Perä kolisee

Bemupimu

Osaiskohan joku ihana ihminen auttaa bemupimua?

Elikkä peräöljy vuotaa ja perä pitää meteliä (kolisee)aina kun on veto päällä. Kaasu ylhäällä/vapaalla ääntä ei siis kuulu.

Kyseessä e32 vm.-89 735iA
Missähän vois olla vika?

7

7419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sniff

Laittappa perä vaihtoon niin ei ennää vuoda ja kolise

• Bemupimu

Kuulostaa isolta ja KALLIILTA rempalta!?

Jostain luin, että jos perä menny niin yleensä kolina kuuluu silloin kun ei ole veto päällä...
        Minulla siis kolina loppuu kun kaasun nostaa ylös/vaihtaa vapaalle.
        Voiskohan olla joku muu vika, mikä kantsis eka varmistaa enenku ihan koko perän menee vaihtaa?

• Sniff
        Bemupimu kirjoitti:

Jostain luin, että jos perä menny niin yleensä kolina kuuluu silloin kun ei ole veto päällä...
        Voiskohan olla joku muu vika, mikä kantsis eka varmistaa enenku ihan koko perän menee vaihtaa?

Vetoakseli se oiken puoleinen. Eli siellä boorit suorana. Mutta niin tai näin niin tuohon saat perän/tai mitä vaan kohtuu hintaan tuolta
        http://www.varaosahaku.fi/index.php?&lang=246

• kardaaniakselin stefa
        Bemupimu kirjoitti:

Moi! peräremontti korjaamolla maksaa noin pelkkä työ öljyineen noin 200-300 euroa. Tiiviin perän e32 bemuun voit löytää autovahinkokeskuksesta, autopurkaamo Oili Jaloselta (on erikoistunut Bemuihin) tai Bemu osa oy:stä. Itse vaihtoperä maksaa noin 450-550 euroa riippuen yksilöstä ja ostopaikasta. Tarkista huolella vaihtoperän kunto, ettei vuoda öljyä ja on tiivis. Kevyt pintaruoste on merkki tiivistä perästä (Ei ole elämänsä aikana vuotanut öljyä). Tunnustele vielä laakerit hyvin eli perässähän on vetoakseleihin tulevat kiinnityskohdat. Niitä pyörittämällä molempiin suuntiin huomaat että tiiviissä perässä laipat pyörivät välittömästi ja väljää ei ole. Laakerit kunnossa. Tälläisen perän uskallat varmasti ostaa. Siis ei vuotoja eikä klappia ja pieni pintaruoste on vain hyväksi. Älä siis säikähdä. Kaikkineen päivineen remontti on on noin 700 euroa. Perä mahtuu hyvin takaluukkuun, et tarvitse mitään erityistä kuljetinta. Painaa kyllä aika paljon, huomioi se. Mieti jos haluat satsata tuon verran, jos auto on muuten hyvässä kunnossa.Vaihto sujuu nopeasti osaavassa liikkeessä, sinun pitää vain viedä perä sinne ja he asentavat sen paikalleen. Muistuta heitä ystävällisesti peräöljyjen vaihdosta. Netistä voit katsoa noista yllämainituista liikkeistä. Mainitsemani autovahinkokeskus sijaitsee ainakin Turussa, Oili Jalonen on lähellä turkua ja Bemu osa oy voi olla jossain uudenmaan läänissä. Vanhojen Bmw:den perät menevät jos omistajat ajavat huolimattomasti ja laiminlyövät öljyjen vaihdot. Kaunis auto muuten ulkonäöllisesti. Itse pidän vanhemmista Bmw:eistä.
        Mukavaa uutta vuotta sinulle.

• Bemupimu
        kardaaniakselin stefa kirjoitti:

Moi! peräremontti korjaamolla maksaa noin pelkkä työ öljyineen noin 200-300 euroa. Tiiviin perän e32 bemuun voit löytää autovahinkokeskuksesta, autopurkaamo Oili Jaloselta (on erikoistunut Bemuihin) tai Bemu osa oy:stä. Itse vaihtoperä maksaa noin 450-550 euroa riippuen yksilöstä ja ostopaikasta. Tarkista huolella vaihtoperän kunto, ettei vuoda öljyä ja on tiivis. Kevyt pintaruoste on merkki tiivistä perästä (Ei ole elämänsä aikana vuotanut öljyä). Tunnustele vielä laakerit hyvin eli perässähän on vetoakseleihin tulevat kiinnityskohdat. Niitä pyörittämällä molempiin suuntiin huomaat että tiiviissä perässä laipat pyörivät välittömästi ja väljää ei ole. Laakerit kunnossa. Tälläisen perän uskallat varmasti ostaa. Siis ei vuotoja eikä klappia ja pieni pintaruoste on vain hyväksi. Älä siis säikähdä. Kaikkineen päivineen remontti on on noin 700 euroa. Perä mahtuu hyvin takaluukkuun, et tarvitse mitään erityistä kuljetinta. Painaa kyllä aika paljon, huomioi se. Mieti jos haluat satsata tuon verran, jos auto on muuten hyvässä kunnossa.Vaihto sujuu nopeasti osaavassa liikkeessä, sinun pitää vain viedä perä sinne ja he asentavat sen paikalleen. Muistuta heitä ystävällisesti peräöljyjen vaihdosta. Netistä voit katsoa noista yllämainituista liikkeistä. Mainitsemani autovahinkokeskus sijaitsee ainakin Turussa, Oili Jalonen on lähellä turkua ja Bemu osa oy voi olla jossain uudenmaan läänissä. Vanhojen Bmw:den perät menevät jos omistajat ajavat huolimattomasti ja laiminlyövät öljyjen vaihdot. Kaunis auto muuten ulkonäöllisesti. Itse pidän vanhemmista Bmw:eistä.
        Mukavaa uutta vuotta sinulle.

Kiitos kaunis sinulle kattavasta infosta! Täytyypi pistää miehet hommiin... ;)
        On meinaa sen verran näpsäkkä auto, että kuntoon se on saatava!

• peräoljy
        Bemupimu kirjoitti:

Kiitos kaunis sinulle kattavasta infosta! Täytyypi pistää miehet hommiin... ;)
        On meinaa sen verran näpsäkkä auto, että kuntoon se on saatava!

Millä vaihtovälillä tuohon tarttis vaihtaa peräoljyjä?

• e34:ssa muistaakseni
        peräoljy kirjoitti:

Millä vaihtovälillä tuohon tarttis vaihtaa peräoljyjä?

E34:ssa oli vaihtoväli 48000 km. uskoisin että e39:ssä on aikalailla sama. en ole aivan varma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe