16+

missä valvonta ja säännöt?

tämätuose: Tyttäreni äidillä on tapana lämmittää sauna, kun tulen hänen luonaan käymään. Hän kai haluaa esitellä isoja tissejään lauteilla.

haluaisitko sinä että nuoresi chattailee tuommoisessa paikassa,vai tiedätkö nuoresi vanhempana missä hän aikaansa kuluttaa,ja millä nikillä?
missä ovat huoneen ammattitaitoiset valvojat??
onko suomi24jällä minkäänlaisia sääntöjä?
tai yleensä moraalia edes?

28

3721

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun virallinen kommentti entisenä 16 huoneen valvojana on vastaava.

Sanoi kuka tahansa kolleega tai ylläpito tähän mitä tahansa. voivat jopa poistaa kommenttini mutta totuutta eivät pysty peittämään.

Sääntöuudistusten takia aika monet ovat jättäneet paikan valvomatta koska ylläpito ei välitä säännöistä eivätkö sitä mitä kys.huoneen sefut huoneessa ovat raportoineet.

Voin sanoa että tuo ei ole edes paha mutta kun siellä huutelee myös pervoja ylellä mese osoitettaan ja privoissa etsivät live/cam seksiseuraa.

katsos joskus ihan pitempään tyttönimellä vaikka mitä privoissa tapahtuu.

joten siksi tämä aihe onkin ajankohtainen JA TÄRKEÄ.

Olen pitkään miettinyt mitä ylläpito meinaa huoneelle tehdä? joo kyllä huoneen käyttäjät ovat yli 16 vuotiaita kyllä ja vastuussa omasta nettikäyttäytymisestään mutta kuka kertoo heille huoneessa mitä he saavat netissä tehdä ja mitä ei.

Onko järkevää että huoneessa on tuollaista juttua tai sitten vastaavasti privoissa porukkaa läähättämässä seksinperään? minusta ei.

Joten toivonkin 16 huoneen käyttäjiltä kommenttia tähän asiaan minkälaisen huoneen he tahtovat? haluatteko todella että kaapeissa ylelle privassa jatkuvasti on tuollaista menoa vai haluatteko valvotun huoneen jossa on mukava chattailla.

Toivottavasti ylläpito / Kollegani tämän lukevat ja miettivät ehkä minkälaisia nuorten asuttamat huoneen tulisivat olla sisällöllisesti

(JA HUOM) tämähän EI kiellä asiallisesti seksistä puhumista joten siitä on turha alkaa kiistelemään mistä nuoret saisivat puhua ja mistä eivät.

• ex nuorten sheriffi tiuku74

minä allekirjoitan entisen kollegani tekstin täysin,tuohon ei ole juuri mitään lisättävää enää.
        suomi24"sääntöuudistuksen"myötä ko."palvelu"on mennyt alaspäin kuin lehmänhäntä,ja tilanne vain pahenee.seurailin aamusella mustalla nikillä tilannetta,samat pedofiilit siellä yleisellä puolella(siis aikuiset miehet)huutelivat samoja ja pahempia tekstejä kuin mitä nuorissa oli,vaikkakin nuoretkin oli vielä pahempi paikka kuin esimerkiksi seksikatekorian huoneet.
        olen erittäin huolestunut 16 huoneittein tasosta missä siellä nykyisin mennään,toki seksiseuraa saa hakea mutta senkin voisi tehdä edes privasti aj asiallisesti taikka siirtyä jos ikä sallii kokonaan seksihuoneitten puolelle;)
        toki tämänkin tekstin saa poistaa jos tämä totuus ei arvoisaa suomi24jän ylläpitoa miellytä

• ex nuorten sheriffi tiuku74 kirjoitti:

minä allekirjoitan entisen kollegani tekstin täysin,tuohon ei ole juuri mitään lisättävää enää.
        suomi24"sääntöuudistuksen"myötä ko."palvelu"on mennyt alaspäin kuin lehmänhäntä,ja tilanne vain pahenee.seurailin aamusella mustalla nikillä tilannetta,samat pedofiilit siellä yleisellä puolella(siis aikuiset miehet)huutelivat samoja ja pahempia tekstejä kuin mitä nuorissa oli,vaikkakin nuoretkin oli vielä pahempi paikka kuin esimerkiksi seksikatekorian huoneet.
        olen erittäin huolestunut 16 huoneittein tasosta missä siellä nykyisin mennään,toki seksiseuraa saa hakea mutta senkin voisi tehdä edes privasti aj asiallisesti taikka siirtyä jos ikä sallii kokonaan seksihuoneitten puolelle;)
        toki tämänkin tekstin saa poistaa jos tämä totuus ei arvoisaa suomi24jän ylläpitoa miellytä

lisään tuohon omaan kommenttiini sen verran että,
        minulta lähtivät sheriffinoikeudet niin typerästä syystä kuin,poistin huoneesta selvästi alaikäisen nimimerkin,joka tämän uuden ikärajasäännön mukaan ei edes saisi olla huoneessa.tokihan sähly13 voi myös halutesasan tullkita pelinumeroksi.mutta kuka tahansa kollega olisi sääntöjä noudattaen toiminut samalla tavalla.
        eli tässä tulee ajatus,ettei ylläpito halittse itsekkään lainkaan itse laatimiaan sääntöjä.
        miten sitten tuollaisessa huoneessa voisi järkävesti valvoa,koska säännöt siellä tuntuvat olevan,että kaikki on sallittua??
        esimerkiksi minäkin saan olla rekatulla nikilläni
        16 ja ikäähän minulla on jo se 34v,kunhan en hae seksiseuraa...
        tämänkin voi poistaa jos ylläpitoa ei totuus miellytä=)
        tv.tiuku74

• SweetRelief
        noita--akka kirjoitti:

lisään tuohon omaan kommenttiini sen verran että,
        minulta lähtivät sheriffinoikeudet niin typerästä syystä kuin,poistin huoneesta selvästi alaikäisen nimimerkin,joka tämän uuden ikärajasäännön mukaan ei edes saisi olla huoneessa.tokihan sähly13 voi myös halutesasan tullkita pelinumeroksi.mutta kuka tahansa kollega olisi sääntöjä noudattaen toiminut samalla tavalla.
        eli tässä tulee ajatus,ettei ylläpito halittse itsekkään lainkaan itse laatimiaan sääntöjä.
        miten sitten tuollaisessa huoneessa voisi järkävesti valvoa,koska säännöt siellä tuntuvat olevan,että kaikki on sallittua??
        esimerkiksi minäkin saan olla rekatulla nikilläni
        16 ja ikäähän minulla on jo se 34v,kunhan en hae seksiseuraa...
        tämänkin voi poistaa jos ylläpitoa ei totuus miellytä=)
        tv.tiuku74

Pakko yhtyä edellisiin. Vaikka olen normi chattari, eli en ns. Sefu tahi mitään. Olen ollut tietoinen tuosta kaikesta. Tilanne 16 huoneessa on selvästi pahempi kuin Nuoret huoneissa.

Sääntöuudistuksen myötä on seksin haku entistä avoimempaa, eikä salattua niin kuin ennen. Nykyään kun tulee tyttönickillä chattiin, tulee välittömästi suoria ehdotuksia: " HALUUTKO KATTOO CAMISSA TUHMIA?? ;) ;) ;) " Tahi: "Oletko tyttö tai nainen? Olen pervo mies ja valmis kaikkeen..." || Ikää kysyttäessä tältä "pervolta mieheltä" oli 33-vuotta.

Tässä on se totuus, jota suol...suomi24 ylläpito ei hyväksy - sääntöuudistus ei auttanut mitään.

• SweetRelief kirjoitti:

Pakko yhtyä edellisiin. Vaikka olen normi chattari, eli en ns. Sefu tahi mitään. Olen ollut tietoinen tuosta kaikesta. Tilanne 16 huoneessa on selvästi pahempi kuin Nuoret huoneissa.

Sääntöuudistuksen myötä on seksin haku entistä avoimempaa, eikä salattua niin kuin ennen. Nykyään kun tulee tyttönickillä chattiin, tulee välittömästi suoria ehdotuksia: " HALUUTKO KATTOO CAMISSA TUHMIA?? ;) ;) ;) " Tahi: "Oletko tyttö tai nainen? Olen pervo mies ja valmis kaikkeen..." || Ikää kysyttäessä tältä "pervolta mieheltä" oli 33-vuotta.

Tässä on se totuus, jota suol...suomi24 ylläpito ei hyväksy - sääntöuudistus ei auttanut mitään.

tokihan seksiseuraa ja tuhmaa camiseuraa saa ylläpidon mielestä hakea,kunhan ei ole niin tyhmä että jää kiinni:DDDD

• SweetRelief
        noita--akka kirjoitti:

tokihan seksiseuraa ja tuhmaa camiseuraa saa ylläpidon mielestä hakea,kunhan ei ole niin tyhmä että jää kiinni:DDDD

hotboy18v => prinsessa99: kiinnostasko pano?
        Jäbä himas => prinsessa99: Hellou nami Kuis hyrrää? Lipaisu herkälle nivuselles

Lisäys niihin ns. "törkeisiin koemmentteihin" Jotka oli viime viestissä. :) Että eikö se ole vähän kornia, että 16 huoneeseen prinsessa99 nickillä mennessä tulee tuommosta? 99 viittaa selkeästikkin ikään.

• SweetRelief
        SweetRelief kirjoitti:

hotboy18v => prinsessa99: kiinnostasko pano?
        Jäbä himas => prinsessa99: Hellou nami Kuis hyrrää? Lipaisu herkälle nivuselles

Lisäys niihin ns. "törkeisiin koemmentteihin" Jotka oli viime viestissä. :) Että eikö se ole vähän kornia, että 16 huoneeseen prinsessa99 nickillä mennessä tulee tuommosta? 99 viittaa selkeästikkin ikään.

iso muna huutaa: haluisteko nähä ison paksun kovan vehkeen kameras vain naisille jos oot kiinostunu ota osote ylös rakkaanolonen-mies@hotm...

Tuommonen tuli ihan hetki sitten ylelle huutelemaan. Eli YP:n ei pitäisi näitä sallia, silti osa sefuista (nickeja mainitsematta) ei teen äille mitään. Sanoo vain, että on liian nopeita. Silti suuri osa sefuista (vanhat sefut) pystyvat bannaamaan nämä.

Tuo oli siis ihan ylellä.

• SweetRelief kirjoitti:

iso muna huutaa: haluisteko nähä ison paksun kovan vehkeen kameras vain naisille jos oot kiinostunu ota osote ylös rakkaanolonen-mies@hotm...

Tuommonen tuli ihan hetki sitten ylelle huutelemaan. Eli YP:n ei pitäisi näitä sallia, silti osa sefuista (nickeja mainitsematta) ei teen äille mitään. Sanoo vain, että on liian nopeita. Silti suuri osa sefuista (vanhat sefut) pystyvat bannaamaan nämä.

Tuo oli siis ihan ylellä.

kyllä minä tuon tyypin sefuna ollessani sain banniin kunhan jaksoin vain olla tarkka,eli tuo taas huutelee tuolla tuota samaa..:DDD
        entinen nuorten huoneitten vakkaripedofiili.

• noita--akka kirjoitti:

kyllä minä tuon tyypin sefuna ollessani sain banniin kunhan jaksoin vain olla tarkka,eli tuo taas huutelee tuolla tuota samaa..:DDD

PeakM36 => zirniaHOT16n: galleriapimunen.. ?

ainaValMiskundi => zirniaHOT16n: morooo :P

pete_ => zirniaHOT16n: moi.

2kundia85 => zirniaHOT16n: moi

ainaValMiskundi => zirniaHOT16n: mitäs ulle kuuluu HOT
        PeakM36 => zirniaHOT16n: ... kunhan utelen, kun ihana katsella kauniita neitoja..

zirniaHOT16n => PeakM36: mä olen alaikänen!!!

PeakM36 => zirniaHOT16n: ... kunhan utelen, kun ihana katsella kauniita neitoja..

jonexxy => zirniaHOT16n: kiinnostaisko jutella tuhmia messengeris? kamera on

ja tässä suoraa ehdotusta(asia ei jääne epäselväksi):
        smooth criminal !! => zirniaHOT16n: teill?? vai meille
        nämä malliesimerkit vain murtosa mitä tuolla 16 nuorten privoissa tapahtuu,tässäkin lähinnä näitä vakiseksiseuranhakijoita.huomioikaa tuo PEAK36M,hän pitää pikkutytöistä.ihan normaaliahan tämä ikärajattomuus onkin:D

• noita--akka kirjoitti:

PeakM36 => zirniaHOT16n: galleriapimunen.. ?

ainaValMiskundi => zirniaHOT16n: morooo :P

pete_ => zirniaHOT16n: moi.

2kundia85 => zirniaHOT16n: moi

ainaValMiskundi => zirniaHOT16n: mitäs ulle kuuluu HOT

jonexxy => zirniaHOT16n: kiinnostaisko jutella tuhmia messengeris? kamera on

ja tässä suoraa ehdotusta(asia ei jääne epäselväksi):
        smooth criminal !! => zirniaHOT16n: teill?? vai meille
        nämä malliesimerkit vain murtosa mitä tuolla 16 nuorten privoissa tapahtuu,tässäkin lähinnä näitä vakiseksiseuranhakijoita.huomioikaa tuo PEAK36M,hän pitää pikkutytöistä.ihan normaaliahan tämä ikärajattomuus onkin:D

poju90vantaa-cam: Meseen seuraa tytöistä posliini pojulle cam on [email protected]
        tämmöinen tuli ihan ylelle laitettuna,eli mikään ei ole muuttunut sääntöjen suhteen:)

• noita--akka kirjoitti:

poju90vantaa-cam: Meseen seuraa tytöistä posliini pojulle cam on [email protected]
        tämmöinen tuli ihan ylelle laitettuna,eli mikään ei ole muuttunut sääntöjen suhteen:)

dark wanderer_ => zirniaHOT16n: lisää mesee JOS käytät stringejä ja oot posliini: [email protected].
        pyysin ylläpitoa lisäämään huoneen ovelle,että camiseuranhaku vain camihuoneessa,koska säännöissä lukee että camittelut on kiellettyjä.mutta eipä ole tähän päivään mennessä mitään ohjeistusta huoneeseen tultaessa.

• SweetRelief
        noita--akka kirjoitti:

dark wanderer_ => zirniaHOT16n: lisää mesee JOS käytät stringejä ja oot posliini: [email protected].
        pyysin ylläpitoa lisäämään huoneen ovelle,että camiseuranhaku vain camihuoneessa,koska säännöissä lukee että camittelut on kiellettyjä.mutta eipä ole tähän päivään mennessä mitään ohjeistusta huoneeseen tultaessa.

"pyysin ylläpitoa lisäämään huoneen ovelle,että camiseuranhaku vain camihuoneessa,koska säännöissä lukee että camittelut on kiellettyjä" Niin missä säännöissä niin lukee? YP:n omissa? Pampers-Vauvan-Vaipat-Sefujen vai sefu"eliitin"?

Ajat ei muutu niin kauaa, kun on 3 eri säännöt, eikä YP noudata niitä.

• SweetRelief kirjoitti:

"pyysin ylläpitoa lisäämään huoneen ovelle,että camiseuranhaku vain camihuoneessa,koska säännöissä lukee että camittelut on kiellettyjä" Niin missä säännöissä niin lukee? YP:n omissa? Pampers-Vauvan-Vaipat-Sefujen vai sefu"eliitin"?

Ajat ei muutu niin kauaa, kun on 3 eri säännöt, eikä YP noudata niitä.

suomi24 ylläpito laati "uudistuksessa"meille säännöt joissa saimme camiseuranhaun kitkettyä pois,muualta kuin camihuoneesta.silti kokemukseni mukaan camiseuraa/meseseuraa saa nyttemmin kuitenkin hakea"camiseuranhakijaa ei tule pelkän nikin perusteella välittömästi poistaa"tulee ylläpidolta vastauksena tuohon.eli meillä oli ylläpidon säännöt jotka muuttuivat viikottain riippuen mistä suunnasta tuuli,sitten sefueliitin säännöt(eli mitkään säännöt ei koske heitä)ja sitten meidän tavissefujen säännöt joita piti suurennuslasilla pilkkua viilaten tyyliin noudattaa.eli en yhtään ihmettele jos jussi halli&co ovat hieman pihalla siellä ylläpidon päässä missä mennään.

• Totta kai noi camirunkut jne nyt hilluu tuolla, ja mitä me mahdetaan asialle? Ei yhtään mitään.
        Jos tehdään jotain niin lähtee oikeudet, kuten muutamille on käynyt.
        "Cami- tai seksiseuraa ei saa hakea kuin niihin tarkoitetuissa huoneissa."
        Ok, normaaleja tyyppejä, tulee, huutaa ja menee. Me kitkemme pois kun ei ne kuuntele mitä sanotaan, menetetään oikeudet siitä hyvästä.
        Oletushan on, että kaikki tyypit chatissä on 16 vuotiaita tai vanhempia, mutta kyllä siellä riittää niitä, jotka ei ole.
        Toisin sanoen emme saa heittää ulos seksiseuranhakijoita emmekä alaikäisiä, mitä siis niille voidaan tehdä? Puhua? Viimeksi pari päivää sitten yksi 14 vuotias haistatti mulle suoraan vitut kun nakkasin ulos, koska ei halunnut mennä itse. Ja millä hemmetin ilmeellä me muka valvotaan ikärajoja koska ylläpito on itsekin sen sanonut, että se on melkein mahdoton tehtävä.
        Ei hirveästi jaksa valvoa tässä ympäristössä, jossa pienestäkin toimesta tulee välittömästi jostain päin paskaa niskaan, jos ei ylläpidolta niin chattaajiltä.

Olkoon nyt taas asiat miten on. En todellakaan jaksa panostaa valvontaan niin paljon kun ennen ja varsinkin pysyn 16 huoneesta poissa, kun ei siellä menossa ole enää ollut järkeä jälkeen 7.11.2008. Ne jotka siellä on, voimia. Sitä tarvitsette.

• LAki24
        noita--akka kirjoitti:

Onko sinulla todisteita pedofiiliydestä? Kestääkö oikeudessa? Jos ei niin voit saada kunnianloukkauksesta rapsut? Jos kerta on niin sinun pitäisi kääntyä poliisin puoleen ja tehdä kansalaisvelvollisuutesi.Ei kannata ilman pitäviä todisteita syytellä ja herjailla.

• Nimimerkki parka

Internetin käyttäjä on sen ikäinen kuin sanoo olevansa. Jos 15v sanoo olevansa 25v, mitäpä kukaan valvoja voisi siihen sanoa. Mitä taas pedofiileihin tulee ei kai kukaan kuvittele, etteikö 50v voisi teeskennellä olevansa 15v. Ja jälleen: jos käyttäjä sanoo olevansa 15v, mitäpä kukaan valvoja voisi siihen sanoa.

Vanhempien täytyy selittää lapsilleen, etteivät ihmiset internetissä välttämättä ole sitä mitä sanovat olevansa. Teini-ikäisten luulisi asian ymmärtävän ilman selityksiäkin.

• SweetRelief

mies hesasta => prinsessa98: Moikka! Kiinnostasko sua 28v miehen seura?
      mies hesasta => prinsessa98: mitä itte haluisit?
      prinsessa98 => mies hesasta: mit ätarjoot?
      mies hesasta => prinsessa98: no tavattaisko?

Olen samaa mieltä doopien kanssa, jonka olen tainnut jo sanoa. Anyway, tällaisia esimerkkejä löytyy chatista joka ikinen päivä! Jos 28-vuotiaat miehet saavat ehdotella vapaasti "-98" -syntyneille tytöille, niin jokin on pielessä.

• zuvi90

Kaikkee ehdotuksia tulee kyllä chatissä... Ihan vanhemmiltakin miehiltä. En vastaile mihinkään cami ehdotuksiin vaikka niitä tulee aina kun on chatissä ja sefut ei oo paikalla... Ja yks minkä monet kysyy niin mesen! Miks pitäis alkaa jaella täällä kaikille sitä meseä! En oo kyllä talleentanu ehdotuksii muistiin mutta tästä lähtien laitan niitä ylös niin voin tänne laitella...

• zuvi90 kirjoitti:

Kaikkee ehdotuksia tulee kyllä chatissä... Ihan vanhemmiltakin miehiltä. En vastaile mihinkään cami ehdotuksiin vaikka niitä tulee aina kun on chatissä ja sefut ei oo paikalla... Ja yks minkä monet kysyy niin mesen! Miks pitäis alkaa jaella täällä kaikille sitä meseä! En oo kyllä talleentanu ehdotuksii muistiin mutta tästä lähtien laitan niitä ylös niin voin tänne laitella...

minulta ylläpito ei voi enää tähteä pois ottaa,jonka he jo vääryydellä poistivatkin.
        entisenä nuorten huoneiden sheriffinä katson,että minulla on oikeus kertoa asiat niinkuin ne ovat,ei ole mitään menetettävää enää=)katson että moraalinen oikeuteni ja velvollisuuteni exsefuna on tuoda asiat julki sellaisina kuin suomi24jän ylläpito ne itse tulkitsee.jos tällä tavalla edes voin vaikuttaa jotenkin asioihin teen sen mielelläni=)

• noita--akka kirjoitti:

minulta ylläpito ei voi enää tähteä pois ottaa,jonka he jo vääryydellä poistivatkin.
        entisenä nuorten huoneiden sheriffinä katson,että minulla on oikeus kertoa asiat niinkuin ne ovat,ei ole mitään menetettävää enää=)katson että moraalinen oikeuteni ja velvollisuuteni exsefuna on tuoda asiat julki sellaisina kuin suomi24jän ylläpito ne itse tulkitsee.jos tällä tavalla edes voin vaikuttaa jotenkin asioihin teen sen mielelläni=)

entisen kollegani asiallinen viesti sitten poistettiin,kiitos ylläpito=)

• jokututtu
        noita--akka kirjoitti:

entisen kollegani asiallinen viesti sitten poistettiin,kiitos ylläpito=)

Hei vain.

Tämä ei ole chat, chat huone on erikseen vaan KESKUSTELU palsta jossa ilmoitetaan mielipiteet ynnä muut. Tiedätte mitä ajan takaa..

Ja sweetin herjauksiin voisin sen verran sanoa että varoo ettei tule vielä kunnianloukkaus syytettä ;)

-tuntematon-

• katkeraelli
        noita--akka kirjoitti:

Juuri tuon takia varmaan oikeutesi poistettiinkin.Katkera olet ja purat pahaa oloasi tänne.Koska et osannut hommaa.

• SweetRelief

Tulipahan kurkattua 16 huoneeseen taas pitkän idlaamisen jälkeen, ja silmiin osui välittömästi tämmöiset viestit:

Kuuma M: KUKA HALUAA SAADA 100e rahaa puhtaana käteen? Rahat saat eka jos olet nainen. Haluan vastineeksi vaan että näytät mulle camissa tai livenä hiukan erotiikkaa.... Nopeesti privaa niin jatketaan

Kuuma M: KAIKKI NAISET näemmä on rahanahneita... :) Jokainen ilmottautu vapaaehtoiseksi näyttämään mulle satkusta... v*** huorat saatana

kundi18v ;P: tuhmia muijia meseen? :o

Kaikki viestit on laitettu ylellä. Taitaapi jäädä omaltakin osalta taas tuo chattaaminen vähemmälle, kun ei ole järkevää juttua enää/valvontaa. Kiitos hei.

• Toivoisin oikeasti että 16 huoneen chattaajat kommentoivat ketjua .

Ei sillä että suksemme olisivat jostain syystä ristissä vaan siksi että huoneesta saataisiin
        karsittua kaikki tuo seksiseuranhaku ja cam seuranhaku pois! jotta huone olisi viihtyisä ja mukava paikka chatata!

ottakaa kantaa jos tätä luette!

Nykyisillä säännöillä ei paljoa valvota kuten Jillianin viestistä tulikin jo selväksi ja itse olen myös kyllästynyt siihen menoon että seksiseuranhakija saa mellastaa miten tahtoo huoneessa eikä asialle yksinkertaisesti saa tehdä mitään?!

Mitä pitäisi tehdä? puhua vai?
        Suurinosa haistattaa pitkät siinä vaiheessa kun asiasta sanoo ja jos asiallisiakin poistoja tekee niin saattaa oikeudet lähteä HALOO YLLÄPITO?!

Seksiseuran hakijoilla on tämä ikävä juttu että jos heille asiasta sanoo viestiä ei noteerata mitenkään tai lähdetään karkuun pikemmiten
        monesti olen pyytänyt ylläpidolta erästä valvonnan helpottavaa asiaa ja asialle ei vieläkään ole tehty mitään. Ikävä kyllä suurinosa näistä seksiseuran hakijoista palaa huoneeseen erilaisella nimellä jatkaen sitä samaa eli seksiseuran hakuaan myös jopa bannien jälkeen.

Mitä minä itse haluan
        Selvät säännöt huoneeseen jotka jokainen tajuaa!
        Seksiseuran hakemisesta suora banni huoneesta cam seuranhakijoille selvä viesti huoneen ovelle että huone ei ole camiseuran/mese seuranhaku huone vaan CHATTI!

• hkiToni => natalie_17: saiskos 28v kundi nuolla klittaasi???

Ei kyllä hyvin mene :}

oli siis ihan yleisellä tuo jopa

• olen tässä oikkieni poiston jälkeen ollut useasti viikossa mustalla nikillä 16 ,ihan vain seuratakseni mikä on meno.ei ole väliä mikä vuorokauden aika on,samat perwot ja seksinhakijat aloittavat aamunsa tarjoamalla syötilleni rahaa jopa klo 06.30 aikaan aamulla.hei halooo???
        tuolle kyseenomaiselle viattomuudellekin oli lupa pitempään banniin(minun hankkimani lupa)mutta eipä ollut ketään sheriffiä paikalla.
        aamusta on pahin seksiseuranhakuaika,ja camirunkkaajat vauhdissa.mutta jos YLLÄPITO haluaa hoitaa hommat näin päin kotiin, että poistetaanpa tiukulta oikat KOSKA hän hoiti hommansa nikkien:
        TOUKO14
        SÄHLY13
        KOTONA15
        suhteen,käsittääkseni huoneen alaikärajasääntö tuossa kohtaa tuli toteennäytettynä.ja TOKIHAN nuo voi tietenkin halutessaan tulkita edelleenkin pelinumeroiksi=)toki minä itse olen vahvasti sitä mieltä että nuo kyseenomaiset nikit olivat/ovat joidenkin mätien sheriffien syöttinikkejä kollegojen harhauttamiseksi tekaistuina.eri reilua meininkiä,kiitos siitä=)
        mutta......
        laadukkaan valvonnan aikana saimme pidettyä huonetta jotenkin tasokkaana vaikka käyttäjät siitä narisivatkin,nytten meno vaikuttaa pahemman luokan kinkybaarilta.ei edes seksiosaston huoneissa noin perwoa meininkiä ole.
        mutta tämähän onkin suomi24.

• moivaansuomi24
        noita--akka kirjoitti:

olen tässä oikkieni poiston jälkeen ollut useasti viikossa mustalla nikillä 16 ,ihan vain seuratakseni mikä on meno.ei ole väliä mikä vuorokauden aika on,samat perwot ja seksinhakijat aloittavat aamunsa tarjoamalla syötilleni rahaa jopa klo 06.30 aikaan aamulla.hei halooo???
        tuolle kyseenomaiselle viattomuudellekin oli lupa pitempään banniin(minun hankkimani lupa)mutta eipä ollut ketään sheriffiä paikalla.
        aamusta on pahin seksiseuranhakuaika,ja camirunkkaajat vauhdissa.mutta jos YLLÄPITO haluaa hoitaa hommat näin päin kotiin, että poistetaanpa tiukulta oikat KOSKA hän hoiti hommansa nikkien:
        TOUKO14
        SÄHLY13
        KOTONA15
        suhteen,käsittääkseni huoneen alaikärajasääntö tuossa kohtaa tuli toteennäytettynä.ja TOKIHAN nuo voi tietenkin halutessaan tulkita edelleenkin pelinumeroiksi=)toki minä itse olen vahvasti sitä mieltä että nuo kyseenomaiset nikit olivat/ovat joidenkin mätien sheriffien syöttinikkejä kollegojen harhauttamiseksi tekaistuina.eri reilua meininkiä,kiitos siitä=)
        mutta......
        laadukkaan valvonnan aikana saimme pidettyä huonetta jotenkin tasokkaana vaikka käyttäjät siitä narisivatkin,nytten meno vaikuttaa pahemman luokan kinkybaarilta.ei edes seksiosaston huoneissa noin perwoa meininkiä ole.

Tälläkö ylläpito yrittää saada huoneita turvalliseksi ja viihtyväksi??

Pelastakaa Lapset järjestää jälleen Mantelichatin tiistaina 3.2 klo 18-21. Tämänkertaisen Mantelin teemana ovat tietoturvaan ja turvalliseen netinkäyttöön liittyvät asiat. Koska Mantelichat on suunnattu nuorille, ei siinä ole alaikärajaa.

Nähdään Mantelissa!

• apuatarvitseva
        noita--akka kirjoitti:

olen tässä oikkieni poiston jälkeen ollut useasti viikossa mustalla nikillä 16 ,ihan vain seuratakseni mikä on meno.ei ole väliä mikä vuorokauden aika on,samat perwot ja seksinhakijat aloittavat aamunsa tarjoamalla syötilleni rahaa jopa klo 06.30 aikaan aamulla.hei halooo???
        TOUKO14
        SÄHLY13
        KOTONA15
        mutta......

mistä löydätte tällaisia chatteja? o.O itse yritän aina metsästämällä etsiä muttei löydy kuin maksullisia ja sellaisia missä on vain ulkomaalaisia. :(

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9404
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2940
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      40
      2726
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2581
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1985
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      51
      1382
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1244
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1231
    Aihe