mielestäsi paras kauhuleffa ikinä? kyselen,koska en ole tähän asti nähnyt vielä yhtäkään oikeasti pelottavaa kauhuleffaa! antakaa vinkkejä mitä vois vuokrata?
gallup! PARHAIMMAT KAUHULEFFAT?
14
2261
Vastaukset
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
Pakko vastata kun en voi vastustaa näitä kyselyjä:
1.Shutter (Thai-versio, ei USA)
2.Manaaja (originaali)
3.Spirit of the Victim
4.Suspiria
5.Rule Number One
6.Orpokoti (El Orfanato)
7.Silk
8.Body 19
9.Noroi the Curse
10.The Eye (ei jenkkiversio)- jodi66
Mistäköhän tuon "Rule number one" leffan löytää? Oon Filmifriikit yms käyny läpi, mut ei löydy. MarkiisiDeFuckingÅmÅl on leffaa muistaakseni pariinkin otteeseen täällä hehkuttanut ja kiinnostuin.. :)
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
jodi66 kirjoitti:
Mistäköhän tuon "Rule number one" leffan löytää? Oon Filmifriikit yms käyny läpi, mut ei löydy. MarkiisiDeFuckingÅmÅl on leffaa muistaakseni pariinkin otteeseen täällä hehkuttanut ja kiinnostuin.. :)
sitä vielä julkaistu Suomessa, itse tilasin DVD:n ulkomailta. Mutta jos haluat katsoa livestreaminä tietsikalla, niin tässä osoite: http://www.asian-horror-movies.com/rule.php
Tuskinpa nämä mun suosikit sua pelottavat, muuta luotellaan silti, ja perään laitan kutosia sen mukaan miten niistä välttyy katsojalle saatanan olemassaolo ja hänen mahtinsa kuolevaisten valtakunnassa - Heil Satan!:D
The Texas Chain Saw Massacre(-74) 66
Manaaja 666
The Wicker Man(-73) 666
Carnival of Souls(-62) 66
Dawn of the Dead(-79) 66
Omen(-76) 666
Ihmissusi Lontoossa(-81) 6
Halloween(-78) 66
The Shutter (Thai) 66
Last House on the Left 6
The Hills Have Eyes(-77) 66
Zombie Dead 666
Uinu Uinu Lemmikkini 66
Night of the Living Dead(-68) 66
The Brood 6
Noiduttu Sydän 666
Nosferatu(-22) 666
Dr. Caligari 66
Rosemary's Baby 666
Beyond 666
Deep Red 6
Evil Dead II 66
Shining 666
Dellamorte Dellamore 66(6)
Siin, en nyt muita keksinyt, toivottavasti joku uskari otti tämän tosissaan ja aloittaa etärukoilun mun kadotetun sielun puolesta.:P- tikku-ukkotyttö
:OO erittäin hyviä elokuvia, suosittelen myös !
- Mixolydian
Pienenä peljättiin semmosta ku Wes Cravenin A Nightmare On Elm Street
- cat_on_fire
Scream, Blair Witch Project, Kingin It, Ring ja alkuperäiset Ringut..
Jos et ole nähnyt niin tsekkaa. - tikku-ukkotyttö
mmm, riippuu tietty vähän et mimmosta tykkää kattella. mulle tuotti joskus hostel pettymyksen, ku ennakkoluulot oli verisemmät kuin mitä elokuva sit itsessään. mut vähän aikaa sitten kattelin rec -leffan. se oli jännä, mahtavat tehosteet ! :D
- Kandyman
Kun ei tiedä pitäisikö siinä olla verta ja sisäelimiä vai henkistä kauhua. Noh, tässä tv:stä tuttuja ei paremmuusjärjestyksessä:
Shining - Hohto
The Others
Mothman - sanansaattaja
Hellraiser
Creepshow
Candyman
Joyride - ....::::....
En tiedä onko niin kovin pelottava mutta PARAS ikinä: Nightmare on elm street!! Freddy vs. Jason on kans tosi tosi hyvä!
- Jasonloveri
Jo olet kyllä oikeassa että freddy vs jason on pelottava mutta se ei kuitenkaan ole yhtä pelottave kun esim. Ring tai Kauna. Sitä paitsi minun mielestä Freddy EI ole pelottava. Minusta hän näyttää pellelltä. Mutta hänen tapansa tappaa on todella kammottave. Siksi jos minun pitäisi valita kummalla tavalla minä kuolisin niin haluaisin että Jason tappaisi minut. Jasonin ulkönäkö on kammotavampi kun Freddyn... Mutta kaikilla on oma mielipiteensä. :)
- JÄÄ TRAUMOJA!
Nää on pelottavimpia kauhuleffoja ikinä: Kauna ja Kauna 2. Englanninkielinen nimi on The grudge. kaikille kavereilleni Jotka ovat katsoneet elokuvat on jäänyt traumoja siitä ainakin viikoksi (minulle myös). yhdelle jopa 2 vuodeksi. elokuvat ovat K-15
- MarkiisiDeFuckingÅmÅl
...tiedoksi, että japaniksi ovat nimeltään Ju-on 1 & 2. Kolmas osa "The Grudge 3" on nähtävissä täällä: http://www.supernovatube.com/play.php?viewkey=27b636fa15c2d9c54429
- Kaunavihaaja
Olet minusta oikeassa kun sanot että Kauna on todella traumaattinen. Itse en ole nähnyt sitä mutta sain jo pienen trauman vain jos katsoin trailerin. Kaverini mielsestä Kauna tyttö/nainen on todella kaunis. Jopa kuolleena. Minust hän on väärässsä koska KAUNA EI OLE KAUNIS (ainakaan minun mielestäni) Mutta Toshio on ei ole minsta pelottava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051170
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116988- 125906
- 91739
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten285704Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54596Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 72483