On han se hyvä et maahan muuttajia tulee suomeen mut pysyisivät naimisissa eikä eroisi vaimoistaan koska suomalaiset vaalea hiuksiset naiset saavat ne kimppuunsa. Puhun omasta kokemuksestani kun mul on kimpussani yksi maahan muuttaja joka haluaa vaalean hiuksisen ja mielellään nuoren näköisen naisen koska kaverilla kin on! Ne ei ymmärrä sanaa ei tai ei kiinnosta, kun hän haluaa entä se mitä mä haluan en ainakaan sitä ihmistä vaan erästä toista. onko suomessa mitään järjestöä mistä sais apua ?
Auttakaa mitä teen
11
1051
Vastaukset
- niitäkin
järjestöjäon.Mutta mene nyt ensin suomenkielen kurssille että osaisit vähän verbaalisesti ja kieliopillisesti kielen oikein..
- siru
Hei mä olen kyllä ihan suomalainen nainen! Mä olen maahanmuuttaja miesten kohteena ! Mä kysyin apua et miten pääsen eroon siitä et ne ei häiritse mua tai vainoa mua ! onko muilla tämmöstä ongelmaa vai olenko ainut ? se kyseinen mies haluaa naimisiin ettei sitä karkoiteta maasta mä haluan olla vapaa ja kaikkilla han on semmoinen mies tyyppi josta pitää. ja mä en tunne sitä ihmistä kohtaan mitään ymmärsitkö? en mene suomen kieltä opiskelemaan.
- hakaristi_
siru kirjoitti:
Hei mä olen kyllä ihan suomalainen nainen! Mä olen maahanmuuttaja miesten kohteena ! Mä kysyin apua et miten pääsen eroon siitä et ne ei häiritse mua tai vainoa mua ! onko muilla tämmöstä ongelmaa vai olenko ainut ? se kyseinen mies haluaa naimisiin ettei sitä karkoiteta maasta mä haluan olla vapaa ja kaikkilla han on semmoinen mies tyyppi josta pitää. ja mä en tunne sitä ihmistä kohtaan mitään ymmärsitkö? en mene suomen kieltä opiskelemaan.
tatuointi otsaasi
siru kirjoitti:
Voisi jopa olla kannattavaa, ellet sitten halua loppuelämisi ajan olla sossun armoilla..
Näin vanhemman "sedän" antamalla oikeudella, niin ehdottaisin lauseen aloittamista "ISOLLA KIRJAIMELLA", sekä yhdyssanojen opettelua :)- 145
siru kirjoitti:
täällä keskustellaan asuntoasioista eikä seurusteluongelmista! kai sun asialle löytyy sopivampikin paikka.
- kysymys!??
tällä kirjoituksella on mitä tekemistä palstalla.. koti ja rakentaminen/// asunnot?
suosittelen kanssa sitä kielikurssii sinulle- todeta että
aloittajan verbaalinen ilmaisutaito aika heikko.Olen huomannut että se on yleistynyt nuorten keskuudessa.Myös kirjoitustaito heikentynyt.
- perskolu
todeta että kirjoitti:
aloittajan verbaalinen ilmaisutaito aika heikko.Olen huomannut että se on yleistynyt nuorten keskuudessa.Myös kirjoitustaito heikentynyt.
teettää. Aloittajalle sanoisin että otapa kaveriksesi joku isänmaallinen nahkatukka niin eiköhän sulhasehdokkaasi pahimmat höyryt laimene. Tai järjestä kohtaus mamusi kanssa niin että poliisi pyydetään paikalle ja syytä sitä mamuasi vaikka raiskausyrityksestä.
- ja asiaasi
NÄILLE MUILLE KIRJOITTAJILLE:
Eivät kaikki osaa täällä liikkua kuin kala vedessä eivätkä voi tietää mille "osastolla" pitää kirjoittaa kun on hätä! Te ette siihen kuole jos joku ei osaa kirjottaa oikein tai osaa olla just oikeessa paikassa! Ihme niuhotusta!! Auttaisitte mielummin! Ei aina tarvitse olla niin mielettömän skeptinen kaikkeen! Siinä ei mitään häviä jos vaikka yrittäisi auttaa!
Neuvoisin kysyjää menemään jonkun rehdin suomalaisen luo, (niitäkin löytyy vaikka ei siltä näytä) joka voisi ohjata oikeaan suuntaan. - Suosittelisin
että et olisi niin saavutettavissa kyseisille ihmisille. Onko pakko vastata puhelimeen? Tai mennä paikkoihin missä nämä ihmiset ovat? Sähköpostit menemään roskalaatikkoon jne. Kyllä ymmärtävät kun et vaan pidä mitään yhteyttä. Kyllä miehet selviävät vaikka eivät pääsisi kanssasi naimisiin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881