Kiitos että moni laitto mulle hyviä vinkejä luontokuvauksen alottamiseen. Kun laitoin talipalloja niin sain heti kuvan tiaisesta. Sain kuvattua myös toisen linnun, tuskin kuitenkaan kovin harvinaisen.
Olisiko kenelläkään suositella jotain lintuopasta, jossa olis tavallisten lintujen lisäksi myös kuvaukset harvinaisista linnuista?
Haaskat aijon jättää suosiolla hieman myöhemmälle. Tuntuvat hieman vaivalloisilta, eikä ehkä ole aloittelijoille sopivaa harjoittelua. Ehkä kesällä sitten. Mutta oon ostanu ison houkutuslinnun (eagleowl-merkkinen) ja kokeilen sitä ehkä huomenna. Se saattaa houkutella paljon lintuja ja toivottavasti myös muita metsän eläimiä.
Kuvia saatu!
Petokuvaava
2
752
Vastaukset
- Lintukuvaus helppoa.
Ulko-oveen vain objektiivin mentävä reikä (Voidaan peittää luukulla) ja linnunsiemeniä sopivalle etäisyydelle.
Siinä voi sitten eteisessään hörppiä kahvia ja kuvata lintuja.
Saman voi tehdä ikkunaankin.
Mitenkähän käy "eagleowlin" kanssa?
Pikkulinnut lähtee ja varikset saapuu repimään hökötyksen kappaleiksi. Voit saada hyviä hyökkäyskuvia, kun höyhenet pölisee.
Mutta, jos joku muu on jo aiemmin harrastanut samaa paikkakunnalla tietää varikset hökötyksen fuskiksi, eivätkä enää korvaansa heilauta. - provon perään
nämä on niin selviä "vitsejä", provoja vai mitä lie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516510- 654946
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki994729Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273525- 2043144
- 412925
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/222796mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132769- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3341577