pidempi karva..

_coco_

heip. koirani on nyt n.5kk ja karva nyt vaihtunut, selän päällä on tollanen vähän pidempi, laineille menevä karva. onko muilla ollut? kauhein usein en oo nähnyt mutta nähnyt kuitenkin, luokitellaanko se virheeksi rodulla? ei se sinällään häiritse kun ei näyttelyyn olla menossa mutta kiinnostaisi vaan tietää.. :)

4

519

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rottistyttö

Näkemättä koiraasi vaikea arvioida turkin pituutta.Vielä ei kannata huolestua jos selkäkarvat vetävät hieman laineille.Myöhemmin ne todennäköisesti suoristuvat.Joskus pentujen turkille käy niin että vetää kiharalle ja kun koira vanhenee ja vaihtaa karvansa se tulee suoristumaan.Odottele rauhassa.varsinkaan jos et ole menossa näyttelyihin sillä ei ole niin suurta merkitystä.Onnea pentusi kanssa.

• _coco_

kiitoksia. niin voi olla että suoristuu. sillä oli ensin sellanen pörrö ja nyt tollanen enempi aikuisen karva ja pidempi kyllä kun muilla pennuilla. emolla oli kyl vähän samantapainen niin voipi olla et se tollasesks jää, mutta eipä tuo haittaa. nättejähän nekin.

• rottistyttö
        _coco_ kirjoitti:

kiitoksia. niin voi olla että suoristuu. sillä oli ensin sellanen pörrö ja nyt tollanen enempi aikuisen karva ja pidempi kyllä kun muilla pennuilla. emolla oli kyl vähän samantapainen niin voipi olla et se tollasesks jää, mutta eipä tuo haittaa. nättejähän nekin.

Niimpä.Ei sen karvan kans pidä olla huolissaan.Ei se koiraa huonommaks tee jos karva on hieman pitkähkö tai kiharalla jollei halua näyttelykoiraa.Luonne ja terveys on kuitenkin se tärkeämpi juttu ja et omistaja ja koira viihtyvät hyvin yhdessä.Nykyisin tuntuu vain et rotikoiden karvat ovat jopa hieman liian lyhyitä ja pehmeitä.Rottiksella kuitenkin pitäisi olla karkea päälikarva ja selkeästi pohjavilla.Hyvää kevään odotusta ja käyhän pentusi kanssa tottistreeneissä että saat kivan tottelevaisen rotikan ;)

• _coco_
        rottistyttö kirjoitti:

Niimpä.Ei sen karvan kans pidä olla huolissaan.Ei se koiraa huonommaks tee jos karva on hieman pitkähkö tai kiharalla jollei halua näyttelykoiraa.Luonne ja terveys on kuitenkin se tärkeämpi juttu ja et omistaja ja koira viihtyvät hyvin yhdessä.Nykyisin tuntuu vain et rotikoiden karvat ovat jopa hieman liian lyhyitä ja pehmeitä.Rottiksella kuitenkin pitäisi olla karkea päälikarva ja selkeästi pohjavilla.Hyvää kevään odotusta ja käyhän pentusi kanssa tottistreeneissä että saat kivan tottelevaisen rotikan ;)

ihan hyvällä edistyksellä kotona jo harjoteltu ja etsiskelty paikkaa tästä lähistöltä, kun ei autoa oo.. mut eiköhän joku pv joku löydy, ois koht kova halu jo mennä :> kiitos samoin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      133
      2364
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1865
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1537
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1353
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1290
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      830
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      742
    Aihe