Sä et taida

Ymmärtää.

Minusta tuntuu, että sä et oikein taida ymmärtää mitä olet tehnyt mulle.
Dumppasit minut sieltä paikasta pois, pilasit maineeni siellä, mustamaalasit minua ulkopuolisille ja myös siellä niille ihmisille.

Et varmaan käsitä kuinka hirveältä tuollainen tuntuu.

En tule ikinä ymmärtämään, miksi sä vihasti mua niin paljon että piti kostaa noin pahasti.

Olisit pitanyt vihasi ja halveksuntasi minua kohtaan omana tietonasi, mutta että piti ammatillinen elämäni tuhota, oli jo liikaa.

En tosiaankaan toivu tästä ikinä. Sen toki tiedät, ja nautit joka hetkestä.

32

2953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • helvetti jo

      vähän tarkemmin äläkä laita tota samaa alotusta kolmeetuhatta kertaa.

      Vai oliko se sittenkin niin, että et vain kestänyt kun et pärjännyt/suoriutunut opinnoistasi tms??

      • ap.

        Minä suoriuduin opinnoissani muita paremmin, mutta sille ohjaajalle en kelvannut,koska hän vaati minulta sellaista mistä ei ollut sovittu.
        Kaikki perustuu siihen, että hän on mielivaltainen ja tuhoaa kaikkien ihmisen elämän.

        Olen kuolemaisillani tuskaan, siksi kirjoitan.

        Ei mistään pärjäämisestä ole kyse. Kukaan muu kuin hän ei ole sitä mieltä, että olisin tyhmä.

        Ei se ole hänen päätettävissään.

        Joka päivä toivon etten eläisi.


      • sitten kantelu
        ap. kirjoitti:

        Minä suoriuduin opinnoissani muita paremmin, mutta sille ohjaajalle en kelvannut,koska hän vaati minulta sellaista mistä ei ollut sovittu.
        Kaikki perustuu siihen, että hän on mielivaltainen ja tuhoaa kaikkien ihmisen elämän.

        Olen kuolemaisillani tuskaan, siksi kirjoitan.

        Ei mistään pärjäämisestä ole kyse. Kukaan muu kuin hän ei ole sitä mieltä, että olisin tyhmä.

        Ei se ole hänen päätettävissään.

        Joka päivä toivon etten eläisi.

        ohjaajastasi niin helpottaa.
        Varsinkin jos on muitakin tukena tietämässä millainen paha ohjaaja se on, niin eiköhän se saa kenkää hommistaan ja maineesi palautuu pikkuhiljaa, eikä sinun tarvitse haudata ammatillisia haaveitasi.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Minä suoriuduin opinnoissani muita paremmin, mutta sille ohjaajalle en kelvannut,koska hän vaati minulta sellaista mistä ei ollut sovittu.
        Kaikki perustuu siihen, että hän on mielivaltainen ja tuhoaa kaikkien ihmisen elämän.

        Olen kuolemaisillani tuskaan, siksi kirjoitan.

        Ei mistään pärjäämisestä ole kyse. Kukaan muu kuin hän ei ole sitä mieltä, että olisin tyhmä.

        Ei se ole hänen päätettävissään.

        Joka päivä toivon etten eläisi.

        se ohjaaja vaati minua ryömimään, mielistelemään, vaihtamaan aihetta omien mieltymystensä mukaan, ja sitten dumppasi kun en saanut sellaista aikaan mihin kukaan muukaan ei kykene.
        Minun olisi pitänyt olla parempi kuin hänen itsensä.

        Hän oli törkeä ja tuhosi elämänhaluni.

        Hän kostaa oman elämänsä kokemukset sellaisille ihmisille jotka osuvat hänen tielleen.

        Hän valehteli siinä kaikki.

        Ei opiskelijan tehtävänä ole suoritua ohjaajan vaatimaan tahtiin vaan omaan tahtiinsa. MIssään ei ole määritelty vaadittuja opintosuorituksia,ja minä olin parempi kuin muut vastaavassa tilanteessa olevat.


      • ap.
        sitten kantelu kirjoitti:

        ohjaajastasi niin helpottaa.
        Varsinkin jos on muitakin tukena tietämässä millainen paha ohjaaja se on, niin eiköhän se saa kenkää hommistaan ja maineesi palautuu pikkuhiljaa, eikä sinun tarvitse haudata ammatillisia haaveitasi.

        Se mustamaalasi minua henkilölle joka otti minuun yhteyttä juuri siitä syystä.

        Maineeni mustamaalaaminen on se pahin asia.

        Olen saanut tukea asiassani, en ole ainut. Hän on täydellisen epäoikeudenmukainen, siinä kaikki. Nauttii kun saa kiusata ihmisiä ja kiduttaa.


      • tee se
        ap. kirjoitti:

        se ohjaaja vaati minua ryömimään, mielistelemään, vaihtamaan aihetta omien mieltymystensä mukaan, ja sitten dumppasi kun en saanut sellaista aikaan mihin kukaan muukaan ei kykene.
        Minun olisi pitänyt olla parempi kuin hänen itsensä.

        Hän oli törkeä ja tuhosi elämänhaluni.

        Hän kostaa oman elämänsä kokemukset sellaisille ihmisille jotka osuvat hänen tielleen.

        Hän valehteli siinä kaikki.

        Ei opiskelijan tehtävänä ole suoritua ohjaajan vaatimaan tahtiin vaan omaan tahtiinsa. MIssään ei ole määritelty vaadittuja opintosuorituksia,ja minä olin parempi kuin muut vastaavassa tilanteessa olevat.

        kantelu.


      • mustamaalasi
        ap. kirjoitti:

        Se mustamaalasi minua henkilölle joka otti minuun yhteyttä juuri siitä syystä.

        Maineeni mustamaalaaminen on se pahin asia.

        Olen saanut tukea asiassani, en ole ainut. Hän on täydellisen epäoikeudenmukainen, siinä kaikki. Nauttii kun saa kiusata ihmisiä ja kiduttaa.

        sinua sille, johon olit yhteydessä kantelun vuoksi? Häh? Mitä sitten tapahtui? Jätitkö asian sikseen?


      • päivänä.
        tee se kirjoitti:

        kantelu.

        meinasin jäädä auton alle kun itkin niin paljon etten huomannut autoa.
        En tiedä halaunko ikinä opiskella mitään.

        Ihmisarvoni tuhottiin. Katsotaan nyt jaksanko tehdä kantelua. Ei siitä mitään hyötyä ole.

        Se ohjaaja kostaa oman elämänsä itse aiheutetut ongelmat ihmisille. rakkaudettomuus on hänen ongelmansa, ei rakasta ketään kun on kylmä ja siksi jää yksin.


      • arvioinnista.

        Pärjäämminen = suorituminen ohjaajan vaatimalla tavalla tarkoittaa mielistelyä.

        Ei ole listattu vaadittuja suorituksia ja olin parempi kuin muut, joten kyse oli mielivaltaisesta kohtelusta.

        Olen kuolemaisillani tuskaan, siksi kirjoitan.


      • kyllä nyt
        päivänä. kirjoitti:

        meinasin jäädä auton alle kun itkin niin paljon etten huomannut autoa.
        En tiedä halaunko ikinä opiskella mitään.

        Ihmisarvoni tuhottiin. Katsotaan nyt jaksanko tehdä kantelua. Ei siitä mitään hyötyä ole.

        Se ohjaaja kostaa oman elämänsä itse aiheutetut ongelmat ihmisille. rakkaudettomuus on hänen ongelmansa, ei rakasta ketään kun on kylmä ja siksi jää yksin.

        otat yhteyttä tutor opettajaasi tai jos hänestä ei ole apua, koulutuspäällikköön ja menet niin ylös kuin tarve vaatii ja selvität asian.

        Jos oikea väärinkäytös on tapahtunut, niin maineesi palautuu.

        Älä edes mieti että jaksatko, jaksathan tännekin kirjoitella, kirjoita samantien tutorillesi, koulutuspäällikölle.. kun en tiedä missä opiskelet niin en tiedä organisaatiotanne.. mutta vaikka opm asti jos tarve vaatii!


      • olit parempi
        arvioinnista. kirjoitti:

        Pärjäämminen = suorituminen ohjaajan vaatimalla tavalla tarkoittaa mielistelyä.

        Ei ole listattu vaadittuja suorituksia ja olin parempi kuin muut, joten kyse oli mielivaltaisesta kohtelusta.

        Olen kuolemaisillani tuskaan, siksi kirjoitan.

        kuin muut?
        Helpottaisi kun tietäisi mitä alaa opiskelet, niin tietäisi hieman millaisia vaatimuksia siellä on...
        Katsos kun esim sos ja terv alalla vaaditaan erilaista osaamista kuin esim inssipuolella.


      • ap.
        olit parempi kirjoitti:

        kuin muut?
        Helpottaisi kun tietäisi mitä alaa opiskelet, niin tietäisi hieman millaisia vaatimuksia siellä on...
        Katsos kun esim sos ja terv alalla vaaditaan erilaista osaamista kuin esim inssipuolella.

        Ei ole listattu suoritusvaatimuksia, joten ei ole mitään virallaista määräystäs siitä mitä pitää saada aikaan jossakin aikayksikössä.

        Sain parempia kurssiarvosanoja kuin muut ja edistyin paremmin, siis heitä ei potkittu pois, vaan minut.

        Täydellisen epäoikeudenmukaista, ja mielivaltaista kohtelua.

        Mistään tavoitteista ei koskaan keskusteltu minun kanssani. Ohjaaja halusi päästä minusta eroon koska hän jäi kiinni valehtelusta minulle.


      • enpä ole
        ap. kirjoitti:

        Ei ole listattu suoritusvaatimuksia, joten ei ole mitään virallaista määräystäs siitä mitä pitää saada aikaan jossakin aikayksikössä.

        Sain parempia kurssiarvosanoja kuin muut ja edistyin paremmin, siis heitä ei potkittu pois, vaan minut.

        Täydellisen epäoikeudenmukaista, ja mielivaltaista kohtelua.

        Mistään tavoitteista ei koskaan keskusteltu minun kanssani. Ohjaaja halusi päästä minusta eroon koska hän jäi kiinni valehtelusta minulle.

        koskaan törmännyt opintoihin joita ei olisi jollain lailla määritelty.

        "Ei ole listattu suoritusvaatimuksia, joten ei ole mitään virallaista määräystäs siitä mitä pitää saada aikaan jossakin aikayksikössä."

        Miten voi opiskella yhtään mitään, jos ei vaatimuksia osaamistasosta tai suorituksista ole listattu?

        Mistään tavoitteista ei keskusteltu.. no kyllähän jokaisessa oppilaitoksessa nykyään sentään hopsit on... niissä keskustellaan tavoitteista ja edistymisestä, eikö?


      • ei ole.
        enpä ole kirjoitti:

        koskaan törmännyt opintoihin joita ei olisi jollain lailla määritelty.

        "Ei ole listattu suoritusvaatimuksia, joten ei ole mitään virallaista määräystäs siitä mitä pitää saada aikaan jossakin aikayksikössä."

        Miten voi opiskella yhtään mitään, jos ei vaatimuksia osaamistasosta tai suorituksista ole listattu?

        Mistään tavoitteista ei keskusteltu.. no kyllähän jokaisessa oppilaitoksessa nykyään sentään hopsit on... niissä keskustellaan tavoitteista ja edistymisestä, eikö?

        Laitosjohtaja sanoi, että meillä opintosuunnitelma ei sido, koska kyse on omaehtoisesta opiskelusta. Opiskelija määrää tahdin, näin minulle sanottiin.

        Ohjaajan toiminta oli täysin epäjohdonmukaista.
        Kyse oli vain siitä, että hän ei pitänyt minusta ja mustamaalasi minua sen vuoksi. On tehnyt samat temput muillekin.

        Lisäksi olen suoritutunu opintosuunnitelman mukaisesti. Ne ongelmat johtuivat ohjaajan valehtelusta, ja ne ongelmat ovat selkeästi toteen näytettävissä. Kysymys oli siitä, että hänelle ei saanut tuoda esiin epäkohtia. Esim. osa kirjoista oli sellaisia joita ei saa Suomesta ja ohjaaja suuttui kun mainitsin asiasta. Olin hankala hänen mielestään.

        Mutta, kun ei ole olemassa mitään mittareita suoritumisesta per aikayksikkö niin ei se riitä potkimisperusteeksi.

        Hän on itse edennyt opinnoissaan keskinkertaisesti, näin kuulin. Eli vaatii minulta enemän kuin itseltään.


      • kyllähän
        ei ole. kirjoitti:

        Laitosjohtaja sanoi, että meillä opintosuunnitelma ei sido, koska kyse on omaehtoisesta opiskelusta. Opiskelija määrää tahdin, näin minulle sanottiin.

        Ohjaajan toiminta oli täysin epäjohdonmukaista.
        Kyse oli vain siitä, että hän ei pitänyt minusta ja mustamaalasi minua sen vuoksi. On tehnyt samat temput muillekin.

        Lisäksi olen suoritutunu opintosuunnitelman mukaisesti. Ne ongelmat johtuivat ohjaajan valehtelusta, ja ne ongelmat ovat selkeästi toteen näytettävissä. Kysymys oli siitä, että hänelle ei saanut tuoda esiin epäkohtia. Esim. osa kirjoista oli sellaisia joita ei saa Suomesta ja ohjaaja suuttui kun mainitsin asiasta. Olin hankala hänen mielestään.

        Mutta, kun ei ole olemassa mitään mittareita suoritumisesta per aikayksikkö niin ei se riitä potkimisperusteeksi.

        Hän on itse edennyt opinnoissaan keskinkertaisesti, näin kuulin. Eli vaatii minulta enemän kuin itseltään.

        tuo siltä näyttää, että perusteet kanteluun ovat olemassa.

        "Lisäksi olen suoritutunu opintosuunnitelman mukaisesti. Ne ongelmat johtuivat ohjaajan valehtelusta, ja ne ongelmat ovat selkeästi toteen näytettävissä. Kysymys oli siitä, että hänelle ei saanut tuoda esiin epäkohtia. Esim. osa kirjoista oli sellaisia joita ei saa Suomesta ja ohjaaja suuttui kun mainitsin asiasta. Olin hankala hänen mielestään."

        Kyllä.. kantelun ainekset. Mutta mikä sitten oli se syy jolla sinut "potkittiin" ulos?
        Oletko nyt siis kokonaan vailla opinto-oikeutta?


      • on siinä.
        kyllähän kirjoitti:

        tuo siltä näyttää, että perusteet kanteluun ovat olemassa.

        "Lisäksi olen suoritutunu opintosuunnitelman mukaisesti. Ne ongelmat johtuivat ohjaajan valehtelusta, ja ne ongelmat ovat selkeästi toteen näytettävissä. Kysymys oli siitä, että hänelle ei saanut tuoda esiin epäkohtia. Esim. osa kirjoista oli sellaisia joita ei saa Suomesta ja ohjaaja suuttui kun mainitsin asiasta. Olin hankala hänen mielestään."

        Kyllä.. kantelun ainekset. Mutta mikä sitten oli se syy jolla sinut "potkittiin" ulos?
        Oletko nyt siis kokonaan vailla opinto-oikeutta?

        että ohjaaja vaati minua vaihtamaan aiheeni omien mieltymystensä mukaiseksi. Nyt sitten ei ole ohjaajaa koska kukaan muu ei halua ryhtyä hankkeeseen kun ei tiedä asiasta mitään.

        Eli en voi opiskella kun ei ole ohjaajaa. Lisäksi kun se ohjaaja mustamaalasi minua, moni luulee että olen viallinen, hankala ja epäonnistunut yksilö. Aina tohtoria enemmän uskotaan kuin opiskelijaa. Ne pystyvät aina vetoamaan tieteellisiin ansioihin kaikessa. On minulla pari henkilöä, jotka lupasivat auttaa, mutta aiheesta ei kukaan tiedä.

        Niin, opiskeluni meni pilalle tuon takia.

        Jollen olisi ikinä kohdannut ko. ohjajaa olisin välttynyt mielipahalta henkiseltä väkivallalta ja dumppaamiselta. Turhaan vaihdoin aiheeni häntä miellyttääksen, kun tässä kävi näin.

        Enkä ikinä luota kehenkään, se tässä on suuri ongelma.

        Ei mikään poista mielipahaa. Olen voinut erittäin huonosti tuon ohjaajan käytöksen takia. Ainaista inhottavaa nälvimistä.


      • ap.
        kyllähän kirjoitti:

        tuo siltä näyttää, että perusteet kanteluun ovat olemassa.

        "Lisäksi olen suoritutunu opintosuunnitelman mukaisesti. Ne ongelmat johtuivat ohjaajan valehtelusta, ja ne ongelmat ovat selkeästi toteen näytettävissä. Kysymys oli siitä, että hänelle ei saanut tuoda esiin epäkohtia. Esim. osa kirjoista oli sellaisia joita ei saa Suomesta ja ohjaaja suuttui kun mainitsin asiasta. Olin hankala hänen mielestään."

        Kyllä.. kantelun ainekset. Mutta mikä sitten oli se syy jolla sinut "potkittiin" ulos?
        Oletko nyt siis kokonaan vailla opinto-oikeutta?

        Ei ole virallisesti kukaan mitään ilmoittanut.
        Ohjaaja itse sanoi luottamuspula.

        Arvostelin hänen toimintaansa kun hän syytti minua huonoista opintosuorituksista.
        Toin esiin epäkohtia ja hän suuttui siitä, vaikka itse niitä epäkohtia pyysi kertomaan. Ei kestä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa (aiheellista) kritiikkiä.
        Itse kritisoi muita jatkuvasti. Hän on tehnyt samat temput muille, mutta eri paikassa.


      • ap.
        ap. kirjoitti:

        Ei ole virallisesti kukaan mitään ilmoittanut.
        Ohjaaja itse sanoi luottamuspula.

        Arvostelin hänen toimintaansa kun hän syytti minua huonoista opintosuorituksista.
        Toin esiin epäkohtia ja hän suuttui siitä, vaikka itse niitä epäkohtia pyysi kertomaan. Ei kestä minkäänlaista itseensä kohdistuvaa (aiheellista) kritiikkiä.
        Itse kritisoi muita jatkuvasti. Hän on tehnyt samat temput muille, mutta eri paikassa.

        Jos voisin peruuttaa sen päivän elämästäni, jolloin suostuin tämän ohjattavaksi, antaisin todella paljon. Hän tuhosi minulle niin kovin tärkeän asian.


      • kyseessä on siis
        ap. kirjoitti:

        Jos voisin peruuttaa sen päivän elämästäni, jolloin suostuin tämän ohjattavaksi, antaisin todella paljon. Hän tuhosi minulle niin kovin tärkeän asian.

        isompikin projekti/hanke...
        Kuulostaa kyllä kamalalta tilanteelta.

        Eli yliopistossa siis opiskelet, hanke on nyt jäissä?
        Ohjaajaa ei ole, kun kukaan ei tahdo(?) hankkeeseen perehtyä niin, että voisi sinua ohjata.

        Olisiko mahdollista palata alkuperäiseen suunnitelmaasi, jonka vaihdoit ohjaajaa miellyttääksesi?

        Kyllähän professorit toki arvovaltaisia ovat, ei käy kieltäminen, mutta kyllä sinä voit ja pystyt muille laitoksella osoittamaan ettet ole viallinen/hankala yksilö käyttäytymällä asiallisesti ja selvittämällä mahdollisuudet jatkaa opiskelua.

        Ei haluamaansa uraa saa hylätä yhden mädän ohjaajan takia.

        Voithan todeta laitoksella, että henkilökemiat menivät liian ristiin. Kyllä jokainen hiemankin älykkäämpi yksilö ymmärtää, että kaikkien kanssa yhteistyö vaan ei suju yrityksestä huolimatta.

        Kuulostaa siltä, että olet antanut tuon ohjaajasi mielipiteen vaikuttaa omaan minäkuvaasi jo ihan liiaksi ja uskot jo itsekin olevasi epäonnistunut.


      • murskana.
        kyseessä on siis kirjoitti:

        isompikin projekti/hanke...
        Kuulostaa kyllä kamalalta tilanteelta.

        Eli yliopistossa siis opiskelet, hanke on nyt jäissä?
        Ohjaajaa ei ole, kun kukaan ei tahdo(?) hankkeeseen perehtyä niin, että voisi sinua ohjata.

        Olisiko mahdollista palata alkuperäiseen suunnitelmaasi, jonka vaihdoit ohjaajaa miellyttääksesi?

        Kyllähän professorit toki arvovaltaisia ovat, ei käy kieltäminen, mutta kyllä sinä voit ja pystyt muille laitoksella osoittamaan ettet ole viallinen/hankala yksilö käyttäytymällä asiallisesti ja selvittämällä mahdollisuudet jatkaa opiskelua.

        Ei haluamaansa uraa saa hylätä yhden mädän ohjaajan takia.

        Voithan todeta laitoksella, että henkilökemiat menivät liian ristiin. Kyllä jokainen hiemankin älykkäämpi yksilö ymmärtää, että kaikkien kanssa yhteistyö vaan ei suju yrityksestä huolimatta.

        Kuulostaa siltä, että olet antanut tuon ohjaajasi mielipiteen vaikuttaa omaan minäkuvaasi jo ihan liiaksi ja uskot jo itsekin olevasi epäonnistunut.

        Kyllä se ohjaaja itsetuntoni murskasi, sitä ei käy kiistäminen.
        Olen aina käyttäytynyt asiallisesti, mutta kun se ei riitä. Ohjaaja voi sanoa ja tehdä mitä huvittaa, ei kukaan usko opiskelijaa.
        Aina voi väittää, että vika on opiskelijassa, olinpa sitten millainen tahansa. Mielivaltaista käytöstä se aina on. Ne aina kysyvät jotain ja jos opiskelija vastaa "väärin" alkavat vainomaan ja kostamaan. Siis ihan mitä tahansa triviaalia, tärkeintä on se, että heillä on se valta päätää, kuka saa elää ja kuka kuolla. MInun siis piti kuolla.

        Pitää mielistellä, ryömiä ja kerjätä ja silti mikään ei niille riitä. Täydellisen epäoikeudenmukaista, koska ko. ohjaaja nimenomaan kysyi epäkohdista, jotka ovat haitanneet tutkimustani. Eli on minun vikani, jos kirjalainat ulkomailta kestävät ja joudun odottelemaan. Vaikka aikatauluja ei ole sovittu.

        Kuulin kyseisestä henkilöstä muualta, eli ilkeys on hänelle tyypillinen käytöstapa.

        Meni liikaa aikaa haaskuun hänen kanssaan, en jaksa enää vaihtaa aihetta. Olkoot.

        Minun työni lopputulos ei ole koskaan vaikuttanut kenenkään toisen työhön eikä minulle ole koskaan maksettu senttiäkään opiskelusta. Ihan omaehtoista toimintaa.
        Siksi tuo syyttäminen suorituksista on täysin kohtuutonta ja epäasiallista.

        Teen oikeasti muita töitä ja se oli ohjaajan tiedossa jo alkumetreillä.
        Hän nautti kun sai tuhota unelmani, siinä kaikki.


      • sinulle kestää
        murskana. kirjoitti:

        Kyllä se ohjaaja itsetuntoni murskasi, sitä ei käy kiistäminen.
        Olen aina käyttäytynyt asiallisesti, mutta kun se ei riitä. Ohjaaja voi sanoa ja tehdä mitä huvittaa, ei kukaan usko opiskelijaa.
        Aina voi väittää, että vika on opiskelijassa, olinpa sitten millainen tahansa. Mielivaltaista käytöstä se aina on. Ne aina kysyvät jotain ja jos opiskelija vastaa "väärin" alkavat vainomaan ja kostamaan. Siis ihan mitä tahansa triviaalia, tärkeintä on se, että heillä on se valta päätää, kuka saa elää ja kuka kuolla. MInun siis piti kuolla.

        Pitää mielistellä, ryömiä ja kerjätä ja silti mikään ei niille riitä. Täydellisen epäoikeudenmukaista, koska ko. ohjaaja nimenomaan kysyi epäkohdista, jotka ovat haitanneet tutkimustani. Eli on minun vikani, jos kirjalainat ulkomailta kestävät ja joudun odottelemaan. Vaikka aikatauluja ei ole sovittu.

        Kuulin kyseisestä henkilöstä muualta, eli ilkeys on hänelle tyypillinen käytöstapa.

        Meni liikaa aikaa haaskuun hänen kanssaan, en jaksa enää vaihtaa aihetta. Olkoot.

        Minun työni lopputulos ei ole koskaan vaikuttanut kenenkään toisen työhön eikä minulle ole koskaan maksettu senttiäkään opiskelusta. Ihan omaehtoista toimintaa.
        Siksi tuo syyttäminen suorituksista on täysin kohtuutonta ja epäasiallista.

        Teen oikeasti muita töitä ja se oli ohjaajan tiedossa jo alkumetreillä.
        Hän nautti kun sai tuhota unelmani, siinä kaikki.

        tilanteesi.

        Keskity siis tuohon muuhun työhösi, kunnes voimaudut riittävästi jatkaaksesi unelmasi tavoittelua.

        Ei unelmaasi kukaan ole tuhonnut, se on vain hetkellisesti piilossa epätoivon pilven takana ja kuten synkimmänkin pilven takaa aurinko jossain vaiheessa paistaa, paistaa unelmasikin kunhan olet valmis sitä jälleen tavoittelemaan.

        Ei anneta periksi, eihän? :)


      • jo luovuttaa.
        sinulle kestää kirjoitti:

        tilanteesi.

        Keskity siis tuohon muuhun työhösi, kunnes voimaudut riittävästi jatkaaksesi unelmasi tavoittelua.

        Ei unelmaasi kukaan ole tuhonnut, se on vain hetkellisesti piilossa epätoivon pilven takana ja kuten synkimmänkin pilven takaa aurinko jossain vaiheessa paistaa, paistaa unelmasikin kunhan olet valmis sitä jälleen tavoittelemaan.

        Ei anneta periksi, eihän? :)

        Olen aina pärjännyt töissä ja hoitanut minulle uskotut työtehtävät kiitettävästi. Lisäksi olen aina tullut toimeen kaikkien ihmisten kanssa. (no, kateudelle en voi mitään)
        Tästä syystä tuo murska-arvio tuntuu niin hirveältä.

        En tiedä mitä teen tulevaisuudessa. Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuin tutkimustyö. En halua asioida ihmisten kanssa, jotka vihaavat minua ja koko maailmaa.

        Normaalissa työssä on normaaleja ihmisiä jotka puhuvat minulle normaalilla äänensävyllä. Esimiehiä ei tarvitse tosiaankaan mielistellä, vaan työhön liittyvistä epäkohdista saa ja pitää puhua.

        Niin, kyllähän unelma murskautui täysin.
        Siksi on tyhjä voimaton ja itkuinen olo. Joka hetki.

        Ehkä minä tosiaankin sovin tuonne oikeudenmukaisten ihmisten joukkoon paremmin.


      • olet hakenut
        jo luovuttaa. kirjoitti:

        Olen aina pärjännyt töissä ja hoitanut minulle uskotut työtehtävät kiitettävästi. Lisäksi olen aina tullut toimeen kaikkien ihmisten kanssa. (no, kateudelle en voi mitään)
        Tästä syystä tuo murska-arvio tuntuu niin hirveältä.

        En tiedä mitä teen tulevaisuudessa. Onhan niitä muitakin vaihtoehtoja kuin tutkimustyö. En halua asioida ihmisten kanssa, jotka vihaavat minua ja koko maailmaa.

        Normaalissa työssä on normaaleja ihmisiä jotka puhuvat minulle normaalilla äänensävyllä. Esimiehiä ei tarvitse tosiaankaan mielistellä, vaan työhön liittyvistä epäkohdista saa ja pitää puhua.

        Niin, kyllähän unelma murskautui täysin.
        Siksi on tyhjä voimaton ja itkuinen olo. Joka hetki.

        Ehkä minä tosiaankin sovin tuonne oikeudenmukaisten ihmisten joukkoon paremmin.

        ja saanut keskusteluapua ammattilaiseltakin.

        Unelman murskaantuminen hetkellisestikin voi aiheuttaa esimerkiksi masennuksen puhkeamisen johon viittaa jatkuva itkuisuus, univaikeudet ja kyvyttömyys unelmoida/ nähdä tulevaisuudessa tavoittelemisen arvoisia asioita.

        Toivon että asiasi selviävät ja löydät unelmasi uudelleen.
        Asioilla on aina tapana järjestyä parhainpäin niin kauan kuin mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut. Jolla viittaan lähinnä todella peruuttamattomiin tapahtumiin kuten kuolema yms siihen verrattava.

        Jatkamme keskustelua todennäköisesti myöhemmin... :)


      • se vähän
        olet hakenut kirjoitti:

        ja saanut keskusteluapua ammattilaiseltakin.

        Unelman murskaantuminen hetkellisestikin voi aiheuttaa esimerkiksi masennuksen puhkeamisen johon viittaa jatkuva itkuisuus, univaikeudet ja kyvyttömyys unelmoida/ nähdä tulevaisuudessa tavoittelemisen arvoisia asioita.

        Toivon että asiasi selviävät ja löydät unelmasi uudelleen.
        Asioilla on aina tapana järjestyä parhainpäin niin kauan kuin mitään peruuttamatonta ei ole tapahtunut. Jolla viittaan lähinnä todella peruuttamattomiin tapahtumiin kuten kuolema yms siihen verrattava.

        Jatkamme keskustelua todennäköisesti myöhemmin... :)

        Kyllä se vähän auttoi kun keskustelin sellaisten ihmisten kanssa, joille tämä kyseinen ohjaaja oli ollut ilkeä ja töykeä (niitä poispotkittuja). En siis ole ainut viallinen ja kelpaamaton ihminen tässä maailmassa. Harmi, että totuus kyseisestä ohjaajasta selvisi vasta kun vahinko oli jo sattunut. Antaisin mitä vaan, jos minulla olisi ollut totuus hänestä tiedossa jo aiemmin.

        En ole puhunut ammattilaisten kanssa. Ei ole univaikeuksia, vaan kuumetta ja antibioottikuuri, joka varmaan pahentaa tilannetta. Siis koko ajan fyysisesti huono olo.
        Samasta syystä olen istunut noin 4 viikkoa kotona eli kunhan tervehdyn tästä niin lähden tekemään muita juttuja.

        Työkuviot menevät ihan hyvin, mutta sehän on eri asia tietysti. Väsyttää vaan hirveästi kun ei oikein jaksa mitään.
        Varmaan kuulostan masentuneelta.

        Onhan tämä karmea tilanne. Peruuttamatonta on se, että minua on haukuttu ihmisille ja ne uskovat tietysti häntä. Eli jonnekin paikkoihin en esim. pääse töihin sen vuoksi. Kohtuuton rangaistus.
        Ehkä tuo on liian julma maailma minulle, menin rikki.

        Normaalissa työpaikassa on lainvastaista esimiesten mustamaalata alaisiaan, eli kukaan ei tee sellaista. Kunnialoukkaushan se olisi haukkua ihmisiä laiskaksi ja tyhmäksi.


      • Sot-uri

    • vielä.

      Petit lupauksesi. Lupasit ja petit.
      Minun ammatillisen elämäni kannalta olisi ollut parempi, ettemme ikinä olisi kohdanneet, koska sinä pilasit maineeni siellä ja muualla ikuisesti. Käytit asemaasi väärin ja mustamaalasit minua, sen toki tiedät.
      Olisin halunnut töihin sinne, mutta sinä estit sen omalla toiminnalasi, pidit huolen siitä, etten ikinä kelpaa siellä enkä muualla kenellekään.

      Tuollainen toiminta on erittäin itsekästä, raukkamaista ja ilkeää.
      Olen itkenyt yötä päivää pahuuttasi enkä ikinä toivu tästä.
      Murskasit ammatilliset haaveeni täysin.

      Joudun vaihtamaan ammattia sinun vuoksesi koska en kestä enää kiusantekoasi, joka ulottuu laajalti ympäri Suomea.

      • pikkuisen kuitenkin

        liioittele...


      • liioittelenko
        pikkuisen kuitenkin kirjoitti:

        liioittele...

        olen ollut kuumeessa siitä asti ja joka aamu itken kun joudun heräämään.

        En ikinä toivu tästä.
        Jatkuvaa itkemistä yötä päivää. Miksi joku voi tehdä noin paljon pahaa. Pelottavaa.


    • jaksat jauhaa

      paskaa! ;D Haluatko sä oikeasti et mä kerron muille mitä sä täällä lässytät? What's the point?

    • yths tai syl

      Graduntekemisessäkö mennyt sukset ristiin jonkun ohjaajan kanssa?

      ei niinku mitään hajuu mikä tää keskustelu on, (pelleilyä koko ketju?) kuulostaa ihan uskomattomalta. Sun kannattais hakee apua yths:ltä jos sulla noin paha olo ja jos oot yliopisto-opiskelija.

      Varaa aika lääkärille tai jotain. Sieltä pystyvät auttamaan sua ja antamaan ohjeet tilanteen selvittämiseks. Varmasti SYL:listäkin osaavat auttaa eli suomen ylioppilaiden liitosta. Ne valvoo opiskelijoiden oikeuksia. Sä maksat yliopiston jäsenmaksua ja sille rahalle saa vastinetta.

      Kasaa nyt kuule hei ittes ja näytät että sun päälle ei astuta! Se henkinen "muna" pitää vaan elämässä jossain vaiheessa kasvattaa!

    • älä välitä

      tuo tyyppihän on tehnyt itsestään ruman ihmisen.
      Sulle on avautunut tie syvempään ymmärrykseen, uusiin mahdollisuuksiin ja henkiseen kasvuun ja vahvuuteen. Noita tuhmia namusetiä nyt vaan on olemassa. Selvitä asioita, niin minäkin aina olen tehnyt ja tulen tekemään jatkossakin. Luikauta sille pari valetta, niin johan hymyilyttää ystävien kanssa ::))

    • N->N

      noita keskusteluja minulle on kanssa käynyt niin parturi-kampaaja koulussa se maikka ei tajunnut että minulla on vaikea muotoinen luki-kirjoitus häiriö tän ryhmän piti olla mukautettu opetus

      eikä mikään teoria pohjainen me kaikki tehtii valitus siitä maikasta

      mä sit suutus päissä sanoin sille suoraan mitä ajattelin sen jälkeen olin sen silmä tikku

      lopetin koulun kun en tullut toimeen sen ihmisen kanssa
      myöhemmin kuulin että kun mä en ollut enään sen silmä tikku niin oli toinen jota se rupes kiusaa

      ope pilas kaikkien opiskelun

      olis tehnyt mieli vetää lättyyn tollasta pari kertaa että se opis että ihmisiä ei kohdella noin

      mut en rupee naisia hakkaamaan
      se ihminen sai mut suorastaan kiehumaan

      joten erosin koulusta

      ei tollasta sittii tarvii kenenkään kestää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe