suunittelen viidenviikon matkaa jalkaisin suomesta norjaan. onko kenellakaan kokemuksia asian tiimoilta? minka verran tavallisen kunnon omaava nuori kaveri jaksaa tallustella paivassa? mita se vaatii fysiikalta ylensa? mita valineita teltan ja hyvien kenkien lisaksi? minkalaiset kengat olisivat soveliaimmat? jne.
kertokaa jos tiiatte.
jalkasin maailmalle
pikkuhiljaa...
0
236
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1134382Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k773186- 991444
- 861306
- 91856
Lähes kaikki keskustelut kasvotusten
on olleet tärkeitä. Hänen luonne ja ulkokuori, niiden yhdistelmä. Se kaiken keskellä oleva osa on minulle hänessä kaikk21696Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka18693- 42677
Tämän palstan naiseksi esittäytyvät
Ovatkin kuulemma oikeasti sukupuoleltaan miehiä. Pitääkö paikkansa?111653- 43639