Hei eli tietääkö joku semmosen pelin kuin Holmenkollen ski jump niin jos tietää voiko kertoa mikä tuuli on paras hypätä??? Odotan innolla =D Mun enari on 147,5m!
HOLMENKOLLEN SKI JUMP TIETÄÄKÖ JOKU???
24
4057
Vastaukset
- vastatuuli...
.........
- kokeneempipelaajapuoli
Juuri lentelin itse 161m...
Elikä kun lähtee puomilta kun alkaa 1.5m (vastatuulta) laskemaan elikä puomilta lähtö 1.4m kohalla, sitä voi soveltaa lentotekniikan mukaan... itse olen kokenut parhaaksi tällaise: aluks melkein vaaka tasossa ja siitä jyrkentämään hiukan lasku asento että oli 20 asteen kulmassa kun menee puitten yllä, ja loppuun pienentää kulmaan ja suoristaa jotta saa nopeutta ja lopussa olevan vastaisen virtauksen voi hyödyntää.
Elikä 161m yrittämään... koitan ilmotella jos parannan viel - asdness
kokeneempipelaajapuoli kirjoitti:
Juuri lentelin itse 161m...
Elikä kun lähtee puomilta kun alkaa 1.5m (vastatuulta) laskemaan elikä puomilta lähtö 1.4m kohalla, sitä voi soveltaa lentotekniikan mukaan... itse olen kokenut parhaaksi tällaise: aluks melkein vaaka tasossa ja siitä jyrkentämään hiukan lasku asento että oli 20 asteen kulmassa kun menee puitten yllä, ja loppuun pienentää kulmaan ja suoristaa jotta saa nopeutta ja lopussa olevan vastaisen virtauksen voi hyödyntää.
Elikä 161m yrittämään... koitan ilmotella jos parannan vieljoo elikkä just tolla sun ohjeella meni vää 140,5m että kusettaja
- eräilläehkäpä
asdness kirjoitti:
joo elikkä just tolla sun ohjeella meni vää 140,5m että kusettaja
juu elikä ei taida olla vaan tarpeeksi taitoa:D ja ponnistuksen ajoitustakin kannattaa miettiä ennen kun rupeaa inisemään.
- Matti nykänen
kannattaa 1.4 mun ekka 154 XD
- Minä pelaan sitä
Aivan sikakovia hyppyjä teilläki...
Ite oon päässy 145m parhaillaan, ja sekin tuntu loistavalta!!
Lolled oon sentää ahonen olli= Maailman paras hyppääjä!!!
:D - MiesHolmenkollen
Minä pelaan sitä kirjoitti:
Aivan sikakovia hyppyjä teilläki...
Ite oon päässy 145m parhaillaan, ja sekin tuntu loistavalta!!
Lolled oon sentää ahonen olli= Maailman paras hyppääjä!!!
:DParas tuuli riippuu ihan tyypistä mut kyl se yleensä on et lähtee 1.4 menossa alaspäin kun on punanen se mittari... Sitten ponnista mahdollisimman lähellä reunaa (liian lähelle hyppy jää noin 70-100 m) Sitten kun leijailet sen
talon päällä ole vaakasuorassa sitten kallista noin 20 asteeseen ja lopussa lähde pieneen syöksyyn ja sitten suorista ja tee telemarkit :D
Mun ennätys on 154.5M - peluri
MiesHolmenkollen kirjoitti:
Paras tuuli riippuu ihan tyypistä mut kyl se yleensä on et lähtee 1.4 menossa alaspäin kun on punanen se mittari... Sitten ponnista mahdollisimman lähellä reunaa (liian lähelle hyppy jää noin 70-100 m) Sitten kun leijailet sen
talon päällä ole vaakasuorassa sitten kallista noin 20 asteeseen ja lopussa lähde pieneen syöksyyn ja sitten suorista ja tee telemarkit :D
Mun ennätys on 154.5Mite lähen siinä kun on 1.3 alaspäin menossa myötätuuli ja menen suorassa taloon asti ja sitten jyrkästi alas
ennätys 161 metriä - tatsa13
peluri kirjoitti:
ite lähen siinä kun on 1.3 alaspäin menossa myötätuuli ja menen suorassa taloon asti ja sitten jyrkästi alas
ennätys 161 metriäMistä tämän pelin voi ladata vai pelataanko sitä netistä?
- anne jahonen
tatsa13 kirjoitti:
Mistä tämän pelin voi ladata vai pelataanko sitä netistä?
oon hypänny,vitun runkkarit
- K. EITURI
anne jahonen kirjoitti:
oon hypänny,vitun runkkarit
On meinaan hypätty
- Widddd
K. EITURI kirjoitti:
On meinaan hypätty
Varmaan useitakin kertoja hypätty 164,5m kun mäkiennätys on 164m... Nobot..
- huu2
Widddd kirjoitti:
No toi mäkiennätys on pelin 2 versiossa. Ykkös versiossa se ei ole tiedossa -,-
- kk
Widddd kirjoitti:
elikkä mikä on paras miinuslukema tuossa hyppyrin nokalla?! juts ennen ponnistusta? mulla aina joku -1,3 -1,4 ja silti vain 149 ennätys? vaikka pidänkin tuota optimaalisena lukemana. jotain vikaa sitte ite lentoasennossa?
- PRTY
kk kirjoitti:
elikkä mikä on paras miinuslukema tuossa hyppyrin nokalla?! juts ennen ponnistusta? mulla aina joku -1,3 -1,4 ja silti vain 149 ennätys? vaikka pidänkin tuota optimaalisena lukemana. jotain vikaa sitte ite lentoasennossa?
Today´s best -listan ja All time high -listan perässä on musta kuvake, jota klikkaamalla voi katsoa, miten hypyt on hypätty.
All time high -listalla oleva Tullballin kärkitulos on aika mielenkiintoinen. Hyppy lähtee miten sattuu, mutta puolivälissä rinnettä hyppääjä ponnistaa uudelleen ylöspäin ja lentää jonnekin yläilmoihin. Eli se on huijaustulos. - PRTY
PRTY kirjoitti:
Today´s best -listan ja All time high -listan perässä on musta kuvake, jota klikkaamalla voi katsoa, miten hypyt on hypätty.
All time high -listalla oleva Tullballin kärkitulos on aika mielenkiintoinen. Hyppy lähtee miten sattuu, mutta puolivälissä rinnettä hyppääjä ponnistaa uudelleen ylöspäin ja lentää jonnekin yläilmoihin. Eli se on huijaustulos.Lisäys edelliseen:
Ponnistaessa pitää painaa yhtäaikaa välilyöntiä ja vasenta nuolinäppäintä. Sitten hyppy lähtee hieman yläviistoon ja kohoaa riittävän korkealle. Vasenta nuolta pitää painaa hyvin kevyesti ja nopeasti.
Ilmalennon aikana täytyy kiinnittää erityistä huomiota siihen, ettei hyppääjän vauhti hidastu missään vaiheessa. Lentorata on sulava kaari sitten, että alkulento kohoaa loivasti ylöspäin ja loppulento on melko jyrkästi alaspäin. - fdggg
PRTY kirjoitti:
All time high -listalla oleva Tullballin kärkitulos on aika mielenkiintoinen. Hyppy lähtee miten sattuu, mutta puolivälissä rinnettä hyppääjä ponnistaa uudelleen ylöspäin ja lentää jonnekin yläilmoihin. Eli se on huijaustulos.totta
- gfddddddddd
musta paras on kun lähtee kun on 1.4 myötätuulta
- SHAGDVDGFHUIU
paras on lähtee musta 1.2 myötätuuleen sillä mää oon hypännyt 160m.
- holmenkollenjumpper
äske liitelin 159m ja enari 159,5m
- Hroar Stjernen
Aika paljon kaverin kanssa hiottiin tätä mäkihyppyä tossa jokunen vuosi sitten.
Tuulet tosiaan 1.4-1.2 antaa parhaat tulokset, mitään optimia ei löydetty vaan pikkasen eri kulmilla ja liidoilla mentiin. Saatiin kuitenkin samoja tuloksia eri tuulilla.
Itse hyppäsin 166,5m ja kaveri pisti vielä metrin tai puolitoista paremmaks.
Netissä nähtyjä "Best of"-tuloksia täytyy ihmetellä kyllä...pisteissä 700 paremmalle puolelle päästiin,mutta silloin taisi parhaat olla 720 ,onkohan paljon parannettu?
- Huom!
oma enkka 165.5 mut lähe 1.3 kannattaa kokeilla!
- Amatööri-Ahonen
Ite lähen tornista kun on 1.3-1.1 myötäistä...
- jnne
Voi vitun homot saatana imenkää toistenne slerpaa ja teijän munat on mun kissan peniksen kokosia sasaaataanaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602047Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661698Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431379Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2331321Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421185- 811156
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3481097Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3181086