voitollinen peli/tuuri

oiapoisdajsnklöjn

Olen nyt parisen vuotta pystynyt pelaaman voitollista peliä. Pidän siis itseäni pelaajana, joka osaa pelata pokeria.

Kuitenkin sattui muutama päivä sitten niin, että hyvin alkanut sessio päättyi 45h myöhemmin mahdottomaan katastrofiin.

Koskaan ennen ei ole tarvinnut istua lähes kahta päivää putkeen pelissä, koska koskaan ennen en ole pöydästä poistunut häviöllä. Enkä olisi lähtenyt nytkään, mutta loppui virta.

Eli, vaikka pidän itseäni kohtuu hyvänä pelaajana, se ei näytä riittävän, sillä häviöllä pöydästä poistuja on aina häviäjä !! Vaikka sitten lopuisikin virta kesken. Asiasta käsittämättömän tekee se, että parisen vuotta todellakin olen ollut voitolla, eli en koskaan ole pöydästä lähtenyt häviöllä ! En siis olekaan voitolla, vaan minulla on käynyt pari vuotta hillitön tuuri putkeen vai ??

15

1349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • veppes

      en usko että oisit kaks vuotta pelannu tuurilla voitollista peliä, joskus tulee tappioita se on ihan normaalia!

    • sinä aina

      voittaisit,hah haa.ei semmoista pelaajaa ole edes olemassa joka aina voittaa

      • alottaja

        ei aina voita, mutta ei pöydästä tappiollakaan lähdetä ! Omillaan aikaisintaan.


    • lowroller31

      Meinaatko ettet olekoko kahden vuoden aikana poistunut pöydästä häviöllä? Kuulostaa aika uskomattomalta. Tuskin kannattaa huolestua, jos nyt tuli eka tappiopäivä kahteen vuoteen. :D

      • alottaja

        Olen aina istunut pöydässä niin kauan, että on vähintään saman verran kuin session alussa. Ennen en peliä lopeta. Joskus on joutunut istumaan aamuneljäänkin, mutta kuitenkin. Ja pelini painottuvat aikataulusyistä lähinnä viikonloppuihin.


      • lowroller31
        alottaja kirjoitti:

        Olen aina istunut pöydässä niin kauan, että on vähintään saman verran kuin session alussa. Ennen en peliä lopeta. Joskus on joutunut istumaan aamuneljäänkin, mutta kuitenkin. Ja pelini painottuvat aikataulusyistä lähinnä viikonloppuihin.

        No aika hieno saavutus, jos on tosiaan totta. Tai kyllähän tuon voi periaatteessa uskoakin. En vain tiedä onko tuossa mitään järkeä. Itsellä ainakin pukkaa tilttiä, vitutusta, väsymystä yms. päälle niin kyllä se peli on sillon parempi lopettaa kuin jatkaa väkisin.

        Trackeristä katoin, että näköjään n. 35% sessioista on päättynyt minulla tappiollisesti. Ja olen siis reilusti voittava pelaaja.

        Onnea peleihin.


    • pelannut voitollista peliä

      kahden vuoden ajan. Jään voitolle 45% sessioista ja häviölle 55%. Voittosessioiden aikana voitan tosin enemmän kuin tappiosessioiden aikana häviän.

    • alottaja

      Tarkennus siis. Pari vuotta toki, mutta lähinnä viikonloppuisin, sillä viikolla ei ehdi, jaksa eikä viitsi.. Ei siis todellakaan joka päivä vaan pari,kolme iltaa viikossa.......

      • Herranjee

        Oikeesti jos sä jonku satasen tai tonnin häviät nii pitääkö sitä tänne kitiseen tulla??? Täältähän sä varmasti neuvon saat miten voitat tappios takasin? Täältähän ne rahat ja hyvät neuvot tulee :D:D Hahahaaaa :D:D:D


    • millä...

      saitilla ja nimimerkillä pelaat, olis hienoa seurata kaveria joka ei häviä, kuin kerran kahdessa vuodessa.he he!!
      Ei taida olla puheille katetta jos ett uskalla ilmottautua!!!!!!!!!1

      • alottaja

        Juuri siksi en ole pelannut kuin viikonloppuisin, jos sattuu niin sanotusti istunto venähtämään. Nyt on sattuneesta syystä tullut hieman unettomia öitä. Ei ole kiva mennä aamulla töihin. Viikonloppuna eri juttu, kun on aikaa vaikka päivät läpeensä.


    • paskaa!

      mistä vitusta näitä pellejä tulee!

      muka et ikinä ole poistunut tappiollisena 3 vuoden aikana! huhuh!

      vaikka olisit jeesus niin varmasti kahden vuoden aikana joskus poistut tappiollisena!

      se on nettipokerin suola että rahat kiertää kaverilta toiselle! livepokerissa voi olla mahdollista, mutta ei nettipokerissa!

      joskus jopa joillakin on kuukauden mittaisia tappioputkia!

      että annatko sen nimimerkin ja pokerihuoneen sivun niin minäkin tulen seuraamaan sinun huippupeliäsi. muuten voit vetää vessasta alas tämän viestin!

      • alottaja

        Niin, olen siis pelannut vain viikonloppuisin, jolloin on aikaa istua niin kauan kuin on pakko, vaikka kellon ympäri. Ei pöydästä lähdetä, jos ei ole vähintään omillaan. Tarkoitushan on kuitenkin voittaa rahaa, vaikka vain vähänkin.

        Kahden vuoden aikana viikonloppuisin niitä pelitunteja ei nyt niin kauheasti ole kertynyt, vaikkakin joskus onkin istunto meinannut kestää kauemmin kuin mies.

        Että älkää nyt viitsikö jauhaa paskaa. Kai niitä tappiopelejäkin väistämättä tulee, jos hakkaa korttia päivästä toiseen, eikä ole aikaa pelata niin pitkään kuin on tarvis. Ei kuitenkaan saisi tulla sillä häviö on aina häviö.


    • paskapeluri

      aika pientä tasoa, veikkaan 0,02/0,04€ pöydissä siis varmaan pelaat! siellä on mahdollista hävitä paljon potteja ja poistua kuitenkin muutaman sentin voitolla! mutta 1/2€ pöydissä on mahdotonta viikolopun aikana pelta niin että olisi aina poistunut voitollisena! jos esim häviät 500€ potin niin sinun tiukalla hyvällä pelillä sinun pitäisi istua pöydässä kuukausi että saat tilisi taas plussan puolelle! eli et millää kerkeäisi muutamassa tunnissa tai edes vuorokaudessa saamaan suurta tappiota takaisin! koska raha kiertää you know!

      mutta onnea vaan tuleviin peleihin, siellä 0,02/0,04€ no limit pöydissä!

    • mahti fiilis

      on se ihmeellistä itselläkin 86h sessio ja 5 pöytää vähintään koko ajan auki ja vähintään 3 pöydässä jäin reilusti voitolle(vaihtelin pöytiä normin. 30 min välein). siis 3 pöydässä jäin voitolle ja 2 sanotaanko - nolla tilanteeseen mikä on pelissä vikana. ajattelin et seuraavaksi pelaan 98-110 th session. tarvii katsoa miten siinä käy ja vasta sitten tulen kertomaan..... ja pöydät oli 0.01 centist ylöspäin aina 0.05/10 pöytii ei isoja voittoja mutta voittoja kumminkin. pistäisin handhistoryy mutku ei osaa....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe