Tietoja Kipriotis Village Kos

toukokuussa menossa

Oisko kellään viime kesältä kokemusta AI Hotellista Kipriotis Village Kossilla? Ja varsinkin että onko se ruoka siellä hyvää ja miten hotellin toiminta kauden alussa oikein on? Ollaan menossa 15.5 ja mitä oo englannin kielisiltä matkasivuilta lukenut niin hotelli on saanut huonoakin arvostelua?
Oisin tosi kiitollinen vastauksista

9

4112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsomassa

      kreikka.net matkailu sivustoilta. Sieltä löytyy tietoa ko. hotellista ja Kosin saaresta muutenkin.

      • aloittaja

        No kun kävin sielläkin enkä oikein löytänyt mitään uutta tietoa. Sain englannin kielisiltä sivuilta selville että hotellissa on omistus vaihtunut v.2007 eli se voi vaikuttaa asioihin.


      • Kos-kävijä
        aloittaja kirjoitti:

        No kun kävin sielläkin enkä oikein löytänyt mitään uutta tietoa. Sain englannin kielisiltä sivuilta selville että hotellissa on omistus vaihtunut v.2007 eli se voi vaikuttaa asioihin.

        Hotelli siisti,ruoka hyvää.Oikeastaan on huoneistohotelli, matalassa päärakenuksessa on vastaanotto, yleiset ja ihan ylelliset tilat. Päärakennuksessa on aamupalaruokailut ja myös iltaisin oli seisovasta pöydästä ruokailumahdollisuus.Lisäksi ns. ruoka/kahviloita, joista päivällä sai purtavaa. Itse hotellihuoneet kiertävät ns.2-kerros- rivitaloina uima-allasta ja melko laaja alue.Hotelli on myös konferenssihotelli,eli suuret kokoustilat päärakennuksen vieressä.Meren rantaan 100-200 metriä, jos halusi rantatuolin, se oli maksullinen. Rannassa ei paras mahdollinen hiekka, pieniä pyöreitä kiviä.Mutta rantaa pitkin kivä kävellä; Turkki näkyy, ja jos hotellirannasta kävelee rantaa pitkin n. 500m oikealle tullaan niemen kärkeen ja siellä on Kreikan rajavartioston vartiopiste, katseet kohti Turkkia.Puutarha /hotellialue tosi hyvin hoidettu ja hotellia vastapäätä tosihyvä ruokapaikka. Hotellialue sopii mielestäni lapsiperheille tosi hyvin ja aikuisille lepäämiseen (itse hotellissa ei ole "bilepaikkaa"(bilepaikkoja löytyy kyllä läheltä), lähellä oli jokin huvipuistokin.Mieleen jäi aamuisin, "kukko kiekuu" pitkälle aamupäivään, lähistöllä on kotieläimiä,kanoja , lehmiä jne. Ihmettelimme kuinka ne vaan siellä 30 asteen helteessä makoilivat (olimme syyskuun lopulla reissussa)Itse olimme konferenssimatkalla ja huoneistomme oli naapurihotellin vieressä. Iltaisin musiikki pauhasi/nuorisoa oli tosi paljon siinä hotellissa, joka ilta klo 10-11 kuultiin Y.M.C.A-biisi jne.Polkupyörillä/vuokraamo oli vieressä, pääsee helposti oikealle rantakatua pitkin Kosin kaupunkiin,matkalla on hiekkarantoja ja pikkubaareja ja helposti löytää mm. Hippokrateen puun, satamassa, kaupungintalon takana. Se on Must-nähtävä.Vieressä on antiikin Kreikan raunioita! Lähtisin toistekin ja vaikka samaan hotelliin!!


    • reissumies-x

      Olimme siellä useita vuosia sitten, joten tilanne voi nyt olla erilainen. Silloin meillä oli parveke altaille päin ja huone oli erittäin hyvä. Tuttavillamme oli maaparveke siäpihalle ja se oli pimeä. Muuten faciliteetit olivat ihan ok. Ravintolassa ruoka hyvää ja paikka oli siisti. Siellä oli paljon nuoria lapsiperheitä. Jos taso on säilynyt entisellään, enpä moittisi mitään.

    • kossille menijä

      olen menossa kipriotis villageen 22.5, olisi kiva kun kertoisit kuulumisia kun tulet reissusta!!??

      • aloittaja

        Kiitos kaikille vastauksistta. Olin jo menettänyt toivoni ja unohtanut tsekata viestiketjua ;)
        Me ollaan takasi reissusta vasta 23.5, kun täältä maakunnasta ollaan, mutta voin antaa tietoa kyllä heti kun kotiudun vaikka siellä sinä Kossille menijä oletkin :))
        Matkakuume alkaa jo vähän vaivata kun alkaa tuo lähtökin lopultakin häämöttää :)


      • itse kans
        aloittaja kirjoitti:

        Kiitos kaikille vastauksistta. Olin jo menettänyt toivoni ja unohtanut tsekata viestiketjua ;)
        Me ollaan takasi reissusta vasta 23.5, kun täältä maakunnasta ollaan, mutta voin antaa tietoa kyllä heti kun kotiudun vaikka siellä sinä Kossille menijä oletkin :))
        Matkakuume alkaa jo vähän vaivata kun alkaa tuo lähtökin lopultakin häämöttää :)

        Itse kans matkalla samaan hotelliin, joten kaikki kommentit tervetulleita!


    • kokoperhe

      Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia ko hotellista?
      Mietimme matkaa syksylle.

      • mikslupaa

        Tais aloittaja jäädä Kossille 7 vuotta sitten


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe