Olen ensikuussa menossa Kaliforniaan ja ajattelin, myös pistäytyä Meksikon, Tijuanassa. Katsoin juuri espanjan televiosta ohjelman Narcomexico, mikä ei juuri Tijuanan yöstä jättänyt mairittelevan arvoista sanottavaa. Siellä näyttää huumekartellien väkivalta jylläävän.
Mitenkäs Tijuana on päivällä, käykö vielä paljon turisteja?
Onko Tijuana turvallinen päiväsaikaan
3
1107
Vastaukset 3
- telkkua
kun olin vierailemassa Meksikossa (Acapulco) muutaman viikon ja en kyllä menisi Tijuanaan päiväsaikaankaan. Kurjaa katseltavaa uutiset!
- caribianpirate
Heippa olin Tijuanassa tammikuussa 2008 samalla reissulla kun kävin San Diegossa. Rajanylityksen jälkeen paikalliset kyllä tuijottivat todella pitkään ja tarkkailivat minne olen matkalla. Ei siellä kyllä mitään nähtävää ollut...kävin paikallisessa viinakaupassa ostamassa 3 litran pulloa paikallista Tequilaa, 8$ per pullo! Ei paha!
Päivän reissun jälkeen kävin syömässä paikallisessa keskustassa hyvää ruokaa ja sitten takas rajan yli jenkkilään. Rajalla saa varautua jonottamaan. Tullissa minulta kysyttiin vain mitä teen mexicossa ja mitä ostin. Näytin tequilapullot ja tullimies vaan hymyili ja kysyi että kai mulla on myös sitruunatkin juomia varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091915- 1481417
- 1691353
- 1161336
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281116- 111892
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.225835- 62704
- 26655
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i124635