Pormestari Savonlinnaan?

Perustaisinko sen viran?

Savonlinnaan pitäisi saada pormestari, joka ei kuitenkaan olisi minkäänlainen poliittinen rasite valtuuston tai kaupungin hallituksen toiminnassa.

Pormestari voisi vain avata tapahtumia ja jakaa esimerkiksi "kaupungin avaimia" kauniissa kaupungissa vieraileville arvohenkilöille ja muille tärkeille henkilöille.

Soveltuisin hyvin tällaiseen tehtävään. Olisi kokoa ja näköä, kielitaitoa ja yhteiskunnallista näkemystä ja kokemusta.

Mielestäni olisi parempi maksaa tällaiselle pormestarille palkkaa kuin jollekin maakuntien kehitysjargonia höpöttäville ja aikaansaamattomille virkamiehille.

23

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ei ole jo

      ehdotettu kuka se olisi.
      odotellaan vähän aikaa mutta sanon vaan että nimi alkanee savolla!

    • pormestari niin asiat tulee

      ... Parkkiselle pakastevirka.

    • Mie ihe!

      Ei ainakaan ketään nykyistä savonlinnalaista virkamiestä tai poliitikkoa.

      Pormestarilla pitäisi olla parta, isohko vatsa ja älyä enemmän kuin kaupungin virkamiehillä.

      Tietäisin yhden tyypin!

    • Voin ottaa kyllä pormestarin vakanssin vastaan vaikka bisnes vie kyllä jo suurimman osan ajastani.

      Minusta pormestari ja johtohenkilöstön vakanssit menee uuteen uskoon. Nyt loppuu ministeriväen juottaminen ooopperajuhlilla ja muukin isokenkäisten hyysääminen saa armottoman lopun. Kyllä näin on näreet,saatana.

      • Hirttomies

        Savonrulle tunkee itseään joka väliin.


      • Hah hah!

        arvostettuihin virkoihin valittu äidin kanssa asuvaa vajaamielistä idioottia. Se sinä Rulle olet.
        onneton, munaton, akaton, perheetön, ikuinen peräkamarin poiiiiiiiiiiiiiiiika!


      • jääny pyörimään
        Hah hah! kirjoitti:

        arvostettuihin virkoihin valittu äidin kanssa asuvaa vajaamielistä idioottia. Se sinä Rulle olet.
        onneton, munaton, akaton, perheetön, ikuinen peräkamarin poiiiiiiiiiiiiiiiika!

        tuon kateellisen aivokoppaan. Toisia mollaamalla luulee omaa häntäänsä nostavansa.


      • Bua hah hah haaaaaaaaaaaaaa!
        jääny pyörimään kirjoitti:

        tuon kateellisen aivokoppaan. Toisia mollaamalla luulee omaa häntäänsä nostavansa.

        sama levy pyörimään...äidin kanssa asuu hoh hoh noloaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!


      • Bua hah hah haaaaaaaaaaaaaa! kirjoitti:

        sama levy pyörimään...äidin kanssa asuu hoh hoh noloaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!

        Se on vain osa harhaista maailmaasi.

        Kehoitan sinua poju popsimaan pillerisi. Ettei vain harhat lisäänny.


      • Hohhoijaa..
        SavoRULES kirjoitti:

        Se on vain osa harhaista maailmaasi.

        Kehoitan sinua poju popsimaan pillerisi. Ettei vain harhat lisäänny.

        Kyllä sinut tiedetään. Seliseli vätys. Noloahan se on, en minäkään tunnustaisi jos asuisin. Tosin mulla on perhe, vaimo ja pari lasta...mites sulla Savonlinnan noloin makkaranpurija? Olet pelkkä peräkamarinpoika....ja helvetin tyhmä sellainen.


      • Eri virat
        Hirttomies kirjoitti:

        Savonrulle tunkee itseään joka väliin.

        Pitää se varmaan se poramestarin virkakin sitten perustaa....


      • sivusta seuraaja
        Hohhoijaa.. kirjoitti:

        Kyllä sinut tiedetään. Seliseli vätys. Noloahan se on, en minäkään tunnustaisi jos asuisin. Tosin mulla on perhe, vaimo ja pari lasta...mites sulla Savonlinnan noloin makkaranpurija? Olet pelkkä peräkamarinpoika....ja helvetin tyhmä sellainen.

        Onkohan ne varmasti sun lapsia? Ettei ne olisi tuon Rullen, jota niin aina pilkkaat?


      • Metsä vastaa...
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        Onkohan ne varmasti sun lapsia? Ettei ne olisi tuon Rullen, jota niin aina pilkkaat?

        Kyllä ne on, älä sinä siitä huolehdi. Kuka leikin aloittaa se leikin kestäkööt ja Rulle ei tunnu kestävän. Rulle saa vain takaisin omia huutojaan vuosien varrelta. Sitäpaitsi Rulle "hoitelee" Natalia-lammasta lampolassa, eihän sillä vellihousulla ole kokemusta naisesta. Äitinsä kanssa asuva peräkamarinpoika. Hohhoijaa...


      • Metsä vastaa... kirjoitti:

        Kyllä ne on, älä sinä siitä huolehdi. Kuka leikin aloittaa se leikin kestäkööt ja Rulle ei tunnu kestävän. Rulle saa vain takaisin omia huutojaan vuosien varrelta. Sitäpaitsi Rulle "hoitelee" Natalia-lammasta lampolassa, eihän sillä vellihousulla ole kokemusta naisesta. Äitinsä kanssa asuva peräkamarinpoika. Hohhoijaa...

        Minä kestin leikin kevyesti mutta sinä sensijaan olet jo seonnut kyydissä.

        Olet niin sekaisin ettet ymmärrä jankkaavasi samaa paskaa päivästä toiseen. Jos edes kärpäsaivosi ymmärtäsivät välillä vaihtaa levyä mutta kun ei.

        Puhut myös paljon peräkammarista, lampaista ja Jallulehdistä. Huomaa kyllä missä aikasi vietät ja miten.

        PS: Olen vienyt sinua näillä palstoilla jo vuosia. On aina ilo nähdä kuinka sekoat ja sorrut toistamaan itseäsi.


      • Hohhoijaa..
        SavoRULES kirjoitti:

        Minä kestin leikin kevyesti mutta sinä sensijaan olet jo seonnut kyydissä.

        Olet niin sekaisin ettet ymmärrä jankkaavasi samaa paskaa päivästä toiseen. Jos edes kärpäsaivosi ymmärtäsivät välillä vaihtaa levyä mutta kun ei.

        Puhut myös paljon peräkammarista, lampaista ja Jallulehdistä. Huomaa kyllä missä aikasi vietät ja miten.

        PS: Olen vienyt sinua näillä palstoilla jo vuosia. On aina ilo nähdä kuinka sekoat ja sorrut toistamaan itseäsi.

        Rulle se jaksaa kitistä. Kyllä sinua on viety ja kovaa usean toimesta. Tuollainen äitinsä kanssa asuva vätys, munaton, akaton ruikkukukko. on sulla ainakin pokkaa. Nolo olet.....heh...


      • vinksahtanut tyyppi
        Hohhoijaa.. kirjoitti:

        Rulle se jaksaa kitistä. Kyllä sinua on viety ja kovaa usean toimesta. Tuollainen äitinsä kanssa asuva vätys, munaton, akaton ruikkukukko. on sulla ainakin pokkaa. Nolo olet.....heh...

        Tämä savorulesin mollaaja. Aika väsyneen oloinen kaveri, vai mitä olette mieltä?


      • Hohhoijaa..
        vinksahtanut tyyppi kirjoitti:

        Tämä savorulesin mollaaja. Aika väsyneen oloinen kaveri, vai mitä olette mieltä?

        Mitä Rulle itket? Olet vajonnut JÄLLEEN kerran alemmaksi. Eihän sulta äitylin kanssa asuvalta peräkamarinpojulta voi muuta odottaakaan. Joopa joo ja...heh heh....


      • Savonlinnan kurko
        vinksahtanut tyyppi kirjoitti:

        Tämä savorulesin mollaaja. Aika väsyneen oloinen kaveri, vai mitä olette mieltä?

        Olen lukenut tätä palstaa noin kolme vuotta ja sen aikana tämä SavoRULES on vienyt tuota kaveria verbaalisesti niin pahasti että on savorulesin mollaajan oltava tässä vaiheessa jo pahasti sekaisin.

        Hauskoja juttujahan tuo savorules kirjoittelee, hyvä että on tuollaisia vääräleukoja jotka saa vähän iloa meidän muidenkin elämään jutuillaan.


      • Savonlinnan urpo
        Savonlinnan kurko kirjoitti:

        Olen lukenut tätä palstaa noin kolme vuotta ja sen aikana tämä SavoRULES on vienyt tuota kaveria verbaalisesti niin pahasti että on savorulesin mollaajan oltava tässä vaiheessa jo pahasti sekaisin.

        Hauskoja juttujahan tuo savorules kirjoittelee, hyvä että on tuollaisia vääräleukoja jotka saa vähän iloa meidän muidenkin elämään jutuillaan.

        SavoRULES ei ole henkisesti tasapainossa. Ilmeisesti nämä jutut, että asuu äitinsä kanssa, pitää paikkansa. Hyvin kehittymättömältä tyypiltä vaikuttaa. Ymmärtäisi jos olisi kysymyksessä 15v teini, mutta kun on aikuinen ihminen. No, jokainen taapertaa tavallaan.


    • Käyttäkö kuumana?

      Minkäs tautta tiälä tulet pallaa palstala vaikka ei oo ku miun kirjotuksen lisäks ku seihtemäntoista muuta muljaatusta?

      Onko poistettu pahohi poikiin kirjotuksiva vai mistäkäpä on kyse?

      • oooo

        mauno runkuti runkuti;;;;


      • alkaa muistuttaa
        oooo kirjoitti:

        mauno runkuti runkuti;;;;

        jo törkeydeltään baarien vessoja; seinäkirjoitukset samaa luokkaa.


    • Tänään sain kirjeen postissa jossa minua pyydettiin kyseiseen tehtävään.

      Palkka olisi 12.000/kk ja vastaankin siksi ei kiitos. Hankin tuon 12.000€ bisneksilläni noin minuutissa joten en kai minä mene tuolla taskurahalla mitään tekemään minnekään.

      Onpas persaukinen kaupunki. palatkaa asiaan kun kuukausipalkkaa alkkaa lähennellä 100.000€

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe