kaveri vittuilee!

auttakaa!

Tässä mun tarinani. Oon 14 vuotta mut henkinen
ikä on joku 20. Oon tyttö :)

Mulla on semmonen bestis,
jonka kaa me ollaan semmoses kaveriporukas,
ei siis mikää huono porukka,
siin on ihan "nörttejä" ja kivoi tyyppei. :)

Mut siin ryhmäs on YKS vittuilija,
joka koko ajan aukoo mulle
päätään! Aina jos mä kysyn vaikka
"onks toi jäätä tai lunta?"
nii se "Tiina" sanoo "no VITTU laura(mun nimi) ei erota ees lunta jäästä!!"
Se ei siis oo se mun bestis.

Mun bestiksellä on joku murrkuikä, ku
se koko ajan on niin ilkee mulle!
Bestis on sen Tiinan kaa hyvis väleis kokska
kummatki on semmosii paskoi!
Se bestis nauraa mulle jos mä teen jotain väärin,
tai mokaan!
Se on tosi EPÄVARMA itsestään, kunnon MURKKU!
Mä vaan annan sen olla ilkee, teen itseni mielestä oikein,
olen tullut mielestäni vahvemmaksi näit
ten kahden ipanan takia.

Se Tiina poltaa tupakkaa ja
on semmosest "alkoholisti-perheest"
suurinpiirtein.
Se aina tinttaa mulle.

Kerran ku me istuttiin pöydäs ja siin oli mä,
mun bestis, Tiina,
yks rauhallinen tyttö, joka on kiva, ja pari muuta, nii se vaa yhtäkkii sano mulle:
"Laura, haista VITTU"

Se inttää opeja vastaan, ku joku pikku kersa!
Sil on ongelmii niiku mun bestikselläki!
Mun bestin ei arvosta tai ei uskalla arvostaa mitään mitä mä teen!

Se Tiina on ilkee mulle, koska mä oon kauheen kiltti! Ja aika kaunis, ja naisellinen, en kuitenkaan mikään pissis, en.

Mä en tee pahaa niillekkään
jotka on mua haukkunu!
Tosiaan, jos antaa niitten vaa olla, niille tulee lopussa kauhee kriisi,
kun mulla menee hyvin!
Yleensä se Tiina haukkuu jotain hienoo, mitä
mul on yllä, esim meikkii! Siitä mä vaan tiiän, että se
on kateellinen ;)
Tiina on ite hirveen ruma.

Oon ite masentunu pikkasen tästä.
Mun bestin yrittää koko ajan roikkuu siinä hiljasessa ja rauhallisessa tytössä!

Mä oon aina ilonen ja positiivinen,
mulla on kyky kääntää kaikki positiiviseks.

Siinä se oli ;)
Haluisin muuten kommentii!
KErtokaa mitä mieltä ootte Tiinan käytöksestä ;)

15

1515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöhkö

Toi sun teksit kuulosti siltä kun haluisit yhdessä haukkua tätä "Tiinaa" ... että se siitä sun kypsyydestä ... Tosin se "tiina" on kakara kanssa... Kohta tänne ilmestyy viesti jossa lukee kuinka kakara "Pöhkö" on ja kuinka kateellinen se on sulle ...

• Antti vm-80

Niin ku sanoit, Tiina on alkkis perheestä. Monesti jos on sellasesta perheestä, niin siellä saattaa saada turpaansakin. Sillä Tiinalla on paha olla. Veikkaan että se on aika onneton jos sen porukat vetää vaan viinaa. Kelle se kotonaan voi kertoo omia asioitaan ja huoliaan. Jos se käyttäytyy noin koulussa niin saattaa olla että se pelkää kotonaan ja siks purkaa sitä pelkoaan agressiona muita kohtaan koulussa. Ei se myönnä kellekään pelkäävänsä, mutta se on totuus. Sen pitäis päästä puhumaan ja sen vanhemmille pitäis antaa selkään. Vittu jos juodaan viinaa niin miks pitää sitten tehdä myös lapsia. Skidejä joille ei voi sitten tarjota turvallista tulevaisuutta.
      Mulle vittuili just tollaset aina yläasteella. Toisinaan tosi rankasti. Nykyään ei enää, kun on sen verran pituutta ja habaa käsivarressa. Enkä itse enää niitä vihaa. Lähinnä säälin.
      Nii ja sekin että se polttaa röökiä. Se yrittää osoittaa sillä että se on kovempi ja aikuisempi mimmi kuin muut. Mut siinä vaiheessa kun aikoo lopettaa röökinvedon, niin sillon tulee esiin se kuka on tosiaan kovin jätkä/mimmi ja kellä on kovin luonne. Itse poltin 7 vuotta ja lopetin 3kk sitten. Ensimmäinen kaks viikkoo oli yhtä helvettiä. Nyt en edes ottais sellaista mimmiä tyttökaveriks joka polttaa. Hyi kun rööki haisee ihan helvetin pahalle.
      Mutta älä masennu. Tiedät että olet vahvempi kuin muut. Anna kaiken vaan mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Niin kuin tähänki asti. En voi muuta kuin ihailla. Sä Laura oot tosi vahva ihminen. Itse en pystyny samaan sillon joskus.

• auttakaa!

Laura täs.

Ymmärrät hyvin koska oot kokenu saman.
        Tajuan että sillä on paha olla kun se on semmosesta
        perheestä.
        annan todellakin mennä toisesta korvasta
        sisään ja ulos, en
        ole mikään pissis

• vanha pissis =)

Jos sä pidät tollasta dorkaa bestiksenä ni en voi muuta ku ihmetellä... jees, "tiina" kyl kuulostaa pikkase hankalalt mut tiedätsä mikä saattaa ottaa sitä päähän aika saatanasti? Jos sä annat näkyy et sä pidät sitä rumana ja ittees taas kauniina ja muutenki aikusempana ja välkympänä ja parempana kun muut. Se ottas ketä tahansa päähän hei.
      Jos sen hima tosiaankin on noin perseestä ni luultavasti sitä ärsyttää sekin jos sun ei oo. Mä satun ikävä kyllä tietään et jos joku paha pikku teini kuvittelee, et sulla menee täs elämäs pikkase liian hyvin, ni se saattaa kelata et on sen asia järkkää sulle niitä hankaluuksii.

• auttakaa!

En ole ilkeä, en kuitenkaan mikään
        itserakas.
        olen ystävällinen sille tiinallekkin.
        bestikseni vaihtelee omaaa luonnetta koko ajan.
        en halua haukkua kaikkia
        jos niin luulet ;)
        En ole mikään pissis joka on kaikkien yläpuolella,
        en todellakaan.
        olen itseasiassa aika hijainen
        ei se mun "bestis" oo mikään bestis,
        se ennen oli mun paras kaveri, ollaahan
        tunnettu jopa 10 vuotta ;)
        ootan vain et toi sen ikä menee pois.

• auttakaa!

Ensinnäkin,
        se EI OO MUN BESTIS.
        mun bestis vaihtaaa luonnetta koko ajan!

se eka on tosi ilkee tai
        sekopää tai tavallinen.
        mä en välitä siitä,

mutta yritän ymmärtää sitä.
        en kuvittele, että olen kaunis tai muuten
        todella välkky, en vitussa ajattele!!
        tiina mollaa kaikkia,
        ei sekään aina.

mitä jos on hyvä itsetunto, pitäiskö olla huono itsetunto
        ja haukkuu kaikkii??
        mutta vielä kerran, en todellakaan ole pissis
        enkä keksinyt tätä asiaa omasta päästä!!
        olen kertonut siitä äidilleni ja
        se ei voi uskoa korvia mitä kakaroita meillä
        kasilla on!'
        samoin nuortenlääkärille,
        ja se sanoo, että "miten noin vajaita ihmisiä on olemassa!"

en yritä olla mikään huomion haluinen paska!
        antyeeksi että suutuin, mutta älkää ymmärtäkö väärin!

• Just

Henkinen ikä joku 20...hahhahhaaahhaa!!

• sarkku

etpä sä mun mielest kovin aikuiselta vaikuta.. miks pyörit siin koko porukas mukana jos ei seura siin kerra miellytä.. etköhän sä löytäs parempiakin kavereita, jos kerran oot ite ni loistava ihminen..
        ja kokemuksesta voin todellakin sanoa, et alkoholisti perheen lapsi tosiaan on yleensä ite aika ahdistunu ja masentunu ja se paha olo on pakko purkaa johonki.. vaikka tietää itekki ettei se auta mitää ku sen purkaa johonki sivullisee mut silti..
        kato peiliin ja hauku sit muita, tuskin säkään täydellinen oot.. ja ehkä toi sun tekopyhyytes just ärsyttää sitä tiinaa..

• miäss

ensinnäkin, et ole henkisesti 20vuotias.=) 20 vuotias nimittäin ei välittäis tommosesta käytöksestä. mut nojoo. musta tuntuu et sulla toi murrosikä saattaa iskeä (henkiseltä puolelta siis) vasta myöhemmin, en voi tietenkään mennä vannomaan, mut ittellä kuten monella muulla se iski vasta 17 vuoden iässä se "kunnon" masennus kaikesta.

toiseksi: toi sun kuvaama "tiina" vaikuttaa tosiaan varsin pinnalliselta ihmiseltä. miks sä hengaat sen kanssa? mä vihaan kans tekopyhiä ihmisiä, "kaveriporukas" muutama sellasta ja ne ottaa tosiaan päähän. mut niitä vaan on, eikä sille voi mitään. kyl ne joskus aikuistuu, usko mua.

• tipi

Mulla on vähän saman tyyppinen ongelma.
      Mun parempi kaveri on kans ruvennu kauheeks teiniks. Ollaan 13 molemmat.

Se on alkanu kiroilee ja sit housut pitää olla mahdollisimman matalat (ei toi kyl tohon paljookaa liity) sit se haukkuu nössöks jos lukee kokeisiin pari päivää aikasemmin eikä viimisenä iltana niinku se ite tekee. Ja sit jos mä sanon et en mä halu lintasata koulusta ni oon kans kauhee nössö. Mä haluun vaan pärjätä koulussa ja isona sit elämässä. Sit se kommentoi mun ulkonäköö. Vaik se sanoo sen muka vitsinä ni kyl mä tiedän et se tarkottaa sitä. Ja se ei aina tunnu kivalta.

Sit se äyskii mulle välillä ja se ei voi koskaan myöntää et se on väärässä, vaik useimmin mä kyl oon väärässä mut mä myönnän sen.
      Oon ollu sen kaveri koko pienen ikäni ja me mennään aina yhes kouluun ja takas. välituntisinki ollaan aina yhes. Eli mä en saa enkä osaa ottaa vähän etäisyyttä ku en aina jaksa sitä.
      On meil hauskaaki yhessä aika useestikki mut se "suuttuu" mulle jos mä "suutun" sille nois yllä mainituist syist. Mä oon puhunu sille jotain tälläsest et kiivastuu mulle joskus mut se vaan suuttuu mulle ku mä muka "haukun" sitä. Sit mun pitäis niinku pyytää anteeks. Yleensä ne vaan unohdetaan, mut en mä unohda niitä ja ne jää vaivaa mua. KYl mä sit pyydän anteekski joskus et se ei oo suuttunu ja voin olla sen kanssa. Eniten mua vaivaa se et meil tulee riitaa mut mä en voi olla vihanen koska sit se kaveriki tulee vihaseks ja se on paljon parempi tappelija ja se ei voi myöntää olevansa väärässä. Sit mun pitää vaan myöntyy ja pyytää anteeks. Mä en tiedä mitä mä tekisin. Kyl mä haluisin olla sen kaveri ku on meil kuitenki hauskaaki. Mut en mä jaksa aina olla se sovittelija. Ja mä en voi koskaan purkaa mun tunteita niin et se ei suuttuis.
      Teiniys on kihahtanu sen päähän ja mä toivoisin et se menis ohi pian.

Helpatkaa jotenki! Mitä voisin tehä?!

Täs oli sit mainittu lähinnä ne kaikki huonoimmat jutut. Et kyl meil on joskus hauskaaki. Mut noi vaivaa mua sillonki.
      Kiitti ku jaksoit lukee! =)

• auttakaa!

Se oli vain pelkkä vitsi että
        olisin muka 20.
        mutta en halua vaihtaa kavereita,
        eikä tiina TODELLAKAAN ole mulle hyvä kaveri!!
        Mun bestis on myös yleensä tyhmä,
        mutta se ei tarkota,
        että olisin itsekkin samanlAinen.

Luin ton sun viestin.
        Sun kaveris on kilahtanu teiniks.
        Mun mielest se on ihan
        väärin haukkua nössöks,
        jos lukee kokeisiin!
        Koulu on sitä varten, että
        siellä opiskellaan, eikä
        vain kovistella.
        TAjuun toi ikä menee koht ohi

• Mika

Haluisitko kirjoitella kundin kaa?

• Jousi-Jumala

YRITÄ ZEMPATA!!! VOIT KANS KERTOO OPELLE YMS! SIT SE LOPETTAA VARMANA KIUSAAMISEN MUA KIUSAS YKS TYYPPI JOKU VUOS SIT SIT SE LÖI MUA JA KERROIN OPELLE SIT SE LOPETTI KIUSAAMISEN JA SIT MEIST TULI KAMUI!!!! =))

ps: SIT SEN JÄLKEE SE OPETTI MULLE KARATEE

• baby face

olisit henkisesti niin aikuinen niin ymmärtäisit hankkiutua eroon tuollaisista "bestiksistä".
      Kuullostaa lähinnä siltä, että ripustaudut kaveriisi ja haluat kaiken olevan "niin kuin ennekin" hinnalla millä hyvänsä!

Kylmästi selän kääntäminen ei tietenkään ole helppoa ja varmasti tulee sanomisia mutta miksi yrittäisit miellyttää ihmisiä jotka paskat nakkaavat sinusta? Jotka haistattavat päin naamaa eivätkä selvästikään halua seuraasi?

Löydät varmasti saman henkisiä ja parempia ystäviä jostain muualta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3616
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2993
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      9
      2896
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2343
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1659
    Aihe