku Windows Live asennus tai vastaavaa:9

        Saattoi olla, että se oli Windows Live Installer, valitset siitä, että poista ja sieltä se sitten vähitellen tuloo..:)


      • 'minä'
        on ehkä kirjoitti:

        Saattoi olla, että se oli Windows Live Installer, valitset siitä, että poista ja sieltä se sitten vähitellen tuloo..:)

        mistä hitosta sen vanhan mesen saa takas?????????????????????


      • 'minä'
        'minä' kirjoitti:

        mistä hitosta sen vanhan mesen saa takas?????????????????????

        googletti live 2008 ni löyty.. joo en suosittele tota uutta versioo paska ku ei toimi


      • mutta.....
        'minä' kirjoitti:

        googletti live 2008 ni löyty.. joo en suosittele tota uutta versioo paska ku ei toimi

        mulla oli myös tuo sama ongelma. eli latasin sen uusimman, sitte se ei toiminukkaa, yritin ladata takas 8.5 versioo jne.
        ja nyt sain ladattuu ton 8.5 ku löysin yhen paikan josta saa sen :) mutta sekään ei toimi toisaalta. ku painan sitä nii se ei aukea... :pp pitää kai käynnistää kone uusiks tai jtn.

        voin myös sanoo sen paikan josta saa ladattua ton windows live messenger 8.5 jos joku haluu,

        EI siis kannata ladata sitä uusimpaa meseä koska se ei toimi! tai ehkä joillaki toimii :d


      • Tyttötartteemeseapua
        mutta..... kirjoitti:

        mulla oli myös tuo sama ongelma. eli latasin sen uusimman, sitte se ei toiminukkaa, yritin ladata takas 8.5 versioo jne.
        ja nyt sain ladattuu ton 8.5 ku löysin yhen paikan josta saa sen :) mutta sekään ei toimi toisaalta. ku painan sitä nii se ei aukea... :pp pitää kai käynnistää kone uusiks tai jtn.

        voin myös sanoo sen paikan josta saa ladattua ton windows live messenger 8.5 jos joku haluu,

        EI siis kannata ladata sitä uusimpaa meseä koska se ei toimi! tai ehkä joillaki toimii :d

        Joo kertokaa joku sivu mistä saa messenger 8.5 takasi! Toi uusin on kauheen sekava ja ei toimi ja muutenki aivan hirvee! Yääk


      • lapioo
        Tyttötartteemeseapua kirjoitti:

        Joo kertokaa joku sivu mistä saa messenger 8.5 takasi! Toi uusin on kauheen sekava ja ei toimi ja muutenki aivan hirvee! Yääk

        POISTAKAA SE UUSI MESE JA LISÄTKÄÄ VANHA MESE! kaikki osotteet ja hymiöt ja kuvat pysyvät ennallaan. Itse tein samoin kun tajusin :)


      • AKAJDISJDSSDSG
        mutta..... kirjoitti:

        mulla oli myös tuo sama ongelma. eli latasin sen uusimman, sitte se ei toiminukkaa, yritin ladata takas 8.5 versioo jne.
        ja nyt sain ladattuu ton 8.5 ku löysin yhen paikan josta saa sen :) mutta sekään ei toimi toisaalta. ku painan sitä nii se ei aukea... :pp pitää kai käynnistää kone uusiks tai jtn.

        voin myös sanoo sen paikan josta saa ladattua ton windows live messenger 8.5 jos joku haluu,

        EI siis kannata ladata sitä uusimpaa meseä koska se ei toimi! tai ehkä joillaki toimii :d

        Nokuinka?


    • dvt

      käynnistä -> haku -> "msn" / "messenger" nii löytyy. Tai jos sulla on pikakuvakkeena right click ja avaa tiedostokansio -> poistat sen kansion nii lähtee tiedostot samal. kannattaa koko windows live tool heittää samal pois ja käyttää vaikka irciä sen sijaan. windows on nyt kussu koko messengersysteemin täysin uusimmalla versiollaan.

      helpommin se kyl menee käynnistä -> ohjauspaneeli -> ohjelmat -> poista ohjelman asennus -> sieltä etit sen...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe