Kuvia saatu!

Petokuvaava

Kiitos että moni laitto mulle hyviä vinkejä luontokuvauksen alottamiseen. Kun laitoin talipalloja niin sain heti kuvan tiaisesta. Sain kuvattua myös toisen linnun, tuskin kuitenkaan kovin harvinaisen.

Olisiko kenelläkään suositella jotain lintuopasta, jossa olis tavallisten lintujen lisäksi myös kuvaukset harvinaisista linnuista?

Haaskat aijon jättää suosiolla hieman myöhemmälle. Tuntuvat hieman vaivalloisilta, eikä ehkä ole aloittelijoille sopivaa harjoittelua. Ehkä kesällä sitten. Mutta oon ostanu ison houkutuslinnun (eagleowl-merkkinen) ja kokeilen sitä ehkä huomenna. Se saattaa houkutella paljon lintuja ja toivottavasti myös muita metsän eläimiä.

2

752

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lintukuvaus helppoa.

Ulko-oveen vain objektiivin mentävä reikä (Voidaan peittää luukulla) ja linnunsiemeniä sopivalle etäisyydelle.
      Siinä voi sitten eteisessään hörppiä kahvia ja kuvata lintuja.
      Saman voi tehdä ikkunaankin.

Mitenkähän käy "eagleowlin" kanssa?
      Pikkulinnut lähtee ja varikset saapuu repimään hökötyksen kappaleiksi. Voit saada hyviä hyökkäyskuvia, kun höyhenet pölisee.
      Mutta, jos joku muu on jo aiemmin harrastanut samaa paikkakunnalla tietää varikset hökötyksen fuskiksi, eivätkä enää korvaansa heilauta.

• provon perään

nämä on niin selviä "vitsejä", provoja vai mitä lie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      51
      6510
    2. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      65
      4946
    3. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      99
      4729
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      27
      3525
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      204
      3144
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      41
      2925
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      22
      2796
    8. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2769
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      156
      1631
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      334
      1577
    Aihe