HOLMENKOLLEN SKI JUMP TIETÄÄKÖ JOKU???

Niksi Ismo

Hei eli tietääkö joku semmosen pelin kuin Holmenkollen ski jump niin jos tietää voiko kertoa mikä tuuli on paras hypätä??? Odotan innolla =D Mun enari on 147,5m!

24

4014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastatuuli...

      .........

      • kokeneempipelaajapuoli

        Juuri lentelin itse 161m...
        Elikä kun lähtee puomilta kun alkaa 1.5m (vastatuulta) laskemaan elikä puomilta lähtö 1.4m kohalla, sitä voi soveltaa lentotekniikan mukaan... itse olen kokenut parhaaksi tällaise: aluks melkein vaaka tasossa ja siitä jyrkentämään hiukan lasku asento että oli 20 asteen kulmassa kun menee puitten yllä, ja loppuun pienentää kulmaan ja suoristaa jotta saa nopeutta ja lopussa olevan vastaisen virtauksen voi hyödyntää.
        Elikä 161m yrittämään... koitan ilmotella jos parannan viel


      • asdness
        kokeneempipelaajapuoli kirjoitti:

        Juuri lentelin itse 161m...
        Elikä kun lähtee puomilta kun alkaa 1.5m (vastatuulta) laskemaan elikä puomilta lähtö 1.4m kohalla, sitä voi soveltaa lentotekniikan mukaan... itse olen kokenut parhaaksi tällaise: aluks melkein vaaka tasossa ja siitä jyrkentämään hiukan lasku asento että oli 20 asteen kulmassa kun menee puitten yllä, ja loppuun pienentää kulmaan ja suoristaa jotta saa nopeutta ja lopussa olevan vastaisen virtauksen voi hyödyntää.
        Elikä 161m yrittämään... koitan ilmotella jos parannan viel

        joo elikkä just tolla sun ohjeella meni vää 140,5m että kusettaja


      • eräilläehkäpä
        asdness kirjoitti:

        joo elikkä just tolla sun ohjeella meni vää 140,5m että kusettaja

        juu elikä ei taida olla vaan tarpeeksi taitoa:D ja ponnistuksen ajoitustakin kannattaa miettiä ennen kun rupeaa inisemään.


    • Matti nykänen

      kannattaa 1.4 mun ekka 154 XD

      • Minä pelaan sitä

        Aivan sikakovia hyppyjä teilläki...
        Ite oon päässy 145m parhaillaan, ja sekin tuntu loistavalta!!
        Lolled oon sentää ahonen olli= Maailman paras hyppääjä!!!
        :D


      • MiesHolmenkollen
        Minä pelaan sitä kirjoitti:

        Aivan sikakovia hyppyjä teilläki...
        Ite oon päässy 145m parhaillaan, ja sekin tuntu loistavalta!!
        Lolled oon sentää ahonen olli= Maailman paras hyppääjä!!!
        :D

        Paras tuuli riippuu ihan tyypistä mut kyl se yleensä on et lähtee 1.4 menossa alaspäin kun on punanen se mittari... Sitten ponnista mahdollisimman lähellä reunaa (liian lähelle hyppy jää noin 70-100 m) Sitten kun leijailet sen
        talon päällä ole vaakasuorassa sitten kallista noin 20 asteeseen ja lopussa lähde pieneen syöksyyn ja sitten suorista ja tee telemarkit :D

        Mun ennätys on 154.5M


      • peluri
        MiesHolmenkollen kirjoitti:

        Paras tuuli riippuu ihan tyypistä mut kyl se yleensä on et lähtee 1.4 menossa alaspäin kun on punanen se mittari... Sitten ponnista mahdollisimman lähellä reunaa (liian lähelle hyppy jää noin 70-100 m) Sitten kun leijailet sen
        talon päällä ole vaakasuorassa sitten kallista noin 20 asteeseen ja lopussa lähde pieneen syöksyyn ja sitten suorista ja tee telemarkit :D

        Mun ennätys on 154.5M

        ite lähen siinä kun on 1.3 alaspäin menossa myötätuuli ja menen suorassa taloon asti ja sitten jyrkästi alas

        ennätys 161 metriä


      • tatsa13
        peluri kirjoitti:

        ite lähen siinä kun on 1.3 alaspäin menossa myötätuuli ja menen suorassa taloon asti ja sitten jyrkästi alas

        ennätys 161 metriä

        Mistä tämän pelin voi ladata vai pelataanko sitä netistä?


      • anne jahonen
        tatsa13 kirjoitti:

        Mistä tämän pelin voi ladata vai pelataanko sitä netistä?

        oon hypänny,vitun runkkarit


      • K. EITURI
        anne jahonen kirjoitti:

        oon hypänny,vitun runkkarit

        On meinaan hypätty


      • Widddd
        K. EITURI kirjoitti:

        On meinaan hypätty

        Varmaan useitakin kertoja hypätty 164,5m kun mäkiennätys on 164m... Nobot..


      • huu2
        Widddd kirjoitti:

        Varmaan useitakin kertoja hypätty 164,5m kun mäkiennätys on 164m... Nobot..

        No toi mäkiennätys on pelin 2 versiossa. Ykkös versiossa se ei ole tiedossa -,-


      • kk
        Widddd kirjoitti:

        Varmaan useitakin kertoja hypätty 164,5m kun mäkiennätys on 164m... Nobot..

        elikkä mikä on paras miinuslukema tuossa hyppyrin nokalla?! juts ennen ponnistusta? mulla aina joku -1,3 -1,4 ja silti vain 149 ennätys? vaikka pidänkin tuota optimaalisena lukemana. jotain vikaa sitte ite lentoasennossa?


      • PRTY
        kk kirjoitti:

        elikkä mikä on paras miinuslukema tuossa hyppyrin nokalla?! juts ennen ponnistusta? mulla aina joku -1,3 -1,4 ja silti vain 149 ennätys? vaikka pidänkin tuota optimaalisena lukemana. jotain vikaa sitte ite lentoasennossa?

        Today´s best -listan ja All time high -listan perässä on musta kuvake, jota klikkaamalla voi katsoa, miten hypyt on hypätty.

        All time high -listalla oleva Tullballin kärkitulos on aika mielenkiintoinen. Hyppy lähtee miten sattuu, mutta puolivälissä rinnettä hyppääjä ponnistaa uudelleen ylöspäin ja lentää jonnekin yläilmoihin. Eli se on huijaustulos.


      • PRTY
        PRTY kirjoitti:

        Today´s best -listan ja All time high -listan perässä on musta kuvake, jota klikkaamalla voi katsoa, miten hypyt on hypätty.

        All time high -listalla oleva Tullballin kärkitulos on aika mielenkiintoinen. Hyppy lähtee miten sattuu, mutta puolivälissä rinnettä hyppääjä ponnistaa uudelleen ylöspäin ja lentää jonnekin yläilmoihin. Eli se on huijaustulos.

        Lisäys edelliseen:

        Ponnistaessa pitää painaa yhtäaikaa välilyöntiä ja vasenta nuolinäppäintä. Sitten hyppy lähtee hieman yläviistoon ja kohoaa riittävän korkealle. Vasenta nuolta pitää painaa hyvin kevyesti ja nopeasti.

        Ilmalennon aikana täytyy kiinnittää erityistä huomiota siihen, ettei hyppääjän vauhti hidastu missään vaiheessa. Lentorata on sulava kaari sitten, että alkulento kohoaa loivasti ylöspäin ja loppulento on melko jyrkästi alaspäin.


      • fdggg
        PRTY kirjoitti:

        Today´s best -listan ja All time high -listan perässä on musta kuvake, jota klikkaamalla voi katsoa, miten hypyt on hypätty.

        All time high -listalla oleva Tullballin kärkitulos on aika mielenkiintoinen. Hyppy lähtee miten sattuu, mutta puolivälissä rinnettä hyppääjä ponnistaa uudelleen ylöspäin ja lentää jonnekin yläilmoihin. Eli se on huijaustulos.

        totta


    • gfddddddddd

      musta paras on kun lähtee kun on 1.4 myötätuulta

    • SHAGDVDGFHUIU

      paras on lähtee musta 1.2 myötätuuleen sillä mää oon hypännyt 160m.

    • holmenkollenjumpper

      äske liitelin 159m ja enari 159,5m

      • Hroar Stjernen

        Aika paljon kaverin kanssa hiottiin tätä mäkihyppyä tossa jokunen vuosi sitten.

        Tuulet tosiaan 1.4-1.2 antaa parhaat tulokset, mitään optimia ei löydetty vaan pikkasen eri kulmilla ja liidoilla mentiin. Saatiin kuitenkin samoja tuloksia eri tuulilla.

        Itse hyppäsin 166,5m ja kaveri pisti vielä metrin tai puolitoista paremmaks.

        Netissä nähtyjä "Best of"-tuloksia täytyy ihmetellä kyllä...pisteissä 700 paremmalle puolelle päästiin,mutta silloin taisi parhaat olla 720 ,onkohan paljon parannettu?


    • Huom!

      oma enkka 165.5 mut lähe 1.3 kannattaa kokeilla!

    • Amatööri-Ahonen

      Ite lähen tornista kun on 1.3-1.1 myötäistä...

    • jnne

      Voi vitun homot saatana imenkää toistenne slerpaa ja teijän munat on mun kissan peniksen kokosia sasaaataanaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe