Sunbeam- tai Hilman IMP ostetaan !

Imp 900

Koko auto, rullaava, pelkkä kori tai kaikki osat kun auto on purettu. Eli motit, laatikot, akselistot, korin osat, pikkutilpehöörit jne...

Tai tiedätkö kenellä on siellä tallissa, navetan vintillä, papan tallissa, suulissa tai ihan missä vain se vanha koko IMP siviili- tai kisapeli ihan mihin ryhmään tahansa tehty tai ne Impin kisa- ym osat maanneet jo ikuisesti ja siellä niitä aina vain ihaillaan, mutta ikinä ne ei mene käyttöön.
Pelastetaan ne pois sieltä, ennen kuin perikunta tms, taho kantaa ne kaatopaikalle.

Laita minulle pienimmätkin osavihjeet jne imppiin liittyen niin pelastan ne talteen sekä hienoon kisakäyttöön Historiciin.

Halutaan ostaa myös vaakaimu WEBER 40 DCOE kaasarit sekä 13"aluvanteita pikku ET:llä ja 98-100 jaolla. (takavetoisesta)

Soita tai laita sähköpostia !!!

Terveisin
Timo Rintanen
040-417 4170
[email protected]

11

2889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ghia_V6

      Moi,

      Huuto.net palvelussa näkyy olevan kaupattavana
      pari Weber 40 DCOE:ta, Weber 32:t ja Solex 40:t
      tällä hetkellä. Katso vaikka sieltä. Vanteita
      kannattaa etsiä Nettivaraosa.com :sta. Huom. en
      mainosta omia kohteitani tällä ilmoituksella.

      Eikö Nettiauton IMP:it kelpaa? Siellä on
      monta hienoakin tarjolla. Ostaisin itsekin
      yhden, jos ei olisi niin paljon kalustoa
      ennestään. Meillä oli uutena 900 vm. 69
      vuoteen -73 saakka. Harmi, ettei isä
      säilyttänyt sitä minulle.

    • mielipiteeni

      40 vuotta vanhoja osia tai kokonaisista autoista puhumattakaan, ei kannata myydä enään mihinkään kisakayttöön. Ei historiciin tai jokkikseen. En halua loukata ketään tai mitään harrastusta. Tämä on vaan mielipiteeni.

      • IMP 900

        Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi, siksi mekin entisöimme näitä vanhoja imppejä. Kisaosat menee kilpa-autoon ja siviiliosat siviiliautoon.
        Näkisitpä minkälaisista raadoista me ollaan ihan omin käsin nämä kisapelitkin rakennettu.
        Jokkikseen ei saisi antaa enää yhtään imppiä tai muutakaan vanhaa autoa, ne miehet kun ovat niitä pilanneet jo aivan tarpeeksi. Nyt kaikki loput vanhat autot kuuluu jo entisöitsijöille.

        Suurempi harmi on vain nämä vanhojen autojen ostajat, jotka vie ne kuivatukseen ja romutukseen, siellä se ongelma on eikä täällä meillä, koska meidän autot jää olemaan.


      • Rakentajarane
        IMP 900 kirjoitti:

        Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi, siksi mekin entisöimme näitä vanhoja imppejä. Kisaosat menee kilpa-autoon ja siviiliosat siviiliautoon.
        Näkisitpä minkälaisista raadoista me ollaan ihan omin käsin nämä kisapelitkin rakennettu.
        Jokkikseen ei saisi antaa enää yhtään imppiä tai muutakaan vanhaa autoa, ne miehet kun ovat niitä pilanneet jo aivan tarpeeksi. Nyt kaikki loput vanhat autot kuuluu jo entisöitsijöille.

        Suurempi harmi on vain nämä vanhojen autojen ostajat, jotka vie ne kuivatukseen ja romutukseen, siellä se ongelma on eikä täällä meillä, koska meidän autot jää olemaan.

        Mulla olis osia paljon,mutta rahaakin tarvisi olla noutomatkalla lompsassa aikas paljon!


      • IMP 900
        Rakentajarane kirjoitti:

        Mulla olis osia paljon,mutta rahaakin tarvisi olla noutomatkalla lompsassa aikas paljon!

        Ota yhteyttä sähköpostilla tai puhelimella mitä sulta löytyy jne !

        [email protected]
        040-4174170


      • nano_jpj
        IMP 900 kirjoitti:

        Olen tismalleen samaa mieltä kanssasi, siksi mekin entisöimme näitä vanhoja imppejä. Kisaosat menee kilpa-autoon ja siviiliosat siviiliautoon.
        Näkisitpä minkälaisista raadoista me ollaan ihan omin käsin nämä kisapelitkin rakennettu.
        Jokkikseen ei saisi antaa enää yhtään imppiä tai muutakaan vanhaa autoa, ne miehet kun ovat niitä pilanneet jo aivan tarpeeksi. Nyt kaikki loput vanhat autot kuuluu jo entisöitsijöille.

        Suurempi harmi on vain nämä vanhojen autojen ostajat, jotka vie ne kuivatukseen ja romutukseen, siellä se ongelma on eikä täällä meillä, koska meidän autot jää olemaan.

        etsin mun iskälle ( joka koht puolii täyttää 60v) etsin korjaus kuntoista imp 900.... mielellään ajokuntoinen (tai edes kaikki osat)ja kopaltaan hyväkuntoinen...tärkeint on siinä on, että paperit löytyy.. ( Huom. myös projektit käy) kysein ajoneuvo on tulossa normaali liikenteeseen, jos kerrankin poika antais lahjan isälle toteutuis.. ...
        siis jos on tietoo tai omistaa kyseisen impin... ottakaa yhteyttä.... kaikki kiinnostaa....
        ps.( myös ruosteiset / mädät tarjoo) soitot:0465731006 tai sähköposti: [email protected]


    • se vaa

      Onko kellään vakio sunbeam imppiä voisi ostaa hintaan 2500

      • Impinpimppi'

        Taitaa olla nämä impin ostajat näitä jokkisporukoita.... Vaikka aivan muuta koettavat selittää....


      • se vaa
        Impinpimppi' kirjoitti:

        Taitaa olla nämä impin ostajat näitä jokkisporukoita.... Vaikka aivan muuta koettavat selittää....

        En itse jokkiksesta välitä tarkoitus olis rakentaa historic ralli auto


      • c climax
        se vaa kirjoitti:

        En itse jokkiksesta välitä tarkoitus olis rakentaa historic ralli auto

        Nettiautossa on myynnissä.Minulla on myös yksi ,mutta ei myynnissä tällä hetkellä.c


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      161
      2617
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      183
      1649
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1065
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe