Tuollaista harkitsen, kivan näköinen mutta toimiiko?
http://www.huvikumpu.fi/epages/PPO.sf/secZnYob6iRHhA/?ObjectPath=/Shops/16012008-31614/Products/"Baby sitteri 1.2.3. BabyBjörn"
Jos kokemuksia niin kiitollisena otetaan vastaan.
BabyBjörn sitteri
5
1042
Vastaukset
- on..
tuollainen ollut käytössä nyt 2,5 kk vanhalla pojalla, ja hyvin on toiminut. Poikaa on helppo keinuttaa sitterissä jalalla ja itse saa samalla syötyä. Kylässä käynyt vuoden vanha poika tykkäsi myös sitteristä kovasti, koska saattoi itse keinuttaa siinä itseään, hihkui ihan!
Ainoa huono puoli tuossa on, että siinä ei ole moottoria. Ei pääse käymään vessassa tai suihkussa rauhassa, poika alkaa kiljua, jos keinutus loppuu :) Niin, toinen huono puoli on kyllä hinta, tuohan on keskimääräistä kalliimpi.
Päällikankaan saa helposti irrotettua ja pestyä ja meillä ainakaan kahdessa pesussa ei ole vielä yhtään haalistunut värit. Suosittelen siis tuota sitteriä.- me vaan
Kiitos infosta. Hienoa saada asiallista tietoa etukäteen kun tuo ei tosiaan halvin ole:)
- heipäheivaan
ei ole moottoria... no huhhuh....
- ostaa
Meillä käytössä ja on hintansa väärti. Tukeva ja meidän melkein 1v neiti vieläkin kiikuttelee itseään siinä hirmu vauhdeilla!
Ajattelin että säästän sen tuleville "polville" enkä pistä kiertoon.- ostaa 2
Vielä lisäys eli meillä tuo on vielä ostettu käytettynä ja on tosiaan kuin uusi ja kangasta pesty ainakin vajaa kymmenen kertaa mun toimesta eikä haalistunut lainkaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1212642Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J691094Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2101054- 39982
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38931- 47894
- 36876
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123853- 4829
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35812